Wat is er tegenwoordig met mannen? [Troltopic]

14-08-2025 22:37 277 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoi allemaal,

Ik zit nogal met iets en ik hoop dat ik hier kan praten met vrouwen die dit herkennen en/of weten hoe dit kan.

Ik sta al een aantal jaren op en af op een aantal datingapps waaronder Tinder. Ik heb in die tijd een aantal dates gehad. En veel gesprekken die niet tot een date kwamen. Nu is net weer een zelfde ervaring gebeurd en ik ben teleurgesteld, ik snap het gewoon niet. Ik vraag mij echt af, wat is er tegenwoordig met die mannen?

Ik heb genoeg matches en ik krijg vaak te horen je bent een knappe vrouw. Nou leuk maar zo word ik totaal niet behandeld. Ik heb in de afgelopen jaren alleen maar voorbeelden waarin ze me lullig behandelen.

Mijn laatste ervaring: een man waar ik een date mee had. Het was gezellig en hij vroeg me meteen na de date voor een volgende date en voor nog iets anders later die week (omdat er iets georganiseerd werd). In die dagen ertussen hadden we af en toe app contact, niet veel maar goed we waren allebei met andere dingen bezig.

Toen kwamen de dagen dat de date zou zijn en bleef het stil. Toen ik ernaar vroeg kwam er een vage smoes waarom hij geen contact meer had opgenomen en hij zou de rest van de week druk zijn. Die andere date zou ook niet doorgaan. Nou lijkt me duidelijk. Ik vind het zo raar. Hoe kan iemand zo aardig doen en dates afspreken en dan ineens dit. Dan denk ik prima als je mij niks vind, zeg het dan gewoon.

Een date met iemand gehad en hij wou graag nog een date, toen hadden we app contact. Middenin het gesprek is hij ineens verdwenen en blokkeert hij mij. Het was een doodnormaal gesprek over wanneer we zouden afspreken. En ook gewoon niet meer reageren.

Een man waar ik een date mee had en die vertelde dat hij ook met iemand anders datete. Ik vroeg hem ook waarom hij met mij date en met haar en of hij dat zou blijven doen. Na die ene date was hij blijkbaar al klaar met mij en werd ik ook aan de kant gezet.

Andere date reageerde nooit meer na één date. Compleet van de aardbodem verdwenen.

Ook tijdens gesprekken, nog voor ze me gezien hebben, gaat het soms raar. Dat je wordt genegeerd of eruit wordt gegooid. Ja oké, dat zal deels bij het onpersoonlijke en vluchtige van datingapps horen maar het komt soms wel uit de lucht vallen als je in een leuk contact zat met iemand.

Zo kan ik nog heel lang doorgaan maar de rode draad is dat mannen mij uit het niets bot behandelen en/of compleet negeren. Ik merk dat mijn vertrouwen compleet weg is. Het is een wonder dat ik het nog zo lang heb volgehouden op die apps door deze ervaringen. Ik ben nu ook op het punt dat ik er maar af ga want het levert mij alleen maar een rotgevoel op als het iedere keer zo gaat.

Ik heb nog niet 1x gehad dat een contact op een leuke manier eindigde. Het eindigt altijd op een lullige manier van de man zijn kant. Ik merk dat het absoluut niet meehelpt aan mijn zelfvertrouwen. Na iedere ervaring lijkt er wat van mezelf af te brokkelen en trek ik het me persoonlijk aan. Ik ga mezelf erg in twijfel trekken, ben ik niet aantrekkelijk, ben ik niet leuk, praat ik raar, wat denken ze over mij dat ze zo doen. Ze lijken 0 respect voor mij te hebben. En dan lees ik verhalen hoe mannen achter een vrouw aanzitten/jagen, nou dat heb ik werkelijk nooit meegemaakt (vroeger in mijn tienerjaren ja).

Ik weet dus niet meer wat ik hier nog mee moet. Het lijkt wel of het niet meer voor mij is weggelegd om iemand te ontmoeten die mij de moeite waard vind en zijn best voor mij wil doen. Of is dit de tendens tegenwoordig? Ik ben echt benieuwd of andere vrouwen deze ervaringen ook hebben met mannen op datingapps.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 17-08-2025 22:01
Reden: To heeft een perma en kan dus niet meer reageren.
0.00% gewijzigd
Lila-Linda schreef:
17-08-2025 12:26
Maar waarom ga je denken dat het aan jou ligt?
Waarom kun je niet gewoon denken: wat een mafketel, die heb ik mooi ontweken!
.
Dit, TO, is de meest behulpzame mindset. Niet zo makkelijk, vind ik zelf, maar het ís ook zo. Je wil toch geen man wiens emotionele toolkit bestaat uit stilvallen en weggaan?
lampje25 wijzigde dit bericht op 17-08-2025 12:45
Reden: Verbetering
0.79% gewijzigd
Ik merk dat ik veel nadenk over wat ik dan verkeerd zou doen, heb ik iets gezegd of juist niet of wat is het anders. Ik kan er niets in ontdekken want het zijn normale gesprekken en ineens uit het niets gebeurt dit en je ziet het ook niet aankomen. Ik heb zo vaak nadien gevraagd waar ligt het aan, vind je me lelijk, niet leuk, te dik, te blond, te noem het maar. Ik kreeg nooit een antwoord, alleen maar geblokkeerd.
Lampje25 schreef:
17-08-2025 12:35
.
Dit, TO, is de meest behulpzame mindset. Niet zo makkelijk, vind ik zelf, maar het ís ook zo. Je wil toch geen man die wiens emotionele toolkit bestaat uit stilvallen en weggaan.
Klopt, helemaal gelijk in. Maar het bizarre is waarom is het iedere keer, bij iedere man. Dat kan ik echt niet plaatsen. Als het nou allemaal dezelfde types waren (waarvan je het mss zou verwachten) maar dat is het ook niet eens. Zijn allemaal verschillende, normaal uitziende en pratende mannen totdat ze daar ineens mee stoppen.
SummerSadness schreef:
17-08-2025 12:36
Ik merk dat ik veel nadenk over wat ik dan verkeerd zou doen, heb ik iets gezegd of juist niet of wat is het anders. Ik kan er niets in ontdekken want het zijn normale gesprekken en ineens uit het niets gebeurt dit en je ziet het ook niet aankomen. Ik heb zo vaak nadien gevraagd waar ligt het aan, vind je me lelijk, niet leuk, te dik, te blond, te noem het maar. Ik kreeg nooit een antwoord, alleen maar geblokkeerd.
Warom zou je dat doen? Al zou hij een van die dingen vinden, je kunt er niets mee behalve je nog ellendiger voelen. Lekker laten gaan.
Where is my mind?
SummerSadness schreef:
17-08-2025 12:36
Laat het los. Makkelijker gezegd dan gedaan maar je komt erg krampachtig over. Ook in andere topics.

Zo'n man die al niet een bijster indrukwekkend scala aan sociale vaardigheden heeft, gaat echt geen eerlijk antwoord geven. Als er al een antwoord is. Een klik (of het uitblijven daarvan) laat zich lastig omschrijven. En zou je wel wat kunnen met een antwoord als "sorry ik ga voor iemand anders"?

Ik zou ook je focus op het uiterlijk laten varen. Veel van je waarom-vragen gaan over uiterlijk. Hoezo te blond? En stel dat ze je zouden zeggen, zit je dan meteen op de kappersstoel voor wat lowlights?
Er zit ook de merkwaardige premisse in dat er wel iets met jou aan de hand moet zijn....
SummerSadness schreef:
17-08-2025 12:38
Klopt, helemaal gelijk in. Maar het bizarre is waarom is het iedere keer, bij iedere man. Dat kan ik echt niet plaatsen. Als het nou allemaal dezelfde types waren (waarvan je het mss zou verwachten) maar dat is het ook niet eens. Zijn allemaal verschillende, normaal uitziende en pratende mannen totdat ze daar ineens mee stoppen.
.
Met toch wel wat schaamrood :-$ : toen ik met soortgelijke gedachte zat, kwam ik online Matthew Hussey tegen. Een datingcoach. En een paar filmpjes kijken, heeft me best geholpen met er wat beter in te zitten.
SummerSadness schreef:
17-08-2025 12:23
Oh ja schiet me nog eentje te binnen! Tijdje terug contact met een leuke man, althans dat dacht ik. Hij was enthousiast en zei hele aardige dingen en wou me graag ontmoeten. Ineens had hij me van Tinder gegooid. Ik dacht nou wat is dit weer. Dus had ik hem geappt wat de reden is, werd ik zonder ook maar één woord terug geblokkeerd. En is niet de eerste keer.
Misschien was het iemand met een vals profiel, of iemand die alleen wilde kijken of hij nog goed in de markt lag, of iemand wiens partner er achter was gekomen, of vertrouwde hij jou niet.
Ghosten is ook veel minder eng en veel minder moeite dan iemand een beetje tactisch afwijzen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
SummerSadness schreef:
17-08-2025 12:38
Hun manier is de gemakkelijkste
Scheelt veel gezeik
SummerSadness schreef:
17-08-2025 10:55
Nu had ik dus sinds een tijd iemand die serieus leek was 50 jaar, alles op orde, tijd single, gewoon een leuk uitziende man wel, dus geen fotomodel (want dat hoef ik dus niet per se). De date was gezellig, wat drinken op het terras, aan het einde van de date vroeg hij dus voor de week erna af te spreken. Daarna appte hij nog of ik goed thuis was gekomen en dat hij het zo gezellig vond. De dagen erna af en toe contact gehad, niet te needy, niet te onverschillig. En toen had hij dus ineens de hele week geen tijd meer, terwijl hij zelf 2 dates met mij had gepland. Ja die snap ik dan niet.
Herkenbaar, maar troltopic
- knip-
lemon_pledge wijzigde dit bericht op 17-08-2025 22:07
48.75% gewijzigd
Daten is tegenwoordig zo veel makkelijker en gewoner met al die sites, dat mensen misschien steeds het gevoel hebben dat er nog zo veel meer te ontdekken valt , dat er vast iemand is die nog leuker/ dichterbij / etc woont, dat ze daar in doorslaan.
Misschien hebben mannen van een bepaalde leeftijd met een verbroken relatie achter de rug ook wel in meerdere of mindere mate last van bindingsangst of zoeken ze nu die ene hele erge perfecte.
blijfgewoonbianca wijzigde dit bericht op 17-08-2025 13:01
5.10% gewijzigd
SurferRosa schreef:
17-08-2025 12:39
Warom zou je dat doen? Al zou hij een van die dingen vinden, je kunt er niets mee behalve je nog ellendiger voelen. Lekker laten gaan.
Omdat ik dus probeer te ontdekken waarom mannen mij besluiten te negeren en blokkeren (voor mij uit het niets). Er werd hier ook gezegd dat het mss aan mij kan liggen en dat ik moet ontdekken waar het aan kan liggen. Dat heb ik dus al vaker geprobeerd maar niemand die me iets zegt.
Vivalafete25 schreef:
17-08-2025 12:42
Laat het los. Makkelijker gezegd dan gedaan maar je komt erg krampachtig over. Ook in andere topics.

Zo'n man die al niet een bijster indrukwekkend scala aan sociale vaardigheden heeft, gaat echt geen eerlijk antwoord geven. Als er al een antwoord is. Een klik (of het uitblijven daarvan) laat zich lastig omschrijven. En zou je wel wat kunnen met een antwoord als "sorry ik ga voor iemand anders"?

Ik zou ook je focus op het uiterlijk laten varen. Veel van je waarom-vragen gaan over uiterlijk. Hoezo te blond? En stel dat ze je zouden zeggen, zit je dan meteen op de kappersstoel voor wat lowlights?
Er zit ook de merkwaardige premisse in dat er wel iets met jou aan de hand moet zijn....
Ik heb geen andere topics. Ik heb net toevallig in andere topics alleen een reactie geplaatst verder niet. Ik zou niet weten wat er krampachtig is. Kun je voorbeelden noemen? Want ik ben me er niet van bewust.

Dat is dus het rare het waren mannen die wel sociale vaardigheden hadden totdat ze besluiten mij te negeren en blokkeren. Als ze schrijven dat ze voor iemand anders gaan is prima, dan weet ik dat. Bij mij verdwijnen ze zonder enige reden.

Ja als ik vaker te horen zou krijgen ik vind je te blond dan zou ik idd wat donkerder gaan, heb ik trouwens al uit mezelf gedaan.

Die merkwaardige premisse komt omdat het dus niet 1 of 2 mannen waren die me zo behandeld hebben maar iedere man waar ik nog contact mee heb gehad. Iemand hier zei ook de rode draad ben jijzelf en dat het mss aan mij ligt. Ik ben daar serieus in om naar mezelf te kijken en waar het aan kan liggen. Maar dat is lastig als geen van de mannen je feedback geeft.
SummerSadness schreef:
17-08-2025 13:01
Omdat ik dus probeer te ontdekken waarom mannen mij besluiten te negeren en blokkeren (voor mij uit het niets). Er werd hier ook gezegd dat het mss aan mij kan liggen en dat ik moet ontdekken waar het aan kan liggen. Dat heb ik dus al vaker geprobeerd maar niemand die me iets zegt.
Lastig.

Maar even andersom : zou jij tegen een man zeggen ( waar je leuk app contact mee had en ook best wel een gezellig gesprek tijdens jullie date ) dat je zijn lichaamsgeur niet lekker vond, afknapte op zijn stem / kledingsmaak / klamme handjes / stinkende adem /praten met consumptie/ pukkel in zijn nek/ tafelmanieren / omgangsvormen tegenover de bediening / lichaamshouding / afwachtende houding tijdens de rekening/ meepraten ipv eigen mening verkondigen / onecht overkomen ? ( en zo kan ik nog veel meer verzinnen )
SummerSadness schreef:
Maar je hebt er toch niets aan als die mannen wel jouw vragen beantwoorden? Jij bent jij, als die knakker jou te dik, te blond of whatever vindt, dan kun je daar toch verder niets mee? Je gaat je er alleen ellendiger door voelen. Als iemand in het gesprek ineens verdwijnt, dan moet je die persoon ook niet willen, good riddance. En als iemand zegt toch niet verder te willen gaan, dan is dat zo, daar verander je met al die vragen weinig aan, de ander is al uitgecheckt, heeft dat keurig medegedeeld en dan is het klaar.

Ik moet zeggen dat ik soms ook wel ben beschuldigd van ghosten. Dan heb ik duidelijk gemaakt er geen vervolg aan te willen geven en wens ik iemand succes bij het daten en dan begint het ‘geclaim’; ja maar waarom dan? Kunnen we niet toch nog 1 keertje? Wat moet ik veranderen? Etc. Etc. En als je na een paar keer beleefd bij je standpunt blijvend er klaar mee bent en niet meer reageert dan word je beschuldigd van ghosten. Schiet mij maar lek.
Where is my mind?
SummerSadness schreef:
Maar je hebt er toch niets aan als die mannen wel jouw vragen beantwoorden? Jij bent jij, als die knakker jou te dik, te blond of whatever vindt, dan kun je daar toch verder niets mee? Je gaat je er alleen ellendiger door voelen. Als iemand in het gesprek ineens verdwijnt, dan moet je die persoon ook niet willen, good riddance. En als iemand zegt toch niet verder te willen gaan, dan is dat zo, daar verander je met al die vragen weinig aan, de ander is al uitgecheckt, heeft dat keurig medegedeeld en dan is het klaar.

Ik moet zeggen dat ik soms ook wel ben beschuldigd van ghosten. Dan heb ik duidelijk gemaakt er geen vervolg aan te willen geven en wens ik iemand succes bij het daten en dan begint het ‘geclaim’; ja maar waarom dan? Kunnen we niet toch nog 1 keertje? Wat moet ik veranderen? Etc. Etc. En als je na een paar keer beleefd bij je standpunt blijvend er klaar mee bent en niet meer reageert dan word je beschuldigd van ghosten. Schiet mij maar lek.
Where is my mind?
SummerSadness schreef:
17-08-2025 13:05
Ik heb geen andere topics. Ik heb net toevallig in andere topics alleen een reactie geplaatst verder niet. Ik zou niet weten wat er krampachtig is. Kun je voorbeelden noemen? Want ik ben me er niet van bewust.

Dat is dus het rare het waren mannen die wel sociale vaardigheden hadden totdat ze besluiten mij te negeren en blokkeren. Als ze schrijven dat ze voor iemand anders gaan is prima, dan weet ik dat. Bij mij verdwijnen ze zonder enige reden.

Ja als ik vaker te horen zou krijgen ik vind je te blond dan zou ik idd wat donkerder gaan, heb ik trouwens al uit mezelf gedaan.

Die merkwaardige premisse komt omdat het dus niet 1 of 2 mannen waren die me zo behandeld hebben maar iedere man waar ik nog contact mee heb gehad. Iemand hier zei ook de rode draad ben jijzelf en dat het mss aan mij ligt. Ik ben daar serieus in om naar mezelf te kijken en waar het aan kan liggen. Maar dat is lastig als geen van de mannen je feedback geeft.
Serieus? Ik denk dat hier een gedeelte van je probleem zit. Je wilt je te graag binden en aanpassen aan degene waarmee je date. Dan word je krampachtig en ben je niet meer authentiek en dat merken mensen.
Where is my mind?
SummerSadness schreef:
17-08-2025 11:36
Ik heb nog nooit meegemaakt dat iemand echt voor mij gaat en moeite voor me doet. Ja mss toen ik jong was maar ik ken dat gevoel echt niet. Ik vind het daarom ook altijd apart als ik lees over mannen die moeite doen voor een vrouw. Dan denk ik waarom zij wel. Of als ik in video's zie hoe mannen heel blij en emotioneel zijn als ze met hun vrouw trouwen of de zwangerschapstest zien. Zo heeft een man nog nooit op mij gereageerd helaas. Ik hoop dat soort liefde wel ooit eens te mogen voelen, lijkt me heel bijzonder. Mijn ex zei altijd dat is voor de video, in het echt gaat dat niet zo.
Zo'n liefde verdient elke man en elke vrouw. Ik was dat ook niet gewend hoor, heb een hele lange relatie achter de rug van meer dan 30 jaar en ben 50 plus. Ik ken het online daten niet, maar liep onverwacht tegen een man aan in het 'wild' en nu zie ik het verschil. Deze man is super attent, zoekt contact zonder opdringerig te zijn, neemt initiatief en het is duidelijk dat ik (met zijn kinderen) prioriteit ben in zijn leven. Hij doet echt van alles voor me, ongevraagd. Ik had deze man nooit van een foto gekozen en ook onze hobbies verschillen totaal. Hij is geen goede apper, was erg omslachtig voordat hij een move maakte. Gewoon echt niet goed in daten. Maar ik voelde me vanaf het begin heel erg veilig bij hem, vond hem interessant en wilde lichamelijk dicht bij hem zijn. Je voelt het wel als het zo is en als je dan gewoon jezelf kan zijn, zonder dat je teveel moet nadenken wat je wel of niet zegt, appt en doet, dan zit het goed. Kijk naar wat een man doet en niet naar wat hij zegt of appt. Maar daarvoor moet je wel echt verder kijken dan 1 date. Dan weet je echt nog niks. Ik zou dus sowieso altijd voor een tweede date gaan, tenzij er rode vlaggen zijn natuurlijk.
blijfgewoonbianca schreef:
17-08-2025 12:59
Daten is tegenwoordig zo veel makkelijker en gewoner met al die sites, dat mensen misschien steeds het gevoel hebben dat er nog zo veel meer te ontdekken valt , dat er vast iemand is die nog leuker/ dichterbij / etc woont, dat ze daar in doorslaan.
Ik denk dat dit zeker meespeelt. Het is heel makkelijk om verschillende lijntjes uit te zetten, met meerdere mensen contact te hebben en dan te kijken hoe het zich ontwikkelt. Volgens die lijn kan je ook makkelijk een date met iemand plannen en die weer afzeggen op het moment dat er in de tussentijd iets leukers langs komt. En gewoon verder geen tekst en uitleg geven, is online natuurlijk sowieso de makkelijkste manier.
Ik herken dit heel erg. Ik heb twee goede vriendinnen die allebei een tijd single waren. De ene is knap, slim, leuk, heeft een goede baan, eigenlijk klopt alles. Maar juist zij wordt opvallend vaak gedumpt of geghost door mannen waarvan wij (de minder knappe vriendin en ik) al van verre zien: dit gaat hem nooit worden. Zij mist gewoon dat gevoel, die intuïtie.

De andere vriendin, die qua uiterlijk minder in het klassieke schoonheidsplaatje past, date juist veel leukere en betrouwbaardere mannen. Niet omdat ze meer te bieden heeft, maar omdat ze uitgaat van haar eigen kracht en wat zij wil, en ze goed aanvoelt wie oprecht en serieus is. Zij laat het initiatief van de ander niet bepalen wat ze doet; zij kiest zelf. Toevallig heeft de 'knappe' vriendin ook een vader die altijd vreemdgaat en meerdere relaties tegelijk heeft. Geen idee of hier een verband tussen zit.
Saanvi2 schreef:
17-08-2025 14:37
Ik herken dit heel erg. Ik heb twee goede vriendinnen die allebei een tijd single waren. De ene is knap, slim, leuk, heeft een goede baan, eigenlijk klopt alles. Maar juist zij wordt opvallend vaak gedumpt of geghost door mannen waarvan wij (de minder knappe vriendin en ik) al van verre zien: dit gaat hem nooit worden. Zij mist gewoon dat gevoel, die intuïtie.

De andere vriendin, die qua uiterlijk minder in het klassieke schoonheidsplaatje past, date juist veel leukere en betrouwbaardere mannen. Niet omdat ze meer te bieden heeft, maar omdat ze uitgaat van haar eigen kracht en wat zij wil, en ze goed aanvoelt wie oprecht en serieus is. Zij laat het initiatief van de ander niet bepalen wat ze doet; zij kiest zelf. Toevallig heeft de 'knappe' vriendin ook een vader die altijd vreemdgaat en meerdere relaties tegelijk heeft. Geen idee of hier een verband tussen zit.
Ik denk niet dat het met knap of lelijk te maken heeft, maar zelfvertrouwen.
Je beschrijft heel mooi het zelfvertrouwen wat die vriendin heeft die succesvol is in daten, en waarschijnlijk straalt ze dat uit en trekt ze dan ook mannen met zelfvertrouwen aan.
Of met hechting. Die vriendin is veilig gehecht. Daar al eens aan gedacht, de hechtingstheorie en wat je dan aantrekt met daten?
Levensgenieter ;)
Ik heb nauwelijks reacties gelezen. Maar wat ik denk; je weet inmiddels toch dat het zo bij Tinder gaat? Je hoeft er maar wat over op te zoeken om te weten dat ca. 90% een hork is.

Waarom blijf je jezelf blootstellen aan dit soort figuren? Dat is schadelijk voor je zelf.
Dat je überhaupt de energie hebt om zo veel te doen met Tinder. Heb je geen andere leuke bezigheden? Sport, iets creatiefs.

En ja, dan kom je inderdaad minder mannen tegen, maar zoals het nu gaat is het ook niet fijn toch? Het lijkt wel zelfkwelling.
Wij zien je foto's en profieltekst niet, we weten niet wat je zoal typt. Het enige dat we hier zien is dat je redelijk volhardend bent dat je zo niet needy bent en normale types selecteert. Ik snap dat je dat denkt, maar er is dus een kansje dat je helemaal niet normale types selecteert of aantrekt. Misschien heb je daar gewoon geen goede radar voor. Misschien is er iets aan jou dat onbewust normale types wat afschrikt. We weten het niet. Maar als je stug doorgaat met hetzelfde doen dan moet je niet verbaasd zijn als je steeds weer hetzelfde overkomt.
Lorem Ipsum
SummerSadness schreef:
17-08-2025 12:33
Wat ik zei, toen dat 1x of een paar keer gebeurde dacht ik dat nog. Maar ik merk nu het al jaren gebeurt dat ik echt denk van wat is dit. Als zelfs de ogenschijnlijke normale, aardige mannen dit doen ga je toch denken waarom.
Omdat die mannen niet volwassen zijn en klaar voor een serieuze relatie. Op een site zijn er continu talloze keuzes. En stel jij mist een leukere optie? Je moet proberen de goede kandidaten eruit te halen. Vraag aan je vriendinnen eens om advies. Of aan mannelijke vrienden als je die hebt.

En ga is naar dating evenementen waar je gewoon iemand kunt ontmoeten! Het swipe festival is best bekend. Maar je hebt ook single feesten in iedere regio. Dansavonden, speeddate of andere single meets single evenementen. Of plekken waar veel mannen komen (een bier festival, bepaalde concerten of evenementen van je werk). Vakanties voor singles zijn er ook. Ga helpen bij het organiseren van een evenement in jouw stad. Dan kom je met nieuwe mensen in aanraking.
SummerSadness schreef:
17-08-2025 13:05

Je maakt echt een denkfout hier. Je kent deze mannen niet, op wat mooie woorden na in het begin. Zoals die gozer die jou graag wilde ontmoeten maar je ineens blokkeerde. Natuurlijk was hij in begin lief en complimenteus. Hij wilde nog iets van je. Of iemand écht sociale vaardigheden heeft komt mijns inziens juist naar boven als diegene niets meer van je wil. Als diegene dat niet eerlijk zegt maar ineens gaat blokkeren, vind ik diegene niet sociaal vaardig.
Ik denk dat een deel van de winst te behalen valt om niet meteen een plaatje in te kleuren in het begin van het contact. Een paar leuke online gesprekken zeggen niks. Beloftes over willen ontmoeten ook niet. Ze menen het vast op dat moment maar zo vluchtig als dergelijk contact begint, zo snel kan het ook weer over zijn.
blijfgewoonbianca schreef:
17-08-2025 13:07
Lastig.

Maar even andersom : zou jij tegen een man zeggen ( waar je leuk app contact mee had en ook best wel een gezellig gesprek tijdens jullie date ) dat je zijn lichaamsgeur niet lekker vond, afknapte op zijn stem / kledingsmaak / klamme handjes / stinkende adem /praten met consumptie/ pukkel in zijn nek/ tafelmanieren / omgangsvormen tegenover de bediening / lichaamshouding / afwachtende houding tijdens de rekening/ meepraten ipv eigen mening verkondigen / onecht overkomen ? ( en zo kan ik nog veel meer verzinnen )
Ja. Ik ben een heel eerlijk persoon en dat zeg ik dan als dat het geval is.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven