Indrukwekkende documentaires deel 2
zaterdag 6 juni 2020 om 17:20
Het topic met tips voor goede documentaires.
Hier komen we vandaan: entertainment/indrukwekkende-documentai ... ages/57646
Hier komen we vandaan: entertainment/indrukwekkende-documentai ... ages/57646
donderdag 11 september 2025 om 13:29
Waar is deze te zien?MissNuada schreef: ↑21-08-2025 11:51Kinderen die langzaam aan, het leger worden voor het Christendom.
Lichtelijk spoiler:
Christelijke groeperingen in de US ) rekruteren kinderen eerst via concerten en muziek en beginnen propaganda in de teksten te stoppen, promoten dan leuke kampen ( waar ze de kinderen voorbereiden op 'vechten 'voor hun geloof) om ze dan daarna overhalen om te gaan prediken over de wereld en daarna stages te gaan lopen, Bootcamp dus, waar ze verder gebrainwashed worden met dat iedereen hun Christendom wil vernietigen. Daarom moeten ze zo veel mogelijk op allerlei hoge functies in bedrijven en politiek terecht komen, zodat zij de dienst gaan uitmaken. Het is een leger creëren voor Christendom. En dat is gelukt.
donderdag 11 september 2025 om 13:34
donderdag 11 september 2025 om 19:56
Ik ben nu Jojanneke en de sextortion tapes aan het kijken op NPO start en ik vind het echt zo erg voor de slachtoffers en misselijkmakend dat oudere mannen bewust minderjarige kinderen hiervoor uitzoeken.
Wel een goede docu tot nu toe, ik hoop dat slachtoffers zien dat ze niet alleen zijn en dat het niet hun schuld is, het kan iedereen overkomen.
Wel een goede docu tot nu toe, ik hoop dat slachtoffers zien dat ze niet alleen zijn en dat het niet hun schuld is, het kan iedereen overkomen.
donderdag 11 september 2025 om 20:01
Hier, MiepmansMissNuada schreef: ↑18-08-2025 22:06Shiny Happy People: seizoen 2. Prime.
Gaat over een ander onderwerp dan seizoen 1.
Teen Mania.
Kinderen die langzaam aan het leger worden voor het Christendom.
Bizar. Maar een zeer goede uitleg waarom/waardoor de religekkies en MAGA's uit Amerika de macht hebben gekregen in Amerika.
vrijdag 12 september 2025 om 08:47
Ja echt een bizar verhaal blijft dat. De docu ook pas gekeken en ook een tijd geleden eentje op ID. Ben heel benieuwd of deze ooit nog wordt opgelost.
vrijdag 12 september 2025 om 15:10
Hulde voor de casemanagers maar bij een slachtoffer had ik toch wat dubbele gevoelens . En dat vond ik van mezelf niet zo tof .PoesMinoes schreef: ↑11-09-2025 13:34Is de documentaire over Slachtofferhulp hier al gemeld? Hierin worden 6 casemanagers gevolgd wanneer zij slachtoffers bijstaan.
Ik heb alle vier afleveringen gezien maar man o man wat veel verdriet en ellende.
O ja, te zien bij BNN Vara.
zaterdag 13 september 2025 om 10:31
WISE GUY David Chase and The Sopranos (gok op HBO, ik heb het in het vliegtuig gezien)
Een must see voor alle Sopranos fans, veel exclusieve beelden van achter de schermen bij de iconische maffiaserie, die het zowel het beeld van het medium televisie als HBO voorgoed veranderde.
Een must see voor alle Sopranos fans, veel exclusieve beelden van achter de schermen bij de iconische maffiaserie, die het zowel het beeld van het medium televisie als HBO voorgoed veranderde.
Relax we're all crazy, it's not a competition
donderdag 18 september 2025 om 10:42
donderdag 18 september 2025 om 11:26
Heb het ook gekeken en vond toch weer dat er vooral vooroordelen uitgezonden worden en Rutger ook aan het oordelen. Het was duidelijk
dat er een aantal behoorlijk mentale problemen hadden maar omdat je dat fysiek niet ziet, toch gedacht wordt dat je dan gewoon wel kan werken. Ik zou met geen van allen willen ruilen.
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
donderdag 18 september 2025 om 20:00
Ik heb het halverwege de eerste aflevering afgezet. Ik kan er niet naar kijken.VGM1980 schreef: ↑18-09-2025 11:26Heb het ook gekeken en vond toch weer dat er vooral vooroordelen uitgezonden worden en Rutger ook aan het oordelen. Het was duidelijk
dat er een aantal behoorlijk mentale problemen hadden maar omdat je dat fysiek niet ziet, toch gedacht wordt dat je dan gewoon wel kan werken. Ik zou met geen van allen willen ruilen.
vrijdag 19 september 2025 om 11:49
Eens. Het lijkt echt weer meer op de sensatie te zitten en zijn mening is wel erg duidelijk.VGM1980 schreef: ↑18-09-2025 11:26Heb het ook gekeken en vond toch weer dat er vooral vooroordelen uitgezonden worden en Rutger ook aan het oordelen. Het was duidelijk
Ik ga het niet verder kijken in elk geval.
vrijdag 19 september 2025 om 11:55
Ik weiger die te kijken. Er zijn al genoeg oordelen over mensen met een uitkering. En ik krijg door de beschrijving van het programma niet de indruk dat het zonder oordeel is.
She is home at the sea; her soul a part of it's deep melody.
vrijdag 19 september 2025 om 11:57
Dit bevestigt mijn vermoeden. Goede keus geweest om het niet te kijken.FawleyFlame schreef: ↑19-09-2025 11:49Eens. Het lijkt echt weer meer op de sensatie te zitten en zijn mening is wel erg duidelijk.
Ik ga het niet verder kijken in elk geval.
Laatst een docu gekeken van Focus over dat suïcidaliteit in het brein te zien is. Zeer interessant. Terug te kijken via npo start.
She is home at the sea; her soul a part of it's deep melody.
vrijdag 19 september 2025 om 16:29
Bij wie dan?Yildizlar2 schreef: ↑12-09-2025 15:10Hulde voor de casemanagers maar bij een slachtoffer had ik toch wat dubbele gevoelens . En dat vond ik van mezelf niet zo tof .
Ik vond hun werk en de docu echt heel indrukwekkend
vrijdag 19 september 2025 om 18:49
vrijdag 19 september 2025 om 19:10
vrijdag 19 september 2025 om 19:42
Ik had ook even moeite om het tokkie gehalte los van slachtoffer te zien. Maar dat is toch niet te vergelijken met geweld , een kindje overlijdt niet zomaar door "hard neerleggen".Yildizlar2 schreef: ↑19-09-2025 19:10De moeder die toch ook wel wat bedenkelijke appjes had gestuurd . Die partner was de dader zonder meer maar die relatie was wel enorm toxisch
Ook bij het gezin waar de broer in z'n bed was neergestoken bleek er geweld in het huishouden te zijn. Broer had zus weleens iets gedaan of zo? Werd voor mij ook niet duidelijk of hij een willekeurig slachtoffer was of dat het bekenden waren. Misschien niet goed opgelet.
vrijdag 19 september 2025 om 21:11
Ik zit deel 1 nu te kijken.
Heb wel te doen met dat stel waarvan de man een dwarslaesie heeft gekregen.
Hardwerkende mensen en dan zo getroffen worden.
Ik vind Rutger wel veroordelend overkomen idd
Frankly my dear, I don"t give a damn
vrijdag 19 september 2025 om 22:38
Voor de mensen die Unknown Numbers hebben gekeken en idee hebben dat ze nog info misten:
https://www.youtube.com/watch?v=iAikQ80UedU
Ze is een bekende truecrime podcaster en heeft gehele politierapport opgevraagd en oa meer dan 1000 pagina's aan textberichten gekregen en meer bodycambeelden.
Het is allemaal nog erger dan in de docu te zien was, de berichten qua inhoud waren mild bij Netflix, in het echt was deze vrouw echt nasty.
Podcaster zet ook andere info en niet getoonde berichten langs de tijdlijn van de docu en dit is de eerste keer dat ik echt nieuwe dingen heb gehoord, het is echt
Ook is er meer dan een half uur aan beeldmateriaal te zien aan het eind.
https://www.youtube.com/watch?v=iAikQ80UedU
Ze is een bekende truecrime podcaster en heeft gehele politierapport opgevraagd en oa meer dan 1000 pagina's aan textberichten gekregen en meer bodycambeelden.
Het is allemaal nog erger dan in de docu te zien was, de berichten qua inhoud waren mild bij Netflix, in het echt was deze vrouw echt nasty.
Podcaster zet ook andere info en niet getoonde berichten langs de tijdlijn van de docu en dit is de eerste keer dat ik echt nieuwe dingen heb gehoord, het is echt
vrijdag 19 september 2025 om 22:59
Dat scheldwoord wat ze geappt had, was dat naar haar partner bedoeld of voor haar kind? Dat kreeg ik niet helemaal mee tijdens het kijken.Yildizlar2 schreef: ↑19-09-2025 19:10De moeder die toch ook wel wat bedenkelijke appjes had gestuurd . Die partner was de dader zonder meer maar die relatie was wel enorm toxisch
"It's a fool that looks for logic in the chambers of the human heart."
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in