Bol.com Select
woensdag 30 juli 2025 om 07:25
Brievenbuspakketjes zijn drama, dat duurt hier gerust een week. Terwijl de gewone post en de pakketpost op het moment hier wel snel bezorgd wordt.
Ik heb ook al jaren select en ik haal het er zeker wel uit qua verzendkosten, ik bestel ook vaak kleinere dingen voor de kinderen en hoef nu niet meer op te sparen tot het bedrag van gratis verzending of idd met cadeaubonnen te rommelen. De extra select korting is soms toevallig ook leuk maar dat was niet de hoofdreden hier.
woensdag 30 juli 2025 om 08:33
Even opgezocht. Dit jaar heb ik 50,83 bespaard op de bezorgkosten met Select. Voor ik iets bestel kijk ik altijd even op internet om te kijken wat het elders kost. Doordat ik geen bezorgkosten heb is Bol vaak goedkoper. Ik haal het er dus wel uit.
Ik winkel graag vanuit mijn luie stoel
Ik winkel graag vanuit mijn luie stoel

Wist je dat de oceaan zout is van alle tranen van onbegrepen haaien die alleen maar een knuffel willen?
woensdag 30 juli 2025 om 09:16
Het kwam niet door post.nl. Het was daar niet eens aangemeld. Bol verzond het zelf veel later.Floddertje schreef: ↑29-07-2025 21:42Dat maakt niet uit of het van bol zelf is of van een partner: postNL maakt er de laatste tijd een zootje van.
woensdag 30 juli 2025 om 09:19
De post maakt er soms idd een zooitje van, al valt het hier vaak nog mee. Maar bol heeft in mijn geval 2 keer een pakket pas 1 en 2 dagen later verzonden terwijl er stond voor 23.59 besteld morgen in huis.
Daarnaast wordt er op zondag door een ander bezorgd dan post.nl dus die kunnen we in de gave sowieso de schuld niet geven.
woensdag 30 juli 2025 om 11:07
Als je vaker dingen bestelt die niet aan het bedrag komt van gratis verzenden, kan select een goede uitkomst zijn. Voor een kneedgum moet ik minimaal 20km rijden hier, parkeerkosten er bovenop. En dat voor iets van zo'n 2 euro. Dat soort dingen zijn veel fijner om online te bestellen. Als je vaak dit soort dingen hebt en niet van tevoren weet dat je iets nodig hebt, spaar je spullen ook niet op totdat je aan een minimum bedrag zit. En om bij vaak bestellen steeds een cadeaubon te bestellen, is ook niet handig.Jeusnbdhdudh schreef: ↑30-07-2025 11:02Maar waarom zou je 15 euro voor select betalen als je bv ook cadeaukaarten erbij kunt pakken en die weer op kunt maken de volgende bestelling?
Je bespaart hoe dan ook altijd 15 euro per jaar en veel dingen verzenden ze zelfs gratis.
woensdag 30 juli 2025 om 16:38
Vandaag zag ik een postbezorger een hele lading post in de PostNL-brievenbus doen. Toen vroeg ik me eerlijk gezegd af of dit gebruikelijk is of dat hij er gewoon geen zin meer in had.Nanouk schreef: ↑30-07-2025 09:19De post maakt er soms idd een zooitje van, al valt het hier vaak nog mee. Maar bol heeft in mijn geval 2 keer een pakket pas 1 en 2 dagen later verzonden terwijl er stond voor 23.59 besteld morgen in huis.
Daarnaast wordt er op zondag door een ander bezorgd dan post.nl dus die kunnen we in de gave sowieso de schuld niet geven.
Dat verklaart m.i. wel dat brieven of brievenbuspakketjes langer onderweg zijn dan dat dat hoort.
donderdag 31 juli 2025 om 20:38
Al jaren, vooral vanwege kiezen voor bezorgmomenten. Avond bezorging kost niets extra. Ook voor mij vaak interessante select deals, maar voor reguliere verzendkosten had ik het niet nodig. Haal die 15eu er op jaarbasis wel uit. Jammer is wel dat voorheen ik een bon kreeg als selectmember als iets later werd bezorgd dan was afgesproken, tegenwoordig niet eens meer het mailtje dat ze de verzend/bezorgdatum niet hebben gered.
Een baksteen is nooit alleen

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in