Verbeterd start menu Netflix
zaterdag 14 juni 2025 om 19:35
Had al een tijdje niet meer op Netflix gekeken. Nu blijken ze het starters menu verbeterd te hebben. Grotere tegels, makelijker navigeren en rekening houdend met je kijk gedrag.
Nu weet ik niet of het aan mij ligt, maar ik vind het dus niet overzichtelijk. Ik wil zelf op een titel kunnen klikken en dan lezen waarover het gaat. Nu plopt er vanzelf een grotere afbeelding naar voren en wordt er een stukje afgespeeld.
Hebben jullie hier ook last van, of ligt het aan mijn MS hoofd dat ik nu juist overzicht kwijt ben op Netflix?
Nu weet ik niet of het aan mij ligt, maar ik vind het dus niet overzichtelijk. Ik wil zelf op een titel kunnen klikken en dan lezen waarover het gaat. Nu plopt er vanzelf een grotere afbeelding naar voren en wordt er een stukje afgespeeld.
Hebben jullie hier ook last van, of ligt het aan mijn MS hoofd dat ik nu juist overzicht kwijt ben op Netflix?
It is
what it is.
Accept it
and move on!
what it is.
Accept it
and move on!
zaterdag 14 juni 2025 om 20:16
zondag 15 juni 2025 om 20:14
Hi, ik snap niet waar de instellingen zitten in het nieuwe menu. Kan iemand me uitleggen hoe ik (op de smarttv) kan uitzetten dat de trailer of aflevering automatisch begint? Soms wil je alleen even lezen waar iets over gaat en dan begint het gelijk en staat dan ook vaak gelijk in je “ verder kijken” Dat vind ik niet fijn.
Klaar mee
zondag 15 juni 2025 om 20:20
YWIMC.Buffie schreef: ↑15-06-2025 20:14Hi, ik snap niet waar de instellingen zitten in het nieuwe menu. Kan iemand me uitleggen hoe ik (op de smarttv) kan uitzetten dat de trailer of aflevering automatisch begint? Soms wil je alleen even lezen waar iets over gaat en dan begint het gelijk en staat dan ook vaak gelijk in je “ verder kijken” Dat vind ik niet fijn.
Je klikt het op het lachebekje rechtsboven in je scherm.
Dan klik je op Potloodje 'profielen beheren'.
Selecteer vervolgens de gebruiker bij wie je de automatische trailers wilt uitschakelen.
Daaronder staan twee opties (met een vinkje):
- Speel de volgende aflevering van een serie automatisch af op alle apparaten.
- Tijdens het browsen op alle apparaten worden automatisch previews weergegeven. ----> Hier haal je het vinkje weg.
Daarna klik je op Opslaan.
Als je meerdere gebruikers hebt (eentje voor jezelf, eentje voor Kids, enz.', dan doe je dit voor elke gebruiker.
Klaar is Klara.
-- tijdelijk mottoloos --
zondag 15 juni 2025 om 20:45
Dank je wel. Helaas werkt dit inderdaad wel op m’n telefoon of IPad, maar op m’n tv begint de aflevering toch echt nog steeds direct.Explorista schreef: ↑15-06-2025 20:20YWIMC.
Je klikt het op het lachebekje rechtsboven in je scherm.
Dan klik je op Potloodje 'profielen beheren'.
Selecteer vervolgens de gebruiker bij wie je de automatische trailers wilt uitschakelen.
Daaronder staan twee opties (met een vinkje):
- Speel de volgende aflevering van een serie automatisch af op alle apparaten.
- Tijdens het browsen op alle apparaten worden automatisch previews weergegeven. ----> Hier haal je het vinkje weg.
Daarna klik je op Opslaan.
Als je meerdere gebruikers hebt (eentje voor jezelf, eentje voor Kids, enz.', dan doe je dit voor elke gebruiker.
Klaar is Klara.
Klaar mee

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in