Welke camping Nederland

11-06-2025 22:32 18 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik wil voor het eerst naar een camping, in een huuraccommodatie. Mijn kinderen zijn dan 2 en 6 jaar.

Ik twijfel tussen:

- Camping de paal (paalhuissie paalbergen)
- Beerze bulten
- Sprookjescamping van Capfun
- misschien de laatste 2 campings combineren? Heeft iemand dit ooit gedaan?

Welke vinden jullie het leukste en waarom?

Welke camping?

Totaal aantal stemmen: 11

Camping de paal (45%)
Beerze bulten (55%)
Sprookjescamping Geen stemmen
De camping die ook leuk is staat niet in je poll,
Maar de Kleine Wolf in Ommen is ook wel een kijkje waard.
Zijn dit niet allemaal campings die meerdere keren ‘Camping van het Jaar’ zijn geweest en dus sowieso allemaal meer dan prima zijn? (Als je ervan houdt tenminste, want ik ben zelf meer van kleinschalig.)

Ik zou me niet zo druk maken over welke nou precies het allerbeste is. Ik zou eerder kijken of er nog ergens plek is, want dit soort campings zit snel vol.
Procne schreef:
12-06-2025 12:21

Ik zou me niet zo druk maken over welke nou precies het allerbeste is. Ik zou eerder kijken of er nog ergens plek is, want dit soort campings zit snel vol.
Hier zou ik inderdaad eerst naar kijken en dan vanuit wat overblijft kiezen.
Don’t let anyone ruin your day. It’s your day.
Ruin it yourself.
De paal is echt heel leuk!
Decrypting life one day at the time
Elsje79 schreef:
12-06-2025 11:12
De camping die ook leuk is staat niet in je poll,
Maar de Kleine Wolf in Ommen is ook wel een kijkje waard.
De kleine Wolf is zeker leuk maar naar mijn mening meer voor kinderen vanaf een jaar of 8.
Wat wij erg leuk vinden voor de kleintjes: nieuw romalo en de Berenkuil
De Paal. Al vier generaties hebben er ervaring mee. Het was al een echte kindercamping, maar dat wordt het ook steeds meer. Vooral van die grote zandvlakte met allerlei speeltoestellen en een springkussen waren de kinderen niet weg te krijgen. En rondom staan de huisjes, dus je hebt er altijd zicht op. Er wordt veel georganiseerd als je dat aanspreekt.
"Boring conversation anyway"
Hopen dat je op een van de campings die je wat lijkt uberhaupt nog terecht kunt!
Voor mij persoonlijk zijn alle 5***** camping sowieso een nachtmerrie:
te druk, te veel, te luid en te massaal.
Procne schreef:
12-06-2025 12:21
Zijn dit niet allemaal campings die meerdere keren ‘Camping van het Jaar’ zijn geweest en dus sowieso allemaal meer dan prima zijn? (Als je ervan houdt tenminste, want ik ben zelf meer van kleinschalig.)

Ik kijk alvast voor volgend jaar. :hihi:
SeeSharp schreef:
12-06-2025 12:46
De paal is echt heel leuk!
Ja ik twijfel heel erg. De paal is maar 30 minuten van ons vandaan, ik vraag me af of dat erg is. En ik mis een strandje ofzo om te zwemmen.

Maar wat vindt je precies zo leuk aan de paal? Het zwembad ook?
BriannaF schreef:
12-06-2025 15:56
De Paal. Al vier generaties hebben er ervaring mee. Het was al een echte kindercamping, maar dat wordt het ook steeds meer. Vooral van die grote zandvlakte met allerlei speeltoestellen en een springkussen waren de kinderen niet weg te krijgen. En rondom staan de huisjes, dus je hebt er altijd zicht op. Er wordt veel georganiseerd als je dat aanspreekt.
Ja ik twijfelde over zo'n huisje aan die zandvlakte. Ziet er wel echt leuk uit.
Annabel11 schreef:
12-06-2025 18:07
Ja ik twijfel heel erg. De paal is maar 30 minuten van ons vandaan, ik vraag me af of dat erg is. En ik mis een strandje ofzo om te zwemmen.

Maar wat vindt je precies zo leuk aan de paal? Het zwembad ook?
Haha wonen wij in hetzelfde dorp? :hihi:

Animatie is top, die grote zandberg, overal speeltuintjes bij. Zwembad binnen is leuk maar wel kneiterdruk met regen (maarja waar niet). En het zwembad buiten is ook leuk met de glijbanen.

Eventueel terspegelt of de leijstert. Of beekse bergen daar ga ik dit jaar zelf heen.
SeeSharp schreef:
12-06-2025 19:37
Haha wonen wij in hetzelfde dorp? :hihi:

Animatie is top, die grote zandberg, overal speeltuintjes bij. Zwembad binnen is leuk maar wel kneiterdruk met regen (maarja waar niet). En het zwembad buiten is ook leuk met de glijbanen.

Eventueel terspegelt of de leijstert. Of beekse bergen daar ga ik dit jaar zelf heen.
Ja ik denk dat ik toch voor de paal ga. En dan een dagje terspegelt want die is ook leuk, ben ik ooit een dagje geweest. Beekse bergen leek me ook leuk, maar mijn oudste vindt dieren weinig aan haha
Daar zit ook nog een hele camping bij. Je hoeft niet persee naar de dierentuin
SeeSharp schreef:
12-06-2025 20:33
Daar zit ook nog een hele camping bij. Je hoeft niet persee naar de dierentuin
Ja klopt maar ik denk dat het wel slim is om op vakantie te gaan naar de beekse bergen als je kinderen dol zijn op dieren.
Het wordt in ieder geval camping de paal, bedankt allemaal voor jullie ervaringen.
Tips over de paal zijn nog altijd welkom.
BriannaF schreef:
12-06-2025 15:56
Het enige wat ik bij camping de paal mis is een leuk diep zwembad voor de kinderen. Want dat diepe zwembad daar staat een hek omheen. Zitten daar dan vooral ouders of ook kinderen in?
Want het andere zwembad met de glijbaan erin is heel erg ondiep toch?

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven