Gezondheid alle pijlers

NET tumor in de pancreas met uitzaaiingen in de lever

09-06-2022 11:17 4584 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Korte samenvatting:

Na een paar weken felle pijn heb ik gisteren de diagnose NET tumor in de pancreas met uitzaaiingen in de lever gekregen. Ik was me al aan het voorbereiden op het einde, dus dit was de best mogelijke uitslag die ik kon krijgen. Maar nu is de euforie gezakt, vandaar dit topic. ;-D

In de volgende post volgt het hele (lange) verhaal.
Life is short. Eat dessert first.
wat een fijn nieuws Roosje!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Lieve Roos, wat een top uitslag.
En nu dus even klaar, een tijdje geen geporrel en gerommel aan je lijf.
Tijd om bij te komen?

ik hoop zo dat dit je wat rust gaat geven om weer even te leven, ipv overleven.
Dat je nu wat beter kan ademen, wat ruimte kan voelen, ergens weer een stukje van jezelf terugvindt...
Mooi nieuws!
En zie: ik zag een vaal paard en diens ruiter heette Dood. En achter hem kwam het dodenrijk
Ik vind het zo fijn om te lezen Roos en snap ook dat het erg spannend is. :redrose: Daarnaast hoop ik echt op wat meer ontwikkelingen in bepaalde medische gebieden. Heb je trouwens nog vakantieplannen?
Je pense donc je suis
Nog geen vakantieplannen, maar mss in het najaar. Extreem moe opeens, ik vermoed dat dit ontlading is ofzo.
doornroosje9 schreef:
28-06-2025 16:48
Nog geen vakantieplannen, maar mss in het najaar. Extreem moe opeens, ik vermoed dat dit ontlading is ofzo.
Die vakantie komt nog wel. ;-) Ja,het is begrijpelijk dat je moe bent na al dat wat je mee hebt gemaakt. ik denk aan je. Een fijne avond! :rose:
Je pense donc je suis
:love:
Inderdaad ontlading Roosje. Sta jezelf ajb toe om je daar ook even gewoon aan over te geven. Dat is verwerking, dat heb je nodig en daarna komen die geluksmomentjes weer. Die dingen waarvan je merkt dat je ze nu pas echt op waarde kan schatten en die zoveel blijheid brengen.
Ik hoop dat je ook nog praat met professionals? Dat zou ik je wel adviseren. Ik wil er geen te groot ding van maken, maar verwerken en beseffen is echt niet niets en omdat het gebeurt in een periode van 'goed nieuws' is het vaak een eenzame weg. En daarvan hij jij al meer dan genoeg meegemaakt.
:heart:
Yep, ik ga nog naar mijn psycholoog. Morgen naar de oncoloog bellen om een afspraak te maken en dan een plan voor de controles. 😘

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven