Geld & Recht alle pijlers

Bol.com Select

29-07-2025 18:47 40 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Heeft iemand het Select abonnement van Bol en hoe bevalt dat?

Ik overweeg het te houden na een gratis proefperiode maar ik twijfel of ik het genoeg na gebruiken.
Heb het al jaren. Haal het er makkelijk uit.
Ik heb het al jaren, alleen dit jaar al 30 bestellingen gehad dus meer dan de moeite waard. :P
Graze schreef:
29-07-2025 22:01
Ja klopt. Bij mij is een doodnormaal brievenbus pakketje al 3 dagen niet bezorgd. Zou eerst zaterdag komen volgens de tracking, toen gisteren en vandaag is het ze wederom niet gelukt. Dan denk ik geef het met de gewone post mee maar dat doen ze dan weer niet.
Brievenbuspakketjes zijn drama, dat duurt hier gerust een week. Terwijl de gewone post en de pakketpost op het moment hier wel snel bezorgd wordt.

Ik heb ook al jaren select en ik haal het er zeker wel uit qua verzendkosten, ik bestel ook vaak kleinere dingen voor de kinderen en hoef nu niet meer op te sparen tot het bedrag van gratis verzending of idd met cadeaubonnen te rommelen. De extra select korting is soms toevallig ook leuk maar dat was niet de hoofdreden hier.
Even opgezocht. Dit jaar heb ik 50,83 bespaard op de bezorgkosten met Select. Voor ik iets bestel kijk ik altijd even op internet om te kijken wat het elders kost. Doordat ik geen bezorgkosten heb is Bol vaak goedkoper. Ik haal het er dus wel uit.
Ik winkel graag vanuit mijn luie stoel :proud:
Wist je dat de oceaan zout is van alle tranen van onbegrepen haaien die alleen maar een knuffel willen?
Goed om te horen dat jullie overwegend positief zijn!
Ik denk dat ik het dan gewoon een jaartje aanhou. Kan het voor mij niet uit, kan ik het altijd nog opzeggen na een jaar.
Floddertje schreef:
29-07-2025 21:42
Dat maakt niet uit of het van bol zelf is of van een partner: postNL maakt er de laatste tijd een zootje van.
Het kwam niet door post.nl. Het was daar niet eens aangemeld. Bol verzond het zelf veel later.
Graze schreef:
29-07-2025 22:01
Ja klopt. Bij mij is een doodnormaal brievenbus pakketje al 3 dagen niet bezorgd. Zou eerst zaterdag komen volgens de tracking, toen gisteren en vandaag is het ze wederom niet gelukt. Dan denk ik geef het met de gewone post mee maar dat doen ze dan weer niet.
De post maakt er soms idd een zooitje van, al valt het hier vaak nog mee. Maar bol heeft in mijn geval 2 keer een pakket pas 1 en 2 dagen later verzonden terwijl er stond voor 23.59 besteld morgen in huis.
Daarnaast wordt er op zondag door een ander bezorgd dan post.nl dus die kunnen we in de gave sowieso de schuld niet geven.
Ik bestel behoorlijk frequent (wekelijks tot 3x per week) bij Bol en heb, volgens mij, nog nooit bezorgkosten betaald. Ik zie voor mijzelf dan ook het nut er niet van in.
Niet geschoten is altijd mis
Maar waarom zou je 15 euro voor select betalen als je bv ook cadeaukaarten erbij kunt pakken en die weer op kunt maken de volgende bestelling?

Je bespaart hoe dan ook altijd 15 euro per jaar en veel dingen verzenden ze zelfs gratis.
Jeusnbdhdudh schreef:
30-07-2025 11:02
Maar waarom zou je 15 euro voor select betalen als je bv ook cadeaukaarten erbij kunt pakken en die weer op kunt maken de volgende bestelling?

Je bespaart hoe dan ook altijd 15 euro per jaar en veel dingen verzenden ze zelfs gratis.
Als je vaker dingen bestelt die niet aan het bedrag komt van gratis verzenden, kan select een goede uitkomst zijn. Voor een kneedgum moet ik minimaal 20km rijden hier, parkeerkosten er bovenop. En dat voor iets van zo'n 2 euro. Dat soort dingen zijn veel fijner om online te bestellen. Als je vaak dit soort dingen hebt en niet van tevoren weet dat je iets nodig hebt, spaar je spullen ook niet op totdat je aan een minimum bedrag zit. En om bij vaak bestellen steeds een cadeaubon te bestellen, is ook niet handig.
Ok dankjewel duidelijk.
Nanouk schreef:
30-07-2025 09:19
De post maakt er soms idd een zooitje van, al valt het hier vaak nog mee. Maar bol heeft in mijn geval 2 keer een pakket pas 1 en 2 dagen later verzonden terwijl er stond voor 23.59 besteld morgen in huis.
Daarnaast wordt er op zondag door een ander bezorgd dan post.nl dus die kunnen we in de gave sowieso de schuld niet geven.
Vandaag zag ik een postbezorger een hele lading post in de PostNL-brievenbus doen. Toen vroeg ik me eerlijk gezegd af of dit gebruikelijk is of dat hij er gewoon geen zin meer in had.
Dat verklaart m.i. wel dat brieven of brievenbuspakketjes langer onderweg zijn dan dat dat hoort.
Nee, als ik iets wil dan gooi ik het in het winkelmandje en ik bestel als ik boven het minimum zit. Dat is maar 25 euro ofzoiets. Dan kijk ik ook nog even of ik het echt wel nodig heb.
Al jaren, vooral vanwege kiezen voor bezorgmomenten. Avond bezorging kost niets extra. Ook voor mij vaak interessante select deals, maar voor reguliere verzendkosten had ik het niet nodig. Haal die 15eu er op jaarbasis wel uit. Jammer is wel dat voorheen ik een bon kreeg als selectmember als iets later werd bezorgd dan was afgesproken, tegenwoordig niet eens meer het mailtje dat ze de verzend/bezorgdatum niet hebben gered.
Een baksteen is nooit alleen
Ik heb het al jaren en werkt goed.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven