Pannekoeken
zondag 24 augustus 2025 om 14:44
Ik heb net geluncht met pannenkoeken en nu vraag ik me af hoe jullie pannenkoeken maken.
Koop je ze kant en klaar of maak je ze from scratch of iets ertussenin?
Je kan meerdere opties kiezen in de peiling als je het niet altijd op dezelfde manier doet
.
Deel ook jouw geheime tips voor nog lekkerder pannenkoeken en alles wat je er verder over kwijt wil.
Koop je ze kant en klaar of maak je ze from scratch of iets ertussenin?
Je kan meerdere opties kiezen in de peiling als je het niet altijd op dezelfde manier doet

Deel ook jouw geheime tips voor nog lekkerder pannenkoeken en alles wat je er verder over kwijt wil.
zondag 24 augustus 2025 om 14:47
zondag 24 augustus 2025 om 14:49
zondag 24 augustus 2025 om 14:50
zondag 24 augustus 2025 om 14:51
Dat ga ik ook een keer proberen.framboise-t schreef: ↑24-08-2025 14:49Het is pannekoekenweer, denk ik, ik heb het al 2 keer gegeten deze week (1 keer bij anderen en 1 keer thuis). Ik doe er vaak extra ei in. En, afhankelijk van wat ik erbij wil eten, een beetje stroop of kaneel of vanille door het beslag.
zondag 24 augustus 2025 om 15:03
zondag 24 augustus 2025 om 15:10
zondag 24 augustus 2025 om 15:24
zondag 24 augustus 2025 om 15:38
Meestal ook from scratch maar soms ook een volkoren pannenkoek mix. Daar gooi ik dan regelmatig ook nog kaneel of iets van chiazaad of gebroken lijnzaad doorheen voor de extra vezels. Ik eet ze meestal met poedersuiker, maple syrup en ik heb sinds kort ook kaneelsuiker in huis.
Had laatst ineens zo'n zin in poffertjes maar geen poffertjes pan dus die maar kant en klaar gehaald, niet zo goed als vers en net gebakken maar toch.
Had laatst ineens zo'n zin in poffertjes maar geen poffertjes pan dus die maar kant en klaar gehaald, niet zo goed als vers en net gebakken maar toch.
zondag 24 augustus 2025 om 15:58
zondag 24 augustus 2025 om 15:59
Daarom gebruik ik altijd een scheutje arachide -olie bij de roomboter.
Dus klein klontje roomboter, beetje olie en dan door draaien met de bakpan met elkaar mengen.
Je kunt het dan loeiheet maken en er verbrandt niets.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in