Sinds wanneer hang jij hier rond?

27-06-2025 17:01 717 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Even een zomaar topic voor op de vrijdagmiddag.

Totaal aantal stemmen: 379

1999 (7%)
2000-2005 (33%)
2006-2010 (26%)
2011-2015 (19%)
2016-2020 (11%)
2021-2025 (4%)
#dat noemen wij niet raar, dat vinden wij alleen maar heel bijzonder
Nu jij Thee noemt moet ik ook aan Cookielover denken. Niet omdat dat cookie lekker bij de thee smaakt (ook wel natuurlijk ;-) ) maar omdat beiden dagelijks in het eet topic schreven waar ik ook rondhang en al een tijdje weg zijn uit dit topic en ik ze ook niet meer ergens anders op het forum ben tegengekomen.
Met Thee gaat het goed, hoor. Zij forumt niet meer.
Geen bijzonderheden
Voor diegenen die door nostalgie bevangen zijn: een aantal fossielen van weleer die niet meer posten heeft de neus even laten zien in het topic over het sluiten van het forum.
Geef de liefde verdomme een keer een kans en niet de logica
Fidanzata schreef:
03-07-2025 19:18
Zitten hier veel oud-Yessers, ja? Ik was zelf ook heel actief op Yes begin jaren ‘00.
Jaa een paar jaar geleden iig nog wel hoor :)
Gewoon _melon met login problemen
Zoefff schreef:
02-07-2025 16:41
Dat heb ik gemist. Suzanne Rethans is een persoon waar ik graag een hekel aan heb.

Eerst gebruikte ik het forum om dingen op te zoeken en later ben ik blijven plakken toen ik een topic las van een forummer die geen baan kon houden. In mijn herinnering ging dat maar door met gedoe.
Geen baan kunnen houden was Brunmetje toch?
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Januari 2009.
Iets met liefdesverdriet geloof ik.

Blijven hangen.

En gelukkig is het forum blijven bestaan ondanks alles.
Ik kan me ergens vaag herinneren dat er nav eenmediabericht heel veel mannen van het autoweekforum kwamen trollen en dat er toen ook een heel strl forummers daar gingen trollen. Was ook best grappig, hoewel ik niet meer weet hoe het precies ging.

Ibi, ik schrik wel van het suicidevoorstel op de wc. Wat heftig!
lucy wijzigde dit bericht op 07-07-2025 11:06
0.48% gewijzigd
Ik heb niet gefaald. Ik heb gewoon 10.000 manieren ontdekt die niet werken - T. Edison
Zo grappig die wayback machine in mijn herinnering was het nogal pittig hier in het begin, maar alleen lieve reacties op topics die nu afgebrand zouden worden ( toch jammer dat het zo veranderd is.
Ik heb wel een oud topic teruggevonden, zo leuk, net als een oud dagboek :heart:
.
tweeling schreef:
06-07-2025 23:36
Zo grappig die wayback machine in mijn herinnering was het nogal pittig hier in het begin, maar alleen lieve reacties op topics die nu afgebrand zouden worden ( toch jammer dat het zo veranderd is)
Ik heb wel een oud topic teruggevonden, zo leuk, net als een oud dagboek :heart:
.
Ik zit nu ook via de way back machine oude topics te keren. Via “vandaag gepost”, nog geen mogelijjkheid tot quoten, loupje, en inderdaad minder hard.

Zoveel namen die terugkomen... Volgens mij is Lillie nog niet genoemd , was zij niet ook de moderator? Weet nog dat ze in een kledingwinkel in Amsterdam werkte en daar vaak over schreef.
tweeling schreef:
06-07-2025 23:36
Zo grappig die wayback machine in mijn herinnering was het nogal pittig hier in het begin, maar alleen lieve reacties op topics die nu afgebrand zouden worden ( toch jammer dat het zo veranderd is.
Ik ben door jouw opmerking ook eens gaan rondneuzen in die oude topics, echt leuk om daar te lezen! Maar zo ongelooflijk veel op anoniem, dat is dan wel minder, soms best wel begrijpelijk, maar wel heel jammer.
canis-felis schreef:
04-07-2025 10:35
Voor diegenen die door nostalgie bevangen zijn: een aantal fossielen van weleer die niet meer posten heeft de neus even laten zien in het topic over het sluiten van het forum.
Sluiten van het forum? Welk topic is dat dan?
Het forum zou eigenlijk in 2021 gesloten worden tegelijk met het persen van het laatste exemplaar van het viva blad maar is toch blijven bestaan. Niks recents dus om je nu zorgen om te maken ;-)
lizenlotte schreef:
07-07-2025 20:45
Het forum zou eigenlijk in 2021 gesloten worden tegelijk met het persen van het laatste exemplaar van het viva blad maar is toch blijven bestaan. Niks recents dus om je nu zorgen om te maken ;-)
Oh dat wist ik idd, gelukkig niet recent dus!
Beleza schreef:
07-07-2025 20:13
Sluiten van het forum? Welk topic is dat dan?
Dit topic:
overig/viva-en-het-viva-forum-stoppen/l ... #p32998689
Daarin kwamen oud-forummers nog gedag zeggen.
En er werden andere topics geopend met bekentenissen (Mijn nickname is ZeeuwsMeisje1974, maar ik ben eigenlijk een Groninger en geboren in 1964).
Of topics met 'Wat vond jij de leukste topics'.
Ik houd van aardappelen.
Laat je innerlijke Oost-Groninger stralen.
Vanaf ongeveer m'n 20ste maar met verschillende accounts omdat ik het inlogsysteem nooit goed snap :bonk:
Wat fijn dat het goed gaat met Thee! Ik herinner me hoe ze meeleefde met Ibi, toen diens man zo ziek was.

En inderdaad, wat een herinneringen. Ik draai hier nu een jaar of 15 mee, de laatste jaren meestal als meelezer, maar er komt van alles bovendrijven. De TTTOT-jes inderdaad vanwege M81, die daarvoor allerlei nicks had als Alexis de Tocqueville en Edmund Burke. Conservatief was daar een zeer vriendelijk woord voor, maar het was erg leuk om hem op de kast te jagen.
Ik was toen nog Sri, zonder Dewi.

De vreselijke plaatjesplakker die iedereen in paniek stortte was volgens mij Claudio. Ik heb nog ruzie met hem gehad omdat ik zei dat het allemaal Photoshop-onzin was. Hij ontplofte zowat.

Eleonora en de Beo's waren hilarisch. Ik ben nog steeds boos om de manier waarop Leo min of meer van het forum gejaagd is door een aantal forummers (had niks met de BEO's te maken overigens).
Doch leider sind auf diesem Sterne eben die Mittel kärglich und die Menschen roh. Wer möchte nicht in Fried’n und Eintracht leben? Doch die Verhältnisse, sie sind nicht so!
Dewi_sri2 schreef:
07-07-2025 21:36
Ik ben nog steeds boos om de manier waarop Leo min of meer van het forum gejaagd is door een aantal forummers (had niks met de BEO's te maken overigens).

Oh, dat heb ik dan weer gemist.
Ik heb naar aanleiding van dit topic nog eens het Yamini topicopgezocht. Zo ontzettend mee geleefd toen. En volgens mij het halve forum. Heb na al die jaren zelfs haar naam onthouden. Dan te bedenken dat dat meiske nu 16 is of 16 wordt.
Strikje schreef:
02-07-2025 16:09
Ik mis Verycherry.

Dat was een van de leukste forummers.

Ja ik ook inderdaad! Heb nog weleens gezocht, maar ze is er al heel lang niet meer.
Such fun!1
Baggal schreef:
01-07-2025 22:56
Ja, die Hans66 herinner ik mij ook nog. Schreef vooral mee met topics over betaalde seks. Ik herinner mij zelfs zijn avatar…

Er komt ook weer een herinnering boven over Hans en Qwertu, die waren beiden op een meet geweest waarbij Hans te nadrukkelijk naar de borsten van Q had gekeken, wat een hele rel hier op het forum werd.

En ik heb geloof ik één keer een ban gehad (of twee, kan ook), toen ik in een kattentopic iets postte, niks geks, maar ik denk een andere mening dan die al pagina's gepost werd. Ik wist meteen wie de mod van dienst was :proud:
Such fun!1
Kan iemand mij vertellen waar ik die way back machine kan vinden en hoe het werkt?
Ook een Pluviofiel
Djessy schreef:
08-07-2025 11:34
Kan iemand mij vertellen waar ik die way back machine kan vinden en hoe het werkt?
Het is gewoon een internetsite. Dus google ;)
Veel is ook niet in te zien en ook zeker niet vanaf het begin van het forum, maar wel lollig.
Don’t let anyone ruin your day. It’s your day.
Ruin it yourself.
Moiren schreef:
08-07-2025 11:35
Het is gewoon een internetsite. Dus google ;)
Veel is ook niet in te zien en ook zeker niet vanaf het begin van het forum, maar wel lollig.
Ok thanks!
Ook een Pluviofiel
Dewi_sri2 schreef:
07-07-2025 21:36
. De TTTOT-jes inderdaad vanwege M81, die daarvoor allerlei nicks had als Alexis de Tocqueville en Edmund Burke. Conservatief was daar een zeer vriendelijk woord voor, maar het was erg leuk om hem op de kast te jagen.
Ik was toen nog Sri, zonder Dewi.
Hoi :high5: Was ik al Apatura in TTTotjes tijd?
#dat noemen wij niet raar, dat vinden wij alleen maar heel bijzonder

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven