Entertainment alle pijlers

Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 17!!

17-05-2025 19:20 227 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Afbeelding Afbeelding
Relax we're all crazy, it's not a competition
Yildizlar2 schreef:
24-05-2025 23:04
Michael van Gerwen gaat scheiden volgens een juicekanaal is zijn vrouw zwanger van haar minnaar .

Ja, ik zag het voorbij komen.
Over dat zwanger zijn heb ik niks gelezen. Michael heeft wel zijn aanstaande wedstrijden geannuleerd en sprak over rem hele zware tijd.
Honey Boo Boo (van vroeger Todlers en Tiara’s en Here comes Honey Boo Boo) heeft al met al 8800 dollar overgehouden aan haar TV-carrière. De rest heeft haar moeder gebruikt voor haar ‘opvoeding’

https://www.telegraaf.nl/entertainment/ ... n-rekening

Ik heb het programma destijds wel een paar keer gezien, de trailer-trash familie (met boerende moeder en tabak kauwende stiefvader) scoorde waarschijnlijk goed voor TLC.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Flashy schreef:
22-05-2025 11:54
Ik heb de musical over Rob gezien. Mini rol voor Belinda en het was nog net niet de Rob en Jet lovestory.
Ik heb de musical ook gezien en Jet had idd een prominente rol, behoorlijk irritant. Maar waar de musical om draaide was dat Jet alles wilde weten over zijn verleden om dit later aan hun zoon te kunnen vertellen. Rob keek daarom terug op zijn leven. Zou me niets verbazen als dit uitgangspunt bewust is gekozen in het voordeel van Jet.

Moest wel lachen toen het deel van zijn leven met Belinda ter sprake kwam en Jet zei zoiets van: dan trek ik me even terug.

Ik volg Belinda nu een aantal maanden op FB en ze heeft het alleen maar over de dieren en haar vrienden in haar leven. Ik vind de beschuldiging vreemd of ze moet nog een account hebben. Of weekblad Prive zit te stoken, kan ook nog. Ik vertrouw Jet niet zo eigenlijk.
juliet64 schreef:
21-05-2025 17:34
Daar was niet veel gênants aan toch? Of was zij de homewrecker?
Ik vond het gênanter dat ze met een veel oudere miljardair ging (Marcel Boekhoorn). Anyway, vervelend mens lijkt het me, zeker na het hele rijtje wat ik hier lees.

Die later weer met Tatjana ging, of was het nou daarvoor :HA:
Jules schreef:
25-05-2025 15:23
Die later weer met Tatjana ging, of was het nou daarvoor :HA:
Tatjana is al jaren samen met hem
Frankly my dear, I don"t give a damn
himalaya schreef:
25-05-2025 15:10
Honey Boo Boo (van vroeger Todlers en Tiara’s en Here comes Honey Boo Boo) heeft al met al 8800 dollar overgehouden aan haar TV-carrière. De rest heeft haar moeder gebruikt voor haar ‘opvoeding’

https://www.telegraaf.nl/entertainment/ ... n-rekening

Ik heb het programma destijds wel een paar keer gezien, de trailer-trash familie (met boerende moeder en tabak kauwende stiefvader) scoorde waarschijnlijk goed voor TLC.
Sugar Bear was haar echte vader. De andere dochters (eentje is inmiddels overleden aan kanker) hadden een andere vader.

Alana maakt nog steeds programma's, dus ik denk dat ze wel iets meer verdiend
calvijn1 schreef:
25-05-2025 15:31
Tatjana is al jaren samen met hem
Nee hoor, Tatjana was nog voor Hind en is nu al jaren samen met een andere miljonair.

Boekhoorn heeft een relatie met een zus van Yolanthe.
Where is my mind?
SurferRosa schreef:
25-05-2025 15:42
Nee hoor, Tatjana was nog voor Hind en is nu al jaren samen met een andere miljonair.

Hoeveel geld heeft die man eigenlijk, hij is voor 8 miljoen opgelicht en er blijft genoeg over om van te leven.
https://www.ditjesendatjes.nl/tatjana-s ... euro-kwijt
Jules schreef:
25-05-2025 16:02
Hoeveel geld heeft die man eigenlijk, hij is voor 8 miljoen opgelicht en er blijft genoeg over om van te leven.
https://www.ditjesendatjes.nl/tatjana-s ... euro-kwijt
Het antwoord staat in je eigen geplaatste link.
Where is my mind?
SurferRosa schreef:
25-05-2025 16:15
Het antwoord staat in je eigen geplaatste link.

Oh nu zie ik het 200 miljoen wow
himalaya schreef:
25-05-2025 15:10
Er is ook al een film uit: ´´I was Honey Boo Boo´´ gelukkig werkt ze er zelf aan mij, dus dan verdient ze er ook nog aan.
Op de lijst van personen die zich schuldig hebben gemaakt aan grensoverschrijdend gedrag wordt nu Jaap van Zweden toegevoegd. Pointer heeft gesprekken gehad met tientallen musici uit binnen en buitenland. Nu op NPO2. Ik herinner me dat Ivo Niehe hem in zijn programma zo ophemelde maar de realiteit blijkt heel anders te zijn.
Als je minder wil moeten, moet je minder willen.
Tom Waes krijgt een boete van 2560 euro en een rijverbod van drie maanden, waarvan één maand voorwaardelijk. Hij blijkt tussen 2003 en 2022 al tien keer veroordeeld voor inbreuk op de verkeersregels.

En dan durft zijn advocaat nog te vragen: "Uitstel voor het rijverbod en om het alcoholslot niet op te leggen. „Voor meneer zijn beroep zou het bijzonder onpraktisch zijn als hij niet meer kan rijden”, stelde hij."

Nou, ik hoop dat de rechter daar niet in mee gaat.

https://www.ad.nl/show/rechter-streng-o ... ~a4ec76ed/
Serieus, 10x? Wat erg! Wanneer wil men wel echt ingrijpen dan, als het hem wel lukt om iemand dood te rijden? Wat een loser.
Ha! It is funny because the squirrel gets dead.
SurferRosa schreef:
25-05-2025 15:42

Oh, sorry, ik haalde de 2 rijke mannen door elkaar.
Je hebt gelijk

Lex van Hessen is haar partner
SweetFirefly schreef:
26-05-2025 10:44
Tom Waes krijgt een boete van 2560 euro en een rijverbod van drie maanden, waarvan één maand voorwaardelijk. Hij blijkt tussen 2003 en 2022 al tien keer veroordeeld voor inbreuk op de verkeersregels.

En dan durft zijn advocaat nog te vragen: "Uitstel voor het rijverbod en om het alcoholslot niet op te leggen. „Voor meneer zijn beroep zou het bijzonder onpraktisch zijn als hij niet meer kan rijden”, stelde hij."

Nou, ik hoop dat de rechter daar niet in mee gaat.

https://www.ad.nl/show/rechter-streng-o ... ~a4ec76ed/
Dat had hij zich ook eerder kunnen bedenken toch. Dan neemt hij maar het OV of een taxi. Ik denk dat hij zich dat wel kan veroorloven.
Als je echt spijt hebt accepteer je je straf en haal je het nooit weer in je bolle harses om met alcohol te gaan rijden.
Maar mensen gaan voorbij
https://www.bnnvara.nl/joop/artikelen/m ... -de-muziek

Ik weet niet of dit BNN artikel over Jaap van Zweden hier al geplaatst was, maar wat een nachtmerrie, die vent.
Weer zo'n voorbeeld over hoe dat soort dingen gaan.
Op mijn werk gebeurt het soms ook door een manager, ik zie zelf hoe het werkt.
En ook ik durf niets te doen, het verlamt me gewoon.
En altijd zijn er een paar collega's die wel een grote bek durven te hebben, en die dan boos en teleurgesteld zijn in de anderen die niets durven en die zich daardoor nóg stommer en karakterlozer voelen dan ze al deden. (in ieder geval voor mezelf gesproken)
Oh ja. Champignons League en zo.

Kwam laatst ook nog terug in een of ander topic. Als je presentator, dirigent of kok bent dan mag dat gewoon.

Je moet presteren, immers.
Die arme mensen hebben ook zo'n drukke baan he, kunnen er eigenlijk ook niet zo veel aan doen.
Hoe hogerop je functie is, hoe meer 'geaccepteerd' het is om je als een hufter te gedragen lijkt het wel.
Stressed is just desserts spelled backwards
Tom Waes heeft een straf opgelegd gekregen: 3 maanden rijverbod, alcoholslot, boete van 2.560 euro en opnieuw exmen doen. Als hij slaagt voor een psychologisch en medisch onderzoek, theorie en rijexamen, krijgt hij zijn rijbewijs terug.

ik vind het nog best mild.
Stressed is just desserts spelled backwards
Ik probeer in het dagelijks leven mild te zijn, maar bij Tom Waes vind ik het echt slappe hap.

Die medewerker van de pijlwagen was gewond (dat had slechter kunnen aflopen, maar ik vind dat zo'n iemand bewust in gevaar is gebracht)
Tom heeft blijkbaar niks geleerd van het feit dat hij al eerder gevaarlijke keuzes maakte
Hij had zichzelf kunnen doden, maar vooral ook andere weggebruikers kunnen doden.

Hij komt er goed mee weg. :| Ik zou hem nooit meer laten autorijden, geloof ik.
En dit dan;

De 56-jarige presentator was zelf niet aanwezig bij de uitspraak. De rechter oordeelde dat Waes niet heeft geleerd uit eerdere veroordelingen door de politierechtbank. Hij zat al eerder met te veel alcohol op achter het stuur. De boete ligt iets lager dan verwacht, maar voor de rest ligt het vonnis wel in de lijn der verwachting.

De rechter: „Waes is tussen 2003 en 2022 al tien keer veroordeeld voor inbreuk op de verkeersregels, waaronder één keer voor intoxicatie. Dat getuigt van een gebrek aan inzicht in en een gebrek aan respect voor de verkeersregels. De veroordeling voor alcoholintoxicatie toont aan dat dit geen eenmalige misstap is.”

Ook bij de zitting gaf hij aan vaker met alcohol op te rijden.
Zijn straf is echt LAAG.
Ik vind het vooral erg dat hij zo vaak al is veroordeeld, daar blijkbaar niks van heeft geleerd en dat - als hij zo doorgaat - de kans echt aanwezig is dat hij iemand doodrijdt.

Echt niet oké.
Het is Belgie, daar mogen verkrachters zelfs als het hof weet en ze oordelen dat het een verkrachter is, gewoon lekker vrij rondlopen en gynacoloog worden.

Dus dan is zo'n Tom Waes natuurlijk helemaal nul probleem.
Nog even over dirigenten; ik heb me altijd afgevraagd waarom dirigenten zo de hemel in worden geprezen terwijl de componist en de musici die het stuk uitvoeren minstens zo belangrijk zijn.
Hier bijvoorbeeld,
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven