Singles Unite - Deel 3 2025 🌻 Swipe, chat & shine
maandag 4 augustus 2025 om 11:29
Pupke schreef: ↑04-08-2025 11:01
Hier nog steeds geen nieuws behalve dat ik het hele daten even niet zo leuk vind. Ik wil graag weer een relatie, ben daar ook aan toe maar het online daten vind ik tot nu toe niet bijster leuk. Ik heb ook nog nooit tweede dates gehad (schaam mij daar soms best voor) dat ik mijzelf soms afvraag wat er mis met mij is.
Ik vermoed dat er met jou niks mis is, en met online daten van alles.
Ik ben sinds dit jaar weer wat online aan het daten en had daarvoor een jaar of 7 helemaal niet gedate. Ik zie duidelijk dat het datinggebeuren veranderd is: mensen willen op de eerste date direct een enorme klik voelen en als dat er niet helemaal is, dan kappen ze het af. Door naar de volgende. Ik heb nu 5 of 6 dates achter de rug en bij niet 1 daarvan kwam het tot een tweede date. Het is vluchtiger geworden, geloof ik.
maandag 4 augustus 2025 om 11:37
MissUnderstood schreef: ↑04-08-2025 11:29Ik vermoed dat er met jou niks mis is, en met online daten van alles.
Ik ben sinds dit jaar weer wat online aan het daten en had daarvoor een jaar of 7 helemaal niet gedate. Ik zie duidelijk dat het datinggebeuren veranderd is: mensen willen op de eerste date direct een enorme klik voelen en als dat er niet helemaal is, dan kappen ze het af. Door naar de volgende. Ik heb nu 5 of 6 dates achter de rug en bij niet 1 daarvan kwam het tot een tweede date. Het is vluchtiger geworden, geloof ik.
Nóg vluchtiger? Ik vond het tien, vijftien jaar geleden al zo'n....ja, wat is het, een race! Als de één het niet is snel door naar de ander. En natuurlijk héél snel seks om asap te onderzoeken of de klik in bed er ook is.
En dat vond ik wonderlijk, want als je iemand niet kent slaat seks toch nergens op?
Maar het is er niet beter op geworden dus. Ik vestig mijn hoop op misschien ooit iemand tegenkomen irl, of een lekker vrij single leven.
maandag 4 augustus 2025 om 11:39
1 kus, altijd. Hugs zijn in Vlaanderen met onbekenden of zelfs kennissen helemaal niet gebruikelijk. Tenminste toch niet in mijn omgeving.MissUnderstood schreef: ↑04-08-2025 11:24Aha. En als je een date voor de eerste keer begroet, hoe gaat dat dan?
Ik begroet een date eigenlijk altijd met een hand en 3 kussen, en na afloop van de date geef ik een hug. Ook als ik niet nog een keer wil afspreken.
maandag 4 augustus 2025 om 11:41
Attraverso schreef: ↑04-08-2025 11:391 kus, altijd. Hugs zijn in Vlaanderen met onbekenden of zelfs kennissen helemaal niet gebruikelijk. Tenminste toch niet in mijn omgeving.
Ah, dan begrijp ik het. Komt motorman ook uit jouw omgeving?
Ik begreep zijn reactie niet omdat de meeste mensen hier heel gemakkelijk huggen.
maandag 4 augustus 2025 om 11:44
Ah, dat verklaart een hoop. Als een hug heel ongebruikelijk is, snap ik beter waarom hij jouw berichtje ongemakkelijk vond.Attraverso schreef: ↑04-08-2025 11:391 kus, altijd. Hugs zijn in Vlaanderen met onbekenden of zelfs kennissen helemaal niet gebruikelijk. Tenminste toch niet in mijn omgeving.
maandag 4 augustus 2025 om 11:46
Ja.
De hele weinige keren dat ik knuffel met een date is dat altijd om te kussen. 'Hier' is knuffelen bij daten echt een 'stap' zetten.
maandag 4 augustus 2025 om 11:51
Rationeel weet ik dat ook wel want ik hoor geregeld na een date dat ze mij een leuke, spontane meid vinden. Maar soms bekruipt mij dat gevoel omdat alle dates die ik heb gehad (16 stuks) niet succesvol zijn geweest en er zijn genoeg mensen die wél een relatie krijgen dmv daten. En dan denk ik 'Waarom lukt het mij dan niet?'. Waarschijnlijk niet de juiste tegengekomen maar ja hoe kom je die tegen op de app? Het is zó lastig selecteren..MissUnderstood schreef: ↑04-08-2025 11:29Ik vermoed dat er met jou niks mis is, en met online daten van alles.
maandag 4 augustus 2025 om 11:55
Gewoon gaan, wie weet wordt het toch leuk?Attraverso schreef: ↑04-08-2025 11:54Verdomme!! De Breeze man heeft betaald...
Wat zouden jullie doen?
maandag 4 augustus 2025 om 11:56
De meeste van mijn dates zijn ook niet-succesvol hoor. Er zullen er toch wel een groot deel zijn waarmee jij ook geen 2de date wou?Pupke schreef: ↑04-08-2025 11:51Rationeel weet ik dat ook wel want ik hoor geregeld na een date dat ze mij een leuke, spontane meid vinden. Maar soms bekruipt mij dat gevoel omdat alle dates die ik heb gehad (16 stuks) niet succesvol zijn geweest en er zijn genoeg mensen die wél een relatie krijgen dmv daten. En dan denk ik 'Waarom lukt het mij dan niet?'. Waarschijnlijk niet de juiste tegengekomen maar ja hoe kom je die tegen op de app? Het is zó lastig selecteren..
maandag 4 augustus 2025 om 11:59
Attraverso schreef: ↑04-08-2025 11:54Verdomme!! De Breeze man heeft betaald...
Wat zouden jullie doen?

Gewoon gaan natuurlijk!
Ja, op één na allemaal.. Maar ik denk dat ongeveer de helft wel een tweede date met mij wou. Het gekke is ook dat ik op dat moment echt heel duidelijk een 'Nee' voelde en nu achteraf denk ik bij sommigen 'Had ik ze niet nog een tweede kans moeten geven'.Attraverso schreef: ↑04-08-2025 11:56De meeste van mijn dates zijn ook niet-succesvol hoor. Er zullen er toch wel een groot deel zijn waarmee jij ook geen 2de date wou?
maandag 4 augustus 2025 om 12:05
Betaald én data doorgegeven 
Hier zijn tegenstrijdige meningen over maar met een aangename man waarmee ik een leuke date had ga ik steeds terug op date...
Een 'romantische' klik van de eerste date is zeer uitzonderlijk én dan spreken je hormonen vóór je hart en je verstand en dat is niet altijd zo positief.
Hier zijn tegenstrijdige meningen over maar met een aangename man waarmee ik een leuke date had ga ik steeds terug op date...
Een 'romantische' klik van de eerste date is zeer uitzonderlijk én dan spreken je hormonen vóór je hart en je verstand en dat is niet altijd zo positief.
maandag 4 augustus 2025 om 12:17
maandag 4 augustus 2025 om 13:07
Oja tuurlijk! Nog even afwachten dusAttraverso schreef: ↑04-08-2025 12:17Ik heb als eerste de datumprikker ingevuld, nu moet hij op een van de data positief reageren of een tegenvoorstel doen.
Niet meteen een 'knappe' man maar wel verzorgd en een leuk profiel.

maandag 4 augustus 2025 om 21:19
Leuk! Ben benieuwd en soms….zul je merken dat wanneer je niet teveel verwacht van en een date dat het dan juist heel erg leuk en gezellig is.Attraverso schreef: ↑04-08-2025 12:17Ik heb als eerste de datumprikker ingevuld, nu moet hij op een van de data positief reageren of een tegenvoorstel doen.
Niet meteen een 'knappe' man maar wel verzorgd en een leuk profiel.
maandag 4 augustus 2025 om 21:58
dinsdag 5 augustus 2025 om 08:48
Je kan communiceren via de klantendienst. Ik heb gevraagd hem een bericht te sturen dat ik op werkdagen niet zo laat afspreek.
dinsdag 5 augustus 2025 om 09:11
dinsdag 5 augustus 2025 om 09:28
Zoiets zou ik ook doen, maar dat moet dan inderdaad via de klantenservice. Op Breeze kun je niet met elkaar chatten.Lieneke schreef: ↑05-08-2025 09:11Ik zou zeggen: "Goh, jammer, jouw tijden komen mij heel slecht uit, ik werk hard, dus de avonden in de werkweek zijn voor mij echt nodig om af te bouwen. In het weekend heb ik alle tijd, maar ik zie dat jij dan niet kunt. Spijtig, maar dan gaat het waarschijnlijk niet lukken. "
Ik had gisteren mijn Breeze-date. Leuke man met, zoals ik al vermoedde, een erg interessant (want creatief) beroep. Intelligent, zeeeeeer welbespraakt, openhartig, geinteresseerd en grappig. Ik had een echt heel leuke avond.
Maar ik voelde precies 0,0 % aantrekkingskracht

Hij nodigde me direct uit voor een vervolgdate en gaf me aan het eind van de avond een echt prachtig cadeau (zelfgemaakt, zie creatief beroep). Ik heb wel gelijk maar gezegd dat ik een vervolgdate zeker zie zitten, maar dat ik niet weet of dat vriendschap of romantiek is. Vond-ie prima, want " zoiets moet natuurlijk ook gewoon groeien", en dat vond ik een fijne reactie.
En nu zit ik me af te vragen of dat gospel wat ik hier altijd maar loop te verkondigen (gewoon doordaten, aantrekkingskracht kan altijd later nog komen) ook voor mij geldt

dinsdag 5 augustus 2025 om 09:32
Lijkt me inderdaad een goede Attraverso. Ik vind doordeweeks op dat soort tijdstippen afspreken ook echt niet fijn. Iets eerder zou nog kunnen, maar ook dan eigenlijk liever niet.
Nou MissUnderstood, dat klinkt wel heel erg leuk! En lief van het cadeau, voelde dat niet ongemakkelijk? Of paste het in de context?
Ik ben benieuwd of dat gevoel nog komt als je door gaat daten. Interessant onderzoekje wel, haha.
Nou MissUnderstood, dat klinkt wel heel erg leuk! En lief van het cadeau, voelde dat niet ongemakkelijk? Of paste het in de context?
Ik ben benieuwd of dat gevoel nog komt als je door gaat daten. Interessant onderzoekje wel, haha.
dinsdag 5 augustus 2025 om 09:39
Jahallo222 schreef: ↑05-08-2025 09:32
Nee, was niet ongemakkelijk. Dat was het wel geweest misschien als hij het al gelijk aan het begin van de avond gegeven had, maar hij gaf het op het moment dat we al een 2e date besproken hadden etc. Ik vond het eigenlijk vooral heel bijzonder en lief.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in