Sinds wanneer hang jij hier rond?

27-06-2025 17:01 713 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Even een zomaar topic voor op de vrijdagmiddag.

Totaal aantal stemmen: 379

1999 (7%)
2000-2005 (33%)
2006-2010 (26%)
2011-2015 (19%)
2016-2020 (11%)
2021-2025 (4%)
#dat noemen wij niet raar, dat vinden wij alleen maar heel bijzonder
Dewi_sri2 schreef:
07-07-2025 21:36
Wat fijn dat het goed gaat met Thee! Ik herinner me hoe ze meeleefde met Ibi, toen diens man zo ziek was.

En inderdaad, wat een herinneringen. Ik draai hier nu een jaar of 15 mee, de laatste jaren meestal als meelezer, maar er komt van alles bovendrijven. De TTTOT-jes inderdaad vanwege M81, die daarvoor allerlei nicks had als Alexis de Tocqueville en Edmund Burke. Conservatief was daar een zeer vriendelijk woord voor, maar het was erg leuk om hem op de kast te jagen.
Ik was toen nog Sri, zonder Dewi.

De vreselijke plaatjesplakker die iedereen in paniek stortte was volgens mij Claudio. Ik heb nog ruzie met hem gehad omdat ik zei dat het allemaal Photoshop-onzin was. Hij ontplofte zowat.

Eleonora en de Beo's waren hilarisch. Ik ben nog steeds boos om de manier waarop Leo min of meer van het forum gejaagd is door een aantal forummers (had niks met de BEO's te maken overigens).
:hello:
There is always something happening, and it's usually right now
Ik ben hier sinds 2010 denk ik.

Het meest gelachen om de TO die een schilder leuk vond en veel puzzels in de berging had staan.

In het begin ergens me enorm verbaasd over een Nicole465 (of 564 ofzo) Bij elk van haar topics had ik het gevoel dat ik er zo graag een beetje verstand in wilde rammelen ☺️ Bleek het later een trol te zijn :facepalm:
Nog steeds herken ik een trol maar zelden.
O ja die fotos van Barbie die steeds verder ging in bewijzen dat ze echt was.

En op een gegeven moment elke outfit ging delen. Steeds bloter. Was echt vaag.
Wel veel herkenning lees ik zo :-D

Ik weet niet meer hoe ze heten, maar ik herinner me ook een stel dat elkaar via Viva had leren kennen en dat ook afzonderlijk van elkaar schreef. Volgens mij had zij een avatar met een appel ofzo. Maar ik weet dus niet meer hoe ze heetten.

En dan hadden we nog een rider, geloof ik. Geen idee wie dat verder was en of die nog andere nicks heeft gehad.

Volgens mij ben ik 2 keer op een meet geweest. 1 keer in Utrecht (weet ik zeker), toen zaten we bij de Domkerk in de buurt.
En ik dacht ook een keer in Dordrecht. Maar dat weet ik niet meer zeker. Het is in ieder geval al heel erg lang geleden!

Was best leuk om elkaar zo te ontmoeten.
Yraatje schreef:
09-07-2025 12:08

En dan hadden we nog een rider, geloof ik. Geen idee wie dat verder was en of die nog andere nicks heeft gehad.
Die heeft nog heel wat nicks gehad. Eerst allemaal varianten op het thema " ruiter" en later ging dat over naar het thema "paard". Hij schijnt vrij herkenbaar te schrijven, de haters weten hem altijd vrij snel te vinden :D

Hij is wel eens wat langere periodes weg gebleven, omdat hij een beetje een watje is die overgevoelig is voor die haters, en hij kennelijk schrijft op een manier waar een aantal mensen zich nogal aan ergeren. Maar uiteindelijk komt hij altijd weer terug, omdat hij van sommige oudgedienden hier maar geen afscheid kan nemen.

Oh en hij heeft samen met ene Korenwolf in het verleden nog wel eens bijeenkomsten georganiseerd rond thema's " een eigen bedrijf beginnen" en "een (betere) baan vinden".
En zie: ik zag een vaal paard en diens ruiter heette Dood. En achter hem kwam het dodenrijk
:hihi:
Ik kom oorspronkelijk uit Ironië. Dat ligt naast de Sarcastische zee.
MyLittlePony schreef:
09-07-2025 12:13
Die heeft nog heel wat nicks gehad. Eerst allemaal varianten op het thema " ruiter" en later ging dat over naar het thema "paard". Hij schijnt vrij herkenbaar te schrijven, de haters weten hem altijd vrij snel te vinden :D

Hij is wel eens wat langere periodes weg gebleven, omdat hij een beetje een watje is die overgevoelig is voor die haters, en hij kennelijk schrijft op een manier waar een aantal mensen zich nogal aan ergeren. Maar uiteindelijk komt hij altijd weer terug, omdat hij van sommige oudgedienden hier maar geen afscheid kan nemen.

Oh en hij heeft samen met ene Korenwolf in het verleden nog wel eens bijeenkomsten georganiseerd rond thema's " een eigen bedrijf beginnen" en "een (betere) baan vinden".
Ha, dat wist ik niet. Maar ik zal er eens op letten. Maar goed, ik ben echt heel slecht in het herkennen van mensen als ze een andere nick hebben... Soms denk ik wel: "Oh, dat is die en die.." maar dat komt niet vaak voor.

Edit: Of is mijn "Ik zal er eens op letten" nu een heel domme opmerking? Omdat je iets schrijft over thema paard (en My little pony....) :@@:
Yraatje schreef:
09-07-2025 12:19
Ha, dat wist ik niet. Maar ik zal er eens op letten. Maar goed, ik ben echt heel slecht in het herkennen van mensen als ze een andere nick hebben... Soms denk ik wel: "Oh, dat is die en die.." maar dat komt niet vaak voor.

Edit: Of is mijn "Ik zal er eens op letten" nu een heel domme opmerking? Omdat je iets schrijft over thema paard (en My little pony....) :@@:
:proud: nou, "heel dom" zou ik onaardig vinden. Maar inderdaad, van ruiter naar paard, gaat hij tegenwoordig door het leven als een awesome pony
En zie: ik zag een vaal paard en diens ruiter heette Dood. En achter hem kwam het dodenrijk
Sinds 2007. Onder verschillende nicknames overigens. Ooit begonnen met een ‘zwanger worden’ topic, toen dat niet vanzelf ging.
Later in een zwangerschaps topic meegeschreven. Leuke contacten aan overgehouden.
De laatste tijd vind ik de sfeer wat negatief. Dat weerhoudt me van meeschrijven. Maar ik blijf dan wel meelezen :)
MyLittlePony schreef:
09-07-2025 12:33
:proud: nou, "heel dom" zou ik onaardig vinden. Maar inderdaad, van ruiter naar paard, gaat hij tegenwoordig door het leven als een awesome pony
:rofl: Nou, het was dus niet zo slim van mij inderdaad... mijn excuus is dus echt dat ik het niet zie. Het bewijs is bij deze geleverd :rofl:
Pas na mijn reactie had ik het door...
Ik kan me het topic van teetjemineetje nog goed herinneren. Die kreeg een tweeling, maar de eerste kwam veel te vroeg. Ik geloof dat het uiteindelijk wel goed kwam. Ze heeft later dat topic nog eens omhoog gegooid omdat ze ergens stemmen voor nodig had ofzo. Vond ik zo’n tegenvaller 🤣. En AnnA natuurlijk. Janken. MV, was ik echt van ondersteboven. Er was een niet kunnen slapen topic toen onze jongste ook hele nachten wakker was. Heeft me door heel wat wakkere uren heen getrokken.
SnipSnip schreef:
09-07-2025 11:57
O ja die fotos van Barbie die steeds verder ging in bewijzen dat ze echt was.

En op een gegeven moment elke outfit ging delen. Steeds bloter. Was echt vaag.
En altijd met een boel rommel en zooit op de achtergrond!
OlleGrieze schreef:
09-07-2025 13:34
En altijd met een boel rommel en zooit op de achtergrond!
Ik herinner me vooral die eeuwige wasmachine.
'Denk nou niet: "Ik ben te min, mijn leven heeft geen zin."
Want de kerst-klok luidt ook voor zo'n ei als jij.'
(Herman Finkers)
MyLittlePony schreef:

Oh god jaaaaaaa, wie was dat ook weer?

Even denken hoor......
'Denk nou niet: "Ik ben te min, mijn leven heeft geen zin."
Want de kerst-klok luidt ook voor zo'n ei als jij.'
(Herman Finkers)
Met account sinds 2016 maar daarvoor lurkte ik al jaren rond op dit forum, misschien al wel vanaf 2007.

Ik herinner me vooral Ellen (als ik het goed heb) met haar gevleugelde uitdrukking "in het kanaal ermee".
Who wants to clear the fog and all the smog in your mirrors When you could just fall back and wait? ~Doechii~
Eh... jullie realiseren je dat sommige mensen misschien nog best hier aanwezig zijn maar met een andere nick? En dat bepaalde dingen dan misschien niet zo fijn zijn om over jezelf te lezen, zeker als het totaal niet klopt of totaal verkeerd herinnerd wordt?

Pas een beetje op met hoe je hier schrijft zeg!
We're just two lost souls
Kattentuintje schreef:
09-07-2025 14:29
Eh... jullie realiseren je dat sommige mensen misschien nog best hier aanwezig zijn maar met een andere nick? En dat bepaalde dingen dan misschien niet zo fijn zijn om over jezelf te lezen, zeker als het totaal niet klopt of totaal verkeerd herinnerd wordt?

Pas een beetje op met hoe je hier schrijft zeg!
Maar blijkbaar onthouden mensen je dan wel op een bepaalde manier. En als meer mensen daar herkenning in vinden zal dat beeld wel kloppen, denk ik.

Ik heb trouwens niets heel naars of raars gelezen hoor. Alleen een paar bijzondere forummers...

Edit: In het verleden heb ik het ook wel eens met deze of gene aan de stok gehad, dus als die mij omschrijft als een of andere kattige bitch, snap ik dat best. Wil niet zeggen dat ik dat ook altijd ben, maar op dat specifieke moment was ik dat voor die persoon/personen dan zeker wel.
En als je jezelf herkent betekent het in ieder geval wel dat je ooit indruk hebt gemaakt!
yraatje wijzigde dit bericht op 09-07-2025 14:50
22.95% gewijzigd
Wat een leuk topic! Ik hang hier echt al heel lang rond geloof ik... Denk wel sinds 2001 ofzo. Verschillende nicks gehad. In die tijd was ik vrij actief. Volgens mij terecht gekomen op het forum n.a.v. een stuk in het tijdschrift over seks met een elektrische tandenborstel? :sherlock:
In die tijd ben ik ook wel eens op een meeting geweest.

En kan ik me nog heel gewoon herinneren dat er een topic was van ene vrouw die van alles mee maakte. Iedereen leefde met haar mee, ze was gediagnosticeerd met kanker, etc en bleek allemaal gelogen.
Blijfgewoon Bianca was toen ook al actief :biggrin: Misschien weet zij nog wat ik bedoel?

Daarna jarenlang niet geweest totdat ik ging internet daten in 2012. Veel op die topics geschreven.

Daarna weer lange tijd offline. Steady leven. Huisje boompje beestje etc. en nu sinds een jaar denk ik weer wat actiever.
Yraatje schreef:
09-07-2025 14:46
Maar blijkbaar onthouden mensen je dan wel op een bepaalde manier. En als meer mensen daar herkenning in vinden zal dat beeld wel kloppen, denk ik.

Ik heb trouwens niets heel naars of raars gelezen hoor. Alleen een paar bijzondere forummers...

Edit: In het verleden heb ik het ook wel eens met deze of gene aan de stok gehad, dus als die mij omschrijft als een of andere kattige bitch, snap ik dat best. Wil niet zeggen dat ik dat ook altijd ben, maar op dat specifieke moment was ik dat voor die persoon/personen dan zeker wel.
En als je jezelf herkent betekent het in ieder geval wel dat je ooit indruk hebt gemaakt!
Mensen lullen elkaar voornamelijk erg makkelijk na. Met name wanneer er bekende/opvallende forummers bij betrokken zijn. Volgens mij is het gros van wat ik hier lees hearsay.
Geef de liefde verdomme een keer een kans en niet de logica
canis-felis schreef:
09-07-2025 14:52
Mensen lullen elkaar voornamelijk erg makkelijk na. Met name wanneer er bekende/opvallende forummers bij betrokken zijn. Volgens mij is het gros van wat ik hier lees hearsay.
Ik weet niet of het hearsay is. Ik denk dat de meeste forummers die genoemd worden wel echt zo bekend zijn. Ik ken niet iedereen die genoemd is of niet goed genoeg om er een mening over te hebben. Maar van degenen die ik wel ken(de) komt de beschrijving wel aardig overeen met het beeld wat ik er zelf van heb.
Ik denk ook dat ik bij die meeting in Utrecht was... Ben toen na afloop met wat mensen in Leiden gaan stappen (??). Muffin volgens mij... als zij meeleest: leuk om pb te sturen:)
MyLittlePony schreef:

Was dat niet ook met NummerZoveel?
Haar las ik ook graag.
Dewi_sri2 schreef:
07-07-2025 21:36
Wat fijn dat het goed gaat met Thee! Ik herinner me hoe ze meeleefde met Ibi, toen diens man zo ziek was.

Ik was toen nog Sri, zonder Dewi.

De vreselijke plaatjesplakker die iedereen in paniek stortte was volgens mij Claudio. Ik heb nog ruzie met hem gehad omdat ik zei dat het allemaal Photoshop-onzin was. Hij ontplofte zowat.

Dat herinner ik me. Ik had toen net een vriend verloren aan een morotongeluk en jij hebt me toen getroost met de opmerking dat het niet echt was. :heart:
Huts!
canis-felis schreef:
09-07-2025 14:52
Waarom zouden mensen het niet zelf kunnen hebben gelezen? Als jij of ik het kan hebben gelezen dan kan een ander dat toch ook?

Er zitten hier nou eenmaal nogal veel types die niet meer zo fris en fruitig zijn als 20/ 25 jaar geleden maar hier al wel een hele poos rondhangen.
Yraatje schreef:
09-07-2025 15:03
Ik weet niet of het hearsay is. Ik denk dat de meeste forummers die genoemd worden wel echt zo bekend zijn. Ik ken niet iedereen die genoemd is of niet goed genoeg om er een mening over te hebben. Maar van degenen die ik wel ken(de) komt de beschrijving wel aardig overeen met het beeld wat ik er zelf van heb.
Ik heb het niet over de bekendheid van forummers, maar over gebeurtenissen / rellen. Waarvan meerdere plaatsvonden tijdens of na meets, of dusdanig lang geleden dat sommige herinneringen denk ik voor een niet onaanzienlijk deel gebaseerd zijn op wat enkele forummers er door de tijd heen meermalen stellig over verkondigd hebben.
Geef de liefde verdomme een keer een kans en niet de logica

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven