Forummers en vriendschap?
woensdag 22 juli 2009 om 23:48
Ja om maar weer verder te kwijlen... maar tegelijk ook weer niet...
Niet bedoeld als rel... gewoon eerlijke meningen... niet iedereen hoeft elkaar te mogen tenslotte...
Zijn er forummers waarmee je in RL bevriend bent of wel bevriend mee zou kunnen zijn?
Zijn er forummers waarmee je nooit van je leven bevriend zou willen zijn?
En waarom wel of niet?
Niet bedoeld als rel... gewoon eerlijke meningen... niet iedereen hoeft elkaar te mogen tenslotte...
Zijn er forummers waarmee je in RL bevriend bent of wel bevriend mee zou kunnen zijn?
Zijn er forummers waarmee je nooit van je leven bevriend zou willen zijn?
En waarom wel of niet?
donderdag 23 juli 2009 om 00:14
quote:courageux schreef op 23 juli 2009 @ 00:10:
[...]
ahhh gossie... nog niet echt je plekje gevonden op het forum?
zoveel mensen, zoveel meningen, zoveel persoonlijkheden...
Zal altijd wel iemand bijzitten waarmee het klikt...
Komt wel goed *schuift roosvicee naar Yraatje*
Oh ja... geloof ik ook wel hoor... Ik ben zo'n sprankelende persoonlijkheid dat dat helemaal goed gaat komen
Dank je voor de roosvicee trouwens
[...]
ahhh gossie... nog niet echt je plekje gevonden op het forum?
zoveel mensen, zoveel meningen, zoveel persoonlijkheden...
Zal altijd wel iemand bijzitten waarmee het klikt...
Komt wel goed *schuift roosvicee naar Yraatje*
Oh ja... geloof ik ook wel hoor... Ik ben zo'n sprankelende persoonlijkheid dat dat helemaal goed gaat komen
Dank je voor de roosvicee trouwens
donderdag 23 juli 2009 om 00:15
quote:Digitalis schreef op 23 juli 2009 @ 00:11:
En mestkevers ruimen letterlijk jouw shit op, Minny!
*Minny doet alsof ze heel lief is op het forum maar is IRL een ontzettende bitch!*
Nee jouw hond lijkt me wel lief, Yraatje. Die mag best mee naar het terras. Krijgt ze een bakkie alcohol van me.Okee.. ben benieuwd of ze het blieft... tis een pietlut wat eten betreft (zelfs wat vlees betreft, daarom weet ik ook zeker dat ze niet zomaar in een been hapt, moet ze daarna haar mond spoelen )
En mestkevers ruimen letterlijk jouw shit op, Minny!
*Minny doet alsof ze heel lief is op het forum maar is IRL een ontzettende bitch!*
Nee jouw hond lijkt me wel lief, Yraatje. Die mag best mee naar het terras. Krijgt ze een bakkie alcohol van me.Okee.. ben benieuwd of ze het blieft... tis een pietlut wat eten betreft (zelfs wat vlees betreft, daarom weet ik ook zeker dat ze niet zomaar in een been hapt, moet ze daarna haar mond spoelen )
donderdag 23 juli 2009 om 00:20
quote:Digitalis schreef op 23 juli 2009 @ 00:17:
Mijn ex-kat wilde geen vodka drinken Yraatje, daarom probeer ik het nu overal
En waarom mocht Floor ook alweer niet mee Min? Juist, we vertrouwen haar niet zo met Kabouter Plop...
Je moet het goedmaken voor je kat??? Die Vodka bedoel ik
Pff.. als ik alles nog moet nuttigen wat mijn hond niet blieft.....
Mijn ex-kat wilde geen vodka drinken Yraatje, daarom probeer ik het nu overal
En waarom mocht Floor ook alweer niet mee Min? Juist, we vertrouwen haar niet zo met Kabouter Plop...
Je moet het goedmaken voor je kat??? Die Vodka bedoel ik
Pff.. als ik alles nog moet nuttigen wat mijn hond niet blieft.....
donderdag 23 juli 2009 om 00:22
quote:Yraatje schreef op 23 juli 2009 @ 00:21:
[...]
Gelukkig maar... ik rook al aan mezelf of er een raar luchtje aan me zat.... maar rook nog wel fris... (nou ja.. niet naar mest in ieder geval... )Nee, dat gebeurt pas als je andermans stront gaat opruimen, voor je het weet praat je alleen nog maar poep.
[...]
Gelukkig maar... ik rook al aan mezelf of er een raar luchtje aan me zat.... maar rook nog wel fris... (nou ja.. niet naar mest in ieder geval... )Nee, dat gebeurt pas als je andermans stront gaat opruimen, voor je het weet praat je alleen nog maar poep.

donderdag 23 juli 2009 om 00:23
quote:yette schreef op 23 juli 2009 @ 00:22:
Ja ja, en als ik een ban krijg omdat ik hier neerzet met wie ik absoluut geen vrienden wil zijn en waarom niet, dan lig jij natuurlijk in een deuk.
Het zal je vriendin maar zijn, die Cour na daarvoor krijg je echt geen ban misschien wel als je je niet uit kunt drukken zonder het gebruik van scheldwoorden om het waarom niet te belichten... maar anders...
Ja ja, en als ik een ban krijg omdat ik hier neerzet met wie ik absoluut geen vrienden wil zijn en waarom niet, dan lig jij natuurlijk in een deuk.
Het zal je vriendin maar zijn, die Cour na daarvoor krijg je echt geen ban misschien wel als je je niet uit kunt drukken zonder het gebruik van scheldwoorden om het waarom niet te belichten... maar anders...
donderdag 23 juli 2009 om 00:24
quote:minny schreef op 23 juli 2009 @ 00:22:
[...]
Nee, dat gebeurt pas als je andermans stront gaat opruimen, voor je het weet praat je alleen nog maar poep.
Nah... dat doe ik nooit... en ik heb mijn vriend zodanig afgericht dat hij netjes op het toilet gaat ipv in de woonkamer... tja.. mannen he??
Hoewel ik wel dom kan kletsen, soms dan... meestal ben ik natuurlijk super intelligent...
[...]
Nee, dat gebeurt pas als je andermans stront gaat opruimen, voor je het weet praat je alleen nog maar poep.
Nah... dat doe ik nooit... en ik heb mijn vriend zodanig afgericht dat hij netjes op het toilet gaat ipv in de woonkamer... tja.. mannen he??
Hoewel ik wel dom kan kletsen, soms dan... meestal ben ik natuurlijk super intelligent...