Expeditie Robinson 2025
maandag 11 augustus 2025 om 12:52
Op 31 augustus start het nieuwe seizoen en vandaag zijn de deelnemers bekendgemaakt.
Amijé Roos (food influencer)
Camiel Kesbeke (augurkenmeneer)
Churandy Martina (atleet)
Demi de Boer (content creator)
Florentien van der Meulen (nieuwslezeres)
Kevin Hassing (acteur en kinderboekenschrijver)
Koen Pieter van Dijk (mefiapersoonlijkheid)
Lies Zhara (DJ / creator)
Linda Wagenmakers (zangeres)
Marieke Westenenk (actrice)
Mátyás Bittenbinder (bioloog)
Nordin Besling (radio dj)
Robin Martens (actrice)
Roelof Hemmen (presentator)
Roos Dickmann (actrice)
Stefania Liberakakis (zangeres)
Tobias Camman (programmamaker)
Twan Kuyper (acteur/ content creator)
Vincent Croiset (acteur)
Yesim Candan (columnist/radiomaker)
Amijé Roos (food influencer)
Camiel Kesbeke (augurkenmeneer)
Churandy Martina (atleet)
Demi de Boer (content creator)
Florentien van der Meulen (nieuwslezeres)
Kevin Hassing (acteur en kinderboekenschrijver)
Koen Pieter van Dijk (mefiapersoonlijkheid)
Lies Zhara (DJ / creator)
Linda Wagenmakers (zangeres)
Marieke Westenenk (actrice)
Mátyás Bittenbinder (bioloog)
Nordin Besling (radio dj)
Robin Martens (actrice)
Roelof Hemmen (presentator)
Roos Dickmann (actrice)
Stefania Liberakakis (zangeres)
Tobias Camman (programmamaker)
Twan Kuyper (acteur/ content creator)
Vincent Croiset (acteur)
Yesim Candan (columnist/radiomaker)
vivapimpelmees wijzigde dit bericht op 28-09-2025 23:07
2.41% gewijzigd
maandag 8 september 2025 om 07:27
Als er een afvallerseiland was, was die er juist in het begin.
maandag 8 september 2025 om 07:29
Ik vind het juist wel weer leuker. Door die stammen meer proeven en niet dat gedoe met afvallerseiland.
maandag 8 september 2025 om 07:59
Ben ik het mee eens. Je zit nu eigenlijk met een gedwongen bondje, die qua deelnemers gelijkwaardig begint. Er moet nu over veel meer nagedacht worden, groepsbelang, eigen belang, stambelang.....
maandag 8 september 2025 om 08:50
maandag 8 september 2025 om 16:35
Ik begrijp dat ook niet.Hijodelaluna schreef: ↑08-09-2025 08:50Grappig hoe roos zichzelf verraden voelde en het zo'n pijn deed, terwijl ze het zelf een ander aan wilde doen. Ok... hij wist natuurlijk dat zijn kop op het hakblok lag, maar wat had ze verwacht... dat hij niks zou proberen? Het is expeditie Robinson![]()
Je weet toch dat het een spel is. En bijna iedereen kiest voor zichzelf. Hoort er gewoon bij. Dat moet je niet persoonlijk nemen.
maandag 8 september 2025 om 18:20
maandag 8 september 2025 om 18:43
En daarvoor hadden ze bedacht dat de andere stam de proef express moest verliezenHijodelaluna schreef: ↑08-09-2025 08:50Grappig hoe roos zichzelf verraden voelde en het zo'n pijn deed, terwijl ze het zelf een ander aan wilde doen. Ok... hij wist natuurlijk dat zijn kop op het hakblok lag, maar wat had ze verwacht... dat hij niks zou proberen? Het is expeditie Robinson![]()
maandag 8 september 2025 om 20:39
maandag 8 september 2025 om 21:24
Leuk nieuw seizoen! Mooi dat Nordin er nog in zit, heeft ie goed gedaan. Wat ik echt cool had gevonden: als Lies en Roos samen Nordin op Demi gegaan waren. Dat had hun positie voor de toekomst veel sterker gemaakt dan als hun vrouwenbondje was geslaagd. Lies is heel naïef volgens mij.
Wel leuk dat ze nu vier stammen hebben. En dat er geen afvallers eiland is. Al heb ik zo'n vermoeden dat dit later in het spel wel gaat komen. En dat ze dit vooral doen om te voorkomen dat mensen ervan uit gaan dat ze nog een kans hebben.
Benieuwd naar de rest van het seizoen.
Wel leuk dat ze nu vier stammen hebben. En dat er geen afvallers eiland is. Al heb ik zo'n vermoeden dat dit later in het spel wel gaat komen. En dat ze dit vooral doen om te voorkomen dat mensen ervan uit gaan dat ze nog een kans hebben.
Benieuwd naar de rest van het seizoen.
maandag 8 september 2025 om 21:57
dinsdag 9 september 2025 om 10:07
dinsdag 9 september 2025 om 12:12
Die meiden zijn veel te veel bezig met elkaar er in te houden.. gaat ten koste van hun spel.
Ik denk overigens niet dat nordin met lies en roos op demi was gegaan want hij weet, net zoals dat voor demi gold, dat hij dan de volgende zou zijn.
Ben ook wel benieuwd hoe het twan gaat verlopen, is hij een sterke speler en gaat ie zich aan zijn woord houden of gaat hij straks door de mand vallen met bondjes en mensen naaien… heel benieuwd.
Hoop wel dat er een afvallerseiland komt.. misschien zodra het gewoon 2 kampen worden ipv 4 stammen
Ik denk overigens niet dat nordin met lies en roos op demi was gegaan want hij weet, net zoals dat voor demi gold, dat hij dan de volgende zou zijn.
Ben ook wel benieuwd hoe het twan gaat verlopen, is hij een sterke speler en gaat ie zich aan zijn woord houden of gaat hij straks door de mand vallen met bondjes en mensen naaien… heel benieuwd.
Hoop wel dat er een afvallerseiland komt.. misschien zodra het gewoon 2 kampen worden ipv 4 stammen
zondag 14 september 2025 om 22:09
Heeft hij denk ik ook gedaan. Nordin zei ‘sorry dat ik je back niet had’ ofzoiets. Ik snap niet waarom, want ik zou veel liever Demi houden dan Lies denk ik, maar goed. Misschien hebben Twan en Nordin het expres op een duel laten aankomen?
maandag 15 september 2025 om 08:05

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in