2009, ons jaar!

18-03-2009 18:07 3737 berichten
Alle reacties Link kopieren
na bijna 13500 reacties in ons oude topic, moest er ruimte gemaakt worden voor een nieuwe! Ellein , tnx voor het mooie topic wat je hebt geopend. We hebben een mooi jaar met elkaar gedeeld en gaan in 2009 hier gezellig mee verder.

mama baby geboren opmerkingen Angel Angel girl! 1 oktober 2008 Maki Maki boy! 13 oktober 2008 Ellein Ellein boy! 29 oktober 2008 OGG OGG boy! 8 november 2008 Mamadeb Mamadeb boy! 17 januari 2009 Vera Vera girl! 18 januari 2009 Teddy Teddy girl! 22 januari 2009 Michigan Michigan girl! 1 maart 2009 Ziggie Ziggie girl! 7 maart 2009 Bep Bep girl! 16 maart 2009 Mimpje Mimpje boy! 26 maart 2009 Jobje Jobje girl! 26 mei 2009

mama uitger j/m opmerkingen Missc18 aug ? VERLOF! Gorgi 2 jan 13 aug 20 weken echo Rossia1 feb 18 aug vlos 21, sept 20 wkn echoWIE VOLGT?

naam start NOD opmerkingen Floortjejan 0816 aug Ann

het oude topic kun je hier teruglezen
Morning!

Teddy, heerlijk om zo'n leuke avond te hebben. Helemaal los gegaan? Werkze vandaag en vanavond lekker met mini knuffelen. Ik merkte gister en eergister ook dat ik 's avonds echt aan compensatieknuffelen moest doen. Toch wel raar om hem na de vakantie weer weg te brengen.

Rossia, ik vind 02-02 sowieso een mooie datum, maar ja, daar stuurt die uk zich waarschijnlijk niet aan. Vandaag gedeeltelijk mamadag, vanmiddag nog 1 afspraak doen. Tja, vakantiebezetting....... vrijdag wel lekker helemaal mamadag

Jobje, nogmaals respect voor je hoe jullie met de situatie omgaan. En dan even te horen krijgen dat het erfelijk bepaald is. Hopen dat jullie het zelf niet hebben, maar alleen drager zijn. En wat dan als jullie een volgend kindje zouden willen?

Michigan, oh, ik was helemaal even vergeten dat je nog onder het mes moet *schaam* . Nou, dan weet je in ieder geval zeker dat je NIET zwanger bent. Het enige voordeel laten we maar zeggen.

OGG, wat een zielig verhaal zeg. Sneu voor het vogeltje maar ook sneu voor OGGman. Hoe nu verder? En weer een dagje dichterbij the big day!

Floor, hoe is het met jou? Al "nieuws"?
Teddy, gefeliciteerd met de 6-mnd verjaardag van mini... lekker knuffelen vanmiddag!!

Hi Rossia, werkse meid vandaag!
Cross missc! Zo te horen volg je het advies van de gyn goed op. Lekker niksen, boekjes lezen. Ben benieuwd hoe het vanmiddag met de baby is!
Precies Ellein, ik zei al tegen vriendlief gister: niks aan hoor, zoveel luieren. Maarja, ik doe t voor de baby hoor!

Wat natuurlijk ook zo is, maar t liefst zou ik leuke dingen doen, lekker op pad enzo.
Missc, wat een heerlijke relaxation van je. Lekker boekje lezen, beetje bankhangen. Ik denk dat mini weer heel goed gegroeid is, maar we gaan het horen vanmiddag. Ben benieuwd.

Ellein, 1 afspraak is dan wel te doen toch? Hoe doe je dat dan met uk?
Rossia, mijn zusje komt even op uk passen. Denk voor 2 a 2,5 uur ongeveer. We proberen zoveel mogelijk afspraken te plannen op de momenten dat we dubbel zitten of aan het eind van de dag of tijdens de lunch, maar dat lukt niet altijd dus we zullen allebei af en toe wat extra moeten werken.

Missc, heb je zolang uitgekeken naar je verlof. Dan ga ik dit doen en dat doen en dan is het zover en mag je niks meer van de gyn. Frustrerend lijkt me dat . Als de baby het er maar goed op doet dan weet je ook waarvoor je niks doet.
Ellein, gelukkig is het maar tijdelijk en heb je wel fijn vrijdag een hele mamadag. Lief dat je zusje even op uk kan passen.

Missc, misschien gaat het vandaag wel zo goed dat je weer wat meer mag gaan ondernemen of zeg ik nu iets wat absoluut niet kan? Wanneer komen de babykamer foto's?

Oh trouwens, laatste medicijnendag vandaag!! Vanaf morgen helemaal medicijnen vrij, joehoe!!!!!!
Goedemorgen meiden,

Ik wens jullie allemaal een fijne dag. Ik heb vanaf 4 uur niet meer geslapen en ga nu aan de slag voor het grote feest van volgende week. Voel me wel een beetje brak, het begint nu echt op te breken die nachten. (hoe deed ik dat toch die eerste maand??)

Missc vanmiddag weer lekker kijken naar je kleintje, hoop dat hij/zij goed is gegroeid.

Liefs
hoi meiden.

ik ben lekker aan het genieten van mijn vrije dag, zo lekker even in bad denk ik.

En ja heb nieuws, helaas geen goed nieuws maar in ieder geval duidelijkheid. Gisteren tijdens het werken kreeg ik zo'n onzettende buikpijn. Voelde bijna als aan weeen (nee da's een grapje maar goed echt veel pijn) ging bijna van mijn graatje, nog even overwogen de anesthesist te strikken voor een ruggeprik maar uiteindelijk alleen wat pijnstillers uit de voorraad gepikt (dat mag trouwens) de buikpijn werd gevolgd door bloed. Nu dus nog steeds flink buikpijn en ook flink bloed.

Toch niet zwanger dus. Al denk ik zelf een beetje dat er deze maand toch iets gebeurd is, misschien heeft het zich niet ingenesteld ofzo... Dat weet je natuurlijk nooit.

Nou ja nu maar op naar volgende maand.

Jobje, jeetje zeg wat een verhaal. Lijkt me even slikken om te horen dat het erfelijk is. Die cursus lijkt me heel verstandig en ik hoop dat je die defibrilator van de verzekering vergoed krijgt. Je klinkt wel echt onzettend sterk!

Michigan, vervelend dat het kolven niet lukt, weet ook niet zo goed wat je eraan kan doen, alle tips zijn wel zo'n beetje gegeven... Weet je trouwens zeker dat je echt niet zwanger kan zijn? Wil je verder niet ongerust maken...

Teddy u2 wow gaaf hoor! Ben jaloers op je. Heb gisteren met manlief besproken dat we weer wat vaker wat leuks moeten doen, nu zitten onze weekenden vol met familie en vrienden bezoek (ook leuk) maar samen wat doen komt er te weinig van.

Rossia jeeeeeh laatste dag medicijnen wat goed!! Geniet ervan!

alle andere meiden, zwaaaaai!

x Floortje

ps kom in de loop van de dag wel regelmatig spieken hoor!
Floor en Mimp

Mimpje, wat een ellende die gebroken nachten. Hoe snel zou je iets van die nieuwe voeding moeten merken? Heb je binnenkort weer een afspraak met de dokter of niet? Wel leuk dat je even met het grote feest van volgende week kunt bezig houden.

Floortje, wat klinkt dat enorm heftig zeg. Je zou bijna denken inderdaad dat er iets aan de hand is geweest. Het is enorm klote, maar wel weer duidelijkheid.
Floortje, balen zeg, toch ongesteld geworden, shit!!! En dan zo'n pijn, terwijl je aan t werk bent... bah! Gelukkig liggen de pijnstillers bij jullie voor t grijpen maar leuk is anders!!

Oef Mimpje, dat klinkt zwaar! Had je vandaag tel overleg met de arts? Hopelijk vanmiddag even bijslapen?

Babykamer-foto's op de mail!!
Mimpje, wat vermoeiend zeg. Ook zo sneu voor de kleine man dat hij niet goed kan slapen en last heeft. En de eerste maanden was het de normaalste zaak van de wereld al die gebroken nachten, maar ik geloof dat ik er nu ook niet meer zo goed tegen zou kunnen.

Floor, pffff klinkt niet fijn die buikpijn. Wel duidelijkheid en misschien dat het toch iets was deze maand? Als dat zo is dan weet je in ieder geval dat het kan! Hopen dat het volgende maand dan ook helemaal goed gaat.
even snel voor floortje:

meid kan het geen vroege miskraam zijn geweest? Omdat het samen ging met zoveel pijn en bloed? of zeg ik nu iets geks?

weer snel aan het werk...ben ontzettend druk...maar hoef nog maar een uurtje
Teddy, zo gaat de ochtend lekker snel voorbij . Kun je je ogen open houden?
Teddy ja dat zou kunnen, alleen de test was echt negatief, ook niet een heel vaag streepje. Dus dan is het echt heel vroeg.

Blijft natuurlijk wel gek dat het zolang duurde voordat het doorzet. De buikpijn is nu trouwens wel te doen, hoop dat de boobies ook snel minder gevoelig zijn.

lekker nog maar een uurtje werken. Ik zit al de hele ochtend te wachten tot er iemand komt die de dakgoot zou reinigen, volgens mij zijn ze me vergeten... Ach ja volgens manlief was het toch niet nodig en heb ik me wat laten aansmeren.
Goedemiddag!

Rossia, de film gisteren was erg leuk. Echt een aanrader! Veraman zei nog dat hij ook wel mee had gewild, want zei hij: die Ryan Reynolds vind ik altijd wel leuk. Dus ik zei: ik ook!

Wat fijn trouwens dat je vanaf morgen medicijnvrij bent!

Michigan, ik heb verder ook geen tips voor meer kolfopbrengst. Bij mij gaat het ook niet echt meer. Maar vanaf vandaag hoef ik nog maar 1 voeding voor overdag bij elkaar te sprokkelen en de ochtend en avond geef ik live.

Wij hebben de op 1 na laatste voeding iets vooruit geschoven (ongeveer 20:15), maar dat is natuurlijk ook omdat ze nu tussen 18:30 en 19:00 een hapje krijgt. De laatste voeding hebben we toen ineens laten vervallen. Gaat tot nu toe prima. Overdag geef ik wel iets meer melk mee.

Ik ga eens googelen op de knutten. Ik heb ze vooral op mijn bovenlijf en soms in mijn nek, onder mijn kaak en op mijn wangen. Heb jij er iets tegen gekregen?

Jobje, getsie! Wat een nieuws weer. Ik vroeg me ook gelijk af hoe dit gaat als jullie nog een kindje willen.... Wel goed te horen dat je tussen alle bedrijven door toch van je meisje kan genieten. Is wel heel belangrijk. Ik ga zo naar de mail.

Hopelijk vergoedt de verzekering een aed. Lijkt me toch een heel veilig gevoel om zo een ding in huis te hebben. Ik heb al veel succesverhalen gehoord.

OGG, wat zielig voor het vogeltje. En voor OGG-man natuurlijk. Je wil geen manke bruidegom zaterdag! Hoe was de binnenlocatie? Begin je trouwens al een beetje nerveus te worden?

Teddy, klinkt als een erg gaaf concert! En ik kan me helemaal voorstellen dat je mini enorm gemist hebt. Ons meisje is nog niet uit logeren geweest en eerlijk gezegd vind ik dat ook helemaal geen leuk idee. Dus dat moment stellen we nog even uit! De film was gisteren vroeg uit en ik ben gelijk naar huis geraced omdat ik dan nog op tijd was om haar even te knuffelen.... Wat een softie ben ik he?

O, en gefeliciteerd met de kleine meid!

Missc, ben ook benieuwd of het bankhangen van jou nog effect heeft gehad! Succes met de geboortekaartjes. Hadden we die eigenlijk al op de mail voorbij zien komen?

De schutting beitsen gaat mijn hobby inderdaad niet worden. En ik ben maar een heel klein stukje opgeschoten gisteren. Pff wat een werk. Misschien ga ik zo nog even verder als de kleine blijft pitten.

Ellein, workaholic! Op je vrije dag nog een afspraak. Maar ja, wat moet dat moet he?

Mimpje, ik kan me voorstellen dat je gesloopt bent. Nog steeds geen verbetering dus? En nu? Weer naar de ka?

Floortje, klinkt heftig zeg. Misschien inderdaad een mislukte innestelling ofzo. Kan toch niet anders als je bijna een week overtijd bent geweest? Is wel een positief teken, maar niet eentje waar je op zit te wachten. Heel veel sterkte met de buikpijn.
Hier gaat alles goed trouwens. Gisteren heeft Veraman de tweede keer bonenprut gegeven, maar die wilde mevrouw niet. Een paar hapjes, daarna ging haar mond op slot. Op het kdv was ze ook even boos geworden omdat ze geen zin had om te slapen. Beetje raar dagje dus. Gelukkig heeft ze de laatste voeding goed gedronken en daarna de hele nacht geslapen.

Vandaag is ze supervrolijk. En ze heeft net haar eerste flesje fv gedronken. Volgens mij merkte ze niet veel verschil want ze heeft de volle 200 ml naar binnen geslurpt. Heerlijk toch? Nu kijken of haar darmpjes het ook fijn vinden.
Poeh he, wat zou ik graag even een uurtje gaan liggen. Mijn ogen vallen dicht hier.

Teddy, jij al lekker thuis en aan het knuffelen met mini?

Vera, wat goed dat de film zo leuk was. Ben heel benieuwd vrijdag. Het wordt dus een tijdje naar een lekkere man kijken. Dan moet het wel goed komen. Moet je die schutting niet in 1x afmaken voor het kleurverschil of zeg ik nu iets heel raars?

Fijn dat mini weer vrolijk is vandaag en de volle 200ml heeft opgelurkt. Inderaad heerlijk!!
Nou Rossia, ik hoop het niet want hier gaan nog wel wat uurtjes inzitten de komende weken. We hebben namelijk heel veel schutting! Volgens mij valt het wel mee. Alleen moet er natuurlijk geen maanden tussen gaan zitten.

De eerste maanden zijn het zwaarst qua moeheid (en de laatste maanden natuurlijk). Je kindje neemt nu heel veel energie van je af. Op tijd naar bed dus vanavond!
zo daar was ik weer. ik heb mini nog net niet doodgeknuffeld. Ben om half 1 echt naar huis geraced om daarna bijna rennend naar mijn schoonmoeder te gaan. Daar aangekomen lag ze in diepe coma. Ze had zich uitstekend vermaakt en had de hele nacht als een roosje geslapen. De bonen met witte bonen die ik had gemaakt zijn er niet ingegaan. Dat vond ze heel erg smerig. Toen heeft oma worteltejs met rijst gekookt en dat heeft ze opgesikkeld. Denk toch dat er zout in gezeten heeft waardoor ze vies keek. Dat mag ze ook helemaal nog niet hebben, dus dat kwam goed uit. Had natuurlijk niet op het etiket gekeken. Dus nu maar echte verse boontjes gehaald. Kijken of ze die wel blieft.

heb net alles bijgelezen, maar tis niet echt blijven hangen....

euhm....

oh ja jobje, wat fijn dat jullie ondanks alle nare berichten toch zo van jullie kleine meid genieten. en wat is ze prachtig. Zag vanmorgen de foto's.

vera wat goed dat jullie meisje zo goed slaapt nu.

michigan heb je het nog geprobeerd? wij hebben ook eerst de voeding vervroegd, maar na een paar dagen gewoon achterwege gelaten. Ging gelijk prima.

jeetje de rest ben ik echt weer vergeten...

oh ja floortje natuurlijk: hoest nu met de buikpijn. Zit wel wat in wat je zegt over die test. Ik zou toch nog maar eens met de gyn gaan praten. Vind het zo vreemd met jouw cyclus.

mimpje kan me voorstellen dat die gebroken nachten je nu gaan opbreken. en even overdag uitrusten is er ook niet bij zeker? Je mag mini hier wel een dagje brengen hoor. Lijkt me gezellig. Kan ie gelijk kennismaken met meiske hier. (jaja mama blijft koppelen)

OGG hoest met je nieuwe huisgenootje?

missc, succes bij de ctg en de echo.

pff ga zo eerst even een uurtje horizontaal en dan maar eens opruimen hier. Hoe we het toch voor elkaar krijgen of het steeds zo rommelig te maken...

rossia ik moest iets aanpassen in de tabel geloof ik...zal ff teruglezen.
Vera, vroeg naar bed check! Oke, dan zal het wel meevallen inderdaad. Succes met heel veel schutting. Het is wel mooier als het goed gebeitst is, dus het is voor een goed doe.

Teddy, slaap lekker, ben even jaloers op je uurtje horizontaal. Fijn dat mini het zo goed heeft gedaan bij oma. Oma kan dus ook lekker koken. Jammer van de boontjes, maar vanavond nieuwe poging lees ik. Irritant he, dat die rommel steeds terug komt. Hebben wij nou ook last van.
Ha meiden,

Wat een gezelligheid hier vandaag. Wij zijn heerlijk de stad ingeweest, ik ben geknipt (erg leuk moet ik eerlijk zeggen) en....mijn kleine ventje zijn haren zijn geknipt. Hihi er zit nu model in. Het was hun jongste klant ooit. Geweldig, hij kreeg helemaal een kappersschort om. Jammergenoeg hadden we de camera niet mee.

Vanavond ga ik weer reageren en zal ik ook een foto plaatsen van zijn nieuwe kapsel.

Liefs
hee meiden.. ben ik weer.

Ctg was weer prima, en helaas geen echo gehad, had wel een consult bij de klinisch verloskundige in zkh, want mijn gyn had dienst. En die echo doen ze dus niet elke week, foutje van mij. Maar goed, vk was tevreden en kindje ligt wel wat overdwars, maar wel met t koppie boven mijn bekken, dus kan rustig gaan indalen. Helaas nog wel 2 ctg's per week, maar as maandag ipv zondag. En dan volgende week donderdag weer een ctg en afspraak bij de vk met echo. Pffff...

Floortje, is de dakgoot nog gedaan? Of heb je voor niks zitten wachten? Heb je nog veel pijn van je menstruatie?

Teddy, hahaha.. wat lief zeg helemaal naar huis geraced om met mini te knuffelen.. heerlijk toch! En vanavond lekker op tijd naar bed! (Ik wilde hier typen: samen met Rossia, maar ik bedoel natuurlijk: net als Rossia )

Vera, ga je de bonenprut dan nog een keer aanbieden? Fijn dat je vandaag een vrolijk ukje had!

Mimpje, gezellig samen de stad in, lekker naar de kapper. Ga je vanavond ook vroeg naar bed, of heb je tussendoor nog kunnen tukken?

Ik heb vandaag vrijwel niets bijzonders gedaan, maar ben ook echt gaar, ga er dus ook lekker vroeg in.
Goedemorgen dames!

En eindelijk ook echt een goedemorgen want mini is maar 2 keer wakker geworden voor een speen en omdat hij klem lag tussen de spijlen

Om 7.30 ben ik maar eens gaan kijken of het wel goed ging met hem. Heerlijk, ik hoop dat het door de voeding komt maar wat ook helpt is dat hij zelf in slaap is gevallen gister en eens niet in de armen van pap of mam.

Missc fijn dat de ctg goed was, als de vlos zegt dat alles oke is heeft ze het waarschijnlijk ook wel over de groei van je kleintje toch? Ik zag trouwens een super mooie kinderkamer voorbij komen op de mail, klaar om een mooi en lief kindje te verwelkomen.

Fijne relax dag vandaag!

Rossia en Teddy lekker geslapen? Weer een beetje bijgekomen?

Teddy nog bedankt voor het breng aanbod van mini, maar mag ik dan bij jou naar bed anders blijf ik autorijden.

Floortje bah wat een narigheid allemaal met je lijf. Hoe voel je je vandaag?

Jobje vervelend nieuws weer. Je krijgt een hoop voor je kiezen zeg.

Ik ga lekker even ontbijten, dan wegen met mini en foto;s halen bij de a.h. Hij is bij zo'n fotograaf geweest, ben benieuwd.

Fijne dag en tot later.

Ohja, foto van mini met geknipte haren op de mail!

Liefs
joepie mimpje wat goed zo'n nacht zeg! daar knapt een mens van op.

enne je mag hier ook komen tukken hoor.

ga foto's kijken. ben benieuwd naar de nieuwe coupe

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven