Entertainment alle pijlers

Expeditie Robinson 2025

11-08-2025 12:52 32 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Op 31 augustus start het nieuwe seizoen en vandaag zijn de deelnemers bekendgemaakt.

Amijé Roos (food influencer)
Camiel Kesbeke (augurkenmeneer)
Churandy Martina (atleet)
Demi de Boer (content creator)
Florentien van der Meulen (nieuwslezeres)
Kevin Hassing (acteur en kinderboekenschrijver)
Koen Pieter van Dijk (mefiapersoonlijkheid)
Lies Zhara (DJ / creator)
Linda Wagenmakers (zangeres)
Marieke Westenenk (actrice)
Mátyás Bittenbinder (bioloog)
Nordin Besling (radio dj)
Robin Martens (actrice)
Roelof Hemmen (presentator)
Roos Dickmann (actrice)
Stefania Liberakakis (zangeres)
Tobias Camman (programmamaker)
Twan Kuyper (acteur/ content creator)
Vincent Croiset (acteur)
Yesim Candan (columnist/radiomaker)
vivapimpelmees wijzigde dit bericht op 11-08-2025 14:41
0.07% gewijzigd
Tvp
Ook een Pluviofiel
Leuk!
Ik ken twee mensen uit dit rijtje, Robin Martens en Roelof Hemmen. Volgens mij ben ik oud aan het worden en ken ik de BN'ers van tegenwoordig niet meer. Ik weet nog niet zeker of ik ga kijken.
Ik ken er ook veel niet, maar ben wel fan van Tobias Camman, bekend van de FOMO-show.
Ik "ken" ongeveer de helft. Sommigen alleen zijdelings, anderen wat beter.
Ik ken er ook een aantal via mijn kinderen.

Voor mij geen reden om wel of niet te kijken.
Ik vind het met onbekenden ook leuk.
@TO, misschien Kevin even goed zetten? Hij staat nu achter Florentien
Bonte_specht schreef:
11-08-2025 14:27
Ik ken twee mensen uit dit rijtje, Robin Martens en Roelof Hemmen. Volgens mij ben ik oud aan het worden en ken ik de BN'ers van tegenwoordig niet meer. Ik weet nog niet zeker of ik ga kijken.
Er doet een oud-deelnemer aan de Olympische Spelen mee. 2 zangeressen die hebben deelgenomen aan het het Eurovisie Songfestival. 1 daarvan zelfs 25 jaar geleden. Dus 'van tegenwoordig' is niet echt van toepassing.
Pelle schreef:
11-08-2025 14:37
@TO, misschien Kevin even goed zetten? Hij staat nu achter Florentien
Gedaan!
De namen zeggen me nog niet, misschien herken ik op tv wat gezichten.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
vivapimpelmees schreef:
11-08-2025 14:44
Er doet een oud-deelnemer aan de Olympische Spelen mee. 2 zangeressen die hebben deelgenomen aan het het Eurovisie Songfestival. 1 daarvan zelfs 25 jaar geleden. Dus 'van tegenwoordig' is niet echt van toepassing.
Nee Churandy en Linda zijn zeker niet van tegenwoordig. Stefania ken ik ook via het songfestival.

Daarnaast is er natuurlijk wel een aantal influencers / content creators die wat minder bekend zijn bij de 50 plussers (waar ik zelf ook toebehoor). Al weet ik wel dat Demi de dochter is van Ronald de Boer en de ex van Ronnie Flex. Anderen ken ik dan weer van andere programma's waar ze aan mee hebben gedaan.

Maar voor de jongere kijkers zijn juist de oudgedienden weer onbekend. Dus ik denk op zich een prima mix.
pelle wijzigde dit bericht op 11-08-2025 15:28
0.49% gewijzigd
Ik kijk erg uit naar Matyás :flirting: en Tobias, vooral hoe hij vaart zonder wijn en zijn geliefde pilsemannetjes :cheers:
himalaya schreef:
11-08-2025 15:13
De namen zeggen me nog niet, misschien herken ik op tv wat gezichten.
Vaak blijk je er toch meer te kennen dan je denkt.
Ja ik heb er weer zin in! Toch echt wel 1 van mn favoriete programma’s!
Ik ken ze ook niet allemaal, maar dat maakt voor mij niets uit. Vind dat juist wel leuk.
Op basis van de namen ken ik gewoon niemand.. Misschien dat ik nog een gezicht herken op tv.
Diegene die ik nu niet (her)ken leer ik op deze manier wel kennen. Zo denk ik er tegenwoordig maar over.

Churandy is echt wel van redelijk tegenwoordig. Die is tot voor kort nog actief voor het NL atletiekteam uitgekomen, toch? In ieder geval niet tig jaar geleden.
Poep, wie heeft jou gescheten?
louise1 schreef:
11-08-2025 16:31
Diegene die ik nu niet (her)ken leer ik op deze manier wel kennen. Zo denk ik er tegenwoordig maar over.

Churandy is echt wel van redelijk tegenwoordig. Die is tot voor kort nog actief voor het NL atletiekteam uitgekomen, toch? In ieder geval niet tig jaar geleden.
in 2012 kwam hij al voor Nederland uit op de OS. Dus hij draait al een poosje mee. Ik ken hem in ieder geval al vrij lang.
Hij ging vorig jaar nog als reserve mee naar de OS, maar heeft daar uiteindelijk niet gelopen. Na 2016 heeft hij niet echt meer grote successen behaald. Dus hij is vooral bekend van de periode 2011-2016.
Ik ken er 8, ben vooral benieuwd naar Koen Pieter, die had ik eerder in Echte Jongens op Safari verwacht.
louise1 schreef:
11-08-2025 16:31

Zijn grote successen heeft hij toch echt minstens 10 jaar geleden behaald.
Vincent Croiset was een naam waarvan ik dacht: wie?
Maar met foto en de rollen die hij gespeeld heeft, blijk ik hem toch te kennen.
Ik ken letterlijk niemand van dit lijstje.
Grote voordeel hiervan is, is dat is dus nog over niemand een 'oordeel' heb.
Nu ik de losse foto’s heb gezien, ken ik Churandy en heb ik die Koen Pieter wel eens voorbij zien komen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik ken Mátyás Bittenbinder en Tobias Camman. Ben bij die laatste benieuwd of hij dit vol gaat houden, haha. Van mij mag het overigens ook wel met gewone mensen ipv ''BN'ers''.'

Maar leuk, ga zeker weer kijken!
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
Je kan dit toch amper BN’ers noemen…. Bij een paar denk ik ‘oh ja’ en de rest heb ik nooit van gehoord.
Ik 'ken' Bittenbinder, Martina en Croiset. De laatste is de man van Tina de Bruin (actrice/comediënne/podcastmaakster), ben heel benieuwd!
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven