Zomervreugd voor de zonliefhebbers! 2024/2025
vrijdag 13 september 2024 om 16:18
maandag 9 juni 2025 om 12:59
Ja dat is wel echt ruk...Eindelijk mooie dagen, maar helaas moeten we die binnen doorbrengen. Zo zonde! Zaterdag nog 1 dagje warm gelukkig, dus dan hebben we toch nog één dag mooi weer gehad. Zondag is ook lekker met 23 graden, ik teken ervoor!Maleficent schreef: ↑09-06-2025 11:38Ja dat heb ik dus ook. alle vrije dagen verregend en dan kan ik woens/dond/vrijd weer op kantoor naar buiten kijken naar het mooie weer![]()
dinsdag 10 juni 2025 om 10:09
Midden van het land, temperatuur is op Buienradar al weer bijgesteld met max 28 graden op zaterdag. Ze hadden een typefout gemaakt denk ik.Ugli schreef: ↑09-06-2025 11:05Wow waar woon jij?
Hier 1 dag 29, 1 dag 31, 1 dag 28 en daarvoor en erna gewoon 21 graden. Ik ben tevreden en kijk uit naar die drie warme dagen! Ik slaap ook nog steeds onder mijn winterdekbed. Ik denk dat ik die voor die drie warme dagen ruil voor de zomer variant maar zou me niet verbazen als die erna weer terug kan. In mijn woonkamer is het rond de 22 graden, in de slaapkamer koeler want daar komt de zon nauwelijks.
Van het weekend was niet best, ik ben tussen mega hoos buien door een stukje gaan fietsen. Puur geluk dat ik niet verzopen ben.
Life is peachy, somethimes soft and sweet, somethimes hard and rotten
dinsdag 10 juni 2025 om 10:12
Vandaag is het weer ruk. Ik hoop echt dat de zomerse voorspellingen van het einde vd week doorgaan en niet verpest worden door onweersbuien in de middag/vroege avond. En die harde wind (windkracht 3 vind ik te hard) mag ook wel wegblijven.
De voorspellingen voor volgende week lijken er ook goed uit te zien.
Het winterdekbed kan er igg weer af voorlopig.
De voorspellingen voor volgende week lijken er ook goed uit te zien.
Het winterdekbed kan er igg weer af voorlopig.
dinsdag 10 juni 2025 om 11:01
Placebo effect is ook een effect!
Kom maar door met die zomer einde van de week!
dinsdag 10 juni 2025 om 11:55
Tuurlijk is vitamine zon goed voor jou! Ik duim met je mee dat het nu snel komt.
Stressed is just desserts spelled backwards
dinsdag 10 juni 2025 om 15:04
Het is mijn vaste overtuiging dat het absoluut geen suggestie is.
Heb je ooit gehoord van heliotherapie. Het is helaas in onbruik geraakt, maar in de eerste helft van de 20e eeuw werd er veelvuldig gebruik van gemaakt. Het Nederlands Tijdschrift voor Geneeskunde heeft er ooit eens een mooi artikel aan geweid.
Er waren hele klinieken in Zwitserland.
Heliotherapie is een vorm van geneeskunde die gebruik maakt van zonlicht en zonnewarmte, vaak in het hooggebergte, voor de behandeling van diverse aandoeningen. Het doel is om de positieve effecten van de zon te benutten, zoals de aanmaak van vitamine D en de verbetering van de huid en bloedcirculatie.
Dus zeker wel dat jouw schouder, en de doorbloeding daarvan, er baat bij heeft.
dinsdag 10 juni 2025 om 15:28
Kijk aan! Dankjewel!Grasgevoerd schreef: ↑10-06-2025 15:04Het is mijn vaste overtuiging dat het absoluut geen suggestie is.
Heb je ooit gehoord van heliotherapie. Het is helaas in onbruik geraakt, maar in de eerste helft van de 20e eeuw werd er veelvuldig gebruik van gemaakt. Het Nederlands Tijdschrift voor Geneeskunde heeft er ooit eens een mooi artikel aan geweid.
Er waren hele klinieken in Zwitserland.
Heliotherapie is een vorm van geneeskunde die gebruik maakt van zonlicht en zonnewarmte, vaak in het hooggebergte, voor de behandeling van diverse aandoeningen. Het doel is om de positieve effecten van de zon te benutten, zoals de aanmaak van vitamine D en de verbetering van de huid en bloedcirculatie.
Dus zeker wel dat jouw schouder, en de doorbloeding daarvan, er baat bij heeft.
De realiteit haalt de werkelijkheid in
dinsdag 10 juni 2025 om 15:46
Hier was het gisteren prima weer.Elizabethie schreef: ↑09-06-2025 16:26Hier flinke buien al de hele dag. Zostraks tot op m'n onderbroek nat geregend.
Vandaag weer minder. Bewolkt en veel wind. Vanaf morgen beter!
woensdag 11 juni 2025 om 23:31
donderdag 12 juni 2025 om 09:53
Not me die nog steeds onder een electrische deken zit te werken.

Gisteren was lekker! Gelukkig kon ik om 19.00 lekker nog het balkon op om een uurtje te chillen na werk, wat een luxe dat dat eindelijk weer kan!

De vooruitzichten zijn top!
donderdag 12 juni 2025 om 18:06
Heerlijk weer, maar buiten eten en nog even op mijn balkon vd avond genieten zit er helaas niet in door die harde wind. En de zon staat om.deze tijd niet op mijn balkon, dus het voelt fris zo niet koud aan. Ook al heb ik lange en warme kleding aan.
Binnen is het ook nog niet opgewarmd. Ik heb mijn kaarten maar op morgen gezet en fingers crossed dat de onweersbuien uitblijven, kan ik in de avond toch nog even buiten zitten.
Binnen is het ook nog niet opgewarmd. Ik heb mijn kaarten maar op morgen gezet en fingers crossed dat de onweersbuien uitblijven, kan ik in de avond toch nog even buiten zitten.
vrijdag 13 juni 2025 om 16:41
vrijdag 13 juni 2025 om 16:56
vrijdag 13 juni 2025 om 17:03
Sahara zand, dus alle ramen, auto en wat niet onder een afdak staat is vies en dat spul plakt. De straten spuiten ze hier schoon met water. Iedere week, gek hé dat water tekort. Alleen vegen zou ook volstaan.noglangnietjarig schreef: ↑13-06-2025 16:41Bruine drab als in hoe de straat er uitziet na de regenbui?

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in