Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 17!!
vrijdag 15 augustus 2025 om 10:04
charlottew88 schreef: ↑15-08-2025 09:33https://www.nu.nl/achterklap/5214404/li ... erand.html
Wat ik niet snap Linda zei in 2018 dat zij op 15 jarige leeftijd is aangerand. En dan neemt zij na zo'n ervaring Jeroentje terug.
Ik snap haar ook echt niet!
Ze heeft recent ergens geschreven: "ik heb voor vergeving gekozen!"
Maar vergeven wil toch niet zeggen dat je dan dus met zo'n viespeuk verder moet leven?
vrijdag 15 augustus 2025 om 11:33
Jeroen vind ik echt zo'n niks aan man, viespeuk en in het Gooi gaan de geruchten al zo lang dat hij het met allerlei veel jongere meisjes doet. Al lang voor het Voice gedoe speelde dit al.
Voor mij is het echt ongelooflijk dat een vrouw als Linda met eigen bedrijven en zakelijk gezien niks te klagen bij zo'n engerd blijft. Ik had al nooit zoveel met haar maar nu heeft ze voor mij echt afgedaan. Dat rare ontkennen wat ze de hele tijd heeft gedaan, geen enkele empathie met de slachtoffers, die boze statements waarin ze vooral zichzelf als slachtoffer ziet, het terugnemen van die man. Ik vind het allemaal zo lelijk en egoïstisch. Die hele wereld met al het nepotisme is vreselijk en lelijk.
Voor mij is het echt ongelooflijk dat een vrouw als Linda met eigen bedrijven en zakelijk gezien niks te klagen bij zo'n engerd blijft. Ik had al nooit zoveel met haar maar nu heeft ze voor mij echt afgedaan. Dat rare ontkennen wat ze de hele tijd heeft gedaan, geen enkele empathie met de slachtoffers, die boze statements waarin ze vooral zichzelf als slachtoffer ziet, het terugnemen van die man. Ik vind het allemaal zo lelijk en egoïstisch. Die hele wereld met al het nepotisme is vreselijk en lelijk.
vrijdag 15 augustus 2025 om 11:36
Inderdaad ja.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
vrijdag 15 augustus 2025 om 11:44
We weten niet wat er klopt, het blijft het woord van de slachtoffers tov Jeroen. En die heeft glashard gelogen en bedrogen, dus niet bepaald het voordeel vd twijfel. Het patroon, icm met zn eigen bekentenissen, is duidelijk. Dat zou haar aan het denken moeten zetten. Of er al dan niet iets strafrechtelijks is voorgevallen is helaas niet te bewijzen, vreemd dat ze daar zo de nadruk op legt. Ze weet ook vast dat dit soort dingen moeilijk te bewijzen zijn. Maar zie hoe het bij Rens ging, die bleef ook na de veroordeling ontkennen dat haar man zoiets zou doen. Ik zou ze iig niet meer moeten, er zit iets intrinsiek fout met dat soort mannen.Suus schreef: ↑15-08-2025 08:47Ja precies. Ze kan niet weten of de details uit de rapporten niet kloppen, want ze was er niet bij.
Ze wist er tot voordat bekend werd dat Jeroen deze daden had gedaan, van niks. Letterlijk niks. Ze had het waarschijnlijk niet verwacht. Dus waarom zouden de andere details niet waar zijn?
Ze weet heel goed dat het niet klopt, maar houdt zichzelf voor de gek. En dat moet ze natuurlijk zelf weten.
En idd, ze had dit niet verwacht want bij haar en de kids was ie zo lief en aardig. Logisch, in een relatie, zeker als dat de (vermogende) zus van je werkgever is. Dat ze dit allemaal wil negeren en wil geloven dat hij nu anders is, is haar keuze, maar snappen doe ik het niet. Zo'n kerel wil je toch niet? En het vertrouwen is dan toch gewoon weg? Er zijn echt wel betere mannen te krijgen zeg!
zondag 17 augustus 2025 om 09:37
zondag 17 augustus 2025 om 09:40
Nee joh, ook die aandacht is gewoon een mooi verdienmodelletje.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras.
zondag 17 augustus 2025 om 09:48
Staat pontificaal op haar tijdschrift is gewoon marketing voor haar.
Ze deelt het exclusief voor haar lezers jaja
zondag 17 augustus 2025 om 11:20
LizzyLee schreef: ↑15-08-2025 11:44We weten niet wat er klopt, het blijft het woord van de slachtoffers tov Jeroen. En die heeft glashard gelogen en bedrogen, dus niet bepaald het voordeel vd twijfel. Het patroon, icm met zn eigen bekentenissen, is duidelijk. Dat zou haar aan het denken moeten zetten. Of er al dan niet iets strafrechtelijks is voorgevallen is helaas niet te bewijzen, vreemd dat ze daar zo de nadruk op legt. Ze weet ook vast dat dit soort dingen moeilijk te bewijzen zijn. Maar zie hoe het bij Rens ging, die bleef ook na de veroordeling ontkennen dat haar man zoiets zou doen. Ik zou ze iig niet meer moeten, er zit iets intrinsiek fout met dat soort mannen.
En idd, ze had dit niet verwacht want bij haar en de kids was ie zo lief en aardig. Logisch, in een relatie, zeker als dat de (vermogende) zus van je werkgever is. Dat ze dit allemaal wil negeren en wil geloven dat hij nu anders is, is haar keuze, maar snappen doe ik het niet. Zo'n kerel wil je toch niet? En het vertrouwen is dan toch gewoon weg? Er zijn echt wel betere mannen te krijgen zeg!
Ik geloof de slachtoffers. En inderdaad, aangezien Jeroen heeft gelogen en Linda heeft bedrogen, staat hij met 10-0 achter.
zondag 17 augustus 2025 om 11:22
OlleGrieze schreef: ↑17-08-2025 09:40Nee joh, ook die aandacht is gewoon een mooi verdienmodelletje.
Dat heeft zij niet nodig. Die heeft miljoenen en miljoenen.
Het gaat haar er echt om dat ze begrip wil.
zondag 17 augustus 2025 om 11:48
Jeroen kent inmiddels de geheimen van De Mol's. Misschien blijven ze hem daarom goed gezind. Daarbij is Linda de Mol onzeker. Ze heeft constant bevestiging nodig. Die keer dat ze naturel op de cover ging, maar foundation, lipliner, mascara, wenkbrauw vulling, highlighter zichtbaar waren. Liegen is haar eerste natuur, niet haar tweede.
zondag 17 augustus 2025 om 11:56

Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras.
zondag 17 augustus 2025 om 12:40
Die miljoenen heeft ze o.a. vanwege een zorgvuldig geboetseerd imago, daar is dit stuk onderdeel van. Dat lijkt me echt iets heel anders dan begrip willen. Maar goed, als dat het idee is dat mensen bij haar stuk hebben, dan heeft het dus uitgepakt zoals ze wilde, passend bij het door haar gecreëerde imago
maandag 18 augustus 2025 om 11:59
En in haar Linda zomerboek stond ook weer een pagina's lang artikel over haar neef Johnny de Mol. Dan haak ik wel af.
maandag 18 augustus 2025 om 12:10
Ik lees niet vaak over derden of zelfs verdachten die hun eigen dossier helemaal door kunnen spitten. Je kunt wel inzage krijgen natuurlijk. Maar als derde persoon? Ik hoor dat gewoon nooit dat een derde het hele plaatje te zien krijgt. In zo'n dossier. Via een advocaat kan er wel wat natuurlijk. Maar zo compleet, bijzonder.
maandag 18 augustus 2025 om 12:28
Nepotisme viert hoogtij bij de Mollen. De enige die zich rustig houdt is de vrouw van John.die hoor en zie je niet en gaat rustig haar eigen gang en bemoeit zich niet met de buiten wereld. Ik geloof dat ik dat ook zou doen in haar situatie.je bent zo je plek kwijt daarBackpack10 schreef: ↑18-08-2025 11:59En in haar Linda zomerboek stond ook weer een pagina's lang artikel over haar neef Johnny de Mol. Dan haak ik wel af.
Ik ken haar niet hooguit n paar keer op fotos gezien. Heb wel respect voor haar dat ze niet steeds op de voorgrond hoeft. En de camera zoekt.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
maandag 18 augustus 2025 om 13:19
Backpack10 schreef: ↑18-08-2025 12:10Ik lees niet vaak over derden of zelfs verdachten die hun eigen dossier helemaal door kunnen spitten. Je kunt wel inzage krijgen natuurlijk. Maar als derde persoon? Ik hoor dat gewoon nooit dat een derde het hele plaatje te zien krijgt. In zo'n dossier. Via een advocaat kan er wel wat natuurlijk. Maar zo compleet, bijzonder.
Nee hoor. Mijn jongste zoon heeft zijn eigen (complete) dossier en daar kan hij mensen in mee laten lezen wie hij maar wil. Staan zelfs de namen van mensen die de politie "gehoord" heeft in zijn geval. Niks bijzonders aan.
maandag 18 augustus 2025 om 14:23
chrisjoh schreef: ↑18-08-2025 12:28Nepotisme viert hoogtij bij de Mollen. De enige die zich rustig houdt is de vrouw van John.die hoor en zie je niet en gaat rustig haar eigen gang en bemoeit zich niet met de buiten wereld. Ik geloof dat ik dat ook zou doen in haar situatie.je bent zo je plek kwijt daar.
Ik ken haar niet hooguit n paar keer op fotos gezien. Heb wel respect voor haar dat ze niet steeds op de voorgrond hoeft. En de camera zoekt.
Maar ondertussen achter de schermen wordt ze toch wel ingezet.
https://www.ad.nl/show/mishandelde-shim ... ~ad8a7a51/
En doet ze aan damagecontrol.
https://www.veronicasuperguide.nl/nieuw ... gle.com%2F
Als je minder wil moeten, moet je minder willen.
maandag 18 augustus 2025 om 14:37
Ik denk niet dat verdachten in hun dossier de aangiftes, getuigenverhoren etc kunnen inzien.
maandag 18 augustus 2025 om 14:41
Nou, procespartijen hebben recht op inzage of afschrift. Dus verdachten, slachtoffers of nabestaanden. Zij zijn degene die van het OM toestemming krijgen. Dat is wat anders dan iedereen "mee laten lezen wie hij maar wil". Zou een mooie boel zijn, als inzage/verstrekking aan een procespartij gelijk staat aan "iedereen".
maandag 18 augustus 2025 om 14:43
Nou dan geloof je het niet. Ik heb het zelf gezien en gelezen, inclusief getuigenverklaringen.Backpack10 schreef: ↑18-08-2025 14:37Ik denk niet dat verdachten in hun dossier de aangiftes, getuigenverhoren etc kunnen inzien.
Sterker nog, ik heb een dossier van hem in onze kluis liggen...kan ik alles lezen wanneer ik wil.
Maar hé dan blijf jij lekker denken van niet.
maandag 18 augustus 2025 om 14:45
meisje85 schreef: ↑18-08-2025 14:41Nou, procespartijen hebben recht op inzage of afschrift. Dus verdachten, slachtoffers of nabestaanden. Zij zijn degene die van het OM toestemming krijgen. Dat is wat anders dan iedereen "mee laten lezen wie hij maar wil". Zou een mooie boel zijn, als inzage/verstrekking aan een procespartij gelijk staat aan "iedereen".
Ik heb een afgewikkeld dossier liggen en ja dat kan iedereen die toestemming heeft van mijn zoon lezen.
maandag 18 augustus 2025 om 14:49
Leuk dat je zoon toestemming geeft, maar de toestemming die hij van het OM heeft gekregen geldt voor hém. Dat is geen algemene toestemming om het dossier vervolgens te laten lezen aan wie hij wil. Hij heeft die toestemming gekregen omdat het hem aangaat en de wet schrijft logischerwijs voor dat hij dus dat recht heeft, verkregen vanuit zijn rol als partij in de zaak. Dat is geen toestemming om vervolgens te doen en laten met het dossier wat hij wil.
maandag 18 augustus 2025 om 14:50
Reageer je altijd zo vriendelijk als iemand zich hardop iets afvraagt?
maandag 18 augustus 2025 om 14:52
Maar jouw zoon is slachtoffer denk ik , geen verdachte ?

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in