Sinds wanneer hang jij hier rond?

27-06-2025 17:01 712 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Even een zomaar topic voor op de vrijdagmiddag.

Totaal aantal stemmen: 378

1999 (7%)
2000-2005 (33%)
2006-2010 (26%)
2011-2015 (19%)
2016-2020 (11%)
2021-2025 (4%)
#dat noemen wij niet raar, dat vinden wij alleen maar heel bijzonder
Apatura2 schreef:
08-07-2025 22:58
Hoi :high5: Was ik al Apatura in TTTotjes tijd?
Ja!
Toen het Libelle forum stopte ben ikhier gaan kijken en meelezen.en. daarna n accout aangemaakt.En nu schrijf ik dagelijks bij het eettopic.en bemoei mij soms met dingen die mij niks aangaan.😀
Ik schrijf en raad mee op bepaalde topics..
Aan het libelle topic heb ik drie vriendinnen overgehouden verdeeld over het land.en zo een x per jaar ontmoeten we elkaar.
Soms op n centrale plek.ook weleens bij een van ons thuis.
Denk dat ik hier zo.n 25 jaar schrijf.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Tahini schreef:
07-07-2025 07:19
Ik zit nu ook via de way back machine oude topics te keren. Via “vandaag gepost”, nog geen mogelijjkheid tot quoten, loupje, en inderdaad minder hard.

Zoveel namen die terugkomen... Volgens mij is Lillie nog niet genoemd , was zij niet ook de moderator? Weet nog dat ze in een kledingwinkel in Amsterdam werkte en daar vaak over schreef.
Jaaaa nog vandaag gepost kunnen doen :heart:
Lillie was idd ook een moderator in die tijd, net als Ambertje
Van die kledingwinkel kan ik me niet meer herinneren, wel dat er veel kleding werd gedragen van een winkel waar ik de naam niet meer van weet. Veel laagjes en zwart.
.
Joyce48 schreef:
07-07-2025 09:54
Ik ben door jouw opmerking ook eens gaan rondneuzen in die oude topics, echt leuk om daar te lezen! Maar zo ongelooflijk veel op anoniem, dat is dan wel minder, soms best wel begrijpelijk, maar wel heel jammer.
Ik vind dat niet leuk lezen, als je terug gaat naar begin 2000 is dat nog niet.
.
chrisjoh schreef:
09-07-2025 00:17
Toen het Libelle forum stopte ben ikhier gaan kijken en meelezen.en. daarna n accout aangemaakt.En nu schrijf ik dagelijks bij het eettopic.en bemoei mij soms met dingen die mij niks aangaan.😀
Ik schrijf en raad mee op bepaalde topics..
Aan het libelle topic heb ik drie vriendinnen overgehouden verdeeld over het land.en zo een x per jaar ontmoeten we elkaar.
Soms op n centrale plek.ook weleens bij een van ons thuis.
Denk dat ik hier zo.n 25 jaar schrijf.
Dat kan niet.
Don’t let anyone ruin your day. It’s your day.
Ruin it yourself.
Moiren schreef:
09-07-2025 00:52
Dat kan niet.
Dat kan wel toch, het forum bestond al voor 2000.
.
Maar ontzettend jammer dat die waybackmachine niet verder terug gaat !
.
tweeling schreef:
09-07-2025 01:19
Het Libelle forum sloot ergens in 2018. Als je dan schrijft hier te zijn na die sluiting dan is 25 jaar wel apart. Zal wel een typo zijn (2,5 jaar? 2-5 jaar?)
tweeling schreef:
09-07-2025 01:19
Niet als ze pas na sluiting van het libelleforum hier kwam schrijven.
Ruin it yourself.
He ja laten we gezellig gaan discuzeuren hoelang Chris hier wel of niet zolang rondloopt/meeleest als ze zelf zegt :roll: wat maakt jullie dat uit?
Chris was hier zeker weten al in 2009 dus ze loopt hier sowieso 16 jaar rond. Ok dat is geen 25 jaar maar is dat zo erg, dat ze zich vergist? Ze zegt toch ook ik DENK niet dat ze het zeker weet..
Het maakt me niets uit, ik geef allemaal dat wat zij zegt niet kan.
Ruin it yourself.
Dank Liz ik bedacht mij later ook dat is niet zo.bepaalde dingen die er in mijn leven zijn gebeurd en waar ik de datum van weet.komen boven en toen dacht ik dat kan niet.
Maar het prettige van hier.(niet echt dus) is dat ze overal n discussie van kunnen maken.
Iets van de bok en de haverkist.😀
Om met Maxima te streken ik was n beetje dom.
En om het te veranderen had ik geen zin in.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Soms had je van die posters, waarvan je bleef lezen. Maar met kromme tenen en een hoog "doe Dat Nou Niet!-gevoel" Zoals je toch even naar een ongeluk kijkt als je langsrijdt.

Ik gok dat ze iets als Barbie heette en altijd foto's van zichzelf (in wat weinig kleren) voor de spiegel postte. Of iets stond, wat wij er van vonden. hengelend naar complimenten.
chrisjoh schreef:
09-07-2025 10:22
Dank Liz ik bedacht mij later ook dat is niet zo.bepaalde dingen die er in mijn leven zijn gebeurd en waar ik de datum van weet.komen boven en toen dacht ik dat kan niet.
Maar het prettige van hier.(niet echt dus) is dat ze overal n discussie van kunnen maken.
Het is geen discussie of als een bok op een haverkist. Jij schrijft iets wat gewoon feitelijk niet kan.
Dan kan je natuurlijk ook even bedenken hoe het dan wel zat. Of niet. Maar beschuldig mij dan niet van overal een discussie over maken.
Ruin it yourself.
LemoosGaatDoor schreef:
09-07-2025 01:22
Het Libelle forum sloot ergens in 2018. Als je dan schrijft hier te zijn na die sluiting dan is 25 jaar wel apart. Zal wel een typo zijn (2,5 jaar? 2-5 jaar?)
Nee, 2018 was de Belgische Libelle.

In 2010 sloot de pijlers nieuws&actualiteit o.i.d van het Nederlandse libelleforum. Want daar hadden een paar moslimbashers de boel overgenomen. Die gingen vervolgens los over dat hele forum en niet lang daarna was het Nederlandse libelleforum weg.
En toen kwamen ook de overnemende bashers naar Viva.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
LemoosGaatDoor schreef:
09-07-2025 01:22
Bizar. Deze komt als eerste hit op Google als je zoekt op wanneer het Libelle forum sloot :hihi:
Ruin it yourself.
Moiren schreef:
09-07-2025 11:10
Bizar. Deze komt als eerste hit op Google als je zoekt op wanneer het Libelle forum sloot :hihi:
Die klopt dus niet, dat gaat over het Belgische forum.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
feow schreef:
09-07-2025 11:13
Die klopt dus niet, dat gaat over het Belgische forum.
Ja, maar de reactie van Lemoos is dus de eerste hit.
Ruin it yourself.
chrisjoh schreef:
09-07-2025 10:22
Haha, ik vind het prettige van hier juist dat ze niet met je meelullen als je aantoonbaar onzin schrijft.
Dus als in: wat is dat bizar snel in Google opgenomen.
Ruin it yourself.
feow schreef:
09-07-2025 11:16
Haha, ik vind het prettige van hier juist dat ze niet met je meelullen als je aantoonbaar onzin schrijft.
:lol:
Ruin it yourself.
Sinds mijn 19e dus 2002. Ik werkte als bijbaan op Rotterdam Centraal en er gingen hele gekke roddels rond bij het koffie apparaat over een of andere conductrice die zwanger was van een getrouwde machinist. En dat zou allemaal op dit forum staan. Nieuwsgierig als ik was ben ik dat toen gaan volgen. Was een verschrikkelijke soap. Daarna blijven plakken. Dat kind moet nu rond de 22 zijn wow
O ja, die treinsoap :lol:

En Barbie inderdaad.
De realiteit haalt de werkelijkheid in
Sinds 2009 (net even opgezocht :lol: ).
Ik schreef toen wel veel meer dan nu, moet ik zeggen. Ook hele discussies meegemaakt over allerlei onderwerpen.
Ik heb altijd dezelfde nick gehouden en dit is mijn tweede ava.
@ Yasmijn weet jij nog hoe dat nou zat ? In mijn vage herinnering was ze eerst gewoon stiekem verliefd op die vent en kwam ze hier uithuilen dat ie getrouwd was ofzo. Later kregen ze contact en liep het helemaal uit de hand. Het staat nergens meer in de krochten van het internet volgens mij.
Wat ik me wel kan herinneren is dat het ook bij het management terecht is gekomen toen en er een halve klopjacht was op wie deze mensen waren. Al lijkt me dat vrij makkelijk aangezien ze zwanger was.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven