Man loopt net boos het huis uit

22-07-2009 01:36 142 berichten
Alle reacties Link kopieren
en heeft zijn lenzen en andere kleding meegenomen.

Waar het om gaat weet ik niet. Toen ik thuis kwam had hij al een paar biertjes gedronken en daar baal ik altijd van. Dan kan ik niet echt meer aardig en normaal doen. De kinderen gingen logeren en die hebben we weggebracht, daarna naar huis gegaan.

Ik ben naar bed gegaan, in het bed van onze zoon omdat die lekker slaapt en ikhad het van de week al gezegd. Hij ging naar bed en ging in ons eigen bed en daarna kwam hij boos bij mij waarom ik daar slaap en ging weer boos weg. Daarna kwam hij weer en ik zei omdat ik hier lekker slaap en hij ging weer weg, zijn spullen pakken en is nu de deur uit.

Ik heb echt geen flauw idee wat ik hier nou mee moet.

Ik moet het ook even kwijt, weet eigenlijk niet wat ik hier mee wil.
Ik snap er ook niet zoveel van. Jij was boos omdat hij gedronken had, maar je ging in het bed van je zoon liggen omdat dat lekker slaapt? Of wilde je hem stiekum straffen omdat je weet dat hij het niet leuk vindt dat je niet in de echtelijke sponde ligt?
Grijp snel de afstandsbediening, nu het kan, en verstop die tussen de washandjes.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Hai rapid,

Doet hij dit wel vaker, de deur uit lopen op zo een tijdstip?

En heb je enig idee waar is dan naar toe is nu?
Oh Meds is gearriveerd, nu kan ik met een gerust hart gaan pitten.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
vreemd ook dat hij zijn lenzen mee heeft, zou hij buiten de deur gaan lezen?
slaap wel VC
ik weet het het klinkt raar, maar wij slapen op een matras op de grond omdat we met onze kamer bezig zijn. Onze zoon heeft een 2 pers. bed zodoende.

Nee, hij doet dit niet vaker.
quote:rapid schreef op 22 juli 2009 @ 01:36:

en heeft zijn lenzen en andere kleding meegenomen.

Waar het om gaat weet ik niet. Toen ik thuis kwam had hij al een paar biertjes gedronken en daar baal ik altijd van. Dan kan ik niet echt meer aardig en normaal doen. De kinderen gingen logeren en die hebben we weggebracht, daarna naar huis gegaan.

Ik ben naar bed gegaan, in het bed van onze zoon omdat die lekker slaapt en ikhad het van de week al gezegd. Hij ging naar bed en ging in ons eigen bed en daarna kwam hij boos bij mij waarom ik daar slaap en ging weer boos weg. Daarna kwam hij weer en ik zei omdat ik hier lekker slaap en hij ging weer weg, zijn spullen pakken en is nu de deur uit.

Ik heb echt geen flauw idee wat ik hier nou mee moet.

Ik moet het ook even kwijt, weet eigenlijk niet wat ik hier mee wil.

Hier speelt wel wat meer.

Wat is er zo vervelend als je merkt dat je man een paar biertjes gedronken heeft? Waarom kun je dan niet meer normaal doen? Waarom gunnen jullie jezelf niet net zo'n goed bed als jullie kinderen hebben dat je liever in zoon's bed gaat liggen?

Vragen vragen en nog meer vragen dus.
quote:rapid schreef op 22 juli 2009 @ 01:47:

ik weet het het klinkt raar, maar wij slapen op een matras op de grond omdat we met onze kamer bezig zijn. Onze zoon heeft een 2 pers. bed zodoende.

Nee, hij doet dit niet vaker.wat heb je daarvoor gedaan/gezegd toen jij constateerde dat hij gedronken had en je dit niet leuk vond?
ik zou in ieder geval de deur van binnenuit op slot doen, want bij mij kwam ie d'r niet meer in
quote:meds schreef op 22 juli 2009 @ 01:50:

ik zou in ieder geval de deur van binnenuit op slot doen, want bij mij kwam ie d'r niet meer inIdem!
Da's een goeie tip.
ik vind dat zo kinderachtig, weglopen als je boos bent. En dan ook nog met voorbedachte rade, want wie neemt er nu zijn lenzen mee?
Hij had net zo goed in zijn uppie in hun tweepersoonsbed kunnen gaan liggen.

Maar goed, misschien dat Rapid haar licht nog laat schijnen.

Eerlijk gezegd: als ik thuis kom met lekker wat biertjes achter mijn kiezen en man zou flippen zou ik ernstig verbaasd liggen. Die van mij pakt me steevast lekker vast.
Hij is idd rapid.......snel.

En waar gaat de reis naar toe, van husband?
Je laat ook duidelijk blijken dat je boos bent, omdat je in het bed van je zoon gaat liggen.

Hopelijk zit er niet te veel dwars bij je man.

Ik zou hem eens proberen te bellen en vragen wat er loos is.
Laat m maar fijn tot morgen mokken en kijk dan verder.
quote:meds schreef op 22 juli 2009 @ 01:50:

ik zou in ieder geval de deur van binnenuit op slot doen, want bij mij kwam ie d'r niet meer inOok dat.
Driemaal is scheepsrecht (wat die uitdrukking ook moge betekenen trouwens, altijd maf gevonden):

Dat weggeloop vind ik erg kinderachtig en het riekt naar emotionele chantage ook nog.

Niet intrappen
Jullie zijn een raar stel.
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Eens met Pippi! Praten jullie nooit over dingen?

Dan had jij nu geweten wat hem dwars zit en had hij geweten dat jij het niet leuk vindt dat hij biertjes heeft gedronken....of zo
Ik vind boos in een ander bed gaan liggen net zo kinderachtig als boos weglopen.

Dus.... Wat gaan jullie nu vandaag doen, stampvoeten?

Gelukkig zijn de kinderen uit logeren.
I only get one shot at life - so I shoot to kill
quote:rapid schreef op 22 juli 2009 @ 01:36:

Ik ben naar bed gegaan, in het bed van onze zoon omdat die lekker slaapt en ikhad het van de week al gezegd. Hij ging naar bed en ging in ons eigen bed en daarna kwam hij boos bij mij waarom ik daar slaap en ging weer boos weg. En dan vraag je je af waarom je je kerel hebt weggejaagd? Lijkt me dat je man daar idd not amused over is. Doe je zulke dingen vaker?
Waarom ging je man dan ook niet in het tweepersoonsbed van je zoon liggen,zoon was toch logeren,hij hoefde dan toch ook niet op de matras op de grond te gaan slapen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven