Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 17!!
zondag 24 augustus 2025 om 20:58
Hoe weet je dat? Laat maar, ik lees het net in de T. Wat een eikel inderdaadmyname1 schreef: ↑24-08-2025 14:14uit een interview met Rob Kemps:
We hebben een klein, intiem clubje familie en vrienden gevraagd om aanwezig te zijn op deze bijzondere dag voor ons. De mensen die belangrijk voor ons zijn, waren er.”
Zijn kinderen waren er niet!!! Hoe kan je dit dan zeggen oetlul!!!![]()

Nothing happens for a reason
zondag 24 augustus 2025 om 21:45
Wat ontzettend sneu voor die kinderen.myname1 schreef: ↑24-08-2025 14:14uit een interview met Rob Kemps:
We hebben een klein, intiem clubje familie en vrienden gevraagd om aanwezig te zijn op deze bijzondere dag voor ons. De mensen die belangrijk voor ons zijn, waren er.”
Zijn kinderen waren er niet!!! Hoe kan je dit dan zeggen oetlul!!!![]()
maandag 25 augustus 2025 om 08:21
maandag 25 augustus 2025 om 09:31
Damage control. Er zijn vast meer verontwaardigde reacties geweest.dolfje schreef: ↑25-08-2025 08:21Hij heeft nu op Facebook gepost dat de kinderen er in Nl bij waren en ze zouden ook nog naar Disney gaan maar dat het door het overlijden van zijn moeder niet doorging en dat ze een feest in Parijs op een boot tot diep in de nacht niet geschikt vonden voor kinderen van 3 en 6.
Nothing happens for a reason
maandag 25 augustus 2025 om 10:48
Als je in het theater naar Dreetje Hazes gaat verwacht hij dat de mensen 'netjes' gekleed zijn.
https://www.nu.nl/achterklap/6366585/an ... -komt.html
https://www.nu.nl/achterklap/6366585/an ... -komt.html
Als je minder wil moeten, moet je minder willen.
maandag 25 augustus 2025 om 11:07
Linda de Mol is niet verantwoordelijk voor het gedrag van Jeroen. Ze is wel verantwoordelijk voor haar eigen gedrag. En ja, daar mag iedereen iets van vinden. Linda ontkent het gedrag van Jeroen en beticht Nienke Wijnhoven daarmee van keiharde leugens.
Linda: “Ik heb in deze zaak achter Jeroen gestaan en dat deed ik op grond van feiten uit het dossier en dingen waarvan ik direct wist dat ze niet klopten. Er is een heel groot verschil tussen grensoverschrijdend gedrag en een zedendelict. Als je het eerste toegeeft en daar openlijk je excuses voor aanbiedt betekent dat niet dat je het tweede dus wel gedaan zal hebben. Als ik dat geloofd had, had onze relatie beslist geen nieuwe kans gekregen. Deze zaak is tot stand gekomen in een live televisie-uitzending en heeft uiteindelijk alle betrokkenen een loodzware tijd bezorgd en geschaad. Ik hoop dat het boek nu dicht kan.” Bron: Linda, editorial 13-8-2025.
Nienke zegt en getuigd dat ze verkracht is door Jeroen. Daar zijn geen getuigen behalve zijzelf en hij van. Het is dus haar woord tegen zijn woord. Het kon niet bewezen worden.
Dat iets niet bewezen kan worden wil niet zeggen dat het niet gebeurd is. En daar gaat Linda de fout in; zij ontkent dat Jeroen Nienke verkracht heeft. Nienke wordt weggezet als iemand die het verzint.
Over het sturen van de dickpics van Jeroen stapt ze makkelijk heen: 'grensoverschrijdend gedrag'. Dat neem ik haar wel kwalijk. Als meisje of vrouw zit je helemaal niet te wachten op ongevraagde expliciete foto's van een kerel, en zeker niet in de positie zoals die bij Jeroen-Nienke was. Linda doet er heel nonchalant over. Dat er vrouwen zijn die dit als heel naar, ongewenst en bedreigend kunnen ervaren, daar stapt ze maar overheen; want 'Jeroen heeft het toegegeven en er openlijk excuses voor gemaakt.
Tsja, zo kun je alles rechtpraten.
Linda: “Ik heb in deze zaak achter Jeroen gestaan en dat deed ik op grond van feiten uit het dossier en dingen waarvan ik direct wist dat ze niet klopten. Er is een heel groot verschil tussen grensoverschrijdend gedrag en een zedendelict. Als je het eerste toegeeft en daar openlijk je excuses voor aanbiedt betekent dat niet dat je het tweede dus wel gedaan zal hebben. Als ik dat geloofd had, had onze relatie beslist geen nieuwe kans gekregen. Deze zaak is tot stand gekomen in een live televisie-uitzending en heeft uiteindelijk alle betrokkenen een loodzware tijd bezorgd en geschaad. Ik hoop dat het boek nu dicht kan.” Bron: Linda, editorial 13-8-2025.
Nienke zegt en getuigd dat ze verkracht is door Jeroen. Daar zijn geen getuigen behalve zijzelf en hij van. Het is dus haar woord tegen zijn woord. Het kon niet bewezen worden.
Dat iets niet bewezen kan worden wil niet zeggen dat het niet gebeurd is. En daar gaat Linda de fout in; zij ontkent dat Jeroen Nienke verkracht heeft. Nienke wordt weggezet als iemand die het verzint.
Over het sturen van de dickpics van Jeroen stapt ze makkelijk heen: 'grensoverschrijdend gedrag'. Dat neem ik haar wel kwalijk. Als meisje of vrouw zit je helemaal niet te wachten op ongevraagde expliciete foto's van een kerel, en zeker niet in de positie zoals die bij Jeroen-Nienke was. Linda doet er heel nonchalant over. Dat er vrouwen zijn die dit als heel naar, ongewenst en bedreigend kunnen ervaren, daar stapt ze maar overheen; want 'Jeroen heeft het toegegeven en er openlijk excuses voor gemaakt.
Tsja, zo kun je alles rechtpraten.
sweetfirefly wijzigde dit bericht op 25-08-2025 11:08
0.24% gewijzigd
Als je minder wil moeten, moet je minder willen.
maandag 25 augustus 2025 om 11:07
maandag 25 augustus 2025 om 11:18
https://www.rtl.nl/boulevard/entertainm ... -overleden
Dit klinkt al een stuk duidelijker idd.
Dit klinkt al een stuk duidelijker idd.
missnuada wijzigde dit bericht op 25-08-2025 11:19
15.59% gewijzigd
maandag 25 augustus 2025 om 11:26
Wel heel treurig dat zijn moeder net voor zijn huwelijk is overleden. Lijkt me erg lastig.dolfje schreef: ↑25-08-2025 08:21Hij heeft nu op Facebook gepost dat de kinderen er in Nl bij waren en ze zouden ook nog naar Disney gaan maar dat het door het overlijden van zijn moeder niet doorging en dat ze een feest in Parijs op een boot tot diep in de nacht niet geschikt vonden voor kinderen van 3 en 6.
En verder.vind ik het allemaal een hoop overdreven gedoe, 3 huwelijken. En zij heeft gelijk haar naam op insta aangepast naar stephkemps. En die picture perfect insta plaatjes allemaal. Zal niet lang duren voor er een liefdesbaby komt met zijn zoolmeet

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in