Entertainment alle pijlers

B&B Vol Liefde 2025 VIDEOLAND

03-07-2025 13:28 2081 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Afbeelding

Daniël (38) - Tsjechië
Dick (32) – Suriname
Eveline (51) – Italië
Ingrid (61) – Griekenland
Illya (52) – Frankrijk
Jean-Paul (59) – Spanje
Magda (75) – Frankrijk
Petra (60) – Griekenland
Rob (65) – Frankrijk

Het nieuwe seizoen van B&B Vol Liefde zie je vanaf 14 juli, negen weken lang, elke maandag tot en met donderdag om 20.30 uur bij RTL 4.
Via Videoland kun je een week vooruitkijken.
Kingsqueen schreef:
26-08-2025 20:25
Nee inderdaad.

Is dat ooit wel eens voorgekomen in een eerder seizoen? Dat er nog een ander is, terwijl de bachelor al ligt te krikken met een kandidaat?
Wel dat Albert werd 'belaagd' door Malgosia toen ie in zijn trainingsbroek na het hardlopen liep en hij daarom geen keuze had om het bed met haar te delen 😂 Hij had het wel opgebiecht aan Joyce volgens mij.
Marathonloopster schreef:
26-08-2025 18:05
Ik vond Daniel best een leuke gast, maar ben in 1 klap mijn respect voor hem verloren gezien het feit dat ie bij Danique in bed ligt terwijl er ook nog een andere dame voor hem is. Echt, dat kan gewoon écht niet!
Manon die werd weggestuurd bij Dick vertelde aan boulevard dat ze Bijna hadden gezoend maar dat Dick zei dat dat geen goed idee was omdat.hij het niet respectvol vond naar de andere vrouwen.
Marathonloopster schreef:
26-08-2025 18:05
Ik vond Daniel best een leuke gast, maar ben in 1 klap mijn respect voor hem verloren gezien het feit dat ie bij Danique in bed ligt terwijl er ook nog een andere dame voor hem is. Echt, dat kan gewoon écht niet!
Manon die werd weggestuurd bij Dick vertelde aan boulevard dat ze Bijna hadden gezoend maar dat Dick zei dat dat geen goed idee was omdat.hij het niet respectvol vond naar de andere vrouwen.
O leuk, ik ontdek dit topic nu pas.
Ff lekker roddelen:
Illya denkt teveel met z'n kleine Illya. Sylwia wilde ik een kans geven maar valt me steeds meer tegen, maar hem ook geloof ik.
Dick daarentegen denkt weer veel te weinig met z'n dick. (Sorry, inkoppertje). Hij en Monique vind ik een hele leuke match!
Magda vind ik het hele seizoen lang al zo onbeschoft onder de noemer 'eerlijk'. Hoe ze lieve Fons behandelde ging alle perken te buiten.
Eveline zie ik liever met de ambulancebroeder dan met Bart. Ik kan er m'n vinger niet op leggen maar ik vertrouw Bart niet.
Ik snap niet dat Daniel niet die nieuwe naar huis stuurt, hij lijkt z'n keuze gemaakt te hebben. Danique mag wat jonger zijn, maar het lijkt me een leuke meid. (Iemand vroeg naar de fillers.. Die zijn overduidelijk hoor, ze heeft gigantische pillow face. Dat zijn niet alleen de (gemigreerde) lippen, maar ook de jukbeenderen. Verbaast me overigens wel dat het mensen zo shockeert want hier in de stad lopen er heeel veel jonge meiden zo rond)
En Rob.. Man, wat is die vent toch saai en respectloos. De dames niet eens het respect gunnen om ze een op een te vertellen dat het ophoudt, en het achterhouden ipv meteen eerlijk zijn. Als ik Margot was geweest had ik bedankt voor de poedelprijs om nu terug te mogen komen nu hij heeft kunnen kijken of het gras groener was. Toen vond ie haar niet leuk genoeg om zich erop toe te leggen, dan bedankte ik nu ook voor de eer, toedeledoki.
Petra vind ik het leukst om naar te kijken. Ik vind die Lieske een enig mens en een leuke match, maar denk dat het niet gaat gebeuren. Petra's muurtje lijkt wel erg hoog en ze lijkt sexuele aantrekking te missen voor Lieske.
Ingrid lijkt ook een flink muurtje om zich heen te hebben. Veel muurtjes op Lesbos. Denk dat het met Eric, maar ook met een ander, niks wordt.
JP schrijf ik niet over want ik gun hem de fame niet. (Zijn hele verhaallijn is nep en doorgestoken kaart)
Joppie schreef:
26-08-2025 20:20
En een leuk muziekje van medisch centrum west😅
Die vond ik ook leuk.
Lijkt me ook wel een leuke man. Leuker dan Bart eigenlijk, eerste indruk.
Don’t grow up, it’s a trap
Peertjes schreef:
26-08-2025 12:56
En alsof je ook direct een vraag paraat hebt als dat op die manier afgedwongen wordt.
Rolf had moet zeggen dat hij een vraag had en dan moeten vragen of ze altijd zo bazig en snel op d'r tenen getrapt is.

Er is niets spontaan aan die vrouw. Stomme kaartjes ook. En zo kinderachtig tegen Rolf: weet je nog wat we gingen doen, weet je nog waarom dit is, weet je nog waar het voor bedoeld is, waar hadden we het nou over.
Ik zou er agressief van worden denk ik 😅

Eerst vond ik haar op bepaalde momenten nog wel leuk, maar dat is inmiddels wel weg.
Ik vond het nog knap dat Rolf bleef zitten aan dat tafeltje na dat "oh, je wil mij eerder wegsturen?" , "ja dat zou zomaar kunnen" stukje. Ik had het mooi gevonden als hij direct opgestaan en weggegaan was uit die poppenkast. Wat een vreselijk zeikwijf is dat zeg, met die verplichte vragen en vraagkaart spelletjes. Die Gene denkt volgens mij ook, dit is niet veel maar beter dan niets dus ik blijf hier maar een beetje de brave lobbes uithangen. Bij zo'n figuur als Magda gaat toch niemand vrijwillig blijven hangen.
jesco wijzigde dit bericht op 27-08-2025 09:49
0.22% gewijzigd
.
Ja…. En Magda praat dan ook alsof ze tegen een kleuter praat. En die verongelijkte blikken van haar… vreselijke vrouw!
Don’t grow up, it’s a trap
Bij haar moet je constant op je tenen lopen, voldoen aan de verwachtingen en bij elk ontbijt al de planning doornemen over wat er gekookt moet worden voor het avondeten.
.
Die hele non verbale houding van Magda inderdaad
Kan me voorstellen dat je als man überhaupt geen vragen meer durft te stellen.
Ik zie het tussen Dick en Moniek niet echt gebeuren. Ja, ze proberen het nu een kans te geven, maar de vonken spatten er niet echt vanaf. En dan heb ik bij twee jonge mensen toch het idee dat er wat mist. Ik heb het idee dat Dick een paar andere dames fysiek aantrekkelijker vond (geloof ergens ook wel wat Manon heeft gezegd, en ook Sharon zei dat Dick toenadering had gezocht, dacht ik), maar dat hij heel erg met zijn hoofd heeft gekozen. Wat op zich ook niet erg is, we hebben tenslotte ook allemaal wat aan te merken op het instinctieve gekwijl van Illya op Sylwia, maar ik vraag me wel af of er dan nog een 'spark' gaat komen.
We gaan het zien.

Ja, deze man bij Eveline is leuker dan Bart en aan de andere kant, dat is iemand in mijn ogen al snel. Want man, man, man, wat vind ik Bart een enge praatjesmaker. Maar Eveline viel als een blok voor zijn gladde praatjes, dus een 'normale' man zal dan snel te saai zijn voor haar. Want die begint niet meteen grapjes te maken over aubergines. En dat vindt zij blijkbaar spannend.

Ik vraag me af hoe Rob tot de conclusie is gekomen dat het met Margot het leukst was, aangezien hij het niet heeft kunnen opbrengen nog enige energie te steken in de laatste twee vrouwen. In het begin had hij nog een beetje energie te vergeven, maar toen Anja kwam, was hij er al helemaal klaar mee. Vond het nog opvallend hoe opgewekt zij en Sophie uiteindelijk weggingen. Misschien iets met gillend de tent uit?
Wat ik mij afvraag; hoe zit dat nou met al die feestjes van JP? Wat voor mensen zijn dat op zo’n gewone maandag, en verdient JP er wat aan? Of bekostigt hij ieders avondmaal?
Ik stoorde me gisteren weer zo aan Lieske. "Ik heb geslapen als een blok beton" en dan gieren van het lachen.. Ze lijkt Gerard Joling wel, met dat constante gehinnik om niets.
Ik denk dat dat te simpel is voor Petra en dat het daarom niet meer dan vriendschap wordt.
Frizz schreef:
26-08-2025 22:59
Wat ik mij afvraag; hoe zit dat nou met al die feestjes van JP? Wat voor mensen zijn dat op zo’n gewone maandag, en verdient JP er wat aan? Of bekostigt hij ieders avondmaal?
Ja, goede vraag. Want je zou toch denken dat al die vreet- en zuipfeestjes aardig in de papieren lopen. En hoe hij er dan inderdaad zo blasé bij staat te brallen: "Het is een gewone maandag." Al die Nederlanders die hij uitnodigt en die daar wonen, hoeven blijkbaar niet naar hun werk de volgende dag. Wat zijn dat inderdaad allemaal voor mensen?
Zeeschelp schreef:
26-08-2025 21:42
O leuk, ik ontdek dit topic nu pas.
Ff lekker roddelen:
Illya denkt teveel met z'n kleine Illya. Sylwia wilde ik een kans geven maar valt me steeds meer tegen, maar hem ook geloof ik.
Dick daarentegen denkt weer veel te weinig met z'n dick. (Sorry, inkoppertje). Hij en Monique vind ik een hele leuke match!
Magda vind ik het hele seizoen lang al zo onbeschoft onder de noemer 'eerlijk'. Hoe ze lieve Fons behandelde ging alle perken te buiten.
Eveline zie ik liever met de ambulancebroeder dan met Bart. Ik kan er m'n vinger niet op leggen maar ik vertrouw Bart niet.
Ik snap niet dat Daniel niet die nieuwe naar huis stuurt, hij lijkt z'n keuze gemaakt te hebben. Danique mag wat jonger zijn, maar het lijkt me een leuke meid. (Iemand vroeg naar de fillers.. Die zijn overduidelijk hoor, ze heeft gigantische pillow face. Dat zijn niet alleen de (gemigreerde) lippen, maar ook de jukbeenderen. Verbaast me overigens wel dat het mensen zo shockeert want hier in de stad lopen er heeel veel jonge meiden zo rond)
En Rob.. Man, wat is die vent toch saai en respectloos. De dames niet eens het respect gunnen om ze een op een te vertellen dat het ophoudt, en het achterhouden ipv meteen eerlijk zijn. Als ik Margot was geweest had ik bedankt voor de poedelprijs om nu terug te mogen komen nu hij heeft kunnen kijken of het gras groener was. Toen vond ie haar niet leuk genoeg om zich erop toe te leggen, dan bedankte ik nu ook voor de eer, toedeledoki.
Petra vind ik het leukst om naar te kijken. Ik vind die Lieske een enig mens en een leuke match, maar denk dat het niet gaat gebeuren. Petra's muurtje lijkt wel erg hoog en ze lijkt sexuele aantrekking te missen voor Lieske.
Ingrid lijkt ook een flink muurtje om zich heen te hebben. Veel muurtjes op Lesbos. Denk dat het met Eric, maar ook met een ander, niks wordt.
JP schrijf ik niet over want ik gun hem de fame niet. (Zijn hele verhaallijn is nep en doorgestoken kaart)
Maar waarom wil iemand een “pillow face”? Je hebt toch nog helemaal geen rimpels op die leeftijd? Iets dikkere lippen snap ik nog wel.
Ik vind Eveline helemaal geen leuke vrouw meer. Commentaar op de nieuwe man (neemt geen initiatief, afwachtend, gespannen blablabla), terwijl ze zelf met die opgeblazen pad zit te appen. Wat verwacht je dan? Die man kan volgens haar sowieso niets meer goed doen, want het is niet Bart.
Opgeblazen pad :rofl:

Ik herken het ook helemaal niet wat ze over hem zegt. Leuke spontane man juist!
Maar ik vind Eveline ook niet zo leuk meer.

Oooh bij Dick kunnen ze alles weer lekker kapot analyseren met dat zware gepraat steeds. 'Wat heb je daar nu voor nodig', hou op zeg.
Peertjes schreef:
26-08-2025 08:37
Wat is Magda toch snel kribbig en pinnig als het niet exact gaat zoals zij wil.

Niet normaal.
Ze zit er ook heel de tijd bij als een kleuter die haar zin niet krijgt.
Peertjes schreef:
26-08-2025 08:37
Wat is Magda toch snel kribbig en pinnig als het niet exact gaat zoals zij wil.

Niet normaal.
Zit je daar in een meer dan prachtig report op een schitterende plek, ga je in twee aparte bedden liggen in dezelfde kamer. Hoe dan?
Leuke man is Richard! Vind ik. Eveline niet. Maar als je op iemand als Bart valt, val je vanzelfsprekend niet op iemand als Richard.

Ik vind Dick een schat en Moniek ook, maar of het nog gaat gebeuren? Ze hebben het momentum voorbij laten gaan uit respect voor de andere kandidaten en dat is netjes. En dan de camera erbij.
Ik ben bang dat het niet meer lukt. Ik gun het ze wel!

Magda. Ik heb niet zo’n moeite met pinnige, oude vrouwen haha. Ik was bv fan van Anja (? Toch?) vorig jaar. Heerlijk. En Gene lijkt bij haar te passen. Een zachtmoedige man die prima met haar directheid kan omgaan.

Ingrid. Ik kan haar Goeiemorgen!! en overige joviale gedrag niet meer aanhoren/zien. Ik denk dat zij niet (meer) in staat is verliefd te worre op welke man dan ook.

En Rob. Slappe hap. Ik vind hem helemaal niks. Ik vind Margot wel leuk en ik weet niet zo goed wat ik hoop voor haar. Ik gun haar in ieder geval dat Rob wat meer zijn best doet voor haar.
Hier kom ik nog op terug
Ik vind Magda leuk. Maar ze verwacht te veel van die kerels, die mannen zijn oud! Die willen een beetje vakantie vieren en niet te veel gedoe. Magda had net zo goed Annet, Marie of Janny kunnen zijn. Het maakt ze geen fluit uit!

Rob vind ik weer niet zo leuk. Ik denk dat hij altijd wel goed in de markt heeft gelegen en voor de vrouwen nooit veel moeite heeft hoeven doen.

Dick en Monique! Yes! Nu maar hopen dat Monique privé iets losser is en hem lekker in palmt (op een goede manier natuurlijk!).
Vivamensje schreef:
27-08-2025 07:14
Maar waarom wil iemand een “pillow face”? Je hebt toch nog helemaal geen rimpels op die leeftijd? Iets dikkere lippen snap ik nog wel.
Dat is een soort schoonheidsideaal. Ook veel te zien op insta. Het gaat bij meiden op die leeftijd niet om rimpels maar een bepaalde look die ze willen hebben.
Beautyblender schreef:
27-08-2025 08:09
Niet normaal.
Ik vind haar eerder een belerende moeder die haar kleuters manieren bij probeert te brengen. Kijk Jantje, nu is het beleefd als je een vraag stelt aan mensen. Piet, dat is niet aardig van je. Had het wel cool gevonden als Rob gewoon was weggegaan op dat moment. Maar vond het ook al leuk dat hij niet zwichtte voor haar gedram. Maar met Gene zie ik het ook echt niet gebeuren.

Daniel is een beetje van zijn voetstuk gevallen voor mij. Niet eerlijk naar Nicole dat hij alsnog met Danique slaapt. Benieuwd wat Renske hier allemaal van vindt! :)

Van Dick en Moniek krijg ik de kriebels. Dat zachte gedoe 'hoe voel je je daarbij, 'het voelt fijn', 'ja ik deel het graag met je' en dan een lieve knuffel... Ik zie echt 0 chemie en dat lijkt me toch ook wel belangrijk.

Margot bij Rob is knettergek dat ze terug gaat. Zo'n leuke vrouw! Ik gun haar een leukere vent.

Die nieuwe bij Eveline vind ik leuk. Jammer dat hij zo laat komt want nu is ze al gericht op Bart. Dat vind ik sowieso jammer aan het programma: dat mensen soms nog voor 1 dag aankomen.

Overigens vond ik het wel een leuk seizoen ondanks dat er weinig blijvende matches lijken te zijn. Veel afwisseling in de kandidaten waardoor het leuk bleef voor mij.
nadinexxx wijzigde dit bericht op 27-08-2025 09:11
43.63% gewijzigd
muts87 schreef:
27-08-2025 08:26
Dat is een soort schoonheidsideaal. Ook veel te zien op insta. Het gaat bij meiden op die leeftijd niet om rimpels maar een bepaalde look die ze willen hebben.
Het zal allemaal best, hoor, ik heb er niet zoveel verstand van, maar Danique lijkt me verder toch niet zo'n opgedirkt type dat heel erg met haar uiterlijk bezig is? Ze zit er toch steeds wel vrij casual bij. Niet als, noem eens iemand... Sylwia.
LieveMona schreef:
27-08-2025 09:08
Het zal allemaal best, hoor, ik heb er niet zoveel verstand van, maar Danique lijkt me verder toch niet zo'n opgedirkt type dat heel erg met haar uiterlijk bezig is? Ze zit er toch steeds wel vrij casual bij. Niet als, noem eens iemand... Sylwia.
Nee daar heb je wel gelijk in. Ik denk dat iemand toch ook van zichzelf zo’n gezichtje kan hebben, maar misschien ben ik er niet zo bedreven in om het te herkennen: fillers of botox
Hier kom ik nog op terug

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven