Singles Unite - Deel 3 2025 🌻 Swipe, chat & shine

24-07-2025 10:24 1217 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Nieuw topic, nieuwe kansen,
(ont)matchen, kletsen en sjansen
Dat in ons happy single bestaan
nieuwe liefdes mogen ontstaan

Welkom en klets gezellig mee :cheer2:
apppie schreef:
03-08-2025 15:28
Natuurlijk wel. Fijn dat jij het herkent, maar over het algemeen willen mensen na een paar dates met een aantrekkelijk persoon meer dan alleen hand in hand lopen. Dat is gewoon biologisch zo bepaald. Dan heb ik het niet eens over neuken, maar zoenen en elkaars lichaam aftasten toch zeker wel.
Lees Lieneke haar reactie nog eens goed. Ze heeft het over 'geen zin in seks na een paar dates'.
Attraverso schreef:
03-08-2025 15:32
Lees Lieneke haar reactie nog eens goed. Ze heeft het over 'geen zin in seks na een paar dates'.

Precies. Als ik iemand aantrekkelijk en aardig vind wil ik best wat lichamelijker worden. Maar na een paar dates ben ik echt nog niet toe aan seks. Dat vind ik gewoon te intiem, daar wil ik iemand nog veel beter voor leren kennen.
Attraverso schreef:
03-08-2025 15:32
Lees zelf nog eens goed. Er staat "Misschien wel om eens een keer tegen iemand aan te zitten, of hand in hand te lopen" achter.

Tussen hand in hand lopen en stomende seks zitten nog behoorlijk wat stappen.
apppie schreef:
03-08-2025 15:43
Lees zelf nog eens goed. Er staat "Misschien wel om eens een keer tegen iemand aan te zitten, of hand in hand te lopen" achter.

Tussen hand in hand lopen en stomende seks zitten nog behoorlijk wat stappen.

Klopt, hahahaha, ik zie mezelf echt nog geen seks hebben na een paar dates, laat staan stomende seks!

Maar ik schrijf ook dat er qua lichamelijkheid bij mij wel progressie inzit als ik iemand aantrekkelijk vind. Het is dus niet zo dat ik dan maanden alleen maar kuis blijf praten.
Lieneke schreef:
03-08-2025 15:47
Klopt, hahahaha, ik zie mezelf echt nog geen seks hebben na een paar dates, laat staan stomende seks!

Maar ik schrijf ook dat er qua lichamelijkheid bij mij wel progressie inzit als ik iemand aantrekkelijk vind. Het is dus niet zo dat ik dan maanden alleen maar kuis blijf praten.
Nee oké, dat hoeft ook niet (je hoeft sowieso niets, natuurlijk). Beetje tongzoenen en voelen is ook "progressie" :)
Attraverso schreef:
03-08-2025 13:46
Geen idee... Hij wist dat ik gisteren iets heel leuk op de planning had en informeert ernaar... We zien wel. Mijn deur staat op een kier, hij is welkom 😅
Go with the flow😉
Mimali schreef:
03-08-2025 18:29
Go with the flow😉
Doe ik, hebben wat heen en weer geapt.
Ik laat het voor nu rusten. De bal ligt bij hem.
Ik heb zelfs seks gehaf op een 1e date...niks mee geworden en vorig jaar september met iemand op de 2e date. (Ik stond toen wel al 2 jaar droog en de drang was hoog) Het is toen daar ook bij gebleven....de seks was echt bar slecht vanuit hem. Nee dankje...

Met mijn ex bij de 4e date maar we hadden het ook echt gepland staan om dan seks te hebben.

Met mijn andere ex pas bij de eerste keer toen ik daar bleef slapen en dat was na...hmmm 8 of 10 dates. Dat ik toen zoiets had van 'nou let's go!'.

Ik kan me met seks best snel bloot geven het is iets natuurlijks. Alleen vind ik het wel enorm storend dat mannen vaak als heel snel over seks beginnen te praten. Ik krijg dan al heel snel het idee 'je wilt alleen daarvoor afspreken'. Daar begin ik niet meer aan.
Plasticss schreef:
03-08-2025 19:15
Ik heb zelfs seks gehaf op een 1e date...niks mee geworden en vorig jaar september met iemand op de 2e date. (Ik stond toen wel al 2 jaar droog en de drang was hoog) Het is toen daar ook bij gebleven....de seks was echt bar slecht vanuit hem. Nee dankje...

Met mijn ex bij de 4e date maar we hadden het ook echt gepland staan om dan seks te hebben.

Met mijn andere ex pas bij de eerste keer toen ik daar bleef slapen en dat was na...hmmm 8 of 10 dates. Dat ik toen zoiets had van 'nou let's go!'.

Ik kan me met seks best snel bloot geven het is iets natuurlijks. Alleen vind ik het wel enorm storend dat mannen vaak als heel snel over seks beginnen te praten. Ik krijg dan al heel snel het idee 'je wilt alleen daarvoor afspreken'. Daar begin ik niet meer aan.
Als mannen zich zo vrij voelen om daar meteen al over te praten/er naar te hinten én het vooral daarover gaat, dan weet je al genoeg toch.
Peertjes schreef:
03-08-2025 23:15
Als mannen zich zo vrij voelen om daar meteen al over te praten/er naar te hinten én het vooral daarover gaat, dan weet je al genoeg toch.

Precies. Die types ben ik ook al regelmatig tegengekomen, en dan weet ik inderdaad genoeg. Midden in een gesprek een (niet-sexgerelateerd) grapje maken, en dat de reactie dan is: "O, ben je in bed ook zo ondeugend?" ---> die is direct af.

Vanavond heb ik weer een Breeze-date. Met een man wiens foto's ik niet echt helemaal fantastisch vond, maar hij heeft zo'n leuk en interessant beroep dat het niet anders kan dan dat een leuke man is :-).

De Breeze-date met wie ik een paar weken geleden zo'n leuke avond had (terwijl ik verfomfaaid en als de slechtste versie van mezelf op de afgesproken plek aankwam), is vanaf vandaag weer terug in NL. Hij gaf destijds aan een 2e date te plannen zodra hij weer in NL was, maar ik vermoedde dat ik in de friendzone was beland. Tijdens zijn trip heb ik hem 1 keer een berichtje gestuurd, waar een vriendelijk berichtje op terug kwam maar niets meer. Ik vermoed dus dat die 2e date er inderdaad niet komt. Jammer, maar helaas.
En straks krijg je dat berichtje: ik ben geland, wanneer heb je tijd voor die 2de date 😉
Veel plezier vanavond!

Wanneer je Breeze match heeft betaald voor de date zie je dat als ik het me goed herinner he? Ik had eergisteren bij iemand op 'wandelen' geklikt en zie deze ochtend dat het een match is maar twijfel. Tot nu toe denk ik ook niet dat hij voor de date heeft betaald.
Dat contact met motorman is verwarrend. Het is beter dat ik eventjes geen apps gebruik...
Attraverso schreef:
04-08-2025 09:26
En straks krijg je dat berichtje: ik ben geland, wanneer heb je tijd voor die 2de date 😉
Veel plezier vanavond!

Wanneer je Breeze match heeft betaald voor de date zie je dat als ik het me goed herinner he? Ik had eergisteren bij iemand op 'wandelen' geklikt en zie deze ochtend dat het een match is maar twijfel. Tot nu toe denk ik ook niet dat hij voor de date heeft betaald.
Dat contact met motorman is verwarrend. Het is beter dat ik eventjes geen apps gebruik...
Ja, dat zou kunnen, Attraverso. Hoewel ik denk dat een man die echt geinteresseerd is, contact onderhoudt. Dat heeft-ie niet gedaan: hij heeft vriendelijk gereageerd op mijn berichtje, maar zelf geen initiatief getoond. Ik laat de bal dus nu bij hem liggen.

Inderdaad: als je match op Breeze betaald heeft, dan zie je iets staan als: "Betaal nu voor je date, Piet heeft dat al gedaan!".

Wat is er verwarrend aan dat contact en waarom zou je eventjes geen apps meer gebruiken? Als motorman " bijdraait" en ineens toch weer een date wil afspreken, dan kijk je toch gewoon tegen die tijd wat je daarvan vindt? In de tussentijd Breeze je gewoon door, want jij wil immers echt een leuke vriend. Of zie ik het nu te simpel?
MissUnderstood schreef:
04-08-2025 10:00

Wat is er verwarrend aan dat contact en waarom zou je eventjes geen apps meer gebruiken? Als motorman " bijdraait" en ineens toch weer een date wil afspreken, dan kijk je toch gewoon tegen die tijd wat je daarvan vindt? In de tussentijd Breeze je gewoon door, want jij wil immers echt een leuke vriend. Of zie ik het nu te simpel?
Zo werkt het voor mij helaas niet, ik vind motorman een leuke man die ik graag beter zou leren kennen en ik vrees dat, zolang die deur niet compleet dicht is, iemand anders geen enkele kans maakt.
Attraverso schreef:
04-08-2025 10:07
Zo werkt het voor mij helaas niet, ik vind motorman een leuke man die ik graag beter zou leren kennen en ik vrees dat, zolang die deur niet compleet dicht is, iemand anders geen enkele kans maakt.

Ja, dit herken ik heel erg. Ik kan mij ook maar op één persoon richten. Bij mij gaat het dan zelfs zover dat ik continu op hem zit te wachten, de hele dag aan hem moet denken. Voor anderen is er dan echt geen ruimte.

Misschien heb je het al gedaan hoor, maar kun je motorman op een tactische manier vragen wat je van hem kunt verwachten?
Attraverso schreef:
04-08-2025 10:07
O, serieus? In dat geval zou ik hem gewoon op de man af vragen wat de reden is dat hij contact blijft zoeken. Wil-ie een leuke vriendschap opbouwen? Of heeft-ie spijt de deur te snel dichtgegooid te hebben?
Attraverso, ik zou dat ook niet kunnen, met meerdere mannen tegelijk. Ik zou het ook niet leuk vinden als mannen dat zouden doen. Blijkbaar is hij je toch een beetje gaan missen? Ik zou me ook terughoudend opstellen, geef hem maar de kans om je te missen zonder dat hij hei idee krijgt dat de deur bij jou nu dicht zit.
MissUnderstood schreef:
04-08-2025 10:23
O, serieus? In dat geval zou ik hem gewoon op de man af vragen wat de reden is dat hij contact blijft zoeken. Wil-ie een leuke vriendschap opbouwen? Of heeft-ie spijt de deur te snel dichtgegooid te hebben?
Dat zou ik niet doen hoor. Beetje meer ruimte geven. Blijkbaar is er toch iets en alles waar je bovenop gaat zitten kan niet groeien ;)
MissUnderstood schreef:
04-08-2025 10:23
Ik heb zo het gevoel dat hij rustig de tijd wou nemen om elkaar te leren kennen en ik hem heb afgeschrokken.
Dat hij op de apps niet op zoek is naar vriendschap met een vrouw weet ik heel zeker, hij heeft enkele goede vrienden en heeft geen behoefte aan man/vrouw vriendschappen.

We weten van elkaar hoe het zit, ik ben nu geneigd om het rustig enkele dagen af te wachten voor ik het veel te ingewikkeld maak en met anderen ga appen/daten. Is ook respectvolle tegenover nieuwe contacten vind ik.
attraverso wijzigde dit bericht op 04-08-2025 11:13
Reden: Herkenbaarheid
30.28% gewijzigd
Happening schreef:
04-08-2025 10:26
Dat zou ik niet doen hoor. Beetje meer ruimte geven. Blijkbaar is er toch iets en alles waar je bovenop gaat zitten kan niet groeien ;)
Ik herken zijn gevoel dus dat ben ik van plan. Hij weet dat mijn deur op een kier staat.
Maar Attraverso....een leuke date willen afsluiten met een knuffel is toch helemaal niet opdringerig? Vrienden geef ik na een leuke ontmoeting ook vaak even een knuffel.
Ik vind niet dat je te hard van stapel bent gelopen hoor!
Hallooo stop eens met die berichten! Ik kijk even een paar dagen niet en er zijn meteen weer 4 paginas bijgeschreven haha!

Wat goed dat je het hebt aangegeven Lisa2022. Heel normaal dat je nu even date moe bent en die teleurstelling snap ik wel. Dus voor nu lekker even de focus op jezelf en dan komt het vanzelf wel weer :)

Wat leuk dat je nu weer aan het kletsen bent met 5/7 man Attraverso!

Stoer dat je een berichtje hebt gestuurd Johanna! Wel jammer dat ‘ie nu iemand heeft ontmoet maar dan kan dat weer uit je hoofd.

Leuk dat je weer een date hebt gehad Idd! Vervelend dat de chemie ontbreekt, is dit iets wat nog zou kunnen komen denk je?

Helemaal met je eens Lieneke! Zusje van mijn vriendin duikt met elke date het bed in om te zien of die klik er is en pas dan beslist ze of ze verder wil daten.. Ik zou dat zelf echt nooit doen. Ik wil eerst een klik voordat ik mijzelf bloot geef.

En verder alles gelezen maar het is écht teveel om op te reageren.

Hier nog steeds geen nieuws behalve dat ik het hele daten even niet zo leuk vind. Ik wil graag weer een relatie, ben daar ook aan toe maar het online daten vind ik tot nu toe niet bijster leuk. Ik heb ook nog nooit tweede dates gehad (schaam mij daar soms best voor) dat ik mijzelf soms afvraag wat er mis met mij is. Of online daten wel iets voor mij is want ik vind het heel lastig. Maar in het wild kom ik ook niemand tegen. Nouja goed tot zover mijn zelfmedelijden :lol:
Als dat letterlijk is wat je schreef, Attraverso, dan vind ik zijn reactie misschien toch ook wel een beetje overdreven. Je schreef niet dat je het ook een leuke date vond, maar zin had hem het hele weekend je bed in te sleuren, he. Ik knuffel de hele wereld (nou ja, ik overdrijf, maar ik knuffel een hoop), en daar zit 99 van de 100 keren geen enkele romantische bedoeling bij.

Maar als het voor jou werkt om even geen contacten met andere mannen te leggen, moet je dat natuurlijk gewoon doen.
Ik snap het wel, dates die ik wel beter wil leren kennen maar waar ik nog niets mee wil beginnen moeten mij ook niet aanraken.
Ik knuffel bekenden ook wel, bij dates is dat toch anders.

Pup het is verdomd moeilijk!! :hug: 😊
Attraverso schreef:
04-08-2025 11:16
Ik snap het wel, dates die ik wel beter wil leren kennen maar waar ik nog niets mee wil beginnen moeten mij ook niet aanraken.
Ik knuffel bekenden ook wel, bij dates is dat toch anders.

Aha. En als je een date voor de eerste keer begroet, hoe gaat dat dan?

Ik begroet een date eigenlijk altijd met een hand en 3 kussen, en na afloop van de date geef ik een hug. Ook als ik niet nog een keer wil afspreken.
Nu écht goed bijgelezen haha!

Veel plezier vanavond MissUnderstood! ;)

Ah dus 5/7 man is weer in de wachtkamer beland Attra? Ik snap wel dat als motorman in je hoofd blijft zitten dat je dan niet open staat voor andere dates.. Wie weet waar het naar toe gaat!

Ik begroet een date ook vaak met een knuffel. Als het niet vanzelf gaat dan vraag ik ook gewoon 'Doen we een knuffel?' Wat dat betreft ben ik ook wel een knuffelaar haha. Drie kussen geven doe ik dan weer nooit, dat voelt voor mij intiemer dan een knuffel.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven