Singles Unite - Deel 3 2025 🌻 Swipe, chat & shine
dinsdag 5 augustus 2025 om 09:46
@Attraverso: helemaal begrijpelijk dat jij dan niet wilt daten, en dat is je goed recht natuurlijk, maar om even een ander perspectief te belichten voor we alle mannen veroordelen die dit voorstellen: persoonlijk date ik ook graag doordeweeks. Ik heb zoveel eerste dates gehad, en ook genoeg waar ik niks aan vond. Ik spreek liever (kort) doordeweeks af, en als het dan klikt plan ik met liefde een volgende date in het weekend, maar ik vind het eerlijk gezegd een beetje zonde om mijn kostbare weekend-tijd aan eerste dates te besteden. Dan spreek ik liever af met dierbaren.
Het kan dus ook gewoon persoonlijke voorkeur zijn en het hoeft niet te zeggen dat een man in een relatie ook nooit in het weekend kan.
Het kan dus ook gewoon persoonlijke voorkeur zijn en het hoeft niet te zeggen dat een man in een relatie ook nooit in het weekend kan.
dinsdag 5 augustus 2025 om 09:56
MissUnderstood schreef: ↑05-08-2025 09:28Zoiets zou ik ook doen, maar dat moet dan inderdaad via de klantenservice. Op Breeze kun je niet met elkaar chatten.
Ik had gisteren mijn Breeze-date. Leuke man met, zoals ik al vermoedde, een erg interessant (want creatief) beroep. Intelligent, zeeeeeer welbespraakt, openhartig, geinteresseerd en grappig. Ik had een echt heel leuke avond.
Maar ik voelde precies 0,0 % aantrekkingskracht.
Hij nodigde me direct uit voor een vervolgdate en gaf me aan het eind van de avond een echt prachtig cadeau (zelfgemaakt, zie creatief beroep). Ik heb wel gelijk maar gezegd dat ik een vervolgdate zeker zie zitten, maar dat ik niet weet of dat vriendschap of romantiek is. Vond-ie prima, want " zoiets moet natuurlijk ook gewoon groeien", en dat vond ik een fijne reactie.
En nu zit ik me af te vragen of dat gospel wat ik hier altijd maar loop te verkondigen (gewoon doordaten, aantrekkingskracht kan altijd later nog komen) ook voor mij geldt.
Klinkt als een leuke date en leuke man. Je hoeft toch ook niet meteen te weten of het vriendschap is of romantisch? Aantrekkingskracht kan gewoon groeien als de basis goed is. Zeker bij een vrouw.
Ik vind het altijd zo jammer dat alles meteen aanwezig moet zijn op een 1e date. Zolang de basis goed is en je hebt het gevoel dat je hem wilt leren kennen, is dat toch meer dan genoeg?
dinsdag 5 augustus 2025 om 10:55
Zelf vind ik doordeweeks afspreken prima maar niet zó laat dus ik snap het wel. En al helemaal niet als je ruim een half uur moet rijden. Hopelijk komen jullie tot een date wat jullie beide fijn vinden Attraverso.
Wat goed dat je meteen eerlijk bent geweest MissUnderstood! Wel heel leuk dat hij je een klein cadeautje gaf én dat jullie op tweede date gaan. Ondanks de aantrekkingskracht kun je altijd daarna nog bekijken of je door wil of niet toch?
Wat goed dat je meteen eerlijk bent geweest MissUnderstood! Wel heel leuk dat hij je een klein cadeautje gaf én dat jullie op tweede date gaan. Ondanks de aantrekkingskracht kun je altijd daarna nog bekijken of je door wil of niet toch?
dinsdag 5 augustus 2025 om 13:05
Heel goed, leuk!MissUnderstood schreef: ↑05-08-2025 12:32Pupke en Marathonloopster: dat is exact wat ikzelf altijd zeg: aantrekkingskracht kan altijd nog komen. Ik ga dan ook zeker nogmaals met deze man afspreken.
Ik zou trouwens echt niet weten hoe een romantische klik voelt op een 1e date.
Voor mij was het altijd een ja of nee of ik hem wilde zien of niet. En of ik hem eventueel zou willen zoenen. Is dat dan een romantische klik als het een ja is?
dinsdag 5 augustus 2025 om 14:20
Ha, ja dat is een goede. Het is geloof ik meer dat ik deze man fysiek niet zo aantrekkelijk vond (en dat vind ik eigenlijk heel lullig van mezelf). Ik vond hem een beetje sullig overkomen, alsof-ie zich bij voorbaat al excuseerde voor het innemen van ruimte ofzo. Alsof-ie zijn best deed de juiste antwoorden te geven. Ik kan het niet zo goed uitleggen.
Als ik deze man in B&B Vol Liefde zou zien, zou ik denken: nou zeg, wat een aardige, lieve, gevoelige vent - leuk! Dus waarom ik nou zo zit te zaniken, snap ikzelf eigenlijk ook niet.
Ik ga zeker op die tweede date en ga ook goed in de gaten houden dat ik hem niet aan het lijntje houd.
Als ik deze man in B&B Vol Liefde zou zien, zou ik denken: nou zeg, wat een aardige, lieve, gevoelige vent - leuk! Dus waarom ik nou zo zit te zaniken, snap ikzelf eigenlijk ook niet.
Ik ga zeker op die tweede date en ga ook goed in de gaten houden dat ik hem niet aan het lijntje houd.
dinsdag 5 augustus 2025 om 16:00
MissUnderstood schreef: ↑05-08-2025 14:20Ha, ja dat is een goede. Het is geloof ik meer dat ik deze man fysiek niet zo aantrekkelijk vond (en dat vind ik eigenlijk heel lullig van mezelf). Ik vond hem een beetje sullig overkomen, alsof-ie zich bij voorbaat al excuseerde voor het innemen van ruimte ofzo. Alsof-ie zijn best deed de juiste antwoorden te geven. Ik kan het niet zo goed uitleggen.
Ik kan me er denk ik wel een beeld bij vormen. En nu maar hopen dat hij zich in de loop van de dates wat zelfverzekerder gaat voelen. Wat jij beschrijft van hem vind ik niet persé onaantrekkelijk, maar het trekt mij ook totaal niet aan.
dinsdag 5 augustus 2025 om 16:52
Ik heb met motorman ook 2 van de 3 dates door de weeks gahad maar niet zo laat en nuet zo ver van huis. Ik had steeds nog tijd om te relaxen en op tijd in bed te kruipen.care_ schreef: ↑05-08-2025 09:46@Attraverso: helemaal begrijpelijk dat jij dan niet wilt daten, en dat is je goed recht natuurlijk, maar om even een ander perspectief te belichten voor we alle mannen veroordelen die dit voorstellen: persoonlijk date ik ook graag doordeweeks. Ik heb zoveel eerste dates gehad, en ook genoeg waar ik niks aan vond. Ik spreek liever (kort) doordeweeks af, en als het dan klikt plan ik met liefde een volgende date in het weekend, maar ik vind het eerlijk gezegd een beetje zonde om mijn kostbare weekend-tijd aan eerste dates te besteden. Dan spreek ik liever af met dierbaren.
dinsdag 5 augustus 2025 om 16:59
Ja dat is precies mijn dilemma. Te lang ermee doorgaan kan het nog ingewikkelder maken. Maar aan de andere kant denk ik, misschien komt het nog en moet ik het gewoon rustig afwachten. Ook met oog op wat hier werd geschreven, aantrekkingskracht kan natuurlijk groeien met de tijd. We zien elkaar een dezer dagen denk ik weer, dan hoop ik op meer duidelijkheid voor mijzelf.Peertjes schreef: ↑02-08-2025 22:31@Idd_ wat jammer dat je die chemie (nog?)niet voelt, ondanks dat je hem wel aantrekkelijk vindt. Ik herken dat wel. En snap ook dat je het toch nog even aan wil zien, ook omdat het steeds gezellig is. De keerzijde is wel dat het dan steeds moeilijker wordt om te stoppen ermee. En de kans bestaat dat hij wel die gevoelens ontwikkeld. Het wordt dan steeds lastiger er een eind aan te breien en zachte heelmeesters....
Heb je intussen al een appje verstuurd naar werkman, of wacht je het nog even af?
dinsdag 5 augustus 2025 om 17:04
MissUnderstood, klinkt als een geslaagde date! Wie weet komt het gevoel nog.. In elk geval leuk dat jullie nog een vervolg gaan hebben.
Attraverso, heeft motorman verder nog contact gezocht? Benieuwd wat erachter zit, of het gewoon vriendschappelijk is of dat hij misschien aan het twijfelen is geslagen..
Attraverso, heeft motorman verder nog contact gezocht? Benieuwd wat erachter zit, of het gewoon vriendschappelijk is of dat hij misschien aan het twijfelen is geslagen..
dinsdag 5 augustus 2025 om 17:05
Als je er eerlijk over bent maak je het toch niet moeilijker? In tegendeel, je doet moeite om het een kans te geven.Idd_ schreef: ↑05-08-2025 16:59Ja dat is precies mijn dilemma. Te lang ermee doorgaan kan het nog ingewikkelder maken. Maar aan de andere kant denk ik, misschien komt het nog en moet ik het gewoon rustig afwachten. Ook met oog op wat hier werd geschreven, aantrekkingskracht kan natuurlijk groeien met de tijd. We zien elkaar een dezer dagen denk ik weer, dan hoop ik op meer duidelijkheid voor mijzelf.
dinsdag 5 augustus 2025 om 17:13
Geen idee... Omdat hij eergisteren contact zocht vond ik dat ik gisteren kort naar iets kon informeren waarmee hij bezig was en ik kreeg daar snel een uitgebreide reactie op. Maar heb me voorgenomen zelf geen bericht meer te sturen. Met een beetje geluk mist hij ons contact een beetje en hoor ik hem en zoniet... jammer.
Het vervelende is die verdomde apps he, hij swipet uiteraard ook verder...
(Maar heel eerlijk, ik geef het niet graag toe en mss klinkt het erg flauw, ik loop er de hele dag mee bezig)
dinsdag 5 augustus 2025 om 17:14
Ja dat is waar. Ik heb het alleen nog niet zo duidelijk uitgesproken, dat wil ik de volgende date wel doen. Heb het gevoel dat hij wel al wat verder is qua gevoelens. En wil ook niet het idee geven dat ik hem aan het lijntje houd, want dat is niet mijn bedoeling.Attraverso schreef: ↑05-08-2025 17:05Als je er eerlijk over bent maak je het toch niet moeilijker? In tegendeel, je doet moeite om het een kans te geven.
dinsdag 5 augustus 2025 om 17:40
Ik ben al vele jaren af en aan online aan't daten maar het heeft me nooit zo veel onrust bezorgd als de laatse paar maand.
woensdag 6 augustus 2025 om 10:52
woensdag 6 augustus 2025 om 11:08
Attraverso schreef: ↑05-08-2025 17:13Geen idee... Omdat hij eergisteren contact zocht vond ik dat ik gisteren kort naar iets kon informeren waarmee hij bezig was en ik kreeg daar snel een uitgebreide reactie op. Maar heb me voorgenomen zelf geen bericht meer te sturen. Met een beetje geluk mist hij ons contact een beetje en hoor ik hem en zoniet... jammer.
Het vervelende is die verdomde apps he, hij swipet uiteraard ook verder...
(Maar heel eerlijk, ik geef het niet graag toe en mss klinkt het erg flauw, ik loop er de hele dag mee bezig)
Als ie contact opneemt, maar wel verder swipet, dan is de interesse in jou gewoon niet genoeg. Veel mannen hebben er een handje vol van om alleen contact op te nemen om te zien of de deur op een kier staat, niet omdat er echte interesse is.
Een geïnteresseerde man laat een vrouw niet twijfelen over waar ze staat. Het feit dat je er zoveel mee bezig bent, geeft aan dat er iets scheef zit.
Let go!
woensdag 6 augustus 2025 om 11:18
Hmm, hier ben ik het eigenlijk wel mee eens.Marathonloopster schreef: ↑06-08-2025 11:08Als ie contact opneemt, maar wel verder swipet, dan is de interesse in jou gewoon niet genoeg. Veel mannen hebben er een handje vol van om alleen contact op te nemen om te zien of de deur op een kier staat, niet omdat er echte interesse is.
Een geïnteresseerde man laat een vrouw niet twijfelen over waar ze staat. Het feit dat je er zoveel mee bezig bent, geeft aan dat er iets scheef zit.
Let go!
woensdag 6 augustus 2025 om 11:35
MissUnderstood schreef: ↑06-08-2025 10:52Nou, zeg. Sommigen van jullie hadden gelijk. Leuke man van onlangs (de beruchte date waarvoor ik me verslapen had en dus geheel verfomfaaid aankwam) nam gisterenavond contact op nu hij weer terug in NL is.
De wonderen zijn de wereld nog niet uit.

woensdag 6 augustus 2025 om 11:40
Veel mannen vinden de aandacht gewoon leuk, maar kijken gerust verder. Net als meerdere tegelijk daten.
Kijk naar de daden! Investeert ie zijn tijd en geld in dates met jou? Daar draait het om!! Of blijft het alleen maar bij een beetje appen? Appen betekent echt helemaal niets! Gewoon niets!
woensdag 6 augustus 2025 om 13:36
Weet ik! Is hij enkele dagen geleden heel eerlijk over geweest ook hé. Het probleem ligt helemaal bij mij, beetje moeilijk met loslaten. Heb trouwens zelf sinds eergisteren geen contact meer gezocht. Komt goed. En wanneer hij binnenkort iets stuurt om details af te spreken voor die dag-uitstap ga ik op de man af vragen wat zijn intentie is. Als het enkel voor fun is ga ik met een vriendin.Marathonloopster schreef: ↑06-08-2025 11:08Als ie contact opneemt, maar wel verder swipet, dan is de interesse in jou gewoon niet genoeg. Veel mannen hebben er een handje vol van om alleen contact op te nemen om te zien of de deur op een kier staat, niet omdat er echte interesse is.
Let go!
Meestal ben ík diegene die hier zo'n nuchtere reacties geef... zie mij nu...
Breeze is geannuleerd, vonden geen compromis.
woensdag 6 augustus 2025 om 13:36
Dat was ik zo goed als zeker dat dit ging gebeuren. Leuk!MissUnderstood schreef: ↑06-08-2025 10:52Nou, zeg. Sommigen van jullie hadden gelijk. Leuke man van onlangs (de beruchte date waarvoor ik me verslapen had en dus geheel verfomfaaid aankwam) nam gisterenavond contact op nu hij weer terug in NL is.
De wonderen zijn de wereld nog niet uit.
woensdag 6 augustus 2025 om 15:06
Ja, dit is ook precies wat ik altijd heb! Ik heb echt nog nooit gehad, vroeger ook niet trouwens, dat ik (bij wijze van) iemand meteen het bed in wil sleuren. Ik liet ook altijd de eerste stap aan de man over haha.Marathonloopster schreef: ↑05-08-2025 13:05Ik zou trouwens echt niet weten hoe een romantische klik voelt op een 1e date.
Voor mij was het altijd een ja of nee of ik hem wilde zien of niet. En of ik hem eventueel zou willen zoenen. Is dat dan een romantische klik als het een ja is?
Maar dat kan én mag toch ook MissUnderstood dat je deze man niet direct aantrekkelijk vind. Zoveel mensen op de wereld, het is maar goed ook dat je niet iedereen aantrekkelijk vind haha!
Fijn dat jullie elkaar ergens deze week weer zien Idd, misschien heb je dan ook meer duidelijkheid voor jezelf

Herkenbaar Lieneke! Maar dat is voor iedereen zo denk ik.. daten is gewoon tijdrovend, vreet energie en kost je veel tijd. Ik date op dit moment ook eventjes niet en dat is prima. Al zeggen veel om mij heen ‘Niet opgeven’, ja, makkelijk praten als je al een eeuwigheid gelukkig bent met iemand…

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in