Slush machine kopen

05-06-2025 18:16 32 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Dag allemaal,

Ik zie net reclame voor een slush machine die de ah verkoopt.

En nu denk ik dat ik die nodig heb: slushes voor de kinderen, milkshakes, ijskoffies en cocktails voor mij.

Maar misschien lijkt het wel mooier dan het is.
Zijn die dingen te drinken?
Moet je speciale ingrediënten kopen?
Is het makkelijk schoon te maken?
Gebruiken jullie het veel?

Of is er gewoon niemand die zon ding heeft?
Ik gebruik hiervoor al jaren mijn Magimix blender.
De kleine beker is handig voor 1 portie, zo kan iedereen zijn eigen smaak kiezen.
Zelf maak ik vaak frappuccino

https://www.bol.com/nl/nl/p/magimix-ble ... gIVEPD_BwE
Ik heb er geen, maar zojuist even die van de AH bekeken, en dat ding ziet er wel degelijk uit!
Ben dol op slush puppies en ijskoffies. Ik ga er over nadenken, want als kind droomde ik al van zo’n machine haha.
Dit is een apparaat dat je drie keer gebruikt en daarna nooit meer. Neemt alleen maar ruimte in op het aanrecht.
Ik heb nog nooit slush gedronken. Toen mijn kinderen nog klein waren hield ik het ook af, het ziet er altijd zo chemisch uit. Bij het zwembad stond zo’n machine met knalrode en -blauwe massa dus elke keer als we daar waren, vroegen ze erom. Uiteindelijk heb ik een keer toegegeven en ze vonden het OK maar ook niet zo hemels als ze het in hun hoofd hadden gemaakt.
In een blender kan je ook prima slush maken. Heel veel ijsklontjes, verse aardbeien, beetje limoen, scheutje ranja, aanzetten en je hebt een heerlijke slushpuppy. Ook lekker: voeg voor jezelf witte rum toe en je hebt een frozen daquiri.
Kan je niet beter een blender kopen dan? En dan daarna doe je het in de vriezer zodat het ijzig wordt of werkt dat niet?
Anne1235 schreef:
06-06-2025 10:06
In een blender kan je ook prima slush maken. Heel veel ijsklontjes, verse aardbeien, beetje limoen, scheutje ranja, aanzetten en je hebt een heerlijke slushpuppy. Ook lekker: voeg voor jezelf witte rum toe en je hebt een frozen daquiri.
Goede tip! Heb vandaag Nutri Bullet besteld met 1500 watt motor dus dit proberen het weekend.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven