Singles Unite - Deel 3 2025 🌻 Swipe, chat & shine
vrijdag 25 juli 2025 om 18:49
TVP!Attraverso schreef: ↑25-07-2025 18:42Ik denk dat er wel meer zijn die op de achtergrond meesmullen van onze fratsen![]()
vrijdag 25 juli 2025 om 19:01
Leuk Attraverso! Hopelijk is het gevoel wederzijds..
Ik had het nog niet gemeld, maar ben weer geghost. Nu is er gelukkig nog geen date geweest, maar we hadden een week intensief en leuk contact waarin ook al de serieuzere onderwerpen aan bod kwamen. We wilden bellen en toen bleef het ineens stil. Inmiddels bijna een week verder blijft het ook stil. Nou schiet mij maar lek.
Ik had het nog niet gemeld, maar ben weer geghost. Nu is er gelukkig nog geen date geweest, maar we hadden een week intensief en leuk contact waarin ook al de serieuzere onderwerpen aan bod kwamen. We wilden bellen en toen bleef het ineens stil. Inmiddels bijna een week verder blijft het ook stil. Nou schiet mij maar lek.
vrijdag 25 juli 2025 om 19:07
Dat klinkt heel goedAttraverso schreef: ↑25-07-2025 18:40Nee, hij was er niet in uniform maar ik zou dat zeker wel eens willen zien![]()
Ik denk voorzichtig dat wij elkaar wel leuk zouden kunnen gaan vinden... ik alleszins wel...
vrijdag 25 juli 2025 om 19:14
Nou, je treft het niet zeg. Laat hij gewoon niets meer horen of heeft hij de match verwijderd?Idd_ schreef: ↑25-07-2025 19:01Leuk Attraverso! Hopelijk is het gevoel wederzijds..
vrijdag 25 juli 2025 om 19:18
Laat gewoon niets meer horen en de match staat er nog. En heb hem wel al weer vaak genoeg online gezien dus ik ga er vanuit dat 'ie niet onder een boom terecht is gekomen o.i.d..
vrijdag 25 juli 2025 om 19:35
Mag ik mee komen schrijven?
Ik ben zoals meer dames hier 50 plus en inmiddels een doorgewinterde app-gebruiker.
Idd, wat vervelend, dat ghosten iedere keer. Ik heb een variant daarop, al een paar keer meegemaakt. Ik match met iemand, man begint een enthousiast gesprek en stuurt aan op een date. Okee, we spreken wat af en vlak voor de date hebben ze nét iemand anders ontmoet en dat willen ze toch eerst uitzoeken en dan zou het toch niet netjes zijn om ook
nog met mij te daten?
Eerste keer dacht ik nog: goh, attent. Maar na 3 of 4 keer zag ik een patroon. Bovendien, de match blijft staan en zij verwijderen zichzelf ook niet vd app. Ze zijn dus gewoon nog op zoek...
En sinds kort is er weer een nieuwe variant. Ze hadden dolgraag willen afspreken, maar ja, hun gezondheid...
Het is vooral zo raar omdat ze er echt eerst alles aan doen om mij over te halen om af te spreken. Of is een ja van mijn kant tegenwoordig al voldoende om te scoren?
Ervaringen hier?
Ik ben zoals meer dames hier 50 plus en inmiddels een doorgewinterde app-gebruiker.
Idd, wat vervelend, dat ghosten iedere keer. Ik heb een variant daarop, al een paar keer meegemaakt. Ik match met iemand, man begint een enthousiast gesprek en stuurt aan op een date. Okee, we spreken wat af en vlak voor de date hebben ze nét iemand anders ontmoet en dat willen ze toch eerst uitzoeken en dan zou het toch niet netjes zijn om ook
nog met mij te daten?
Eerste keer dacht ik nog: goh, attent. Maar na 3 of 4 keer zag ik een patroon. Bovendien, de match blijft staan en zij verwijderen zichzelf ook niet vd app. Ze zijn dus gewoon nog op zoek...
En sinds kort is er weer een nieuwe variant. Ze hadden dolgraag willen afspreken, maar ja, hun gezondheid...
Het is vooral zo raar omdat ze er echt eerst alles aan doen om mij over te halen om af te spreken. Of is een ja van mijn kant tegenwoordig al voldoende om te scoren?
Ervaringen hier?
vrijdag 25 juli 2025 om 19:44
Welkom Johanna!
Ja dat eerste, leuke chat, dan hebben ze plots met iemand anders een leuke date gehad en gaan ze dat eerst uitzoeken maar de match blijft wel staan...
Zoiets is er nu ook wel aan de hand bij mij
Ik hou ook een paar leuke matchen 'on hold'...
Ik heb letterlijk 'zopas' een 2de date gehad., er is nog niet gekust, niet gezegd dat we elkaar leuk vinden en willen uitzoeken of het iets kan worden of zo... gewoon gewandeld en drankjes gedaan... Vind je het dan niet netjes dat ik nog niet meteen mijn leuke lopende contacten opzeg? Of hoe zou jij het aanpakken?
Ja dat eerste, leuke chat, dan hebben ze plots met iemand anders een leuke date gehad en gaan ze dat eerst uitzoeken maar de match blijft wel staan...
Zoiets is er nu ook wel aan de hand bij mij
Ik heb letterlijk 'zopas' een 2de date gehad., er is nog niet gekust, niet gezegd dat we elkaar leuk vinden en willen uitzoeken of het iets kan worden of zo... gewoon gewandeld en drankjes gedaan... Vind je het dan niet netjes dat ik nog niet meteen mijn leuke lopende contacten opzeg? Of hoe zou jij het aanpakken?
vrijdag 25 juli 2025 om 19:49
Johanna, welkom!
Een date afzeggen omdat er wat anders tussen is gekomen vind ik wel heel suf. Als ik een date afspreek kan het wel zijn dat ook andere contacten al liepen, maar dan ga ik de date niet afzeggen. Ik heb het nog niet op die manier meegemaakt, wel dat wordt aangestuurd op een date en dat je vervolgens ineens niets meer hoort.
Een date afzeggen omdat er wat anders tussen is gekomen vind ik wel heel suf. Als ik een date afspreek kan het wel zijn dat ook andere contacten al liepen, maar dan ga ik de date niet afzeggen. Ik heb het nog niet op die manier meegemaakt, wel dat wordt aangestuurd op een date en dat je vervolgens ineens niets meer hoort.
vrijdag 25 juli 2025 om 23:16
Maar wat jij doet is toch anders, dat doe ik ook. Als ik een date heb gehad en ik weet nog niet of het ergens naartoe leidt, zeg ik niet acuut al mijn andere matches af. Ik denk ook niet dat iemand dat verwacht.Attraverso schreef: ↑25-07-2025 19:44Welkom Johanna!
Zoiets is er nu ook wel aan de hand bij mijIk hou ook een paar leuke matchen 'on hold'...
Maar deze mannen hebben eerst heel erg aangedrongen om af te spreken, komen dan aan dat ze net toevallig iemand anders ontmoet hebben en blijven vervolgens nog maanden op tinder terwijl ik niets meer hoor (en ik ga dan echt niet meer informeren hoor). En dan nog kan het hoor, alleen na drie of vier keer krijg ik wel door dat het gewoon een manier is om onder een date uit te komen. Een date die ze nota bene zelf zo graag wilden.
En de laatste paar keer was het geen andere date, maar hun gezondheid. Het zijn gewoon trends.
vrijdag 25 juli 2025 om 23:55
Het gaat goed, met ups en downs, maar over het algemeen best oke.
Ik ben niet echt actief aan het daten. Heb wel matches en soms leuke gesprekken. Af en toe komt het tot een date. Nu weer één iemand die dat voorstelde. Maar dan twijfel ik weer. De laatste drie maanden ofzo geen dates gedaan, op één iemand na en dat was meer casual.
Ben ook een beetje moe van de apps. Dus ik ben de laatste tijd ook maar wat nieuwe dingen gaan doen om zo nieuwe leuke activiteiten te leren of doen, maar ook om nieuwe mensen te ontmoeten. En dat is echt heel leuk en heb het super naar mijn zin. Maar levert niks op hoor, haha.
zaterdag 26 juli 2025 om 08:13
Ja, hoor. Ik had laatst een leuke match, die uitmondde in een avond lang berichtjes sturen (en dat doe ik eigenlijk nooit, dat getik op een schermpje ben ik altijd vrij snel beu). Hij vatte de koe bij de hoorns en stelde voor elkaar direct de volgende dag te ontmoeten. Prima, leuk. De volgende dag zei hij dat hij de date moest verzetten want er was iets dringends tussengekomen. Prima, kan gebeuren. Een voorstel voor een nieuwe afspraak kwam er niet. Een paar dagen later (we waren inmiddels overgegaan op whatsapp) zei hij dat hij zijn profiel van de datingsite had verwijderd, want dat online daten was niets voor hem. Maar, zei hij, wij konden wel contact houden en misschien op enig moment eens iets afspreken als ik dat zou willen. Ik antwoordde dat we al iets hadden afgesproken voor een paar dagen daarvoor en dat we dus een nieuwe datum konden prikken. Nooit meer iets gehoord.
Ik vermoed dat zijn vrouw inmiddels thuisgekomen was ofzo. Echt ontzettend vervelend, energie gestoken in iets onzinnigs. Dat is ook de reden dat ik niet van ellenlang berichtjes sturen houd.
zaterdag 26 juli 2025 om 09:56
Als mannen inderdaad een partner hebben worden ze toch wel een keer gezien door bekenden lijkt me? Risicovol !
Denk ook dat sommigen koudwatervrees krijgen ofzo en dan maar lafjes ghosten..
Welke reden ook het is irritant, eigenlijk part of the game bijna. En zeker als er al een date stond en je hebt tijd geïnvesteerd, vervelend.
Ik heb ook wel zo’n periode gehad dat ik me dat aantrok. Nu ben ik er veel minder mee bezig , dat voelt heel anders.
Date vroeg wat ik zou willen doen bij een volgende date, ik heb gereageerd maar daarna wordt door ons beiden niet doorgepakt.
Kennelijk heb ik zekf de behoefte ook niet om eea concreet te maken.
Wat hebben sommigen van jullie met uniforms trouwens
?
Denk ook dat sommigen koudwatervrees krijgen ofzo en dan maar lafjes ghosten..
Welke reden ook het is irritant, eigenlijk part of the game bijna. En zeker als er al een date stond en je hebt tijd geïnvesteerd, vervelend.
Ik heb ook wel zo’n periode gehad dat ik me dat aantrok. Nu ben ik er veel minder mee bezig , dat voelt heel anders.
Date vroeg wat ik zou willen doen bij een volgende date, ik heb gereageerd maar daarna wordt door ons beiden niet doorgepakt.
Kennelijk heb ik zekf de behoefte ook niet om eea concreet te maken.
Wat hebben sommigen van jullie met uniforms trouwens

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in