Entertainment alle pijlers

Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 17!!

17-05-2025 19:20 1355 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Afbeelding Afbeelding
Relax we're all crazy, it's not a competition
Oh wat erg!
Hij zal het wel goedmaken met feit dat ze er bij de ceremonie in NL wel bij waren ofzo. :|
myname1 schreef:
24-08-2025 14:14
uit een interview met Rob Kemps:
We hebben een klein, intiem clubje familie en vrienden gevraagd om aanwezig te zijn op deze bijzondere dag voor ons. De mensen die belangrijk voor ons zijn, waren er.”

Zijn kinderen waren er niet!!! Hoe kan je dit dan zeggen oetlul!!! :hamer:
Hoe weet je dat? Laat maar, ik lees het net in de T. Wat een eikel inderdaad :facepalm:
Nothing happens for a reason
myname1 schreef:
24-08-2025 14:14
uit een interview met Rob Kemps:
We hebben een klein, intiem clubje familie en vrienden gevraagd om aanwezig te zijn op deze bijzondere dag voor ons. De mensen die belangrijk voor ons zijn, waren er.”

Zijn kinderen waren er niet!!! Hoe kan je dit dan zeggen oetlul!!! :hamer:
Wat ontzettend sneu voor die kinderen.
Sabine schreef:
24-08-2025 21:45
Wat ontzettend sneu voor die kinderen.
Dat hij dat zo zegt is ontzettend sneu. Dat ze er niet bij waren wellicht niet; dan zouden ze waarschijnlijk onderdeel zijn van een klef sprookjesverhaal.
Hij heeft nu op Facebook gepost dat de kinderen er in Nl bij waren en ze zouden ook nog naar Disney gaan maar dat het door het overlijden van zijn moeder niet doorging en dat ze een feest in Parijs op een boot tot diep in de nacht niet geschikt vonden voor kinderen van 3 en 6.
dolfje schreef:
25-08-2025 08:21
Hij heeft nu op Facebook gepost dat de kinderen er in Nl bij waren en ze zouden ook nog naar Disney gaan maar dat het door het overlijden van zijn moeder niet doorging en dat ze een feest in Parijs op een boot tot diep in de nacht niet geschikt vonden voor kinderen van 3 en 6.
Damage control. Er zijn vast meer verontwaardigde reacties geweest.
Nothing happens for a reason
Als je in het theater naar Dreetje Hazes gaat verwacht hij dat de mensen 'netjes' gekleed zijn.

https://www.nu.nl/achterklap/6366585/an ... -komt.html
Als je minder wil moeten, moet je minder willen.
Linda de Mol is niet verantwoordelijk voor het gedrag van Jeroen. Ze is wel verantwoordelijk voor haar eigen gedrag. En ja, daar mag iedereen iets van vinden. Linda ontkent het gedrag van Jeroen en beticht Nienke Wijnhoven daarmee van keiharde leugens.

Linda: “Ik heb in deze zaak achter Jeroen gestaan en dat deed ik op grond van feiten uit het dossier en dingen waarvan ik direct wist dat ze niet klopten. Er is een heel groot verschil tussen grensoverschrijdend gedrag en een zedendelict. Als je het eerste toegeeft en daar openlijk je excuses voor aanbiedt betekent dat niet dat je het tweede dus wel gedaan zal hebben. Als ik dat geloofd had, had onze relatie beslist geen nieuwe kans gekregen. Deze zaak is tot stand gekomen in een live televisie-uitzending en heeft uiteindelijk alle betrokkenen een loodzware tijd bezorgd en geschaad. Ik hoop dat het boek nu dicht kan.” Bron: Linda, editorial 13-8-2025.

Nienke zegt en getuigd dat ze verkracht is door Jeroen. Daar zijn geen getuigen behalve zijzelf en hij van. Het is dus haar woord tegen zijn woord. Het kon niet bewezen worden.

Dat iets niet bewezen kan worden wil niet zeggen dat het niet gebeurd is. En daar gaat Linda de fout in; zij ontkent dat Jeroen Nienke verkracht heeft. Nienke wordt weggezet als iemand die het verzint.
Over het sturen van de dickpics van Jeroen stapt ze makkelijk heen: 'grensoverschrijdend gedrag'. Dat neem ik haar wel kwalijk. Als meisje of vrouw zit je helemaal niet te wachten op ongevraagde expliciete foto's van een kerel, en zeker niet in de positie zoals die bij Jeroen-Nienke was. Linda doet er heel nonchalant over. Dat er vrouwen zijn die dit als heel naar, ongewenst en bedreigend kunnen ervaren, daar stapt ze maar overheen; want 'Jeroen heeft het toegegeven en er openlijk excuses voor gemaakt.

Tsja, zo kun je alles rechtpraten.
sweetfirefly wijzigde dit bericht op 25-08-2025 11:08
0.24% gewijzigd
Als je minder wil moeten, moet je minder willen.
juliet64 schreef:
25-08-2025 09:31
Damage control. Er zijn vast meer verontwaardigde reacties geweest.
Ja, blijft een hele rare opmerking als dit verhaal al waar is.
Ik snap niet zo goed wat z'n moeder, haar overlijden met rest van verhaal te maken had mbt die 2 kinderen.
Nouja, da's niet zo heel ingewikkeld als ze bijvoorbeeld overleed of werd begraven in de dagen dat ze naar Disney zouden gaan.
.
meisje85 wijzigde dit bericht op 25-08-2025 11:16
98.43% gewijzigd
.
meisje85 wijzigde dit bericht op 25-08-2025 11:16
98.43% gewijzigd
.
https://www.rtl.nl/boulevard/entertainm ... -overleden

Dit klinkt al een stuk duidelijker idd.
missnuada wijzigde dit bericht op 25-08-2025 11:19
15.59% gewijzigd
.
missnuada wijzigde dit bericht op 25-08-2025 11:19
Reden: Viva doet weer raar
95.00% gewijzigd
dolfje schreef:
25-08-2025 08:21
Wel heel treurig dat zijn moeder net voor zijn huwelijk is overleden. Lijkt me erg lastig.
En verder.vind ik het allemaal een hoop overdreven gedoe, 3 huwelijken. En zij heeft gelijk haar naam op insta aangepast naar stephkemps. En die picture perfect insta plaatjes allemaal. Zal niet lang duren voor er een liefdesbaby komt met zijn zoolmeet
Linda 🤢
Geen bijzonderheden
Linda 🤢
Geen bijzonderheden
Linda 🤢
Geen bijzonderheden
3 keer is wel veel.
Geen bijzonderheden