Entertainment alle pijlers

Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 17!!

17-05-2025 19:20 1456 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Afbeelding Afbeelding
Relax we're all crazy, it's not a competition
Claire45 schreef:
22-08-2025 20:47
Ik vind dat je de vrouw (Linda in dit geval) de schuld geeft van iets dat haar vriend/man heeft gedaan. Je kunt ook proberen om je in haar te verplaatsen en dan niet op een hautaine manier, vanaf de zijlijn en samen met alle andere vrouwen die zo gemakkelijk oordelen (en waarom eigenlijk?) maar met een beetje mededogen: het zal je maar overkomen. Stel je voor. Dat kunnen wij ons niet voorstellen, en gelukkig maar, en tóch gebeurt het vaak genoeg. Linda afzeiken en cancellen - zoals hier gebeurt - is heel slecht, vooral omdat het vrouwen zijn die dat zo gretig doen. Dat vind ik ook een vorm van vrouwonvriendelijkheid. Zij heeft hier niet om gevraagd, het is haar overkomen. Dat ze slecht omgaat met de situatie is een ander verhaal. Maar ik geef het je te doen.
Als de man daadwerkelijk verantwoordelijkheid heeft genomen voor wat hij heeft gedaan dan zou ik je hierin kunnen volgen.
Maar volgens mij heeft hij alles ontkent en is hij een straf ontlopen.
Hij zal vast (gedeeltelijk) iets hebben toegegeven en haar en zichzelf hebben wijsgemaakt dat hij het niet zo bedoelde of inzag en dat hij is veranderd.
Maar dat is geen echte verandering en geen echte verantwoordelijkheid nemen over je gedrag .
Het is manipulatie en geen empathie naar de slachtoffers.

Dat zegt iets over iemand en dus ook over Linda.
Sjaantje37 schreef:
23-08-2025 10:37
Linda heeft zichzelf ervan overtuigt dat Jeroen spijt heeft en het niet meer zal doen. Dit is voor haar genoeg reden om de relatie voort te zetten.

Waarom ze dit wil is niet aan ons om over te oordelen.
Natuurlijk mag dat wel, dat zou wat zijn zeg.
Daarnaast is dit hele topic gebaseerd op oa veroordelen, of te wel roddels.

Persoonlijk veroordeel ik haar over zo'n bericht, het voelt als spugen op slachtoffers.
Het is kliks genereren over iets waar zij echt geen recht van spreken over heeft.
Hereiam schreef:
23-08-2025 10:50
Als de man daadwerkelijk verantwoordelijkheid heeft genomen voor wat hij heeft gedaan dan zou ik je hierin kunnen volgen.

Hij zal vast (gedeeltelijk) iets hebben toegegeven en haar en zichzelf hebben wijsgemaakt dat hij het niet zo bedoelde of inzag en dat hij is veranderd.
Maar dat is geen echte verandering en geen echte verantwoordelijkheid nemen over je gedrag .

En dat idd.
Hereiam schreef:

Niet om voor hem op te komen, want het blijft een creep, maar hij was wel één van de enige die überhaupt iets van verantwoordelijkheid nam. Nog te weinig en te laat maar wel minder erg dan een Ali die alles ontkent.
MissNuada schreef:
23-08-2025 10:51
Natuurlijk mag dat wel, dat zou wat zijn zeg.
Daarnaast is dit hele topic gebaseerd op oa veroordelen, of te wel roddels.

Persoonlijk veroordeel ik haar over zo'n bericht, het voelt als spugen op slachtoffers.
Het is kliks genereren over iets waar zij echt geen recht van spreken over heeft.
Het is inderdaad heel makkelijk scoren. Iedereen blaat elkaar maar na ook.
Ik vraag me vooral af of niemand op zo'n redactie bedenkt dat het wellicht handiger is om weg te blijven van deze onderwerpen. Juist uit respect voor de slachtoffers, en dan bedoel ik zowel die van Jeroen als uiteraard Lisa.
Hereiam schreef:

Al helemaal niet aangezien de dirt die toen bij Boos uitkwam niet de eerste keer was dat Jeroen de fout inging. Jaren daarvoor is hij op het matje geroepen bij zwager John. Zo iemand verandert niet, die zal alleen meer zijn best doen het te verbergen.
Als Linda of wie dan ook, een relatie behoudt met iemand die zulke dingen heeft gedaan en nul verantwoording daar voor neemt, want dat doet Jeroen niet.
En Marco niet en Thijs niet en Ali niet, om nog maar een paar van die seksuele predators te noemen..

En iemand daarna kiest om de liefdesrelatie te behouden en daar in de media ook zalvend over lult, dan ben je onderdeel van het probleem.

Dat is precies wat er ook mis is. Naast het gedrag van de dader zelf, de omgeving die niets doet, maatschappij die ze maar kansen blijft geven.

In mijn optiek ( en ik ben de echt niet de enige) heb je nul rechten om zulke statement te gaan plaatsen op je megapodium. Vindt ook bizar dat er mensen zijn die dat dan weer gaan zitten vergoeilijken.

Jeroen is de dader en heeft nul verantwoording genomen. Nul. Linda moet haar mond houden. Het is kwetsend voor slachtoffers, de zijne maar eigenlijke alle slachtoffers van zulke types. En dat zijn er helaas heel erg veel.
Glennis de menace gaat acteren...

https://www.ad.nl/show/glennis-grace-sc ... ~aceb38f5/
Vivalafete25 schreef:
23-08-2025 11:26
Niet om voor hem op te komen, want het blijft een creep, maar hij was wel één van de enige die überhaupt iets van verantwoordelijkheid nam. Nog te weinig en te laat maar wel minder erg dan een Ali die alles ontkent.
Omdat hij misschien niet anders kon en wel iets moest toegeven.
Ik vind het een viezerik en Linda geen goed voorbeeld hoe met zo'n man om te gaan. Ik dacht dat ze een sterke vrouw was, eigen carrière en geld genoeg. Maar het is gewoon een afhankelijke vrouw die ontzettend bang is om alleen over te blijven.
Maar mensen gaan voorbij
Joppie schreef:
23-08-2025 12:15
Omdat hij misschien niet anders kon en wel iets moest toegeven.
Ik vind het een viezerik en Linda geen goed voorbeeld hoe met zo'n man om te gaan. Ik dacht dat ze een sterke vrouw was, eigen carrière en geld genoeg. Maar het is gewoon een afhankelijke vrouw die ontzettend bang is om alleen over te blijven.

Ik heb me voor dit alles uitkwam ( en later bleek dat idd al voor Tim's uitzending er klachten bij John en LInda bekend waren en Jeroen daarna gewoon verder kon gaan met wat hij deed) al eens afgevraagd of zij wel helemaal 100 was.

Dat interview met Marco en z'n verdriet om het liefdesvacuum waar hij in zat omdat Leontine hem niet gaf wat hij wilde.
Van Marco en Leontine ( ik vond dat voor haar toen echt naar, zo op TV, ondertussen ben ik daar wel overheen door uitspraken
van haar zelf) maar ook van Linda, dat meepraten met Marco ook toen.

Of in de Linda zelf rare items/interviews plaatsen waarin zij aangeeft dat je gewoon zin moet maken als je vent wil seksen. Zet je eroverheen en maak gewoon zin. De rode vlaggen begonnen op gegeven moment wel heel hard te wapperen bij haar.
hij heeft het toegegeven ja, en daarna zichzelf als slachtoffer neer gezet. Want hij is seksverslaafd dus hij kan er niks aan doen die arme man.
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
MissNuada schreef:
23-08-2025 11:57
Glennis de menace gaat acteren...

https://www.ad.nl/show/glennis-grace-sc ... ~aceb38f5/
God bewaar me. Gelukkig heb ik geen Videoland :-D
What would Patsy do?
MissNuada schreef:
23-08-2025 12:25
Ik heb me voor dit alles uitkwam ( en later bleek dat idd al voor Tim's uitzending er klachten bij John en LInda bekend waren en Jeroen daarna gewoon verder kon gaan met wat hij deed) al eens afgevraagd of zij wel helemaal 100 was.

Dat interview met Marco en z'n verdriet om het liefdesvacuum waar hij in zat omdat Leontine hem niet gaf wat hij wilde.
Van Marco en Leontine ( ik vond dat voor haar toen echt naar, zo op TV, ondertussen ben ik daar wel overheen door uitspraken

Of in de Linda zelf rare items/interviews plaatsen waarin zij aangeeft dat je gewoon zin moet maken als je vent wil seksen. Zet je eroverheen en maak gewoon zin. De rode vlaggen begonnen op gegeven moment wel heel hard te wapperen bij haar.
Wat een rare koppels zijn dat inderdaad.
Met Leontien ook wel meededogen in het begin- die is echt publiekelijk voor schut gezet- maar wat heeft die zich gediskwalificeerd. Sowieso die hele familie met "we gaan dit rocken". Alsof ze met z'n allen een marathon gaan lopen in plaats van dat het over een ernstige zaak van (vermeend) misbruik gaat.

Zulke vrouwen zijn niet schuldig aan het misbruik maar creëeren wel een omgeving waarbij mannen ermee weg kunnen komen. In elk geval voor een flinke tijd.
MissNuada schreef:
23-08-2025 11:46
Als Linda of wie dan ook, een relatie behoudt met iemand die zulke dingen heeft gedaan en nul verantwoording daar voor neemt, want dat doet Jeroen niet.
En Marco niet en Thijs niet en Ali niet, om nog maar een paar van die seksuele predators te noemen..

En iemand daarna kiest om de liefdesrelatie te behouden en daar in de media ook zalvend over lult, dan ben je onderdeel van het probleem.

Dat is precies wat er ook mis is. Naast het gedrag van de dader zelf, de omgeving die niets doet, maatschappij die ze maar kansen blijft geven.

In mijn optiek ( en ik ben de echt niet de enige) heb je nul rechten om zulke statement te gaan plaatsen op je megapodium. Vindt ook bizar dat er mensen zijn die dat dan weer gaan zitten vergoeilijken.

Jeroen is de dader en heeft nul verantwoording genomen. Nul. Linda moet haar mond houden. Het is kwetsend voor slachtoffers, de zijne maar eigenlijke alle slachtoffers van zulke types. En dat zijn er helaas heel erg veel.
Ja ik ben het helemaal met je eens.
MissNuada schreef:
23-08-2025 12:25

En dat ze het niet over de overgang ging hebben want niet sexy.
Maar nu de overgang echt veel wordt besproken staat het wel in haar blad.
Maar mensen gaan voorbij
MissNuada schreef:

100% eens met deze post.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
VGM1980 schreef:
23-08-2025 14:27
hij heeft het toegegeven ja, en daarna zichzelf als slachtoffer neer gezet. Want hij is seksverslaafd dus hij kan er niks aan doen die arme man.
Die figuren zien zichzelf allemaal als slachtoffer. Dat hoor je ook altijd in rechtbankverslagen, het gaat alleen maar over hen.
Straffe posts lees ik hier! Ik ben het er zo mee eens!
En tante Linda,, ze kruipt weer in de rol van Cheryl, presenteert een paar 'lachen, gieren&brullen tv quizzen (terwijl die aanrander thuis op haar wacht) en alle shit verdwijnt mettertijd vanzelf wel naar de achtergrond.
Wat een vreselijk cultuurtje. Vooral alles en iedereen om haar heen. Alle vriendjes en vriendinnetjes in de showbizz die allemaal zo politiek correct en vaag blijven om aanbiedingen en inkomsten niet op het spel te zetten. Het druipt van je scherm af. Walgelijk!!!
Will Koopman bijvoorbeeld, een geweldige regisseur overigens, die dan zegt: "laten we ophouden over Linda en Jeroen, het is gewoon échte liefde tussen die twee!"
Oké, heel mooi, die échte liefde. Nog iets over de slachtoffers? Nee? Tuurlijk niet! Wat doen zij ertoe.
MissNuada schreef:

Precies!
Relax we're all crazy, it's not a competition
uit een interview met Rob Kemps:
We hebben een klein, intiem clubje familie en vrienden gevraagd om aanwezig te zijn op deze bijzondere dag voor ons. De mensen die belangrijk voor ons zijn, waren er.”

Zijn kinderen waren er niet!!! Hoe kan je dit dan zeggen oetlul!!! :hamer:
Benieuwd hoelang het gaat duren met deze Grote liefde.
Risiebisi schreef:
24-08-2025 14:20
Die produceert eerst nog wel een tweede leg liefdesbaby.

Maar wat een hufter van een vent.
myname1 schreef:
24-08-2025 14:14
uit een interview met Rob Kemps:
We hebben een klein, intiem clubje familie en vrienden gevraagd om aanwezig te zijn op deze bijzondere dag voor ons. De mensen die belangrijk voor ons zijn, waren er.”

Zijn kinderen waren er niet!!! Hoe kan je dit dan zeggen oetlul!!! :hamer:
Wauw.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven