Jaaa....Eind aug/begin sept

03-01-2009 10:43 2964 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdUitgerekend J/M KidsBijzonderheden

Elyane 14-08-2009 3

Pauwie 34 19-08-2009 1 / 1

Mmomo 32 21-08-2009 1

Rebbel 27 28-08-2009 1

Aruba 23 29-08-2009 / Dierewier 27 29-08-2009 1

Visotsky 31 30-08-2009

Star 29 31-08-2009 1

Lala1979 29 01-09-2009 1

Gympy77 31 07-09-2009

Pipi28 33 07-09-2009

Nala24 27 09-09-2009 /

Aapje 30 11-09-2009 /

Suze2 20-09-2009 1

Inad 34 21-09-2009 1

Vis; heb de tv nog niet hoeven gebruiken...maar zal vast nog wel komen. Al heb ik een dochter die na 5 minuten UIT roept en dan moet ik de tv uitzetten, want ze wil niet meer kijken. Leuk dat opvoeden....je denkt het goed te doen, maar nu werkt het tegen me. Had dat 3 weken eerder gezegd van die navelklem...heb hem van mijn vorig pakket weggegooid, anders had ik hem voor je opgestuurd. En uit dit pakket durf ik hem niet weg te geven, stel dat ik toch per ongeluk ineens thuis zou bevallen..dan is het ding nodig. Navelbandjes zijn ook in nederland onzin trouwens! Worden niet gebruikt al komen ze nog wel op sommige lijstjes voor. Hier liggen er 3 gestreken en gewassen nog van de vorige bevalling klaar in de kast..onzin dingen.

Inad; ow..lekker naar de kapper! Ik weet neit waar het meiden topic staat, maar klote van buurman en ambulance. Je klinkt alsof je heerlijk opgeruimt bent en hebt genoten van de vakantie.
Navelbandjes zou ik ook niet doen, nooit gebruikt. Volgens mij zitten er in dat pakket van Prenatal twee, Vis. Zo ja, dan stuur ik je er wel een op. Scheelt weer.

Balen, Lala, geen tv willen kijken

Hij had een epileptische aanval, Lala. Maar hij kwam er heel slecht uit dus voor de zekerheid hebben ze hem meegenomen naar het ziekenhuis. We stonden op het balkon naar buiten te kijken vanwege regenboog toen we hem ineens in de bushalte op de grond zagen liggen. Ier is er meteen heen gerend. Kort daarvoor stond hij nog en had hij naar Chica gezwaaid.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
quote:Visotsky schreef op 22 juli 2009 @ 08:49:

[...]

Jij ontaarde moeder. Ceetje opsluiten in het kinderdagasiel en zelf gewoon een beetje gaan luieren... Weet je wettige echtgenoot wel dat je je aan je huwelijkse plicht onttrekt? Als goede drachtige moeder zou je op zijn minst zo'n nesteldrang moeten hebben in dit stadium dat je het huis voor de 6e keer in z'n geheel gaat soppen, kleertjes gaat maken met je Singer naaimachine of roosjes gaat zitten borduren op de baby-lakentjes....

*kruipt ook nog maar even in bed*

Scheelt het dat ik geen echtgenoot heb?

En al had ik nesteldrang, ik mag helemaal niks meer van hem

Lekker geslapen?
Mmomo, dus het schema is de volgorde? Nou ben benieuwd of Nala telepatische krachten bezit

Lala, bevallen in een zh schort?

Inad, thuiszorgwinkel verkoopt kraampakket ook en daar moet je denk ik toch heen voor de klossen? Of zet je iEr aan de zuip?

He jak, naar buurmanverhaal.
Lala hoeveel schelen Nesta en Lalameisje? Volgens mij maakt dat ook nog wat uit? Zhschort ken ik niet maar klinkt ideaa. Ik had wel mijn pyama aan met ruggenprik. Ik kan op het moment ook geen leuke vinden. Zag op de wehkamp wel en paar mooie nachtjurkjes staan. Misschien ook iets voor jou? Vind het zonde om er maar 1 te bestellen en dan de bezorgkosten te betalen. Heb verder niets gezien op de site. H&M heeft ook weer nieuwe collectie, stonden ook wel wat leuke huispakken tussen, misschien dat iets?

Inad wat naar verhaal van buurman. Eng hoor! Gelukkig hebben jullie het gezien en kon iER er direct heen. Snap dat je nog niet over zh tas nadenkt. Hoeft ook niet . Ik ben een week thuis en tada nesteldrang. Heb net zelfs nieuwe strijkijzer gekocht om zo de babykleertjes te gaan strijken. Wie helpt mij, het neemt vreemde vormen aan .

Nala hoe is het met je huisopruimklus. Dit weekend is het kijkweekend he? Spannend!

Heb jij zo'n kerel Star...Ideaal. Ik mag nog van alles ZUCHT .

Haha Inad, we spelen gewoon quitte met al die editjes. Jij bent weer aan de beurt .

Lala ik denk ook dat het iets van indalingsweeen waren...was wel even schrikken omdat ik ze toch wat pijnlijk vond. Ben blij dat het nu alweer tijdje rustig is. Sommige vrouwen hebben daar iedere keer last van, ljkt mij heel pijnlijk iedere keer.
Oke, Samanta Cheyenna Yordana Dierewier

Ik mag ook nog van alles trouwens. Tsskk

Strijkijzer is niets vergeleken bij breien, dus t kan altijd erger

En ja, Ier moet aan de zuip, want klossen passen niet onder bed, tis zo'n Malmding met ipv poten gewoon een grote plank. Hoorde van collega dat je kratjes ook gewoon leeg kunt krijgen bij de super, tegen statiegeld, dus zoveel drinken hoeft hij niet. Wil er voor de stevigheid zes en zie t niet zitten weer met een dronken man opgescheept te zitten, dus we gaan voor 1 krat zelf en de rest huren
Dan ligt iEr onder het bed in plaats van jou bij te staan

Strijken? Ik strijk alleen het noodzakelijkste. Ga echt niet al die 100 rompers strijken, die komen keurig uit de droger.
Ik doe ook niet aan strijken.

Heb bij Chica alleen hydrofielluiers gedaan omdat dat moest van kraamzorg. Is ook precies wat ik nu gaan doen. Meer niet. Tis trouwens wel ook de reden dat ik überhaupt een strijkijzer heb, toen met Chica gekocht

En moet Ier niet proberen Chico was trouwens tijdens de bevalling wel nuchter, t was ook om 19.00 uur na hele dag in ziekenhuis
Moest? Dat hebben ze gelukkig nooit tegen mij gezegd, want dat soort opmerkingen werken bij mij juist averechts

Mijn iEr drinkt paar weken voor de bevalling niet meer dan 1 glas, want stel je voor dat hij moet rijden, lieverd
Ben pas net wakker Had een hele beroerde nacht gehad... Voor het eerst eigenlijk. Denk dat ik vanavond voor slapen gaan nog maar even een flink eind langs de zee ga lopen met mijn wettige echtgenoot. Daar slaap ik over het algemeen wel goed op.

Ik heb zo'n vermoeden dat navelbandjes een typisch Nederlands verschijnsel zijn. Had ze samen met een hele hoop andere dingen gekocht toen ik in NL was, omdat ik me herinnerde dat mijn moeder die ook had voor mijn jongste broertje vroeger. Ik heb er één bij de eerste kleertjes gedaan. Zie wel wat de midwife er mee doet . Ze zijn kennelijk dus niet echt nodig. Hydrofielluiers worden hier ook veel minder gebruikt. De midwife liet er in de vorige antenatal class één zien en vroeg of iemand wist wat het was ... niemand... nou ja, ik wel, maar wist het Engelse woord niet. Zij: 'Dit zijn hele handige doeken om te gebruiken bij het borstvoeden. Je kunt ze over je schouder hangen, dan ziet niemand dat je aan het voeden bent en je kunt het gebruiken als de baby spuugt . Afdrogen doen ze hier gewoon met 'baby towels', badhanddoeken die iets dunner zijn.

Inad - klinkt ernstig van je buurman. Ga niet het meidentopic zoeken hoor (sorry)... anders blijf ik hier straks lezen en moet zo echt gaan werken aan het definitieve geboortekaartje, zodat ik er morgen mee naar de drukker kan voor een proefdruk. Weken geleden had ik het ook al eens naar een (andere) drukker gebracht, maar die had het zo lelijk gesneden en gevouwen! Niet te geloven! Later zag ik ook op een forum dat de betreffende drukker heel slecht bekend staat. Deze staat als beste (en duurste ) bekend... Vind het toch wel belangrijk dat het er wat uit ziet.

Oh Inad, lees nu over de epileptische aanval... Kan me voorstellen dat jullie geschrokken zijn

Dier, ik heb ook de babykleertjes gestreken! Denk dat het voor de meeste kledingstukken ook meteen de laatste keer is dat ze gestreken worden .

Oh dringen jullie allemaal maar lekker voor Ik heb het gevoel dat de onze nog minstens tot september blijft zitten
Ik moet ook maar eens denken aan dingen, zoals klossen enzo. Vanaf zaterdag mag ik thuis bevallen!

Inad, schrikken van de buurman.

Vis, we kunnen elkaar de hand schudden wat betreft rotnacht. Middelste heeft de hele nacht gespookt, zo vermoeiend.

Dus vandaag weinig plannen, ik kan me er niet toe zetten.
Langs zee lopen vast een goed plan om lekker te kunnen slapen Vis. Klinkt in ieder geval rustgevend

Heb je wel hydrofielluiers gekocht Vis? Ik vond ze een stuk prettiger dan gewone, al dan niet dunnere, handdoeken. Ze nemen vocht sneller op vind ik. Zet net een foto van Ceetje met hydrofiel op haar koppie op de groep.

Jij gaat voor 09-09-09 dus qua datum in september?
Thuis bevallen vanaf zaterdag

Is dat het plan ook trouwens, thuis bevallen?
Yep, is wel de bedoeling. Ik zweer ook bij hydrofielen. Gebruik ze nog steeds voor alle kinderen.

Zo, net proefdruk besteld voor kaartje, dus ben goed bezig vandaag, ondanks brakke gestel. Schouderklopje op zijn plaats
Ik voel ook een soort van nesteldrang op komen zetten. Kan alleen niet opstaan

Proefdruk moet ik ook nog doen. Alleen geen auto dus kan niks.
ah, ik doe geboortekaartjes via internet. Moet zo ook nog eea voor de belastingdienst doen. Vind ik altijd zo stom, dus uitstel na uitstel.

Gisteren trouwens naar verloskundige geweest en kind ligt goed. alleen nog niet ingedaald, maar dat deden die anderen ook allemaal niet.
Pas op moment van bevalling schieten ze naar beneden

Zal eens zoeken of kaartje wat wij willen ook via het net kunnen doen.
Komen ze nou mee hoor. Niet strijken! Jullie weten toch hoe beinvloedbaar ik ben. Als kraamzorg zegt: strijken. Dan ga ik aan de strijk en als jullie zeggen van niet dan doe ik het niet. Net een UUR bezig geweest. Het resultaat: gekreukelde kleren want ik kan niet strijken haha. Maar goed..part 1, check. Gelukkig wel een medestrijker lees ik, dank Vis. Mijn schoonmoeder was ook al trots dat ik aan de strijk ging want ze kan het niet aanzien hoe Nesta er altijd ongestreken bij loopt. Als ik alle kleren altijd wil strijk, kan ik mijn baan wel opzeggen .

Grappig van de hydrofiele luiers! Zo verschillend he in ieder land. Hier trouwens ook rotnacht check. Veels te benauwd, kind aan de disco...zullen we het vannacht beter doen met zijn allen?

Ely ook gezellig aan de nesteldrang. Man moet nog aan de bak met de klossen. Bij jou komt er echt weer een mijlpaal aanzetten, officieel thuis. Fijn dat alles goed lag bij vk...indalen komt wel en anders maar gaan liggen.

O ja ik vind hydrofiel ook ideaal. Gebruik ze nu wat minder bij Nesta maar voor alle voegen en rimpels kom je er met de hydrofiel het beste bij (ik kan er zo reclame voor maken he?).

Inad haha met je namen....dat je zelfs mijn doopnamen weet, je bent fantastisch.
Zullen we vannacht gewoon hier afspreken anders Dier? Ik zie tegenwoordig toch elk uur op de klok.

Mijn BIB discoot de hele dag. Bij voorkeur tegen mijn maag of ribben aan
Hoe gek is het trouwens om drie namen te doen en als derde naam de roepnaam te doen?
Wat een geklets hier. Je kan wel zien dat veel verlof hebben. Over verlof gesproken. Kreeg net een mail van manager of ik in de week van 17 augustus even mijn beoordeling kwam bespreken... Het is dat ik hem net al op papier heb gehad en hij gelukkig goed is maar verlof is verlof toch?
Dit in verband met zelfde voorletter, als 1 van de andere drie kinderen. Dat lijkt mij zo onhandig
Leuk een date, ben gek op daten. Als het vannacht weer prut is, uurtje of 1 hier? Ik heb een roos in mijn linkerpyamazak mocht je mij niet herkennen.

Overdag is beeb hier wat rustig en snachts feest, wordt wat straks
quote:Aruba schreef op 22 juli 2009 @ 14:19:

Wat een geklets hier. Je kan wel zien dat veel verlof hebben. Over verlof gesproken. Kreeg net een mail van manager of ik in de week van 17 augustus even mijn beoordeling kwam bespreken... Het is dat ik hem net al op papier heb gehad en hij gelukkig goed is maar verlof is verlof toch?Ja, verlof is verlof. Gewoon terugmailen dat je dan verlof hebt. Punt
Elyane ik vind het niet gek en als jij het ook niet gek vindt, dan is het goed toch? Ik zie het tegenwoordig wel vaker!

Ik vind verlof is verlof inderdaad, slechte timing van manager maar goed als je er geen problemen hebt, gewoon gaan dan maar?!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven