Singles unite, tweede editie 2025 deel 2
maandag 20 januari 2025 om 13:32
Bij deze kletsen we weer verder 
Dit is het vervolg op relaties/singles-unite-eerste-editie-20 ... #p35716590

Dit is het vervolg op relaties/singles-unite-eerste-editie-20 ... #p35716590
donderdag 19 juni 2025 om 20:21
Lemon, veel mannen hebben er niet veel moeite mee om een situationship aan te gaan met een leuke vrouw TOTDAT ze degene tegenkomen op wie ze wél verliefd worden.
Hij is heel duidelijk dat ie gebruik wil maken van de voordelen (knuffelen, hand in hand lopen) zonder commitment.
Het is aan jou om in te zien dat je hem niet gaat veranderen.
Een man die potentie (!) ziet in een serieuze relatie met jou, doet dat soort uitspraken niet. Hij geeft heel duidelijk aan dat ie jou leuk vindt, totdat ie een beter passende vrouw vindt. Intussen krijg jij gevoelens en bruut aan de kant gezet als ie een vrouw ontmoet op wie hij wel verliefd wordt.
Ik heb dit echt te vaak gezien...
Hij is heel duidelijk dat ie gebruik wil maken van de voordelen (knuffelen, hand in hand lopen) zonder commitment.
Het is aan jou om in te zien dat je hem niet gaat veranderen.
Een man die potentie (!) ziet in een serieuze relatie met jou, doet dat soort uitspraken niet. Hij geeft heel duidelijk aan dat ie jou leuk vindt, totdat ie een beter passende vrouw vindt. Intussen krijg jij gevoelens en bruut aan de kant gezet als ie een vrouw ontmoet op wie hij wel verliefd wordt.
Ik heb dit echt te vaak gezien...
donderdag 19 juni 2025 om 20:28
Kitty30plus schreef: ↑19-06-2025 20:21
Dit idd. De kans dat jij het wel helemaal wordt voor hem is echt nihil lijkt me, anders zegt hij dat soort dingen niet. En straks zit jij er al met nog meer gevoelens in, word je zo aan de kant geschoven.
idd_ wijzigde dit bericht op 19-06-2025 20:31
0.09% gewijzigd
donderdag 19 juni 2025 om 20:30
Swipen heb ik ff niet zoveel zin, dus ik ga het afwachten..
Ik heb van de week vakantie geboekt daar kijk ik erg naar uit, ff lekker niks..
Ben er echt aan toe..
donderdag 19 juni 2025 om 20:44
Jaaa echt wel!
Verloopt jouw gesprek nog een beetje leuk?
donderdag 19 juni 2025 om 21:05
Naar zijn hoofd gestegen denk ikAttraverso schreef: ↑19-06-2025 20:55Rustig... Hij stuurde een uurtje geleden het eerste berichtje en reageert nu niet meer... Ook last van de hitte geloof ik![]()
vrijdag 20 juni 2025 om 07:30
Ja! Heb ik dat hier niet verteld? Naja hij appte een uur nadat we thuis waren dat hij het erg gezellig vond en voor herhaling vatbaar… Toen terug geappt dat ik de klik niet helemaal voelde.Kitty30plus schreef: ↑19-06-2025 21:33Pupke, heb jij eigenlijk nog iets van je date van gisteren vernomen?
Jaaa super lekker Mimali! Waar ga je naar toe?
vrijdag 20 juni 2025 om 08:29
Hij dacht er anders over dan jij dus, vroeg hij verder niet door?
Het blijft zoeken naar de speld in de hooiberg, denk dat het steeds lastiger wordt..
mimali wijzigde dit bericht op 20-06-2025 11:20
Reden: Herkenbaarheid
Reden: Herkenbaarheid
13.02% gewijzigd
vrijdag 20 juni 2025 om 09:26
Maar het eerste initiatief kwam van jou, toen je hem appte of zijn feestje leuk was oid.
Hij spreekt een derde date af met iemand die twijfelt, maar houdt jou op de reservebank. Ik zou daar toch wel erg op afknappen.
vrijdag 20 juni 2025 om 09:41
Dat klopt maar ik dacht dat Attraverso gisteren bedoelde..MissUnderstood schreef: ↑20-06-2025 09:26Maar het eerste initiatief kwam van jou, toen je hem appte of zijn feestje leuk was oid.
Hij spreekt een derde date af met iemand die twijfelt, maar houdt jou op de reservebank. Ik zou daar toch wel erg op afknappen.
Ja die gedachte komt bij mij ook wel op... al blijft het dubbel omdat ik hem in eerste instantie zelf heb afgewezen.
Maar het staat er nu wel anders voor..
vrijdag 20 juni 2025 om 09:42
Dat hij de deur niet dichtgooit is mi omdat hij die ruimte nu heeft gevoeld bij jou nadat je hem weer had gecontact. Plus hij is nog niet zeker van die vrouw waar hij nu mee date, dus houdt jou achter de hand.
Ik zou niet appen dat het voor jou klaar is ( je hebt zelf een visje uitgegooid) maar ik zou ook niet gaan zitten afwachten en nog half half contact houden met iemand waar je één date mee hebt gehad en die je eigenlijk dus helemaal niet kent. Wat levert dat uiteindelijk op, behalve een gecreëerde teleurstelling.
Ténzij ik de man echt super leuk vind en echt zou denken die wil ik.
Maar dan had ik me ook niet bescheiden opgesteld richting een dame die hij tenslotte ook nog maar 1 of 2 keer had gedate. Dan had ik hem wel geprobeerd weg te vissen
Maar ik vind het bij hem ook dubbel: als hij je echt zo leuk had gevonden na de 1ste date dan was hij er wel op ingegaan mi.
vrijdag 20 juni 2025 om 09:51
Voor hem niet, hoor. Na jullie date kapte jij het zelf af omdat je geen aantrekkingskracht voelde, en hij was het daarmee eens (als ik het me goed herinner). Hij zei niet: "o, wat jammer; ikzelf zou het nog wel een kans gegeven hebben!"
Vervolgens contacteer jij hem weer om naar zijn feestje te vragen en geeft aan je af te vragen of je misschien te snel de deur hebt dichtgegooid. Hierop geeft hij aan te daten met een nieuwe vrouw, waarop jij zegt dat hij dat eerst maar eens uit moet zoeken. Dat doet-ie dan ook, maar hij houdt jou achter de hand. Als hij je echt heel leuk had gevonden, had ie direct toegehapt en geen derde date met een twijfelende vrouw afgesproken.
Het enige dat veranderd is, ben jij. Deze man is gewoon echt not that into you, en je verdient beter dan tweede keuze te zijn hoor. Graag of niet.
vrijdag 20 juni 2025 om 09:51
Peertjes schreef: ↑20-06-2025 09:42Dat hij de deur niet dichtgooit is mi omdat hij die ruimte nu heeft gevoeld bij jou nadat je hem weer had gecontact. Plus hij is nog niet zeker van die vrouw waar hij nu mee date, dus houdt jou achter de hand.
Ik zou niet appen dat het voor jou klaar is ( je hebt zelf een visje uitgegooid) maar ik zou ook niet gaan zitten afwachten en nog half half contact houden met iemand waar je één date mee hebt gehad en die je eigenlijk dus helemaal niet kent. Wat levert dat uiteindelijk op, behalve een gecreëerde teleurstelling.
Ténzij ik de man echt super leuk vind en echt zou denken die wil ik.
Maar dan had ik me ook niet bescheiden opgesteld richting een dame die hij tenslotte ook nog maar 1 of 2 keer had gedate. Dan had ik hem wel geprobeerd weg te vissen
Maar ik vind het bij hem ook dubbel: als hij je echt zo leuk had gevonden na de 1ste date dan was hij er wel op ingegaan mi.
Hij ging er ook op in, want hij wilde me zondagavond zien maar ik wilde er niet tussen zitten..
Vooral ook om mezelf te beschermen..
Maar verder ben ik het wel met je eens ja..
En zeker nu hij een derde date heeft met een twijfelende vrouw..
Ik ga hem ook zeker niet uit mezelf appen..
vrijdag 20 juni 2025 om 09:57
Dat bedoel ik met het staat er nu anders voor..MissUnderstood schreef: ↑20-06-2025 09:51Voor hem niet, hoor. Na jullie date kapte jij het zelf af omdat je geen aantrekkingskracht voelde, en hij was het daarmee eens (als ik het me goed herinner). Hij zei niet: "o, wat jammer; ikzelf zou het nog wel een kans gegeven hebben!"
Vervolgens contacteer jij hem weer om naar zijn feestje te vragen en geeft aan je af te vragen of je misschien te snel de deur hebt dichtgegooid. Hierop geeft hij aan te daten met een nieuwe vrouw, waarop jij zegt dat hij dat eerst maar eens uit moet zoeken. Dat doet-ie dan ook, maar hij houdt jou achter de hand. Als hij je echt heel leuk had gevonden, had ie direct toegehapt en geen derde date met een twijfelende vrouw afgesproken.
Het enige dat veranderd is, ben jij. Deze man is gewoon echt not that into you, en je verdient beter dan tweede keuze te zijn hoor. Graag of niet.
Als hij na die tweede date had gezegd dat wordt hem niet dan was het anders geweest..
vrijdag 20 juni 2025 om 10:11
Dit snap ik helemaal, want hoe vaak komt er nou een écht leuke man voorbij? En dan moet je hem laten lopen omdat hij op één punt slecht scoort. Maar ja, dat ene punt is eigenlijk jouw hoofd-punt, daar gaat het jou om. Dus áls je ermee doorgaat is de kans op liefdesverdriet (en zelfverwijt) heel groot. Welke man is dat waard?Lemon_Pledge schreef: ↑19-06-2025 18:37Hij wil casual afspreken. Want hij vind me wel leuk/ lekker / gezellig /aantrekkelijk blabla, maar geen wil dus geen emotionele verbinding aangaan. (Behalve dan wel knuffelen na de seks en hand in hand lopen als we een dagje weg gaan.)
Maar ik weet nu al van mezelf dat ik dat waarschijnlijk niet los kan koppelen.
Ik denk toch al na over de toekomst, en hij heeft bijvoorbeeld een prachtige woning, en daar mag ik dan nu wel gewoon komen, maar als hij een "beter passende" vrouw vindt dan mag zij wél deel gaan uitmaken van zijn leven. Zij zal dan wel worden voorgesteld aan familie en vrienden, meegaan op vakantie enz enz, en ik dus niet zoals hij het nu ziet, omdat we in een andere levensfase zitten.
Maar ik kan natuurlijk ook zeggen, ik laat dat los, ik ga gezellig met hem dagjes weg en we zien wel wat de toekomst brengt. Je weet sowieso nooit wat de toekomst brengt,(gelukkig), en of ik nou alleen op de bank zit of met hem door een prachtige stad wandel..
Keuzes..
Niet één!
vrijdag 20 juni 2025 om 10:13
Eens. Als hij je echt heel leuk had gevonden, had hij na date 2 meteen geappt of jij nog wilde daten, want dat hij jou veel leuker vindt.MissUnderstood schreef: ↑20-06-2025 09:51Voor hem niet, hoor. Na jullie date kapte jij het zelf af omdat je geen aantrekkingskracht voelde, en hij was het daarmee eens (als ik het me goed herinner). Hij zei niet: "o, wat jammer; ikzelf zou het nog wel een kans gegeven hebben!"

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in