* LGZW deel III *

28-06-2009 21:26 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
En dan kunnen we hier weer verder... Op naar de geboortegolf

naamleeftijdkind nr.nodzwangeruitgerekendandere infoChica1978281JA! 29 september 2009Hartje gezien, alles goed! 30 juli echo Mardjen291Mardmeisje geboren op 26 juli Lalie271JA! 9 augustus 2009 Hartje gezien, alles goed! Nemovisje261 Per 29 juli aan de Clomid Sjipperdepip311JAAAA! 31 juli echo!DoubleDutch311JA! 21 oktober 2009 Hartje gezien, alles goed! Chi caatje28116 april Minicaat geboren! Elev292JA! 25 februari 2010 Hartje gezien Elevmeisje is 2 South29114 juli Southmini geboren! Peanutje331JA! 23 januari 2010Een kloppend hartje! 31 augustus 20-weken echoSproet197831121 mei Sproetekind geboren! Dufty322Duftyboy geboren op 10 juli! Duftygirl is 3.Minie86231JA! 13 september 2009Hartje gezien, alles goed! Bengal311JAAAA! 12 februari 2010 Goede echo, een kloppend 4 augustus NT meting Luaska311JA! 24 juli 2009 Hartje gehoord, alles goed!

Vorige topic
South, je klinkt zo gelukkig en blij met je kleine meid en je nieuwe leven... wat heerlijk zeg! Ben ontzettend blij voor je

Elev, zo'n schattig kindje als jouw dochter wil ik ook!

Denk je dat ze al doorheeft dat er "iets" aan de hand is, en dat ze daarom misschien opeens zo aanhankelijk is?

Ik kreeg een buik bij een week of 16 vond ik zelf, maar zichtbaar voor anderen was het pas een paar weken later. Joggingbroeken/sportbroeken van mezelf pas ik nog gewoon (doe ik onder mijn buik, gaat prima) en sommige bovenkleding draag ik ook nog, ligt een beetje aan het model. De vk zei vorige week nog dat ik een bescheiden buik heb, vind dat eigenlijk wel prima.
Het blauw-gele avontuur was kort maar krachtig. Gelijk even een kinderkamer uitgezocht ! Nog niet gekocht hoor, maar man en ik zijn het eens en dat is al heel wat.

We hebben een kraan gehaald voor in de keuken, die hadden we nog niet gekocht. Nog een keer naar de aanrechtbladen gekeken, maar dat blad kopen we dus niet daar denk ik. Vind het bij nader inzien toch niet mooi. Ze plakken de spoelbakken nl. onder het blad in plaats van netjes mooi verzonken erin en dat is wat ik wil. Dus we gaan even verder kijken.
Volgens mij is het een fase, Chiek, want de moeder van haar beste vriendin zei over dat meisje (3 wk jonger) precies hetzelfde vanmorgen. En die heeft gewoon al een zusje van negen maanden.

Wordt het niet eens tijd voor een nieuwe buikfoto van jou, chiek?

Hier doet de tv het niet meer, ik denk door het onweer (hij gaat wel aan maar ik krijg alleen sneeuw). Misschien een signaal dat ik wel eens even kan gaan werken.
ElevMeisje is lief.

Ik lig op bed met mijn mobiel. Heb net anderhalf uur was opgevouwen. Was dus hard nodig.

Wat is het benauwd hè? Voordeel van een hoog bed is nu wel dat ik op gelijke hoogte lig nu met het raam. Hihi.

Ik heb de enter toets op de mobiel nu ook eindelijk gevonden.

Ik heb lief net mijn buik op laten tillen. Hij schrok wel even van t gewicht. T voelt voor mij ook erg zwaar als ik t met twee handen optil. Trouwens ik ben ineens weer 2 kilo afgevallen. Wel lekker, zal wel vocht zijn geweest.

Oh ik heb een naar voren gekantelde baarmoeder. Maar dat had iedere ziel wel kunnen raden.

Ik ga lekker tv kijken.
Jouw buik was dus ook redelijk laat Chiek, net als bij elev.. Zo gek is het dus niet wat de VK tegen mij zei. Nja, ik wil eigenlijk 2 tegenstrijdige dingen. Aan de ene kant wil ik dat niemand het ziet, maar ik wil het zelf wel zien. Maar ik wil ook gewoon een bescheiden buik houden eigenlijk, lijkt me wel zo comfortabel.

Hoezo zwanger??!!?!?!
quote:chica1978 schreef op 21 juli 2009 @ 21:20:

Denk je dat ze al doorheeft dat er "iets" aan de hand is, en dat ze daarom misschien opeens zo aanhankelijk is?

Ik kreeg een buik bij een week of 16 vond ik zelf, maar zichtbaar voor anderen was het pas een paar weken later. Joggingbroeken/sportbroeken van mezelf pas ik nog gewoon (doe ik onder mijn buik, gaat prima) en sommige bovenkleding draag ik ook nog, ligt een beetje aan het model. De vk zei vorige week nog dat ik een bescheiden buik heb, vind dat eigenlijk wel prima.

Dat eerste dacht ik dus ook. Zou dat echt zo werken?

Oh en dat onder je buik dragen heb ik dus geprobeerd vandaag (mijn zus had het daarover) maar kreeg toch last van mijn buik. Het drukt erop. Misschien dat als de boel wat meer omhoog groeit dat dat minder wordt.
quote:Luaska schreef op 21 juli 2009 @ 21:24:

Oh ik heb een naar voren gekantelde baarmoeder. Maar dat had iedere ziel wel kunnen raden.
ElevMeisje is lief.

Ik lig op bed met mijn mobiel. Heb net anderhalf uur was opgevouwen. Was dus hard nodig.

Wat is het benauwd hè? Voordeel van een hoog bed is nu wel dat ik op gelijke hoogte lig nu met het raam. Hihi.

Ik heb de enter toets op de mobiel nu ook eindelijk gevonden.

Ik heb lief net mijn buik op laten tillen. Hij schrok wel even van t gewicht. T voelt voor mij ook erg zwaar als ik t met twee handen optil. Trouwens ik ben ineens weer 2 kilo afgevallen. Wel lekker, zal wel vocht zijn geweest.

Ik ga lekker tv kijken.
Dacht dat ik gek werd dat ik Luus berichtje nog een keer las maar lag niet aan mij geloof ik.
Nee ligt niet aan jou!
Met spijkerbroeken ofzo kan ik dat ook niet hoor pien! Echt alleen met joggingbroeken en sportbroeken (die hebben een tailleband van elastiek, dus die snijdt niet) Als ik nu een pre-zwangerschaps-spijkerbroek aan doe (wat ik trouwens écht niet durf nu! ) zou dat enórm knellen en totaal niet lekker zitten. Dat heb ik trouwens ook met sommige positiebroeken, die knellen ook onwijs onderaan. niet altijd, maar als je bukt/ door je knieen gaat/ autorijdt zit dat echt bagger. En dan moet ik nog 10 weken

Snap nu wel de jurkjestic van sproet, want dan heb je dat niet.

Oh ja, draag ook nog gewoon mijn gebruikelijke heupstrings en boxers; zit onder je buik dus geen enkel probleem.

Elev, zal morgen een nieuwe buikfoto op de groep zetten, heb toevallig gisteren weer geposeerd voor de serie , al zie ik niet echt verschil met 3 weken geleden...

Wanneer willen jullie elevmeisje eigenlijk inlichten? Lijkt me echt 1 van de leukste dingen om aan je kind te vertellen Heb je al enig idee hoe jullie dat aan gaan pakken?
Oh leuk Chiekfoto's!!!

Dat lijkt me trouwens ook geweldig om aan je kind te vertellen. Ben ook heel benieuwd hoe jullie dat gaan doen. Weet nu al zeker dat ze super schattig gaat reageren. Dan is ze niet meer alleen met de mensen in huis.

Ik ben me dus ook aan het verdiepen in de Sproet-jurkjes. Maar ze zijn nog best prijzig om ze vervolgens helemaal uit te lubberen. Maar je loopt er wel nog 6 maanden beeldig bij. Dilemma!
Er schijnt op maandag op de noordermarkt een outlet te zijn. Hele goedkope K*ing loui*e jurkjes.
En het blijft hier maar gezellig!

Nu je het zegt Luus, ben je al dat vocht ook zichtbaar kwijt? Heb je weer enkels ipv kenkels? Kan me voorstellen dat Luusman schrok van het gewicht, misschien dat hij nu nóg meer van je overneemt deze laatste dagen (zal niet zeggen 'weken').

Elev, wat een lieverdje is Elevmeisje toch. Ondanks haar soms wat koppige acties, is dit volgens mij zo'n leuke leeftijd, met al die ontdekkingen om haar heen.

Mijn buikje begon je echt te zien met 15w3d (ik weet het nog, want werd diezelfde avond ten huwelijk gevraagd , waar zo'n buikje al niet toe kan leiden!)

Beng, knap hoor, dat je vanavond nog naar de winkel (en wat voor een winkel ) bent geweest. En Bengman dus over weten te halen voor de juiste kleur. Leuk man, dat jullie nu ook aan de slag gaan met het kamertje.

Oja, Elev, ik vroeg het laatst al, maar moeten jullie veel omgooien in huis straks? Houdt Elevmeisje haar eigen kamertje?
Op de markt markt? Cool!!!!
Ik vind het ook wel een waard dat Beng die winkel heeft overleefd. Maar vooral dat jullie al weten wat jullie willen. Dat gaat hier nog wel even duren vrees ik.
Echt waar??!! Aanstaande maandag? Dan ga ik Sproetman even lief aankijken of ik die ochtend even weg kan en hij bij Sproetekind blijft. Pien, heb jij vrij die dag? Kunnen we samen gaan (om de hoek zit ook een positiekledingwinkel)

Of is dat het gewone K*ng Lou*e stalletje? Dat staat er iedere maandag met vooral veel t-shirtjes.
Pien, op de site van knuffelk*mers hebben ze leuke,en voor in verhouding weinig geld, misschien een tip?

En die jurkjes staan natuurlijk ook op (daar gaan we weer ) MP!
Mmmm nee ik ben dan niet vrij helaas. En ik denk niet dat ik daarvoor later mag komen. Maar als jij het nou even checkt dan plak ik het wel een keer aan een ander bezoekje vast.
En Pien, het is nu sowieso uitverkoop (althans vorige week nog), dus die jurkjes kosten nu een stuk minder. Ik vond het de investering wel waard hoor en 'echte' positiekleding is ook niet altijd even goedkoop (en vaak niet mijn smaak)
Op MP gaan ze voor nog best veel geld vind ik.

Enne knuffel*mers heb ik al eens gekeken maar zal het nog eens checken.
Oh ja, Sproet, sorry. Elevmeisje moet verhuizen, want er past geen eenpersoonsbed in haar kamer nu. Het andere kamertje is ietsje groter, maar daar moet eerst nog een dakkapel op komen, dan is het wel te doen. We hebben al een offerte aangevraagd, want ik wil niet dat elevmeisje pas kort voor de bevalling kan verhuizen, dan voelt het zo alsof ze plaats moet maken. We gaan er zsm mee beginnen dus, want alles moet gedaan worden daar. Eind 2009 wil ik uiterlijk dat ze over kan. Aan haar huidige kamer hoeft verder niets gedaan te worden, alleen moeten we weer een commode kopen, want die had ik weg gedaan. En de wieg moet uit Duitsland komen uiteraard.

Ik wil het ook zoooooo graag aan elevmeisje vertellen! Ze wil het al zo lang en het kan niet anders dan dat ze een geweldige grote zus is. Maar we willen het zo lang mogelijk uitstellen omdat het wachten anders zo lang duurt voor haar. Sowieso wil ik het niet hoeven uitleggen als het misgaat, dus 12 weken is de minimumgrens. Het plan is nu minstens tot na haar verjaardag te wachten, afhankelijk van de ontwikkeling van mijn buik natuurlijk. Het woord 'zwanger' schijnt ze nog niet te kennen, dus zolang er geen termen als baby, broertje of zusje vallen kunnen we er ook wel een beetje over praten als ze erbij is.
Ik wilde een 2e versie van jurkje kopen op MP dat ik ook afgelopen maanden heb gedragen en nu dus niet meer aan kan, maar ik vind echt dat ze er belachelijke prijzen voor vragen. Het zijn echt allemaal vrouwen die handeltjes drijven.
Ik kijk ook altijd op MP voor K*ng L*uie jurkjes, maar ze bieden uiteindelijk altijd meer dan ik wil geven. En ik weet gewoon niet waar ik ze in de buurt nieuw kan halen (tenminste, als ze het hebben zijn het meestal lelijke prints in nog 1 rare maat, ofzo). Volgende keer dat ik in a'dam ben ga ik naar Ex*ta, heb ik me voorgenomen. Ook voor elevmeis natuurlijk.
precies, sproet. Allemaal ergens in de uitverkoop gekocht en er nu aan verdienen. Doen veel mensen ook met oilily kinderkleertjes trouwens, met kaartje er nog aan verkopen ze dat (en dan vijf verschillende maten van hetzelfde). Dat koop ik dus nooit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven