Singles Unite - Deel 3 2025 🌻 Swipe, chat & shine

24-07-2025 10:24 638 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Nieuw topic, nieuwe kansen,
(ont)matchen, kletsen en sjansen
Dat in ons happy single bestaan
nieuwe liefdes mogen ontstaan

Welkom en klets gezellig mee :cheer2:
Peertjes schreef:
19-08-2025 14:10
Nee, ik heb absoluut niet de behoefte emoties rondom wereldproblemen met een date te delen.

Thuis bespreken we deze onderwerpen wel en soms ontstaat er een discussie, is er ruimte voor het delen van zorgen etc.
Ik vind dat zeker ook belangrijke gespreksonderwerpen.

Politieke voorkeur vind ik in een relatie wel belangrijk, maar daar zit wel rek in om het zo te zeggen.
Een man die racistische uitspraken doet, die homoseksualiteit afkeurt of vergelijkbaar die mag mijn tafel verlaten.

Die date die graag met zijn geld strooide daar zat ik eens naast in de auto. Zegt hij ineens dat hij even de lampen aan moet zetten. Ik begreep hem niet. Toen zei hij dat het een geintje was. Maar ik snapte het hele geintje ook helemaal niet. Ook niet toen hij vroeg of ik die vrouw niet had gezien die langsreed en ja, die had ik gezien. Nog snapte ik het niet.
Die vrouw had een donkere huidskleur zei hij toen beschamend.
Ik was gewoon verbijsterd en dat had hij dus duidelijk wel gemerkt aan mijn reactie.
Dat soort mannen filteren zichzelf snel uit, dat scheelt.

Oh wat erg. Idd, dat soort mensen met zulke uitspraken filteren zichzelf er wel uit.
Peertjes schreef:

Die date die graag met zijn geld strooide daar zat ik eens naast in de auto. Zegt hij ineens dat hij even de lampen aan moet zetten. Ik begreep hem niet. Toen zei hij dat het een geintje was. Maar ik snapte het hele geintje ook helemaal niet. Ook niet toen hij vroeg of ik die vrouw niet had gezien die langsreed en ja, die had ik gezien. Nog snapte ik het niet.

Wat erg!

Wel fijn dat je ook gelijk van deze man zijn ware kleuren kon zien.
Peertjes schreef:
Nee, ik heb absoluut niet de behoefte emoties rondom wereldproblemen met een date te delen.

Thuis bespreken we deze onderwerpen wel en soms ontstaat er een discussie, is er ruimte voor het delen van zorgen etc.
Ik vind dat zeker ook belangrijke gespreksonderwerpen.

Politieke voorkeur vind ik in een relatie wel belangrijk, maar daar zit wel rek in om het zo te zeggen.
Een man die racistische uitspraken doet, die homoseksualiteit afkeurt of vergelijkbaar die mag mijn tafel verlaten.

Ik was gewoon verbijsterd en dat had hij dus duidelijk wel gemerkt aan mijn reactie.
Dat soort mannen filteren zichzelf snel uit, dat scheelt.
Omg...nee dat vind ik gewoon echt niet kunnen.....
Vaak vragen ze wel op dates wat ik bijv. echt niet vind kunnen en dat zeg ik wel vaak al dat ik echt een hekel heb om mensen te vooroordelen op uiterlijk bijv. als iemand gezetter is en dat ze daar dan grapjes of afkeurend over gaan zitten doen. Ik kan dat heel slecht hebben....laat mensen gewoon in hun waarde, je weet niet waarom iemand zo of zus is.

Over wereld dingen enz....nee sorry dat houdt mij zo weinig bezig. Echter heb ik het zelfde wel als jij....politiek gezien zelfde kant een beetje gaan en racistisch zoals homoseksualiteit ect....nope...daar is de deur. Ik heb homoseksuele vrienden.....en ben super blij om ze te hebben.
Ja politiek gezien zeker ook, al zit daar bij mij ook wel wat breedte in, maar zoals jij vertelt, Peertje, zo’n man is idd gelijk een no go.
Plastics, sorry, hoop dat het een beetje gaat? Goed dat je ruimte neemt. Ben wsl in de war met iemand anders, Lemon?
MissUnderstood schreef:
19-08-2025 14:28
Wat erg!

Wel fijn dat je ook gelijk van deze man zijn ware kleuren kon zien.
Ja, vréselijk toch!

Maar inderdaad ook de profielen met anti vaxx etc..

Diezelfde man die moest ook iedere poep en scheet op zijn Facebook delen. Privacy van anderen, van je kinderen, gevaren online.. alsof hij water zag branden.

Deze man moest inderdaad wel een lampje gaan aanzetten, maar dat had niets met de voorbijganger van destijds te maken 🤣
Plasticss schreef:
19-08-2025 13:23
Uh? ik heb nu momenteel niemand waarmee ik date...ja Lassie heb ik even weer gezien (was echt weken geleden alweer) maar die heeft een auto en is niet ziek? Ik denk dat je me verward met één van de andere hahaha.

Voor mij is daten even nu not-done....ik kan dat er echt niet bij hebben...gisteren EMDR therapie gehad...ik was en ben kapot. Voel me zo moe alsof ik de griep heb. Voor de rest wel een opluchting....over 4 weken weer.
Ze was idd in de war met Lemon_Pledge.

Verstandig om niet te daten nu. EMDR therapie is hard werken, gun jezelf de rust en de tijd.
Ik ga niet veel praten over politiek maar je merkt toch wel vanzelf hoe iemand over bepaalde dingen denkt. Er mag wat verschil zijn maar niet extreem.

Plasticss succes met de therapie!
Ik vind het belangrijk dat maatschappelijke en politieke standpunten niet haaks op elkaar staan, maar ze hoeven ook niet helemaal gelijk te zijn.

Tijdens corona sprak ik af met een man die steeds extremer werd over dat onderwerp. Toen hij mij ervan probeerde te overtuigen dat alle mensen zonder vaccin in een kamp moesten worden gestopt, was ik er wel klaar mee 😅
Als ik online zou daten, zou ik iedereen die zo fanatiek is dat maatschappelijke en politieke standpunten prominent in het profiel moeten worden genoemd, skippen - van antivaxxer tot Palestijns vlaggetje (gebeurt dat laatste op de apps, eigenlijk?).
Ik vraag politieke voorkeur ook van tevoren uit, sinds ik aan tafel kwam te zitten met een pvv'er. Zo zonde van mijn tijd!

Dat iemand op bepaalde punten een andere mening heeft, dat kan. Je hoeft echt niet per se op 'mijn' partij te stemmen. Maar ik heb wel grenzen.
Geen wappies en ook geen mensen die goedpraten wat er in momenteel Gaza gebeurt.
Hoi allemaal.

Ik ben sinds kort ook weer vers op de markt ☺️

Politiek en wereldnieuws heb ik al 3jaar op een veel lager pitje staan. Na 30jaar heb ik al dat geblabla wel gezien. Je wordt er niets wijzer van en ze besodemieteren je achteraf toch weer. Allemaal poppenkast voor het volk.

Ik ben nu meer met mijn eigen leven en bubbel bezig.
En soms is ff lekker uit de bocht vliegen 😏
Enjoy life.
Do something stupid !
Het is hier stilletjes. Ben benieuwd hoe het is met iedereen.

Peertjes, nog iets vernomen van werkman? En weet je wanneer je hem weer ziet?

Attraverso, hoe is het met motorman?

Emmely, heb je nog een date afgesproken ondanks je twijfels?

MissUnderstood, al iets gehoord van je date over een vervolg?

En de rest, nog ontwikkelingen? Er is veel geschreven en weet niet alles meer uit m'n hoofd..
Ik heb inmiddels contact met een leuke man, nog geen date geweest. Wel m'n twijfels omdat hij in de gesprekken erg de nadruk legt op het fysieke. En ik ben wel 'opzoek' naar iets serieus. Hij geeft aan vooral te willen genieten van elkaar, etc.. Dat is in principe ook wel waar ik wel op hoop, zeker in het begin gaat het om het genieten van elkaar. Maar niet alleen dát natuurlijk, de basis moet wel zijn dat je elkaar zo leuk vindt dat er misschien iets serieus inzit. Dus je onderzoekt ook wie de ander is, of diegene bij je zou passen, etc.. Ik vind het een lastige want hij geeft een beetje tegenstrijdige signalen daarin. En het 'go with the flow' is voor mij niet zo weggelegd na genoeg ervaringen. Dus ik ben er nog niet uit wat hiermee te doen.
Idd_ hangt er van af waarom hij zo het fysieke benadrukt. Wanneer hij heeft gedate met een vrouw die dat achteraf gezien niet zo belangrijk vindt en hij zijn tijd niet meer wil verspillen aan zo iemand begrijp ik wel dat hij polst hoe jij daar in staat. Iemand die er blijft over praten is voor mij echter een afknapper. Ik praat niet over seks met een wildvreemde. Als het onderwerp valt zeg ik wel hoe ik er in sta met een partner.

Hier sporadisch app contact, valt wel op dat hij spontaan naar dingen vraagt waar ik het even over had de keren dat we elkaar zagen, hij stuurt foto's van dingen waar hij mee bezig is... en dan weer enkele dagen niets. Hebben nog afgesproken om dingen samen te doen maar niet op korte termijn. Ik heb het nu druk maar hij heeft het een paar weken heel erg druk. En dat is oprecht geen smoes. Dus ja... ik bekijk het nog even,...
Attra, ja daar zit wat in. Ik ben alleen duidelijk geweest erover en hij gaat er idd op door. Hij wil het liefst al wat fantasietjes uitwisselen en dat vind ik lastig, omdat je idd met een wildvreemde praat.

Klinkt op zich heel goed dat hij e.e.a. blijft sturen en attent is in het vragen naar dingen waar je het over hebt gehad. Jammer dat het nog even duurt voordat jullie elkaar kunnen zien. Het is zo wel veel geduld hebben, maar wie weet vormen jullie op deze manier juist een basis. Aan de andere kant weet je natuurlijk nog niet waar je aan toe bent en zou ik een evt. andere leuke man niet laten schieten (als deze al kans maakt haha).
Idd, Voor mij is dat ook een afknapper. Lastig dat het zo tegenstrijdig is. Ik ben san geneigd te denken dat hij zegt wat hij denkt dat je wilt horen om je in bed te krijgen.

Attraverso, De man waar ik contact mee had appte ook op die manier. Dan weer een hele avond of meerdere dagen veel contact, dan weer een paar dagen niks. Ik merk dat ik daar erg onzeker van wordt.

Ik heb toch nog best veel contact gehad met de man waar ik het eerder over had. Maar het blijft heel wisselend. Maandag en dinsdag de hele dag appjes over een weer, over een tweede date gehad, hij gaf aan dat hij me graag nog eens wil zien. Woensdag wat minder, donderdagochtend appt hij mij met excuses omdat hij 's avonds niet meer teruggeappt had. Hij was op de bank in slaap gevallen en vervolgens op bed gegaan. En vervolgens radiostilte. Hij heeft een drukke baan en zijn kind is dit weekend bij hem, dus dat kan een verklaring zijn. Maar ik vind dit wel irritant. Als hij me niet meer wil zien mag hij dat ook eerlijk zeggen.

Ik swipe intussen rustig verder. Had gisteren een match, na 3 zinnen vraagt hij of ik gevoelige tepels heb. Vreselijk.
Idd_ schreef:
24-08-2025 14:05
Attra, ja daar zit wat in. Ik ben alleen duidelijk geweest erover en hij gaat er idd op door. Hij wil het liefst al wat fantasietjes uitwisselen en dat vind ik lastig, omdat je idd met een wildvreemde praat.
Dat vind ik een erg grote afknapper en zou ik helemaal geen zin in hebben. Een man die op zoek is naar iets serieus doet dat mi. ook niet. Maar dat is mijn mening.
Wie weet wat voor een creep zit aan de andere kant...
Troela dat zijn wel legitieme redenen om het druk te hebben en ook toe te zijn aan wat ontspanning zonder telefoon. En jullie hebben het over een 2de date, concrete plannen? Hele dagen zitten appen vind ik niet nodig of belangrijk.

Ik swipe ook heel af en toe maar ik merk dat het me niet echt kan boeien...
Even een testbericht. Mijn berichten blijven om de een of andere reden onzichtbaar...

Ah, het lijkt nu te werken. Ik postte hier al een week geleden weer een bericht, maar het bleef op onzichtbaar staan en inmiddels lijkt het zelfs geheel verdwenen (alleen nog zichtbaar als je me loept). Het zal wel. Ik ben terug dus. Ga wel wat meer letten op wat ik hier deel, want mijn situatie is nogal specifiek. Maar ik vond dit topic te leuk om uit weg te blijven.
The impossible only takes a little longer
Attraverso schreef:
24-08-2025 14:16

Dat komt dan door motorman ;-D .
Attraverso schreef:
Troela dat zijn wel legitieme redenen om het druk te hebben en ook toe te zijn aan wat ontspanning zonder telefoon. En jullie hebben het over een 2de date, concrete plannen? Hele dagen zitten appen vind ik niet nodig of belangrijk.

Eens. Alleen dagenlang radiostilte is dan weer het andere uiterste. Ik begrijp wel dat je daar onzeker van kunt worden.
Mus* schreef:
24-08-2025 14:23
Even een testbericht. Mijn berichten blijven om de een of andere reden onzichtbaar...

Jaa ik zie je. (O) Welkom terug!
Attraverso schreef:

Snap ik ook heel goed hoor, ik vind het ook irritant aan mezelf. Terwijl ik uit zijn berichten van afgelopen week op kan maken dat hij me weer wil zien.

We hebben nog geen datum gepland, maar al wel wat we gaan doen en waarschijnlijk volgende weekend.
Idd_ schreef:
24-08-2025 14:30
Eens. Alleen dagenlang radiostilte is dan weer het andere uiterste. Ik begrijp wel dat je daar onzeker van kunt worden.
Precies, ik wacht af of er nog een bericht komt en anders app ik hem in de loop van volgende week.
Idd_ schreef:
24-08-2025 14:32
Jaa ik zie je. (O) Welkom terug!

Ah top, dankjewel! Dan ook maar even een update (ga ook bijlezen hier). Ik ben weer terug na 4 weken in Nederland. We zijn zoveel mogelijk samen geweest en het was geweldig! De liefde is alleen maar gegroeid en we zijn inmiddels gewoon all in. Ik verbleef deels bij hem in huis en heb ook vrienden van hem leren kennen. Hij heeft zelfs mijn ouders al ontmoet. Gaat wel pittig worden om nu weer een hele tijd zonder elkaar te moeten. Hij gaat proberen om in oktober weer deze kant op te komen, maar dat hangt nog van werk af.
The impossible only takes a little longer
En zoals jullie zeggen, voor mij is het ook wel een afknapper. Ik heb het ook al laten weten dat ik dat te ver vind gaan omdat ik hem nog helemaal niet ken. Alleen probeerde hij het gisteren weer en heb ik toch wat antwoorden gegeven. Meer om te onderzoeken hoe ver hij wilde gaan. Maar echt goed voel ik mij er niet bij dus ga het in het vervolg wel afkappen.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven