Sinds wanneer hang jij hier rond?
vrijdag 4 juli 2025 om 07:34
Nu jij Thee noemt moet ik ook aan Cookielover denken. Niet omdat dat cookie lekker bij de thee smaakt (ook wel natuurlijk
) maar omdat beiden dagelijks in het eet topic schreven waar ik ook rondhang en al een tijdje weg zijn uit dit topic en ik ze ook niet meer ergens anders op het forum ben tegengekomen.

vrijdag 4 juli 2025 om 21:42
Geen baan kunnen houden was Brunmetje toch?Zoefff schreef: ↑02-07-2025 16:41Dat heb ik gemist. Suzanne Rethans is een persoon waar ik graag een hekel aan heb.
Eerst gebruikte ik het forum om dingen op te zoeken en later ben ik blijven plakken toen ik een topic las van een forummer die geen baan kon houden. In mijn herinnering ging dat maar door met gedoe.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
vrijdag 4 juli 2025 om 21:53
Ik kan me ergens vaag herinneren dat er nav eenmediabericht heel veel mannen van het autoweekforum kwamen trollen en dat er toen ook een heel strl forummers daar gingen trollen. Was ook best grappig, hoewel ik niet meer weet hoe het precies ging.
Ibi, ik schrik wel van het suicidevoorstel op de wc. Wat heftig!
Ibi, ik schrik wel van het suicidevoorstel op de wc. Wat heftig!
lucy wijzigde dit bericht op 07-07-2025 11:06
0.48% gewijzigd
Ik heb niet gefaald. Ik heb gewoon 10.000 manieren ontdekt die niet werken - T. Edison
zondag 6 juli 2025 om 23:36
zondag 6 juli 2025 om 23:37
tweeling schreef: ↑06-07-2025 23:36Zo grappig die wayback machine in mijn herinnering was het nogal pittig hier in het begin, maar alleen lieve reacties op topics die nu afgebrand zouden worden ( toch jammer dat het zo veranderd is)
Ik heb wel een oud topic teruggevonden, zo leuk, net als een oud dagboek![]()
.
maandag 7 juli 2025 om 07:19
Ik zit nu ook via de way back machine oude topics te keren. Via “vandaag gepost”, nog geen mogelijjkheid tot quoten, loupje, en inderdaad minder hard.
Zoveel namen die terugkomen... Volgens mij is Lillie nog niet genoemd , was zij niet ook de moderator? Weet nog dat ze in een kledingwinkel in Amsterdam werkte en daar vaak over schreef.
Zoveel namen die terugkomen... Volgens mij is Lillie nog niet genoemd , was zij niet ook de moderator? Weet nog dat ze in een kledingwinkel in Amsterdam werkte en daar vaak over schreef.
maandag 7 juli 2025 om 09:54
Ik ben door jouw opmerking ook eens gaan rondneuzen in die oude topics, echt leuk om daar te lezen! Maar zo ongelooflijk veel op anoniem, dat is dan wel minder, soms best wel begrijpelijk, maar wel heel jammer.tweeling schreef: ↑06-07-2025 23:36Zo grappig die wayback machine in mijn herinnering was het nogal pittig hier in het begin, maar alleen lieve reacties op topics die nu afgebrand zouden worden ( toch jammer dat het zo veranderd is.
Ik heb wel een oud topic teruggevonden, zo leuk, net als een oud dagboek![]()
maandag 7 juli 2025 om 20:13
Sluiten van het forum? Welk topic is dat dan?canis-felis schreef: ↑04-07-2025 10:35Voor diegenen die door nostalgie bevangen zijn: een aantal fossielen van weleer die niet meer posten heeft de neus even laten zien in het topic over het sluiten van het forum.
maandag 7 juli 2025 om 20:51
Oh dat wist ik idd, gelukkig niet recent dus!lizenlotte schreef: ↑07-07-2025 20:45Het forum zou eigenlijk in 2021 gesloten worden tegelijk met het persen van het laatste exemplaar van het viva blad maar is toch blijven bestaan. Niks recents dus om je nu zorgen om te maken![]()
maandag 7 juli 2025 om 20:52
Dit topic:
overig/viva-en-het-viva-forum-stoppen/l ... #p32998689
Daarin kwamen oud-forummers nog gedag zeggen.
En er werden andere topics geopend met bekentenissen (Mijn nickname is ZeeuwsMeisje1974, maar ik ben eigenlijk een Groninger en geboren in 1964).
Of topics met 'Wat vond jij de leukste topics'.
Ik houd van aardappelen.
Laat je innerlijke Oost-Groninger stralen.
Laat je innerlijke Oost-Groninger stralen.
maandag 7 juli 2025 om 21:36
Wat fijn dat het goed gaat met Thee! Ik herinner me hoe ze meeleefde met Ibi, toen diens man zo ziek was.
En inderdaad, wat een herinneringen. Ik draai hier nu een jaar of 15 mee, de laatste jaren meestal als meelezer, maar er komt van alles bovendrijven. De TTTOT-jes inderdaad vanwege M81, die daarvoor allerlei nicks had als Alexis de Tocqueville en Edmund Burke. Conservatief was daar een zeer vriendelijk woord voor, maar het was erg leuk om hem op de kast te jagen.
Ik was toen nog Sri, zonder Dewi.
De vreselijke plaatjesplakker die iedereen in paniek stortte was volgens mij Claudio. Ik heb nog ruzie met hem gehad omdat ik zei dat het allemaal Photoshop-onzin was. Hij ontplofte zowat.
Eleonora en de Beo's waren hilarisch. Ik ben nog steeds boos om de manier waarop Leo min of meer van het forum gejaagd is door een aantal forummers (had niks met de BEO's te maken overigens).
En inderdaad, wat een herinneringen. Ik draai hier nu een jaar of 15 mee, de laatste jaren meestal als meelezer, maar er komt van alles bovendrijven. De TTTOT-jes inderdaad vanwege M81, die daarvoor allerlei nicks had als Alexis de Tocqueville en Edmund Burke. Conservatief was daar een zeer vriendelijk woord voor, maar het was erg leuk om hem op de kast te jagen.
Ik was toen nog Sri, zonder Dewi.
De vreselijke plaatjesplakker die iedereen in paniek stortte was volgens mij Claudio. Ik heb nog ruzie met hem gehad omdat ik zei dat het allemaal Photoshop-onzin was. Hij ontplofte zowat.
Eleonora en de Beo's waren hilarisch. Ik ben nog steeds boos om de manier waarop Leo min of meer van het forum gejaagd is door een aantal forummers (had niks met de BEO's te maken overigens).
Doch leider sind auf diesem Sterne eben die Mittel kärglich und die Menschen roh. Wer möchte nicht in Fried’n und Eintracht leben? Doch die Verhältnisse, sie sind nicht so!
dinsdag 8 juli 2025 om 11:32
Er komt ook weer een herinnering boven over Hans en Qwertu, die waren beiden op een meet geweest waarbij Hans te nadrukkelijk naar de borsten van Q had gekeken, wat een hele rel hier op het forum werd.
En ik heb geloof ik één keer een ban gehad (of twee, kan ook), toen ik in een kattentopic iets postte, niks geks, maar ik denk een andere mening dan die al pagina's gepost werd. Ik wist meteen wie de mod van dienst was

Such fun!1
dinsdag 8 juli 2025 om 11:35
Het is gewoon een internetsite. Dus google

Veel is ook niet in te zien en ook zeker niet vanaf het begin van het forum, maar wel lollig.
Don’t let anyone ruin your day. It’s your day.
Ruin it yourself.
Ruin it yourself.
dinsdag 8 juli 2025 om 22:58
Hoi

#dat noemen wij niet raar, dat vinden wij alleen maar heel bijzonder

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in