Entertainment alle pijlers

Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 17!!

17-05-2025 19:20 1471 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Afbeelding Afbeelding
Relax we're all crazy, it's not a competition
De conclusie voor elke vreemdgaande en / of verkrachtende sukkel:
Sleep je ex 3 weken naar Zuid-Amerika en ze wil wel terug een relatie met je.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Ik kan echt kwaad worden om zinnetjes als
"Ik zag iemand die diep in de spiegel heeft gekeken, heel veel over zichzelf heeft geleerd, ontzettend veel spijt heeft en die man niet meer wil zijn", vervolgt ze. "Iemand die voor zijn fouten veel harder gestraft is dan anderen en iemand waar ik ondanks alles nog steeds heel erg veel van hou.

Dus hij wist eerder niet dat je niet zomaar aan meisjes mocht zitten? Dat moest hij op zijn 52e nog leren? Het zijn geen fouten hoor, het is gewoon misbruik.
Yakuzakiko schreef:
13-08-2025 19:40
Ik kan echt kwaad worden om zinnetjes als
"Ik zag iemand die diep in de spiegel heeft gekeken, heel veel over zichzelf heeft geleerd, ontzettend veel spijt heeft en die man niet meer wil zijn", vervolgt ze. "Iemand die voor zijn fouten veel harder gestraft is dan anderen en iemand waar ik ondanks alles nog steeds heel erg veel van hou.

Dus hij wist eerder niet dat je niet zomaar aan meisjes mocht zitten? Dat moest hij op zijn 52e nog leren? Het zijn geen fouten hoor, het is gewoon misbruik.
Nou dat inderdaad, strontmoe van dit soort mensen.
Yakuzakiko schreef:
13-08-2025 19:36
Die smeerlappen zijn altijd alleen maar met hun eigen hachie bezig, ook als er een rechtszaak van komt. Dan zien ze alleen zichzelf als slachtoffer, je hoort ze altijd maar emmeren over hun gezin kwijt, baan kwijt, hele leven kapot gemaakt.. Ikke ikke ikke.
Maar als jij je het lichaam van een ander, ook nog jonge meiden, toeëigent voor je eigen plezier, zit er iets fundamenteel fout in je karakter.
Het is niet gestopt omdat hij tot inkeer is gekomen, maar omdat het is uitgekomen.
Hij kijkt neer op vrouwen. Fijn mens.
:worship:
100% eens.
Jeroentje is volgens Linda ‘harder gestraft dan anderen’?

Leg eens uit Linda. Als je durft. Schrijf daar maar eens een stukje over in je nepotisme blaadje met je steeds je dinnetjes en je De Mol slaafjes op de voorkant.

Bah, wat heb jij afgedaan door die slappe bal van je te verdedigen. Want je ‘las in het dossier dingen waarvan je meteen wist dat ze niet klopten’.

Welke dingen dan Linda? Jeroentje kan jou alles wijsmaken. Zo wanhopig en onzeker ben je.
Als je minder wil moeten, moet je minder willen.
Yakuzakiko schreef:
13-08-2025 19:36
Die smeerlappen zijn altijd alleen maar met hun eigen hachie bezig, ook als er een rechtszaak van komt. Dan zien ze alleen zichzelf als slachtoffer, je hoort ze altijd maar emmeren over hun gezin kwijt, baan kwijt, hele leven kapot gemaakt.. Ikke ikke ikke.
Maar als jij je het lichaam van een ander, ook nog jonge meiden, toeëigent voor je eigen plezier, zit er iets fundamenteel fout in je karakter.
Het is niet gestopt omdat hij tot inkeer is gekomen, maar omdat het is uitgekomen.
Hij kijkt neer op vrouwen. Fijn mens.
Ja walgelijk. En dat Linda Jeroentje heeft teruggenomen vind ik onbegrijpelijk.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
SweetFirefly schreef:
13-08-2025 20:09

Leg eens uit Linda. Als je durft. Schrijf daar maar eens een stukje over in je nepotisme blaadje met je steeds je dinnetjes en je De Mol slaafjes op de voorkant.

Bah, wat heb jij afgedaan door die slappe bal van je te verdedigen. Want je ‘las in het dossier dingen waarvan je meteen wist dat ze niet klopten’.

Welke dingen dan Linda? Jeroentje kan jou alles wijsmaken. Zo wanhopig en onzeker ben je.
Dit inderdaad.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
charlottew88 schreef:
13-08-2025 20:23
Eens.
charlottew88 schreef:
Echt he
charlottew88 schreef:
Nou zeg dat wel ja.
charlottew88 schreef:
sluit mij aan bij de rest, en die griet op het vliegveld is net zo misselijk.

ze had liever naar Alaska kunnen gaan :bonk:
Nick Canon gelooft niet in co-ouderschap.
Tsja, als je 12 kinderen bij 6 vrouwen hebt is dat een hele logistieke operatie denk ik. Ik vind het wel triest voor de kinderen.

https://www.nu.nl/achterklap/6365540/ni ... gle.com%2F
wat een mafklapper is het ook :facepalm:
Hij kent ook niet alle namen van zijn kinderen. Zie onderstaande link. Het gênante moment begint op 2.20.

https://www.youtube.com/watch?v=PmMmnWx1qTg
SweetFirefly schreef:

Ja dit allemaal. Ik snap haar echt niet, waarom denkt ze dat dit de enige man is die ze kan krijgen??? Tuurlijk was hij lief en aardig voor haar en de kids, maar voor anderen gewoon echt niet en dat zit gewoon intrinsiek fout bij hem, zoals iemand al zei. Ze moet doen wat ze wil hoor met die kerel, maar JFC doe wat aan je onzekerheid!
Linda houdt zichzelf voor de gek door te zeggen dat sommige dingen uit het dossier van de slachtoffers niet kunnen kloppen.

En dat weet ze zelf ook heus wel.
Suus schreef:
14-08-2025 10:22
Linda houdt zichzelf voor de gek door te zeggen dat sommige dingen uit het dossier van de slachtoffers niet kunnen kloppen.

En dat weet ze zelf ook heus wel.
Weet niet of ze dat echt weet, of het gewoon niet kan/wil geloven. Het is natuurlijk een strategie om hiermee om te gaan: gewoon ontkennen voor jezelf. Ontkennen dat deze man dit soort foute eigenschappen heeft, al heeft ie in een kliniek gezeten voor seksverslaving. Snap ik ergens wel, maar zou zo iemand never nooit meer het voordeel van de twijfel geven. Doet me denken aan Rens Kroes en haar veroordeelde verkrachtende man. Jammer dat Jeroen nooit veroordeeld is, helaas wegens gebrek aan bewijs.
SweetFirefly schreef:

Zou ze hier lezen denk je?
ZomerVlinder schreef:
14-08-2025 13:12
Zou ze hier lezen denk je?
Ze is berucht om haar copycatgedrag, dus ja, dat denk ik wel en anders lezen haar dinnetjes hier wel. Zaken die vrouwen bezig houden lees je hier en kunnen dus gebruikt worden als onderwerp voor de Linda.

Copycatgedrag:
Haar blad Linda. gekopieerd van Oprah's blad 'O', The Oprah Magazine.
Gooische Vrouwen, gekopieerd van Desperate Housewives.
De familie Kruys kopie van Modern Family
Iedereen is gek op Jack, kopie van Everybody loves Raymond
Breinstein, duidelijk geinspireert door Harry Potter films.

En overal moet dan expliciet vermeld worden: Bedacht door Linda de Mol.

De hoofdrollen worden meestal gespeeld door vriendinnen van haar en meestal is de muziek verzorgt door haar eigen enge Jeroentje.

Haast sektarisch, dat nepotisme van de De Mol clan.
SweetFirefly schreef:
14-08-2025 14:50
Ze is berucht om haar copycatgedrag, dus ja, dat denk ik wel en anders lezen haar dinnetjes hier wel. Zaken die vrouwen bezig houden lees je hier en kunnen dus gebruikt worden als onderwerp voor de Linda.

Copycatgedrag:
Haar blad Linda. gekopieerd van Oprah's blad 'O', The Oprah Magazine.
Gooische Vrouwen, gekopieerd van Desperate Housewives.
De familie Kruys kopie van Modern Family
Iedereen is gek op Jack, kopie van Everybody loves Raymond
Breinstein, duidelijk geinspireert door Harry Potter films.

En overal moet dan expliciet vermeld worden: Bedacht door Linda de Mol.

De hoofdrollen worden meestal gespeeld door vriendinnen van haar en meestal is de muziek verzorgt door haar eigen enge Jeroentje.

Haast sektarisch, dat nepotisme van de De Mol clan.
haar films ook, April,May June is een remake van een Filipijnse film met dezelfde naam.
nh ''beter goed gejat dan slecht bedacht'' zullen we maar zeggen...,
LizzyLee schreef:
14-08-2025 11:47
Weet niet of ze dat echt weet, of het gewoon niet kan/wil geloven. Het is natuurlijk een strategie om hiermee om te gaan: gewoon ontkennen voor jezelf. Ontkennen dat deze man dit soort foute eigenschappen heeft, al heeft ie in een kliniek gezeten voor seksverslaving. Snap ik ergens wel, maar zou zo iemand never nooit meer het voordeel van de twijfel geven. Doet me denken aan Rens Kroes en haar veroordeelde verkrachtende man. Jammer dat Jeroen nooit veroordeeld is, helaas wegens gebrek aan bewijs.

Ja precies. Ze kan niet weten of de details uit de rapporten niet kloppen, want ze was er niet bij.
Ze wist er tot voordat bekend werd dat Jeroen deze daden had gedaan, van niks. Letterlijk niks. Ze had het waarschijnlijk niet verwacht. Dus waarom zouden de andere details niet waar zijn?

Ze weet heel goed dat het niet klopt, maar houdt zichzelf voor de gek. En dat moet ze natuurlijk zelf weten.
ons favoriete scam-koppel is weer bezig;

Ondanks ladingen kritiek blijven Bas en Nicolette achter krimpende slippers staan
De commotie rond de HappyFlops die Bas Smit en Nicolette van Dam aanprijzen op Instagram, blijft maar voortduren. Na alle kritiek op de kwaliteit geeft het stel nu toe dat de slippers inderdaad kunnen krimpen. Toch blijven ze achter de samenwerking staan.

https://www.ditjesendatjes.nl/ondanks-l ... pers-staan
Rouge__ schreef:
14-08-2025 15:26
haar films ook, April,May June is een remake van een Filipijnse film met dezelfde naam.
nh ''beter goed gejat dan slecht bedacht'' zullen we maar zeggen...,
Net als Alles Op Tafel (remake van de Italiaanse film Perfetti sconosciuti).
A question that sometimes drives me hazy: Am I or are the others crazy?
https://www.nu.nl/achterklap/5214404/li ... erand.html

Wat ik niet snap Linda zei in 2018 dat zij op 15 jarige leeftijd is aangerand. En dan neemt zij na zo'n ervaring Jeroentje terug.
Morgan-Salander schreef:
15-08-2025 09:28
Net als Alles Op Tafel (remake van de Italiaanse film Perfetti sconosciuti).
ook nog, je zou toch denken dat met haar lange loopbaan dat ze heus wel zelf iets kan verzinnen, of er is vast wel iemand anders binnen het team met creative ideeën.
charlottew88 schreef:
15-08-2025 09:33
https://www.nu.nl/achterklap/5214404/li ... erand.html

Wat ik niet snap Linda zei in 2018 dat zij op 15 jarige leeftijd is aangerand. En dan neemt zij na zo'n ervaring Jeroentje terug.
ze blijft zichzelf wel goed voor schut zetten...

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven