Uit huis gezet ivm boze vriend [Troltopic]
zaterdag 21 juni 2025 om 13:08
Hoi allemaal,
Graag jullie ongezouten mening zou willen horen om een issue wat vriend en ik hebben.
Mijn vriend is heel boos en ik weet oprecht niet of ik mij aanstel (zoals hij zegt) of niet.
Mijn vriend heeft vaak last van een zichtbare penis in zijn broek. In dit geval een korte broek van spijkerstof, maar ook vaak in zwembroek. Voor de beeldvorming: je ziet een duidelijk staaf naast zijn rits naar rechts (tmi miss). Dit vind ik zelf storend en niet netjes. Ik heb dit met exen van mij niet meegemaakt en ook niet met mijn mannelijke vrienden of random strandgangers bijv. Ik snap dat wij vrouwen ook uiterlijke kenmerken hebben die zichtbaar zijn zoals onze borsten. Maar persoonlijk vind ik echt de penis letterlijk kunnen volgen teveel van het goede. Op de middelbare school heb ik 1 docent gehad die dit ook liet zien en hij is er om ontslagen. Maar wij zitten hier natuurlijk niet op de middelbare school en we zijn reeds volwassen.
Nu heb ik geprobeerd hier normaal over te praten, gevraagd hoe het kan dat dit gebeurt en wat hij er zelf van vind. Hij wordt daar heel erg boos van en heeft me gezegd: "mijn bek te houden" Er nooit meer over te beginnen of anders het huis te verlaten. Ik heb gevraagd het er later over te hebben maar dit wil hij niet. Dus ben ik nu dan maar even weg gegaan.
Zouden jullie me kunnen zeggen of het normaal is dat dit gebeurt? Is dit bijv een normale lichamelijke reactie? Het komt jullie misschien stom over maar ik vraag het me echt af. Stel ik mij aan dat ik dit wat asociaal vind? We hebben samen een dochtertje en ik wil graag op goede voet verder en het dus er over kunnen hebben, maar dit is niet mogelijk. Dus ik zal er nu niet meer over beginnen.
Ps: excuus voor de titel, dit is niet waar het om draait.
Graag jullie ongezouten mening zou willen horen om een issue wat vriend en ik hebben.
Mijn vriend is heel boos en ik weet oprecht niet of ik mij aanstel (zoals hij zegt) of niet.
Mijn vriend heeft vaak last van een zichtbare penis in zijn broek. In dit geval een korte broek van spijkerstof, maar ook vaak in zwembroek. Voor de beeldvorming: je ziet een duidelijk staaf naast zijn rits naar rechts (tmi miss). Dit vind ik zelf storend en niet netjes. Ik heb dit met exen van mij niet meegemaakt en ook niet met mijn mannelijke vrienden of random strandgangers bijv. Ik snap dat wij vrouwen ook uiterlijke kenmerken hebben die zichtbaar zijn zoals onze borsten. Maar persoonlijk vind ik echt de penis letterlijk kunnen volgen teveel van het goede. Op de middelbare school heb ik 1 docent gehad die dit ook liet zien en hij is er om ontslagen. Maar wij zitten hier natuurlijk niet op de middelbare school en we zijn reeds volwassen.
Nu heb ik geprobeerd hier normaal over te praten, gevraagd hoe het kan dat dit gebeurt en wat hij er zelf van vind. Hij wordt daar heel erg boos van en heeft me gezegd: "mijn bek te houden" Er nooit meer over te beginnen of anders het huis te verlaten. Ik heb gevraagd het er later over te hebben maar dit wil hij niet. Dus ben ik nu dan maar even weg gegaan.
Zouden jullie me kunnen zeggen of het normaal is dat dit gebeurt? Is dit bijv een normale lichamelijke reactie? Het komt jullie misschien stom over maar ik vraag het me echt af. Stel ik mij aan dat ik dit wat asociaal vind? We hebben samen een dochtertje en ik wil graag op goede voet verder en het dus er over kunnen hebben, maar dit is niet mogelijk. Dus ik zal er nu niet meer over beginnen.
Ps: excuus voor de titel, dit is niet waar het om draait.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 22-06-2025 09:38
Reden: To heeft een perma
Reden: To heeft een perma
3.33% gewijzigd
zaterdag 21 juni 2025 om 19:09
Een tok (kruisbeschermer) en een djebella erover denk ik. Of gewoon verwijderen.NellieVermicelli schreef: ↑21-06-2025 19:03Wat zou voor jou een oplossing zijn? Penisverkleining? Duct tape? Demis Roussos jurk?
Where is my mind?
zaterdag 21 juni 2025 om 19:11
zaterdag 21 juni 2025 om 19:22
True, maar vragen - vermoedelijk met een ondertoon - hoe dit kan en wat hij er zelf van vindt, is evenmin wat ik versta onder een normaal gesprek.Mus schreef: ↑21-06-2025 18:36Ik zou me meer zorgen maken over een vriend die hiervan uit zijn plaat gaat en zegt dat jij 'je bek moet houden' en het huis moet verlaten als je hier nog eens over begint. In een normale relatie zou je hier een normaal gesprek over hebben en zou iets futiels als een zichtbare penis niet zo escaleren.
Geef de liefde verdomme een keer een kans en niet de logica
zaterdag 21 juni 2025 om 19:24
zaterdag 21 juni 2025 om 19:25
Hahahaha, eens! niet fijnYildizlar2 schreef: ↑21-06-2025 18:57Een normale lichamelijke reactie ?
Heeft hij een stijve dan ? Maar als het geen stijve is en hij is gewoon flink geschapen is weinig aan te doen verder denk ik .
Wat is het warm hè pfff
Maar TO ik kan me er nog steeds geen voorstelling bij maken.. gaat het om een hele, hele, hele strakke joggingbroek ofzo?
zaterdag 21 juni 2025 om 19:34
Ik vind dit in geen geval vergelijkbaar met borsten, eerder met een cameltoe bij vrouwen! Gevalletje te strak of te hoog opgetrokken. Geen porem om daar tegenaan te moeten kijken. En helemaal als je ervan op de hoogte bent dat dit zo is ontzettend ordinair.
Sommige mannen lijken te denken dat vrouwen piemels aantrekkelijk vinden om naar te kijken of zo. Sorry, maar dan had God iets beter zijn best moeten doen!
Sommige mannen lijken te denken dat vrouwen piemels aantrekkelijk vinden om naar te kijken of zo. Sorry, maar dan had God iets beter zijn best moeten doen!
zaterdag 21 juni 2025 om 19:36
Maar waarom ws het voor de zwangerschap dan geen probleem?Whattodo10 schreef: ↑21-06-2025 18:24Het probleem is dat ik het gek vind om je complete schacht en eikel te tonen in het openbaar, in dit geval links naast het kruis uithangend. Dat ben ik niet gewend en vind ik ongepast. Ik bedoel dus niet een gewone bobbel in je broek. Voelt voor mij hetzelfde als dat ik in mijn ondergoed naar buiten ga, cameltoe showen.
Heeft niks te maken met grootte of aankomen. Hij is hetzelfde als voor de zwangerschap.
Maar ik weet dus niet of dit van mij overdreven gedacht is en als ik jullie zo lees is dat zo.
Wat zou jouw oplossing zijn dan? Minder strakke broeken?
zaterdag 21 juni 2025 om 19:48
Maatje groter?
Ander model broek?
Ander stofje broek?
Minder hoog optrekken?
Boxer met meer ondersteuning of ander model?
Je moet niet ineens gaan doen of dit iets is dat niet op de lossen is!
zaterdag 21 juni 2025 om 20:01
Ik doe niet ineens dat het niet op te lossen is!
Daarom vraag ik juist wat zij als oplossing zou zien.
Maar in de OP heeft ze het ook over een lichamelijke reactie. Dat heeft niks met de broek zelf te maken.
zaterdag 21 juni 2025 om 20:06
zaterdag 21 juni 2025 om 20:15
Sommigen van jullie denken dat dit een troll topic is, dat is niet zo. Was dat maar waar..
Ja het ziet er uit als een erectie maar hij noemt het geen erectie. Hij zegt altijd dat hij in meerdere toestanden kan zijn, in rust en klein, dik als een halve erectie en erectie. Dit zou dus half zijn, niet stijf genoeg voor gemeenschap maar je ziet dus wel gehele penis hangen op zijn bovenbeen links, los van de balzak in het midden. Dit heeft dus niet van doen met de normale bult zoals sommigen hier zeggen.
Zijn reactie vind ik niet zorgelijker vind dan deze toestand, omdat het idd voor hem een gevoelig onderwerp is. Dus dat kan ik begrijpen. Tmi maar hij is een grower en schaamt zich omdat hij in rust heel klein is en recht naar voren wijst ipv dat hij hangt. Hierdoor schijnt vaak de punt van zijn eikel door en daarom kan hij geen sportbroeken bijv aan (aldus hemzelf).
Ik heb meerdere exen gehad maar nog nooit een grower. Vandaar mijn oprechte vraag of het miss een natuurlijke reactie is dat hij groter wordt (niet uit opwinding)? Of zouden het wel erecties zijn?
Ik heb oprecht los van die docent op de middelbare nog nooit een erect beeld gehad gezien bij een man. Ook niet in zwembroeken bijv.
En hij geeft aan geen oplossing te weten, ik weet het ook niet. Is dit beeld in een broek op te lossen?
Ja het ziet er uit als een erectie maar hij noemt het geen erectie. Hij zegt altijd dat hij in meerdere toestanden kan zijn, in rust en klein, dik als een halve erectie en erectie. Dit zou dus half zijn, niet stijf genoeg voor gemeenschap maar je ziet dus wel gehele penis hangen op zijn bovenbeen links, los van de balzak in het midden. Dit heeft dus niet van doen met de normale bult zoals sommigen hier zeggen.
Zijn reactie vind ik niet zorgelijker vind dan deze toestand, omdat het idd voor hem een gevoelig onderwerp is. Dus dat kan ik begrijpen. Tmi maar hij is een grower en schaamt zich omdat hij in rust heel klein is en recht naar voren wijst ipv dat hij hangt. Hierdoor schijnt vaak de punt van zijn eikel door en daarom kan hij geen sportbroeken bijv aan (aldus hemzelf).
Ik heb meerdere exen gehad maar nog nooit een grower. Vandaar mijn oprechte vraag of het miss een natuurlijke reactie is dat hij groter wordt (niet uit opwinding)? Of zouden het wel erecties zijn?
Ik heb oprecht los van die docent op de middelbare nog nooit een erect beeld gehad gezien bij een man. Ook niet in zwembroeken bijv.
En hij geeft aan geen oplossing te weten, ik weet het ook niet. Is dit beeld in een broek op te lossen?
whattodo10 wijzigde dit bericht op 21-06-2025 20:20
8.84% gewijzigd
zaterdag 21 juni 2025 om 20:24
Zie je het af en toe of steeds? Hoe strak draagt hij zijn broeken dan?
Als een man een erectie heeft en hij draagt een strakke broek, dan zie je dat ja. Maar dat heb ik nog nooit in het openbaar zomaar bij iemand gezien. Dan moet je echt toevallig actief naar iemand's kruis kijken net als het gebeurt.
Als een man een erectie heeft en hij draagt een strakke broek, dan zie je dat ja. Maar dat heb ik nog nooit in het openbaar zomaar bij iemand gezien. Dan moet je echt toevallig actief naar iemand's kruis kijken net als het gebeurt.
zaterdag 21 juni 2025 om 20:32
@Lemon: het gebeurt niet zo vaak en hij gaf dan aan dat ik dat verkeerd zie of soms dat het een normale lichamelijke reactie is. Dus ik twijfelde aan mijzelf en voor de rest is het een hele leuke, lieve partner dus het is geen reden om geen toekomst samen aan te gaan vond ik.
Hij draagt geen strakke broeken maar een beige kleur korte broek, spijkerstof. En toch is het duidelijk zichtbaar. Ik beeld het me niet in.. Ik zit niet te loeren maar als ik op een stoel zit en hij loopt langs mij heen..
Hij draagt geen strakke broeken maar een beige kleur korte broek, spijkerstof. En toch is het duidelijk zichtbaar. Ik beeld het me niet in.. Ik zit niet te loeren maar als ik op een stoel zit en hij loopt langs mij heen..
whattodo10 wijzigde dit bericht op 21-06-2025 20:41
13.41% gewijzigd
zaterdag 21 juni 2025 om 20:42
Nee, een lulverhaal.
To vertelt het wel allemaal gedetailleerd.
Nog steeds niet duidelijk wat TO nu van hem verwacht.
zaterdag 21 juni 2025 om 20:48
Het gebeurt niet vaak, hij loopt letterlijk op ooghoogte voor je langs en hij heeft een lichte broek aan. Tsja dan valt er moeilijk omheen te kijken. Dat ding zit daar nu eenmaal. Daar kan hij ook niet veel aan doen. Wat moet hij doen, hem naar binnen vouwen?Whattodo10 schreef: ↑21-06-2025 20:32@Lemon: het gebeurt niet zo vaak en hij gaf dan aan dat ik dat verkeerd zie of soms dat het een normale lichamelijke reactie is. Dus ik twijfelde aan mijzelf en voor de rest is het een hele leuke, lieve partner dus het is geen reden om geen toekomst samen aan te gaan vond ik.
Maar ... wat zit eronder? Waar ben je bang voor? Bv. dat anderen er iets van vinden en het zien? Of dat hij het expres doet als een exhibitionistisch trekje? Ben je bang dat hij iets anders dan jou aantrekkelijk vindt en daarom opgewonden is? Of kom je uit een gezin waar bloot zijn niet gebruikelijk was? Waarom word je er zo onrustig van?
Dat lijkt me interessanter dan of die piemel nu wel of niet normaal is.
zaterdag 21 juni 2025 om 21:00
Goeie vragen Fiorah! Ik kom idd uit een gezin waarbij bloot privé is. Maar dan nog ben ik niet heel erg preuts denk ik. Ook ben ik niet bang dat hij een ander aantrekkelijker vind. Ik vind het tonen van een erectie alleen niet oke. Dit hoef ik ook niet van andere mannen te zien. Het wordt vanuit mijn perceptie wel als iets seksueel gezien door anderen en dat vind ik wel ongepast. En ik vraag me idd wel af of hij er niks aan kan doen? Of dat het best oke is en ik bekrompen ben. Mij is vanuit huis geleerd dat het iets zeer privé's is en je dit dus enkel bij je partner thuis zou tonen. En wie weet ben ik daar dan dus overdreven in?