Entertainment alle pijlers

Indrukwekkende documentaires deel 2

06-06-2020 17:20 1465 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Het topic met tips voor goede documentaires.

Hier komen we vandaan: entertainment/indrukwekkende-documentai ... ages/57646
toffifee schreef:
16-08-2025 13:28
Ik heb het even opgezocht. 18 augustus op NPO 1.
Top! Dan kan ik hem via npo start ook kijken. Ben benieuwd of daar nog wat nieuws in naar voren komt.
A-ha schreef:
16-08-2025 12:50
Ik houd het een beetje vaag....maar ik heb best vaak over deze zaak gezien op tv (ID) en in deze documentaire komt één ding naar boven dat ik nog niet wist en waarvan ik het zeer vreemd vind dat dit niet eerder zo duidelijk is benoemd.
Nu ben ik ook nieuwsgierig , mag ik een pb ? Ik denk wel dat ze zelf van boord is gegaan .
Yildizlar2 schreef:
16-08-2025 21:18
Nu ben ik ook nieuwsgierig , mag ik een pb ? Ik denk wel dat ze zelf van boord is gegaan .
Je bedoelt zelfdoding?
Voor iedereen een groene tuin
Ik heb de docu van Louis Theroux gezien. Heel interessant weer. Zwaar onderwerp ook. Ik ben wel fan van hem. Goed hoe hij dat altijd doet.

Meteen daarna zijn docu gezien over neonazi’s. De nieuwere, uit 2022. Had ik al gezien maar toch weer interessant, en schokkend.
Net deel 1 gezien van pretty baby. Ik kende Brook Shields niet. Daar ben ik te jong voor denk ik. Erg hoe dat allemaal gegaan is en wat allemaal kon in die tijd.

Half uurtje geprobeerd van daughters of the cult, maar dat kon me niet boeien. Heel feitelijk, geen emotie. Ook super onduidelijk hoe hij mensen zo ver kreeg.
Yildizlar2 schreef:
16-08-2025 21:18
Ik denk niet daar over gaat qua nieuw nieuwtje.
SunShine35 schreef:
17-08-2025 23:00
Net deel 1 gezien van pretty baby. Ik kende Brook Shields niet. Daar ben ik te jong voor denk ik. Erg hoe dat allemaal gegaan is en wat allemaal kon in die tijd.

Half uurtje geprobeerd van daughters of the cult, maar dat kon me niet boeien. Heel feitelijk, geen emotie. Ook super onduidelijk hoe hij mensen zo ver kreeg.
Waar is die te zien? Pretty baby. Ben ik ook wel benieuwd naar.
Ik kijk nu Mallorca de nacht en de nasleep . Over Carlo Heuvelman die doodgeschopt werd .
Ik word er misselijk van vreselijk wat daar gebeurd is .
xiongmao schreef:
18-08-2025 10:21
Waar is die te zien? Pretty baby. Ben ik ook wel benieuwd naar.
Ik heb even gegoogled (want ik wilde het zelf ook weten), het is op Disney Plus.
Helaas want dat heb ik niet.
loulou39 schreef:
18-08-2025 20:01
Ik heb even gegoogled (want ik wilde het zelf ook weten), het is op Disney Plus.
Helaas want dat heb ik niet.
Ik ook niet, helaas.
Shiny Happy People: seizoen 2. Prime.
Gaat over een ander onderwerp dan seizoen 1.

Teen Mania.
Kinderen die langzaam aan het leger worden voor het Christendom.

Bizar. Maar een zeer goede uitleg waarom/waardoor de religekkies en MAGA's uit Amerika de macht hebben gekregen in Amerika.
MissNuada schreef:
18-08-2025 22:06

Teen Mania.
Kinderen die langzaam aan het leger worden voor het Christendom.

Wat wilde je zeggen? Autocorrect denk ik maar ik kan niet bedenken wat er moet staan.
huismuis
Milestone schreef:
21-08-2025 08:59
Wat wilde je zeggen? Autocorrect denk ik maar ik kan niet bedenken wat er moet staan.
Kinderen die langzaam aan, het leger worden voor het Christendom.

Lichtelijk spoiler:

Christelijke groeperingen in de US ) rekruteren kinderen eerst via concerten en muziek en beginnen propaganda in de teksten te stoppen, promoten dan leuke kampen ( waar ze de kinderen voorbereiden op 'vechten 'voor hun geloof) om ze dan daarna overhalen om te gaan prediken over de wereld en daarna stages te gaan lopen, Bootcamp dus, waar ze verder gebrainwashed worden met dat iedereen hun Christendom wil vernietigen. Daarom moeten ze zo veel mogelijk op allerlei hoge functies in bedrijven en politiek terecht komen, zodat zij de dienst gaan uitmaken. Het is een leger creëren voor Christendom. En dat is gelukt.
MissNuada schreef:
21-08-2025 11:51

Oh, het was geen autocorrect maar ik begreep de zin niet goed.

Tip: langzaamaan schrijf je aan elkaar. :)
huismuis
MissNuada schreef:
21-08-2025 11:51

Lichtelijk spoiler:

Christelijke groeperingen in de US ) rekruteren kinderen eerst via concerten en muziek en beginnen propaganda in de teksten te stoppen, promoten dan leuke kampen ( waar ze de kinderen voorbereiden op 'vechten 'voor hun geloof) om ze dan daarna overhalen om te gaan prediken over de wereld en daarna stages te gaan lopen, Bootcamp dus, waar ze verder gebrainwashed worden met dat iedereen hun Christendom wil vernietigen. Daarom moeten ze zo veel mogelijk op allerlei hoge functies in bedrijven en politiek terecht komen, zodat zij de dienst gaan uitmaken. Het is een leger creëren voor Christendom. En dat is gelukt.
omg :-o
Relax we're all crazy, it's not a competition

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven