Singles Unite - Deel 3 2025 🌻 Swipe, chat & shine
maandag 28 juli 2025 om 12:38
Jahallo, goede instelling! Mijn leven is nu zo vol door allerlei dingen dat ik nu geen behoefte heb aan meer contacten/activiteiten. Maat het kan goed zijn dat dit over een paar jaar anders is en dan zou ik de dingen dien die jij doet.
En tja die aantrekkingskracht, dat blijft moeilijk. Het kan ook zijn dat je je zelf beschermt door maar niemand aantrekkelijk te vinden…
En tja die aantrekkingskracht, dat blijft moeilijk. Het kan ook zijn dat je je zelf beschermt door maar niemand aantrekkelijk te vinden…
maandag 28 juli 2025 om 14:11
Emmely schreef: ↑26-07-2025 22:35
Idd nou toch leuk zo’n spontane date, zeker na die ghosters. Lastig als dat zoenen niet lekker is, toch wel belangrijk. Maar ms is het een tweede keer heel anders, kan ook natuurlijk. Zou iig een tweede date doen, tenzij je hem echt niet leuk vindt. Maar bij twijfel zou ik het doen.
Ja, we raakten aan de praat een paar dagen na het ghosten. En we hebben gisteren onze tweede date alweer gehad. Ik dacht, waarom ook niet en de eerste date was verder positief. Nu hebben we weer gezoend.. Het ging iets beter maar het was het nog niet helemaal haha. Verder was het wel een fijne date dus ik denk dat ik toch wel voor nummer drie ga als hij dat ook wil.
Heb jij je potentiële date nummer 1 al aangesproken? Of een afspraak voorgesteld, ik weet niet precies hoe het werkt bij Breeze..
Peertjes, een hele fijne vakantie gewenst! En dat appje zou ik ook doen. Het is dan nog steeds voorzichtig, maar wel met een hint dat je meer contact zoekt.

maandag 28 juli 2025 om 15:18
Idd_, bedoel je dat het een ander iemand is dan degene die je geghost heeft? Klinkt wel als een gezellige date. Waarom was het zoenen het nog niet helemaal? Met sommige mensen moet dat misschien ook groeien ofzo?
En Emmely, dat zou kunnen, maar ik weet het niet zeker. Ik vind namelijk sommige mannen wel aantrekkelijk, maar dat zijn vaak geen mannen waar ik mee date. En als ik er mee date, zijn ze vaak wat meer onbereikbaar. Dus is het voor mij veilig, want ik hoef er verder niet echt een verbinding mee aan te gaan. Dus misschien zit het 'm wel daar in, ik weet het niet.
En Emmely, dat zou kunnen, maar ik weet het niet zeker. Ik vind namelijk sommige mannen wel aantrekkelijk, maar dat zijn vaak geen mannen waar ik mee date. En als ik er mee date, zijn ze vaak wat meer onbereikbaar. Dus is het voor mij veilig, want ik hoef er verder niet echt een verbinding mee aan te gaan. Dus misschien zit het 'm wel daar in, ik weet het niet.
maandag 28 juli 2025 om 15:58
Jahallo222 schreef: ↑28-07-2025 15:18En Emmely, dat zou kunnen, maar ik weet het niet zeker. Ik vind namelijk sommige mannen wel aantrekkelijk, maar dat zijn vaak geen mannen waar ik mee date. En als ik er mee date, zijn ze vaak wat meer onbereikbaar. Dus is het voor mij veilig, want ik hoef er verder niet echt een verbinding mee aan te gaan. Dus misschien zit het 'm wel daar in, ik weet het niet.
Misschien zit hier toch ook de angst om gekwetst te worden achter, zoals je zelf ook al aangaf. Ben je in je vorige relatie erg gekwetst geraakt?
maandag 28 juli 2025 om 16:17
Je let even niet op en er is een compleet nieuw topic
Mijn gedachten gaan alle kanten op dus dit wordt vast een warrig verhaal.
Afgelopen week had ik weer een "date" met de man waardoor ik hier ben gaan meeschrijven
We hebben een tijdje gedate, waarna hij tot de conclusie kwam dat we qua levensfase te verschillend zijn. Hij wil bijvoorbeeld graag een vrouw die bij hem wil intrekken, ik heb jonge kinderen en ga dus echt niet een stuk verderop wonen.
Maar goed, we hebben dus een tijdje geen contact gehad, totdat hij bedacht dat het nu wel erg stil was. We hebben daarna regelmatig geappt, en hij kwam met afgelopen weekend weer ophalen.
Hij bleek iemand anders ontmoet te hebben, en dacht dat zij de ware was, maar dat beeld moest hij na 1 date al aanpassen.
En nu... Hij is gewoon open en eerlijk dat hij nog op datingsites zoekt, en dat hij mij als "friend with benefits ' ziet.
Ik ben er nog niet helemaal over uit wat ik nu wil.
Aan de ene kant wil ik gewoon een volwaardige relatie, niet steeds verborgen worden gehouden.
Hij gaat bijvoorbeeld ook op vakantie naar een land waar ik ook heel graag heen zou willen, en dan denk ik wel, damn, ik had ook wel mee willen gaan, in bed klikt het ook heel erg goed.
Aan de andere kant kom ik ook "net" uit een lange relatie en moet zelf nog wat zaken op een rijtje zetten.
Maar het is echt super fijn als we samen zijn, hij gedraagt zich echt alsof hij enorm verliefd is, steeds kusjes en mijn hand vasthouden.
Ik snap echt niets van mannen..

Afgelopen week had ik weer een "date" met de man waardoor ik hier ben gaan meeschrijven

We hebben een tijdje gedate, waarna hij tot de conclusie kwam dat we qua levensfase te verschillend zijn. Hij wil bijvoorbeeld graag een vrouw die bij hem wil intrekken, ik heb jonge kinderen en ga dus echt niet een stuk verderop wonen.
Maar goed, we hebben dus een tijdje geen contact gehad, totdat hij bedacht dat het nu wel erg stil was. We hebben daarna regelmatig geappt, en hij kwam met afgelopen weekend weer ophalen.
Hij bleek iemand anders ontmoet te hebben, en dacht dat zij de ware was, maar dat beeld moest hij na 1 date al aanpassen.
En nu... Hij is gewoon open en eerlijk dat hij nog op datingsites zoekt, en dat hij mij als "friend with benefits ' ziet.
Aan de ene kant wil ik gewoon een volwaardige relatie, niet steeds verborgen worden gehouden.
Hij gaat bijvoorbeeld ook op vakantie naar een land waar ik ook heel graag heen zou willen, en dan denk ik wel, damn, ik had ook wel mee willen gaan, in bed klikt het ook heel erg goed.
Aan de andere kant kom ik ook "net" uit een lange relatie en moet zelf nog wat zaken op een rijtje zetten.
Maar het is echt super fijn als we samen zijn, hij gedraagt zich echt alsof hij enorm verliefd is, steeds kusjes en mijn hand vasthouden.
maandag 28 juli 2025 om 16:42
Ff een update over mijn vriend en waarom het zo stil was. Ik zeg nu wel vriend maar ik weet niet of ik het wel echt zo voel.
Hij dacht omdat hij ook niks van mij hoorde dat ik in de vakantie liever niet gestoord wou worden. Dus appte hij maar niet en volgde dus wel mijn avonturen op fb. Ik had liever gehad dat hij mij zou appen om te vragen hoe het ging op vakantie. Wat meer belangstelling van zijn kant.
Waarschijnlijk zien we elkaar donderdag, moet maar ff zien wat ik er dan bij voel. Want ik weet het ff niet.
Hij dacht omdat hij ook niks van mij hoorde dat ik in de vakantie liever niet gestoord wou worden. Dus appte hij maar niet en volgde dus wel mijn avonturen op fb. Ik had liever gehad dat hij mij zou appen om te vragen hoe het ging op vakantie. Wat meer belangstelling van zijn kant.
Waarschijnlijk zien we elkaar donderdag, moet maar ff zien wat ik er dan bij voel. Want ik weet het ff niet.
maandag 28 juli 2025 om 16:44
Klopt hoor, daar zou ik nu niet echt iemand op afwijzen... het gaat ineens snel
Hier loopt het contact nu de zware periode op zijn werk voorbij is veel vlotter
attraverso wijzigde dit bericht op 28-07-2025 16:57
11.93% gewijzigd
maandag 28 juli 2025 om 16:54
Lisa dat is dus helemaal zoals ik het had voorspeld. In mijn omgeving laat je mensen die reizen ook met rust, zelfs je partner en ga je er van uit dat de reiziger je laat weten wanneer hij/zij veilig aangekomen is, een update geeft over hoe de vakantie verloopt... Ik zou heel erg teleurgesteld zijn mocht mijn lief reizen en niets laten horen.
Verwondert me dat jij dat anders ziet want ik lees hier op Viva toch ook vaak 'laat die man/vrouw met rust tijdens de vakantie, je zal hem/haar wel horen mocht hij/zij zin hebben in contact.
Dit is een les en als alles tussen jullie goed zit is dit gewoon een misverstand en snel uitgeklaard. Zitten er andere dingen al verkeerd dan snap ik dat dit voelt als de spreekwoordelijke druppel te veel.
Lemon ik lees een ideaal recept voor drama. Jij wil een relatie, niet een fwb zijn. Staar je niet blind op hoe het voor jou voelt, hij is duidelijk: jullie zijn fwb, niets meer.
Verwondert me dat jij dat anders ziet want ik lees hier op Viva toch ook vaak 'laat die man/vrouw met rust tijdens de vakantie, je zal hem/haar wel horen mocht hij/zij zin hebben in contact.
Dit is een les en als alles tussen jullie goed zit is dit gewoon een misverstand en snel uitgeklaard. Zitten er andere dingen al verkeerd dan snap ik dat dit voelt als de spreekwoordelijke druppel te veel.
Lemon ik lees een ideaal recept voor drama. Jij wil een relatie, niet een fwb zijn. Staar je niet blind op hoe het voor jou voelt, hij is duidelijk: jullie zijn fwb, niets meer.
maandag 28 juli 2025 om 17:34
Ik volg jullie dateverhalen en dan schiet ik zo weer tien, vijftien jaar terug in de tijd. Toen datete ik ook.
Maar manmanman, wat kostte mij dat veel energie! Continu was ik in mijn hoofd bezig met zo'n kerel, of ik tufte over de snelwegen op weg naar een afspraak of juist weer terug naar huis met in mijn hoofd alle indrukken die ik had opgedaan tijdens de date.
Sommige dates ontwikkelden zich tot leuke vriendschappen, daar heb ik nog steeds mooie herinneringen aan. Maar uiteindelijk wilde zo'n man toch echt een relatie en dat kon ik hem weer niet bieden.
En dan verdween ie, vroeg of laat, dan was ik een fijne vriend kwijt en ik bleef verdrietig achter.
Echt serieus verliefd ben ik eigenlijk nooit meer geweest, misschien, denk ik achteraf, kwam dat vooral doordat de kinderen nog thuis woonden en weer een nieuwe man naast mama wilde ik ze niet aandoen.
Eén keer nog ben ik heel even verliefd geweest. Dat was op de toekomstige bioleraar van mijn jongste: ik zag hem zitten op een tafel in zijn klaslokaal tijdens de Open Dag van de school en het was meteen BWAM!!!!!
Toen zoon met wat anders bezig was, gaf ik hem mijn telefoonnummer en ik vroeg hem of hij een keer met me wilde afspreken.
"Ja! Heerlijk!" antwoordde hij enthousiast. Het gevoel van dat moment vergeet ik nooit meer.
Hij en ik hebben veel mooie wandelingen gemaakt. Maar hij bleek meer "lieve vriendinnen" te hebben en hij was behoorlijk aan de drank.
Verslavingen verwar ik gemakkelijk met "jongensachtig en creatief", veel mannen die ik trof bleken alcoholisten, of in ieder geval "gezellige drinkers" en rokers.
Toch denk ik met plezier terug aan dat gevoel van plotselinge verliefdheid.
En aan de leuke wandelingen.
Ik ben met daten gestopt omdat ik het zo enerverend vond: het nam zoveel tijd, maar met name ook energie in beslag, vooral in mijn hoofd was ik continu met zo'n man bezig. Er is nooit iemand lang aan de strijkstok blijven hangen. En dat lag ook zeker aan mij hoor: ik werd gewoon niet verliefd en ik hield het daarom platonisch.
En sommige mannen waren best eng: vaak waren dat seriedaters die er meteen bovenop wilden.
Los van de leuke vriendschappen vond ik het vooral teleurstellend en vermoeiend.
Maar manmanman, wat kostte mij dat veel energie! Continu was ik in mijn hoofd bezig met zo'n kerel, of ik tufte over de snelwegen op weg naar een afspraak of juist weer terug naar huis met in mijn hoofd alle indrukken die ik had opgedaan tijdens de date.
Sommige dates ontwikkelden zich tot leuke vriendschappen, daar heb ik nog steeds mooie herinneringen aan. Maar uiteindelijk wilde zo'n man toch echt een relatie en dat kon ik hem weer niet bieden.
En dan verdween ie, vroeg of laat, dan was ik een fijne vriend kwijt en ik bleef verdrietig achter.
Echt serieus verliefd ben ik eigenlijk nooit meer geweest, misschien, denk ik achteraf, kwam dat vooral doordat de kinderen nog thuis woonden en weer een nieuwe man naast mama wilde ik ze niet aandoen.
Eén keer nog ben ik heel even verliefd geweest. Dat was op de toekomstige bioleraar van mijn jongste: ik zag hem zitten op een tafel in zijn klaslokaal tijdens de Open Dag van de school en het was meteen BWAM!!!!!
Toen zoon met wat anders bezig was, gaf ik hem mijn telefoonnummer en ik vroeg hem of hij een keer met me wilde afspreken.
"Ja! Heerlijk!" antwoordde hij enthousiast. Het gevoel van dat moment vergeet ik nooit meer.
Hij en ik hebben veel mooie wandelingen gemaakt. Maar hij bleek meer "lieve vriendinnen" te hebben en hij was behoorlijk aan de drank.
Verslavingen verwar ik gemakkelijk met "jongensachtig en creatief", veel mannen die ik trof bleken alcoholisten, of in ieder geval "gezellige drinkers" en rokers.
Toch denk ik met plezier terug aan dat gevoel van plotselinge verliefdheid.
En aan de leuke wandelingen.
Ik ben met daten gestopt omdat ik het zo enerverend vond: het nam zoveel tijd, maar met name ook energie in beslag, vooral in mijn hoofd was ik continu met zo'n man bezig. Er is nooit iemand lang aan de strijkstok blijven hangen. En dat lag ook zeker aan mij hoor: ik werd gewoon niet verliefd en ik hield het daarom platonisch.
En sommige mannen waren best eng: vaak waren dat seriedaters die er meteen bovenop wilden.
Los van de leuke vriendschappen vond ik het vooral teleurstellend en vermoeiend.
lieneke wijzigde dit bericht op 28-07-2025 18:59
0.59% gewijzigd
maandag 28 juli 2025 om 17:51
Attraverso schreef: ↑28-07-2025 17:46Dat gevoel is toch wel herkenbaar Lieneke maar nog niet sterk genoeg om het helemaal op te geven
Begrijp ik het goed dat je nog steeds single bent? Dus nooit 'in het wild' iemand tegengekomen?
ja, ik ben single gebleven. En nee, ik ben ook na dat daten nooit meer iemand tegengekomen met wie ik een relatie zag zitten.
En dat baart me ook wel zorgen. Soms voel ik me echt alleen, nu alle kinderen de deur uit zijn.
Het liefst zou ik een mannelijke "best friend" willen hebben, met wie ik leuke dingen kan doen. Zonder benefits.
maandag 28 juli 2025 om 18:00
15 jaar geleden was het online daten in ieder geval prettiger dan vandaag de dag.
In die periode had ik mijn hoogtij dagen vwb daten en heb er leuke herinneringen aan.
Contact leggen vond ik makkelijker en het stikte nog niet van de fake profielen.
Het drama van online daten blijft bestaan en ik prijs mij gelukkig dat ik mijn tinder-catch getroffen heb na al de energie en teleurstellingen die het online daten óók met zich mee bracht.
Ik volg jullie nog steeds hoor!
In die periode had ik mijn hoogtij dagen vwb daten en heb er leuke herinneringen aan.
Contact leggen vond ik makkelijker en het stikte nog niet van de fake profielen.
Het drama van online daten blijft bestaan en ik prijs mij gelukkig dat ik mijn tinder-catch getroffen heb na al de energie en teleurstellingen die het online daten óók met zich mee bracht.
maandag 28 juli 2025 om 18:03
mats schreef: ↑28-07-2025 18:0015 jaar geleden was het online daten in ieder geval prettiger dan vandaag de dag.
Echt leuk voor je Mats! Ik ben er alweer jaaaren uit, maar zijn er zoveel fake profielen?
maandag 28 juli 2025 om 18:19
Hoe kom je daar achter, en hoe herken je ze? Ik ben wel benieuwd waarom mensen dat doen, een fake profiel gebruiken!
maandag 28 juli 2025 om 18:28
De foto's, veel te mooie mannen, bijna altijd met een hond, paspoortmodus of 'wonend' in de hoofdstad. Ze sturen een lang bericht met fouten (door de vertaalcomputer gehaald), hoe betoverend ze je foto's vinden, dat ze op iets serieus uit zijn en vaak ook dat ze 'godsvrezend' zijn. Iets dat zowat niemand hier in B zou zeggen...
Vaak bendes die er op uit zijn om eenzame, goedgelovige mensen geld af te troggelen en jammer genoeg zijn er veel vissen die bijten... het loont dus...
maandag 28 juli 2025 om 18:33
Ik zie vaak "perfecte" afgetrainde mannen uit Amsterdam. Goede baan (vaak iets van arts), voertaal is Engels, fotos komen rechtstreeks uit een magazine, allemaal net te perfect.
Het schreeuwt aan alle kanten "Yeah right"
maandag 28 juli 2025 om 19:18
Ja
Met zielige verhaaltjes geld afhandig maken.
Ze zijn succesvolle beleggers en nodigen jou uit om ook te gaan beleggen. Of ze zijn op een geheime missie, hebben een enorme hoeveelheid geld op hun rekening staan maar kunnen er nu niet bij omdat .... En of jij dus even een paar duizend euro wilt overmaken.
Dat soort zaken.
maandag 28 juli 2025 om 19:22
Geen idee maar in mijn geval begon een te knappe vrouw iets te vaak over ‘ interesse in bitcoin’ en werd ik geblokkeerd toen ik daar niet op in ging.
Tot op de dag van vandaag heb ik beveiliging op mijn whatsapp haha.
Met tindercatch en mij gaat het goed en net weer terug van een vakantie en samen op huizenjacht
Tot op de dag van vandaag heb ik beveiliging op mijn whatsapp haha.
Met tindercatch en mij gaat het goed en net weer terug van een vakantie en samen op huizenjacht

maandag 28 juli 2025 om 20:31
Oeh, dat klinkt niet best: dat zijn die types die je ziet bij programma's zoals van Ellie Lust, Thijs Zeeman en zo.
Ooit heb ik een date weleens 90 euro geleend "om een glasie ranja te kunne kope voor me kleine meissie". Hij kreeg z'n loon maar niet, zoiets. Natuurlijk heb ik het geld nooit meer teruggezien.
Maar wat jullie beschrijven is van een ander niveau!
Mats: dat gaat lekker! Heel veel geluk samen!
Ooit heb ik een date weleens 90 euro geleend "om een glasie ranja te kunne kope voor me kleine meissie". Hij kreeg z'n loon maar niet, zoiets. Natuurlijk heb ik het geld nooit meer teruggezien.
Maar wat jullie beschrijven is van een ander niveau!
Mats: dat gaat lekker! Heel veel geluk samen!
dinsdag 29 juli 2025 om 05:52
@Mats Ik weet nog goed dat je hier schreef en ook dat je deze match had. En zo 'ineens ' op huizenjacht
echt super, super leuk!
@Lemon Denk om jezelf. Dit klinkt inderdaad als een recept voor drama. En hoe je het beschrijft hoe hij doet, hoe en wat hij zegt ed vind ik hem eerlijk gezegd helemaal niet leuk klinken. Hij klinkt helemaal niet respectvol richting jou.
Want hoezo komt hij er nu ineens mee op deze manier na al een tijd daten? Omdat je zei dat je niet wilt samenwonen op termijn en dan is het ineens stil van zijn kant? Om je weer op te zoeken omdat het voor hem wat te stil werd zonder andere succesvolle dates? En dan ben je wel weer goed genoeg?
Laat hem lekker de rambam krijgen zou ik zeggen.
@ Lieneke wat jij zegt over de tijdsinvestering en de energie wat het kost dat begrijp ik heel goed. Dat is ook de reden waarom ik weinig date online.
Af en toe, als ik er zin en tijd voor heb, dan swipe ik eens en de enkele mannen met wie ik online heb gedate die kwamen uit de buurt. Dan is zo'n date ook minder moeite. Echt niet dat ik er kilometers voor ga rijden ofzo.
@Idd_ leuk dat jullie weer hebben afgesproken . Maar wat vind je van hem dan? Ben wel nieuwsgierig waarom dat kussen mwow is en ook wat hem wel leuk maakt.
En dank je wel
ja, ik dacht hetzelfde: nog steeds voorzichtig maar hij weet in iedergeval wél dat ik aan hem denk als ik een appje stuur. En dat is ook zo, hij blijft echt in m'n hoofd zitten en dat heb ik niet snel!
Dat kussen is altijd toch wel een dingetje. Soms moet je in het begin wennen aan elkaar, maar sommigen kunnen ook gewoon écht niet lekker kussen.
De man waar ik zo'n anderhalf jaar terug mee date en wat al wat richting relatie ging, kon ook echt niet lekker kussen, niet lekker vrijen, seks was ook vreselijk saai enzo. Dat heb ik echt een tijdje geprobeerd maar dat ging me echt tegenstaan en dan knap je toch af.
@JaHallo. Het is niet gek na alles dat je misschien automatisch nog in een overlevingsstand schiet. Dat gebeurt vaak onbewust, toch een soort zelfbescherming.
Schreef toen al, toen je er nog midden in zat, de weg terug naar jezelf weer terug vjnden is vele malen langer.
Gun jezelf de tijd
Ik heb er onwijs veel bewondering voor hoe je dit allemaal hebt gedaan, wat ongelooflijk knap hoe jij voor jezelf en voor je kind hebt gevochten en hebt kunnen en durven 'uitstappen '
De man die jou ooit voor zich gaat winnen moet wel van heul goede huize komen
En super leuk hoor al die activiteiten die je onderneemt en toch af en toe date. Je bent gewoon lekker bezig met en voor jezelf, eindelijk
@Lisa Dit is de man waar je zo'n 9 maanden mee omgaat toch.. En de hele vakantie geen enkele app en jij hebt hem ook niet geappt of gebeld?
Het klinkt als miscommunicatie tussen jullie beiden zoals Attraverso ook al schreef.
Hoop dat jullie hier uitkomen. Zonde als jullie gek op elkaar zijn en de relatie goed is, dat het hierop stuk loopt.
Het lijkt alsof hij het ook niet goed wist en jou juist je ruimte gunde.
Beter dan zo'n Sjaan kleefaan die onzeker wordt als je zonder hem op vakantie bent

@Lemon Denk om jezelf. Dit klinkt inderdaad als een recept voor drama. En hoe je het beschrijft hoe hij doet, hoe en wat hij zegt ed vind ik hem eerlijk gezegd helemaal niet leuk klinken. Hij klinkt helemaal niet respectvol richting jou.
Want hoezo komt hij er nu ineens mee op deze manier na al een tijd daten? Omdat je zei dat je niet wilt samenwonen op termijn en dan is het ineens stil van zijn kant? Om je weer op te zoeken omdat het voor hem wat te stil werd zonder andere succesvolle dates? En dan ben je wel weer goed genoeg?
Laat hem lekker de rambam krijgen zou ik zeggen.
@ Lieneke wat jij zegt over de tijdsinvestering en de energie wat het kost dat begrijp ik heel goed. Dat is ook de reden waarom ik weinig date online.
Af en toe, als ik er zin en tijd voor heb, dan swipe ik eens en de enkele mannen met wie ik online heb gedate die kwamen uit de buurt. Dan is zo'n date ook minder moeite. Echt niet dat ik er kilometers voor ga rijden ofzo.
@Idd_ leuk dat jullie weer hebben afgesproken . Maar wat vind je van hem dan? Ben wel nieuwsgierig waarom dat kussen mwow is en ook wat hem wel leuk maakt.
En dank je wel
Dat kussen is altijd toch wel een dingetje. Soms moet je in het begin wennen aan elkaar, maar sommigen kunnen ook gewoon écht niet lekker kussen.
De man waar ik zo'n anderhalf jaar terug mee date en wat al wat richting relatie ging, kon ook echt niet lekker kussen, niet lekker vrijen, seks was ook vreselijk saai enzo. Dat heb ik echt een tijdje geprobeerd maar dat ging me echt tegenstaan en dan knap je toch af.
@JaHallo. Het is niet gek na alles dat je misschien automatisch nog in een overlevingsstand schiet. Dat gebeurt vaak onbewust, toch een soort zelfbescherming.
Schreef toen al, toen je er nog midden in zat, de weg terug naar jezelf weer terug vjnden is vele malen langer.
Gun jezelf de tijd
Ik heb er onwijs veel bewondering voor hoe je dit allemaal hebt gedaan, wat ongelooflijk knap hoe jij voor jezelf en voor je kind hebt gevochten en hebt kunnen en durven 'uitstappen '
De man die jou ooit voor zich gaat winnen moet wel van heul goede huize komen
En super leuk hoor al die activiteiten die je onderneemt en toch af en toe date. Je bent gewoon lekker bezig met en voor jezelf, eindelijk

@Lisa Dit is de man waar je zo'n 9 maanden mee omgaat toch.. En de hele vakantie geen enkele app en jij hebt hem ook niet geappt of gebeld?
Het klinkt als miscommunicatie tussen jullie beiden zoals Attraverso ook al schreef.
Hoop dat jullie hier uitkomen. Zonde als jullie gek op elkaar zijn en de relatie goed is, dat het hierop stuk loopt.
Het lijkt alsof hij het ook niet goed wist en jou juist je ruimte gunde.
Beter dan zo'n Sjaan kleefaan die onzeker wordt als je zonder hem op vakantie bent
dinsdag 29 juli 2025 om 07:25
Advies is om te luisteren naar wat ie zegt. Hij heeft jou al in dat friendzone (met benefits) hokje geplaatst en dan is het moeilijk om eruit te komen. Jij wil een relatie, hij niet. En dan kan ie zich nog zo verliefd gedragen, maar dat is omdat ie de aandacht hoogstwaarschijnlijk gewoon fijn vindt. Als het stil wordt zoekt ie gewoon je aandacht, meer is het niet.Lemon_Pledge schreef: ↑28-07-2025 16:17Je let even niet op en er is een compleet nieuw topic![]()
Afgelopen week had ik weer een "date" met de man waardoor ik hier ben gaan meeschrijven![]()

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in