Zomervreugd voor de zonliefhebbers! 2024/2025
vrijdag 13 september 2024 om 16:18
dinsdag 12 augustus 2025 om 16:30
dinsdag 12 augustus 2025 om 20:29
Hier was het ook gewoon 25 graden tijdens mijn lunch wandeling. Zoveel poeha voor 25 graden, lol! Morgen en overmorgen zou het 30 graden moeten worden. Helaas gewoon weer werken, dus extra het er van nemen tijdens de lunch. Balen dat het zaterdag en zondag alweer 22 graden is. Precies als we vrij zijn.
woensdag 13 augustus 2025 om 13:38
Hier 32 graden. Ik heb thuis gewerkt en ga er lekker mee stoppen. 2 van de drie kinderen zijn thuis. Nog even van genieten voor ze volgende week weer naar school gaan. Morgen ben ik vrij en gaan we naar de zwemplas. Vriendin met haar kinderen (ook 3 puberdochters) gaan ook mee. En er sluiten vast nog andere vrienden van de kinderen aan dus dat gaat gezellig worden.
woensdag 13 augustus 2025 om 16:00
Hier is het vooral benauwd, heel veel bewolking.
Maar alles beter dan regen wind en kou.
Mijn man is weer aan het werk, echt balen, we wilden nog voor de kinderen er weer zijn volgende week een dagje samen naar het strand.
Kan alleen maar hopen dat we zaterdag of zondag nog een goede stranddag gaan krijgen.
Maar alles beter dan regen wind en kou.
Mijn man is weer aan het werk, echt balen, we wilden nog voor de kinderen er weer zijn volgende week een dagje samen naar het strand.
Kan alleen maar hopen dat we zaterdag of zondag nog een goede stranddag gaan krijgen.
People sometimes ask, why do you always choose the hardest road. Who says there was an easier way?
donderdag 14 augustus 2025 om 14:19
Nog even ervan genieten deze week, volgende week draait de wind weer naar het westen met max 20 graden vlg buienradar en droog en max 22 vlg weeronline met kans op regen. De voorspellingen vd komende twee weken zijn igg niet echt zomers helaas.
Fingers crossed voor de laatste week van augustus en heel september, voor mooi, zonnig, droog en warmer weer dan maar.
Fingers crossed voor de laatste week van augustus en heel september, voor mooi, zonnig, droog en warmer weer dan maar.
Life is peachy, somethimes soft and sweet, somethimes hard and rotten
vrijdag 15 augustus 2025 om 11:24

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in