Zomervreugd voor de zonliefhebbers! 2024/2025
vrijdag 13 september 2024 om 16:18
zondag 17 augustus 2025 om 11:55
Nou ik had een jurkje aan bij iemand op bezoek maar had een paar ijspootjes uiteindelijk. Dus thuis snel een joggingbroek aangetrokken en sloffen. Nu ook gewoon weer een lange broek aan.
zondag 17 augustus 2025 om 19:05
dinsdag 19 augustus 2025 om 19:58
Nog even genieten, tegen het einde vd week word het weer kouder, koud gewoon en voor de laatste week van augustus zie ik ook de regendruppels weer staan op de weerapps.
Fingers crossed dat september nog volledig droge en nog aangename dagen gaan krijgen, dan heb ik vakantie. Al staat er voor 1 september alweer regen op het programma.
Laat die restenten van mogelijke orkanen ook maar wegblijven, beter nog: geen orkanen.
Fingers crossed dat september nog volledig droge en nog aangename dagen gaan krijgen, dan heb ik vakantie. Al staat er voor 1 september alweer regen op het programma.
Laat die restenten van mogelijke orkanen ook maar wegblijven, beter nog: geen orkanen.
Life is peachy, somethimes soft and sweet, somethimes hard and rotten
dinsdag 19 augustus 2025 om 20:01
Altijd in augustus en september als het even wat slechter weer is ben ik bang dat we geen lekker weer meer krijgen en dat we de herfst ingaan. Ik hoop zo dat het tot ver in oktober lekker blijft! Dan hebben we een mooie lente en zomer gehad. Voor nederlandse begrippen dan.Mutsje78 schreef: ↑19-08-2025 19:58Nog even genieten, tegen het einde vd week word het weer kouder, koud gewoon en voor de laatste week van augustus zie ik ook de regendruppels weer staan op de weerapps.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in