Entertainment alle pijlers

Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 17!!

17-05-2025 19:20 1230 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Afbeelding Afbeelding
Relax we're all crazy, it's not a competition
Yildizlar2 schreef:
18-08-2025 14:52
Maar jouw zoon is slachtoffer denk ik , geen verdachte ?

Mijn zoon is verdachte.
Nyco schreef:
18-08-2025 13:19
Nee hoor. Mijn jongste zoon heeft zijn eigen (complete) dossier en daar kan hij mensen in mee laten lezen wie hij maar wil. Staan zelfs de namen van mensen die de politie "gehoord" heeft in zijn geval. Niks bijzonders aan.
Hoe lang is dit geleden?
Vroeger gingen ze hier anders mee om dan nu.
meisje85 schreef:
18-08-2025 14:49
Leuk dat je zoon toestemming geeft, maar de toestemming die hij van het OM heeft gekregen geldt voor hém. Dat is geen algemene toestemming om het dossier vervolgens te laten lezen aan wie hij wil. Hij heeft die toestemming gekregen omdat het hem aangaat en de wet schrijft logischerwijs voor dat hij dus dat recht heeft, verkregen vanuit zijn rol als partij in de zaak. Dat is geen toestemming om vervolgens te doen en laten met het dossier wat hij wil.

Heel toevallig was net mijn zoon aan de telefoon (vanuit de gevangenis :( ) en hij heeft nergens restricties gekregen wie er wel of niet zijn (afgewikkelde) dossier mogen lezen.
Backpack10 schreef:
18-08-2025 14:50
Reageer je altijd zo vriendelijk als iemand zich hardop iets afvraagt?

Nee, je trok mijn ervaring in twijfel en aangezien ik het nu meemaak met zoon vind ik dat wel behoorlijk irritant.
Sabine schreef:
18-08-2025 15:01
Hoe lang is dit geleden?
Vroeger gingen ze hier anders mee om dan nu.
Nee hoor, zoon zit nu in de gevangenis voor wat anders en ook nu mag hij zijn hele dossier inkijken en als hij de gevangenis verlaat gaat zijn dossier mee.
Nyco schreef:
18-08-2025 15:08
Nee, je trok mijn ervaring in twijfel en aangezien ik het nu meemaak met zoon vind ik dat wel behoorlijk irritant.
Ja joh.
Maar no way dat een verdachte alles maar mag inzien. Brengt me terug naar Linda: hoe kan zij alles hebben ingezien. Alle verklaringen van aangevers, getuigen etc. Dat is toch raar?
Het is precies wat Meisje85 zegt. Een verdachte heeft recht op inzage in het dossier. Maar niet het recht om dit met derden te delen, daar moet expliciet toestemming voor worden gegeven.
Dat het kán wil niet zeggen dat het mag.
What would Patsy do?
Zo zeg, die zoon van Mette-Marit staat er lekker op met die veroordeling voor verkrachtingen.
Risiebisi schreef:
18-08-2025 16:44
Zo zeg, die zoon van Mette-Marit staat er lekker op met die veroordeling voor verkrachtingen.
Hij is nog niet veroordeeld toch? Verdacht en de rechtszaken beginnen in januari 2026.
Geen bijzonderheden
Risiebisi schreef:
4 verkrachtingen maar totaal 32 misdrijven zo dan .

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2025/08/18 ... tingen/Het
Risiebisi schreef:
:woa: ja! Hij is alleen nog niet veroordeeld, hij is aangeklaagd.
Maar als hij het ook nog zelf heeft gefilmd dan denk ik dat die veroordeling er wel zal komen.
What would Patsy do?
yasmijn schreef:
18-08-2025 16:47
Hij is nog niet veroordeeld toch? Verdacht en de rechtszaken beginnen in januari 2026.
Jij zegt het goed. Ik zat met het verkeerde woord in mijn hoofd. Verdenkingen had het moeten zijn inderdaad.
Yildizlar2 schreef:
18-08-2025 16:49

Lekkere jongen, en een voorbeeld voor het koningshuis. Dat staat er toch al niet zo goed op, vanwege Martha-Louise en haar spirituele oplichter.
Risiebisi schreef:
18-08-2025 18:41
Lekkere jongen, en een voorbeeld voor het koningshuis. Dat staat er toch al niet zo goed op, vanwege Martha-Louise en haar spirituele oplichter.
Hij heeft goddank geen prinsentitel en behoort eigenlijk maar half tot de familie.

Een deel van al zijn crime-toestanden bekent hij. De verkrachtingen niet.
Benieuwd of hij ermee weg komt tijdens de rechtzaak.

Het lijkt me - alleen al aan zijn gezicht - ook het type gladde paling dat als hij toch veroordeeld zou worden nog 3 keer in beroep gaat.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Nyco schreef:
18-08-2025 15:13
Nee hoor, zoon zit nu in de gevangenis voor wat anders en ook nu mag hij zijn hele dossier inkijken en als hij de gevangenis verlaat gaat zijn dossier mee.
Dat lijkt mij een heel onveilig gevoel geven voor de getuigen. Die willen waarschijnlijk helemaal niet dat hun dader hun naam kent.
Als je minder wil moeten, moet je minder willen.
Backpack10 schreef:
18-08-2025 16:14
Maar no way dat een verdachte alles maar mag inzien. Brengt me terug naar Linda: hoe kan zij alles hebben ingezien. Alle verklaringen van aangevers, getuigen etc. Dat is toch raar?
money talks..
Yildizlar2 schreef:
18-08-2025 16:49

De tering!!
Relax we're all crazy, it's not a competition
Risiebisi schreef:
18-08-2025 18:41
Mette Marit heeft een wild verleden. De vader van dat enge joch is blijkbaar een van de grootste drugscriminelen van Noorwegen. Dus het zal wel ergens vandaan komen dat gedrag.
Risiebisi schreef:
Het is echt bizar. En er zijn op zijn laptop duizenden documenten met ondersteunend bewijs gevonden. Hij filmde blijkbaar zijn daden. Monsterlijke daden gewoon. Benieuwd wat psychologen van dit gedrag vinden.
Hij heeft zijn afkomst al niet zo mee. Zijn vader is een drugscrimineel die ten tijde van zijn geboorte in de bak zat. Mette Marit heeft ook niet bepaald een zuiver verleden. Was al een hoop ophef over toen zij trouwde met Haakon.
Vreselijk voor de slachtoffers. Benieuwd of Haakon en Mette Marit nog met een soort statement of zo gaan komen. Voor hen ook wel Vreselijk dit.
Uit eerdere posts:

'De vader van dat enge joch is blijkbaar een van de grootste drugscriminelen van Noorwegen. Dus het zal wel ergens vandaan komen dat gedrag.'

'Zijn vader is een drugscrimineel die ten tijde van zijn geboorte in de bak zat. Mette Marit heeft ook niet bepaald een zuiver verleden.'

Bedoelen jullie hiermee dat wat je met je genen erft dominanter is dan hoe je wordt opgevoed?
Als je minder wil moeten, moet je minder willen.
SweetFirefly schreef:
19-08-2025 11:43
Uit eerdere posts:

'De vader van dat enge joch is blijkbaar een van de grootste drugscriminelen van Noorwegen. Dus het zal wel ergens vandaan komen dat gedrag.'

'Zijn vader is een drugscrimineel die ten tijde van zijn geboorte in de bak zat. Mette Marit heeft ook niet bepaald een zuiver verleden.'

Bedoelen jullie hiermee dat wat je met je genen erft dominanter is dan hoe je wordt opgevoed?
Het eeuwige nature nurture debat. Het is vaak een combi van factoren. Zijn drugsgebruik en psychische stoornissen zullen ook weinig goeds bijdragen
muts87 schreef:
19-08-2025 12:23
Het eeuwige nature nurture debat. Het is vaak een combi van factoren. Zijn drugsgebruik en psychische stoornissen zullen ook weinig goeds bijdragen
Denk ik ook. Ik las dat de vader van Mette Marit ook veroordeeld is geweest voor geweldsdelicten en dat ze met nog een andere drugscrimineel een relatie heeft gehad (dus naast de vader van dit kind). Het eerste kan ze niks aan doen maar ze heeft blijkbaar wel een aparte partnerkeuze gehad.
SweetFirefly schreef:
19-08-2025 11:43
Uit eerdere posts:

Inderdaad nature nurture. Maar eigenschappen overerven natuurlijk ook. En dat wellicht in combi met zich een soort ‘spare’ voelen of juist enorm entitled of het zwarte schaap… hij gedraagt zich in elk geval als een crimineel, een sex offender nog wel.
Backpack10 schreef:
18-08-2025 12:10
Ik lees niet vaak over derden of zelfs verdachten die hun eigen dossier helemaal door kunnen spitten. Je kunt wel inzage krijgen natuurlijk. Maar als derde persoon? Ik hoor dat gewoon nooit dat een derde het hele plaatje te zien krijgt. In zo'n dossier. Via een advocaat kan er wel wat natuurlijk. Maar zo compleet, bijzonder.
Linda probeert vooral zichzelf te overtuigen volgens mij. Dat het echt wel meevalt met die vieze Jeroentje. Je kunt her gewoonweg niet allemaal zeker weten, zelfs al zou je het dossier kunnen spellen.
Ik geloof ook niet zo iemand echt intrinsiek verandert. Hij is natuurlijk gewoon doorgegaan met die smeerlapperij nadat zijn zwager hem confronteerde en ze zogenaamd even uit elkaar waren (de eerste keer).

Met die geruchten over Renee Gunning deed ze ook zo struisvogelig; dat was echt niet waar, dat wist ze zeker bla bla.
Turtlerain schreef:
19-08-2025 13:33
Denk ik ook. Ik las dat de vader van Mette Marit ook veroordeeld is geweest voor geweldsdelicten en dat ze met nog een andere drugscrimineel een relatie heeft gehad (dus naast de vader van dit kind). Het eerste kan ze niks aan doen maar ze heeft blijkbaar wel een aparte partnerkeuze gehad.
Wel opvallend ook. Eerst allerlei foute mannen en dan eindigen met de Noorse troonopvolger. Dan kwam zij lijkt me ook niet echt uit een heel lekker milieu. Ga nu even googelen waar zij en Haakon elkaar hebben ontmoet. Want daar ben ik dan wel benieuwd naar.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven