Albert Heijn bestelling doen vanuit het buitenland
zaterdag 9 augustus 2025 om 18:13
Ik bestel nu enkele maanden mijn boodschappen op de site van de AH.
Momenteel ben ik op vakantie in t buitenland. Ik kom s'avonds laat weer thuis in Nederland en wil dat de volgende ochtend de AH mijn boodschappen bezorgd. Kan ik gewoon rustig thuis blijven en de koffers uitpakken.
Alleen lijkt het niet te lukken via de ah app. Er staat aldoor: er is een fout opgetreden.
Kan de klantenservice ook niet bereiken.
Iemand enig idee?
Momenteel ben ik op vakantie in t buitenland. Ik kom s'avonds laat weer thuis in Nederland en wil dat de volgende ochtend de AH mijn boodschappen bezorgd. Kan ik gewoon rustig thuis blijven en de koffers uitpakken.
Alleen lijkt het niet te lukken via de ah app. Er staat aldoor: er is een fout opgetreden.
Kan de klantenservice ook niet bereiken.
Iemand enig idee?
zaterdag 9 augustus 2025 om 18:45
zondag 10 augustus 2025 om 00:54
Ik gebruik momenteel een Esim. Ik ben in Azië, dus echt de andere kant van de wereld. Ook op de wifi van ons hotel lukt het niet.
Met de klantenservice chatten lukte mij ook niet. Bedankt 'dronkenaardbei' dat je dat hebt gedaan!
Heeft een van jullie misschien een tip voor een gratis vpn app. Ik ben hier namelijk totaal niet in thuis.
Met de klantenservice chatten lukte mij ook niet. Bedankt 'dronkenaardbei' dat je dat hebt gedaan!
Heeft een van jullie misschien een tip voor een gratis vpn app. Ik ben hier namelijk totaal niet in thuis.
zondag 10 augustus 2025 om 02:46
zondag 10 augustus 2025 om 05:33
Hier hetzelfde. Al vaker gedaan en nooit problemen gehad. Zonder vpn en andere kant van de wereld (dus geen Europa), zowel via wifi als via lokaal netwerk.
zondag 10 augustus 2025 om 09:29
Soms wordt het per land of zelfs per provider geblokkeerd (bijvoorbeeld omdat er vanuit die bron wel eens aanvallen zijn geweest of zo..

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in