Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 17!!
vrijdag 22 augustus 2025 om 15:01
Hoeveel had die Frank gesnoven toen ie die onzin uitkraamde?MissNuada schreef: ↑22-08-2025 14:58Of Leontine die met zielige stem in gesprek is met Frank Masmeijer en nog een troela in een tv-programma, over Marco.
Dat Frank ook wel wist hoe mensen zo graag veroordelen maar dat familie die hun steunt zo belangrijk is, dat is heel erg nodig geweest voor Marco.
Want hij (Marco) heeft zo'n mooie ziel..
Kortsluiting krijg ik ervan.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
vrijdag 22 augustus 2025 om 15:06
Dat hoop ik ook en ik vraag mij af hoe lang de reactie van Miandejong en van Marijke4575 blijven staan.
charlottew88 wijzigde dit bericht op 22-08-2025 15:08
4.94% gewijzigd
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
vrijdag 22 augustus 2025 om 15:09
vrijdag 22 augustus 2025 om 15:51
MissNuada schreef: ↑22-08-2025 14:52I kid you not. ECHT wtf.![]()
![]()
![]()
Zijn ze wel helemaal goed daar bij Linda? Wat is dit dan voor post?
LAAT ONS VEILIG THUISKOMEN?
Zij heeft Jeroen terug genomen nadat hij jonge meiden heeft lastig gevallen.
En dan zulke dingen posten op de site van jouw blad?
https://www.instagram.com/linda/p/DNnTKkCpfa4/
Wat is Linda de Mol een ongelooflijke domme vrouw.
Het De Mol imperium had de bodem al bereikt maar ze gaat er nog met een vaart doorheen ook.
vrijdag 22 augustus 2025 om 16:40
Eerlijk gezegd vind ik het ook een vorm van victim blaming om Linda verantwoordelijk te houden voor iets wat haar vriend gedaan heeft. Nu mag ze nooit meer íets feministisch publiceren omdat ze Jeroen heeft teruggenomen? Zíj heeft niemand iets aangedaan, dat deed híj. En dat zij een blinde vlek heeft voor zijn daden is niet iets wat alleen Linda heeft. Dat komt veel vaker voor. Dat praat het niet goed (haar gedrag bedoel ik) maar het is wel menselijk om uit zelfbescherming dit soort onlogische gedachten te hebben. Ik heb eerder medelijden met haar dan dat ik haar verafschuw of haat vanwege iets waar zij nooit om heeft gevraagd maar waar ze wel mee moet dealen. Dat doet ze dom, absoluut, maar het lijkt er inmiddels op dat zij harder wordt aangepakt dan Jeroen, die toch echt de enige schuldige is.
vrijdag 22 augustus 2025 om 16:54
Door hem terug te nemen gaat ze akkoord met wat hij heeft gedaan. Dat vind ik respectoos naar de slachtoffers toe. Hoe kan zij iets zeggen over laat vrouwen veilig thuis komen terwijl haar man ook vrouwen zich ontzettend onveilg heeft laten voelen?Claire45 schreef: ↑22-08-2025 16:40Eerlijk gezegd vind ik het ook een vorm van victim blaming om Linda verantwoordelijk te houden voor iets wat haar vriend gedaan heeft. Nu mag ze nooit meer íets feministisch publiceren omdat ze Jeroen heeft teruggenomen? Zíj heeft niemand iets aangedaan, dat deed híj. En dat zij een blinde vlek heeft voor zijn daden is niet iets wat alleen Linda heeft. Dat komt veel vaker voor. Dat praat het niet goed (haar gedrag bedoel ik) maar het is wel menselijk om uit zelfbescherming dit soort onlogische gedachten te hebben. Ik heb eerder medelijden met haar dan dat ik haar verafschuw of haat vanwege iets waar zij nooit om heeft gevraagd maar waar ze wel mee moet dealen. Dat doet ze dom, absoluut, maar het lijkt er inmiddels op dat zij harder wordt aangepakt dan Jeroen, die toch echt de enige schuldige is.
Medelijden heb ik trouwens ook met haar. Ik geloof er niks van dat zij gelukkig is met Jeroen. Er moet iets knagen aan haar.
vrijdag 22 augustus 2025 om 19:09
vrijdag 22 augustus 2025 om 19:18
Yakuzakiko schreef: ↑22-08-2025 18:28Ik weet niet zo goed wat ik van Linda vind, maar de spotlight mag wat mij betreft ook wel weer naar Jeroen wat dit onderwerp betreft.
Eens
vrijdag 22 augustus 2025 om 20:27
Linda geeft een signaal met het terugnemen van een man die zich naar verschillende vrouwen op seksueel grensoverschrijdende manier heeft misdragen. En dat signaal zegt dat dusdanig gedrag mag worden vergeven als je persoonlijk daarvoor gemoedsrust hebt kunnen vinden. En ja, voor mij maakt zij haar hiermee mede-schuldig aan wangedrag van mannen. En heeft zij geen recht meer van spreken en moet ze haar mond houden.Claire45 schreef: ↑22-08-2025 16:40Eerlijk gezegd vind ik het ook een vorm van victim blaming om Linda verantwoordelijk te houden voor iets wat haar vriend gedaan heeft. Nu mag ze nooit meer íets feministisch publiceren omdat ze Jeroen heeft teruggenomen? Zíj heeft niemand iets aangedaan, dat deed híj. En dat zij een blinde vlek heeft voor zijn daden is niet iets wat alleen Linda heeft. Dat komt veel vaker voor. Dat praat het niet goed (haar gedrag bedoel ik) maar het is wel menselijk om uit zelfbescherming dit soort onlogische gedachten te hebben. Ik heb eerder medelijden met haar dan dat ik haar verafschuw of haat vanwege iets waar zij nooit om heeft gevraagd maar waar ze wel mee moet dealen. Dat doet ze dom, absoluut, maar het lijkt er inmiddels op dat zij harder wordt aangepakt dan Jeroen, die toch echt de enige schuldige is.
Je hoeft niet overal iets van te vinden.
vrijdag 22 augustus 2025 om 20:47
Ik vind dat je de vrouw (Linda in dit geval) de schuld geeft van iets dat haar vriend/man heeft gedaan. Je kunt ook proberen om je in haar te verplaatsen en dan niet op een hautaine manier, vanaf de zijlijn en samen met alle andere vrouwen die zo gemakkelijk oordelen (en waarom eigenlijk?) maar met een beetje mededogen: het zal je maar overkomen. Stel je voor. Dat kunnen wij ons niet voorstellen, en gelukkig maar, en tóch gebeurt het vaak genoeg. Linda afzeiken en cancellen - zoals hier gebeurt - is heel slecht, vooral omdat het vrouwen zijn die dat zo gretig doen. Dat vind ik ook een vorm van vrouwonvriendelijkheid. Zij heeft hier niet om gevraagd, het is haar overkomen. Dat ze slecht omgaat met de situatie is een ander verhaal. Maar ik geef het je te doen.puck-en-hans schreef: ↑22-08-2025 20:27Linda geeft een signaal met het terugnemen van een man die zich naar verschillende vrouwen op seksueel grensoverschrijdende manier heeft misdragen. En dat signaal zegt dat dusdanig gedrag mag worden vergeven als je persoonlijk daarvoor gemoedsrust hebt kunnen vinden. En ja, voor mij maakt zij haar hiermee mede-schuldig aan wangedrag van mannen. En heeft zij geen recht meer van spreken en moet ze haar mond houden.
vrijdag 22 augustus 2025 om 20:57
Wat Linda doet is de grens weer een beetje verder naar de verkeerde kant schuiven. Weer een stukje meer normaliseren van naar-vrouwen-toe evil gedrag. Daar wil ik geen mededogen voor hebben. Ik kan wel hopen èn mijn best doen om mijn zoon duidelijk te maken dat dit gedrag niet kan. Ik hoef niet te vergeven.Claire45 schreef: ↑22-08-2025 20:47Ik vind dat je de vrouw (Linda in dit geval) de schuld geeft van iets dat haar vriend/man heeft gedaan. Je kunt ook proberen om je in haar te verplaatsen en dan niet op een hautaine manier, vanaf de zijlijn en samen met alle andere vrouwen die zo gemakkelijk oordelen (en waarom eigenlijk?) maar met een beetje mededogen: het zal je maar overkomen. Stel je voor. Dat kunnen wij ons niet voorstellen, en gelukkig maar, en tóch gebeurt het vaak genoeg. Linda afzeiken en cancellen - zoals hier gebeurt - is heel slecht, vooral omdat het vrouwen zijn die dat zo gretig doen. Dat vind ik ook een vorm van vrouwonvriendelijkheid. Zij heeft hier niet om gevraagd, het is haar overkomen. Dat ze slecht omgaat met de situatie is een ander verhaal. Maar ik geef het je te doen.
Je hoeft niet overal iets van te vinden.
vrijdag 22 augustus 2025 om 21:11
Vergeven is ook niet nodig aangezien het jou niet persoonlijk aangaat. Hooguit op een abstract niveau, maar ik denk dat het belangrijk is om even niet alleen aan Linda te denken (want die is beroemd en rijk en blijkbaar vinden velen dat zij daarom een voorbeeldfunctie heeft) maar ook aan ándere vrouwen die hiermee te maken hebben, en die misschien ook wel de verkeerde keuze maken omdat ze bang zijn voor hun gezin, hun kinderen, hun toekomst, de buitenwereld, hun imago, hun financiële situatie, hun eigen mentale gezondheid, hun beoordelingsvermogen, hun eigen wanhoop enzovoort. Daar kun je best mededogen mee hebben. En tegelijkertijd denken: hopelijk ben ík wel sterk genoeg om die man op straat te dumpen als mij ooit zoiets overkomt.puck-en-hans schreef: ↑22-08-2025 20:57Wat Linda doet is de grens weer een beetje verder naar de verkeerde kant schuiven. Weer een stukje meer normaliseren van naar-vrouwen-toe evil gedrag. Daar wil ik geen mededogen voor hebben. Ik kan wel hopen èn mijn best doen om mijn zoon duidelijk te maken dat dit gedrag niet kan. Ik hoef niet te vergeven.
vrijdag 22 augustus 2025 om 21:17
Op zich eens hoor. Hij is de dader, de viezerik. Zij krijgt nu alleen even de aandacht door haar magazine.Yakuzakiko schreef: ↑22-08-2025 18:28Ik weet niet zo goed wat ik van Linda vind, maar de spotlight mag wat mij betreft ook wel weer naar Jeroen wat dit onderwerp betreft.
vrijdag 22 augustus 2025 om 21:18
vrijdag 22 augustus 2025 om 22:36
Ik ging nav dit bericht even kijken kijken maar het bericht is verwijderd.MissNuada schreef: ↑22-08-2025 14:52I kid you not. ECHT wtf.![]()
![]()
![]()
Zijn ze wel helemaal goed daar bij Linda? Wat is dit dan voor post?
LAAT ONS VEILIG THUISKOMEN?
Zij heeft Jeroen terug genomen nadat hij jonge meiden heeft lastig gevallen.
En dan zulke dingen posten op de site van jouw blad?
https://www.instagram.com/linda/p/DNnTKkCpfa4/
Ga ik over nadenken.
vrijdag 22 augustus 2025 om 23:03
Dat mag, maar ik hou haar niet verantwoordelijk voor zijn gedrag. Maar voor haar eigen keuzes daarna, waaronder zo'n bericht.
zaterdag 23 augustus 2025 om 10:37
Linda heeft zichzelf ervan overtuigt dat Jeroen spijt heeft en het niet meer zal doen. Dit is voor haar genoeg reden om de relatie voort te zetten.
Waarom ze dit wil is niet aan ons om over te oordelen.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in