Entertainment alle pijlers

Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 17!!

17-05-2025 19:20 1239 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Afbeelding Afbeelding
Relax we're all crazy, it's not a competition
muts87 schreef:
19-08-2025 16:39
Wel opvallend ook. Eerst allerlei foute mannen en dan eindigen met de Noorse troonopvolger. Dan kwam zij lijkt me ook niet echt uit een heel lekker milieu. Ga nu even googelen waar zij en Haakon elkaar hebben ontmoet. Want daar ben ik dan wel benieuwd naar.
tijdens een festival dacht ik.
Relax we're all crazy, it's not a competition
muts87 schreef:
Wel opvallend ook. Eerst allerlei foute mannen en dan eindigen met de Noorse troonopvolger. Dan kwam zij lijkt me ook niet echt uit een heel lekker milieu. Ga nu even googelen waar zij en Haakon elkaar hebben ontmoet. Want daar ben ik dan wel benieuwd naar.
Nouveau zegt:
“Royals komen ook echt overal. Dus ook in een concertzaal kun je zomaar voor een prins vallen. Het overkwam single mom Mette-Marit tijdens het Quart Festival in Kristiansand. Twee jaar later waren ze getrouwd en woonde ze op het paleis.”
Pieremachochel
muts87 schreef:
Ze heeft blijkbaar een brede smaak van drugscrimineel tot prins. Ik blijf het een vreemd verhaal vinden. Heel romantisch natuurlijk dat huwelijk met een burgermeisje, maar dit is wel de overtreffende trap van je milieu ontstijgen.
Turtlerain schreef:
19-08-2025 19:02
Ze heeft blijkbaar een brede smaak van drugscrimineel tot prins. Ik blijf het een vreemd verhaal vinden. Heel romantisch natuurlijk dat huwelijk met een burgermeisje, maar dit is wel de overtreffende trap van je milieu ontstijgen.
Mabel, anyone? Die had ook types van diverse pluimage.
mienbillekesjeuken schreef:
19-08-2025 19:25
Mabel, anyone? Die had ook types van diverse pluimage.
Oh ja, die hadden we ook. Maar Mette Marit is toch wel een stapje verder met een vader in de bajes enzo.
Voor het koningshuis is het te hopen dat het niet in de genen zit.
Rob Kemps trouwt dit weekend in Parijs.
.
treesje4 wijzigde dit bericht op 21-08-2025 18:38
Reden: 1x is genoeg
95.00% gewijzigd
.
treesje4 wijzigde dit bericht op 21-08-2025 18:38
Reden: Idem
95.00% gewijzigd
Gaat het, Treesje? Je lijkt er nogal van onder de indruk ;-D .
Als je minder wil moeten, moet je minder willen.
Treesje4 schreef:
21-08-2025 18:37
Rob Kemps trouwt dit weekend in Parijs.
Hoe lang zouden ze het uithouden samen? Weer zo'n lul van een vent die ineens "zijn echte ware liefde" heeft gevonden en daar zo aanstellerig luidruchtig over is, ik vind dat altijd zo'n steek onder water naar in dit geval zijn ex met wie hij twee (jonge volgens mij ook nog?) kinderen heeft.
Timetraveler schreef:
21-08-2025 18:41
Hoe lang zouden ze het uithouden samen? Weer zo'n lul van een vent die ineens "zijn echte ware liefde" heeft gevonden en daar zo aanstellerig luidruchtig over is, ik vind dat altijd zo'n steek onder water naar in dit geval zijn ex met wie hij twee (jonge volgens mij ook nog?) kinderen heeft.
Het is ook allemaal zo cliché. Bijna 20 jaar samen met jeugdliefde, jongste kind was nog geen 1 of papa gaat ervandoor met één of ander achtergronddanseresje. Hoe Martin Moreiro wil je het hebben? En dan ook in 2 jaar trouwen, waarom in hemelsnaam?
Ik hebzon hekel aan dat soort mannen.bij de nieuwe vlam is alles beter.en leuker nu weten ze pas wat liefde is.😡
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Vivalafete25 schreef:
21-08-2025 20:02
Het is ook allemaal zo cliché. Bijna 20 jaar samen met jeugdliefde, jongste kind was nog geen 1 of papa gaat ervandoor met één of ander achtergronddanseresje. Hoe Martin Moreiro wil je het hebben? En dan ook in 2 jaar trouwen, waarom in hemelsnaam?

Ik las ooit eens een zin over de acteur Martijn Fischer die ineens populair was geworden door zijn Hazes-rol en ook zijn lange relatie verbrak en een nieuwe vrouw had.

"Hij heeft zijn carrière te danken aan zijn eerste vrouw. Hij heeft zijn tweede vrouw te danken aan zijn carrière."

Ik vond hem in deze ook wel toepasselijk.
Yildizlar2 schreef:
18-08-2025 14:52
Maar jouw zoon is slachtoffer denk ik , geen verdachte ?
Slachtoffers krijgen niks te lezen over verdachten met naam en toenaam. Ze worden net als getuigen niet adequaat beschermd. Het spreekwoord "De omgekeerde wereld" is hier van toepassing.
Ik was getuige en de verdachte wist waar ik woonde. Heb mn huis nu vergrendeld met camera's, breukmelders, pir's en meldkamer abonnement. Kreeg de tip van politie om bij een confrontatie in huis de man te mollen en een paar straten verder achter te laten. Geen grapje.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven