Heet heet zweet zweet
dinsdag 1 juli 2025 om 16:27
In een deel van het land is code oranje afgekondigd wegens extreme hitte, dus hoog tijd voor mijn zoveelste weertopic. Hoe hangen jullie er nu bij? Zijn de zweetgutsingen nog een beetje binnen de perken te houden? Moet je buiten heel naar werk doen, dakdekken of zo? Welke maatregelen heb je genomen? Of woon je juist in een regio waar het allemaal verschrikkelijk meevalt en ben je jaloers op 'onze' 37 graden? Spui het hier!
'Denk nou niet: "Ik ben te min, mijn leven heeft geen zin."
Want de kerst-klok luidt ook voor zo'n ei als jij.'
(Herman Finkers)
(Herman Finkers)
woensdag 2 juli 2025 om 15:11
Hier ook NO, toen was het bij mij 29 graden en nu 30 graden.
LV, beter dan gisteren hoor, dit.
Heb om 12 uur weer 2 uurtjes in de zon gefietst en heel af en toe sluierbewolking.
Pieremachochel
woensdag 2 juli 2025 om 15:26
Zover is het niet gekomen, maar de ramen staan wel open nu.Lady*Voldemort schreef: ↑02-07-2025 15:03Dat zou voor mij een goede reden zijn voor een vechtscheiding. Wat een waailap.

woensdag 2 juli 2025 om 15:35
Mijn telefoon deed ook al vreemd. Toen ik hem in mijn tas deed was die 85%, toen ik hem uren later weer uit mijn tas haalde, zonder tussendoor gebruikt te hebben was die 65%. Raar. Mijn tas heeft geen uren in de zon gestaan ofzo
woensdag 2 juli 2025 om 15:41
Geef terug!

There is always something happening, and it's usually right now
woensdag 2 juli 2025 om 15:42
Ja ik blaas 'm zo jouw kant weer op, als ie de zon voorbij is.
'Denk nou niet: "Ik ben te min, mijn leven heeft geen zin."
(Herman Finkers)
(Herman Finkers)
woensdag 2 juli 2025 om 16:05
Ja, had hetzelfde. Heerlijk de wind.Guavepapaya2 schreef: ↑02-07-2025 15:56Ik kwam buiten bij werk en dacht, het waait, fijn!
Is het dus een föhnwind...
Met vlagen voel ik koudere lucht en vooral minder drukkend.
woensdag 2 juli 2025 om 16:12
woensdag 2 juli 2025 om 16:13
Soms ontstaat dat spontaan. Dat kan buienradar ook niet altijd zien.
“Let’s enjoy the beautiful things we can see, my dear, and not think about those we cannot.” — Johanna Spyri
woensdag 2 juli 2025 om 16:16
Ja klopt.Kidneybean schreef: ↑02-07-2025 16:15Dit is vooral vandaag aan de orde. Ik zie zo poppen op Buienradar.
“Let’s enjoy the beautiful things we can see, my dear, and not think about those we cannot.” — Johanna Spyri

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in