Forummers en vriendschap?

22-07-2009 23:48 215 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja om maar weer verder te kwijlen... maar tegelijk ook weer niet...

Niet bedoeld als rel... gewoon eerlijke meningen... niet iedereen hoeft elkaar te mogen tenslotte...

Zijn er forummers waarmee je in RL bevriend bent of wel bevriend mee zou kunnen zijn?

Zijn er forummers waarmee je nooit van je leven bevriend zou willen zijn?

En waarom wel of niet?
quote:Sopsie schreef op 23 juli 2009 @ 00:44:

[...]

Mutsie was op een topic de huilie aan het uithangen omdat er niemand op haar verjaardag kwam. Op een gegeven moment begon ze te schelden en werd ze aggressief. En toen hebben een aantal lieve forummers een digitale party voor haar georganiseerd Dat kon ze óók al niet waarderen. Ik heb me echt lopen verbazen over haar manier van 'frustratie uiten'

Maar logisch dus dat ik irl geen vriendschap met haar zou willen hebben.. *ziet zichzelf al zitten samen met mutsie op de bank met een toostje eiersalade en een glas wijn met een stuk of 20 lege stoelen*

Hehehe! Die digitale party Nodig mij maar uit op die verjaardag dan. Ik verzeker je, ze vraagt je nooit meer....*is ideaal mensverdrijvend product*

Ghe Yette, dat deed ik ook altijd. Ze kwamen vanzelf wel buuten, ging ik gewoon met een jojo spelen ofzo.
quote:Sopsie schreef op 23 juli 2009 @ 00:44:

[...]

Mutsie was op een topic de huilie aan het uithangen omdat er niemand op haar verjaardag kwam. Op een gegeven moment begon ze te schelden en werd ze aggressief. En toen hebben een aantal lieve forummers een digitale party voor haar georganiseerd Dat kon ze óók al niet waarderen. Ik heb me echt lopen verbazen over haar manier van 'frustratie uiten'

Ja....dede we daar zo onze best voor?!

Maar logisch dus dat ik irl geen vriendschap met haar zou willen hebben.. *ziet zichzelf al zitten samen met mutsie op de bank met een toostje eiersalade en een glas wijn met een stuk of 20 lege stoelen*Ghe!
Oh, ik sluit zeker een keer aan bij jullie partijtje Courrr!

Moet Ivy er ook zijn, want die wil ik wel een keer ontmoeten.

En Prada, om 'r een live kus te geven voor het gave shirt!

En Digi, dat paardrijden gaan we een keer regelen!

Duik nu m'n nest in! Half 6 eruit!

Nog 2 dubbele diensten....

* zucht *
Verder lijkt het mij best leuk eens op een terras te hangen met wat forummers,maar ik durf dat eigenlijk helemaal niet.

Ben veel te bang dat ik tegenval of door de mand val.
Ik wil vriendjes worden met alle huilies. Dan lig ik een hele dag in mijn string te zeiken van het lachen
Jammer is dat he.. Dan proberen lieve forummers er nog wat van te maken. Stoelen waren geregeld, drank was geregeld, playlist was geregeld...

and she takes it all for granted!

Vind je het gek dat er niemand op haar verjaardag wilde komen.

Ik dus ook niet

Volgende keer zetten we Digitalis wel in, misschien schrikt dat haar af
quote:courageux schreef op 23 juli 2009 @ 00:44:

ik heb er ook al een paar gemeet...

sommige zeker voor herhaling vatbaar... andere absoluut niet....

ik wil Winx en floor nog weleens bij een meet hebben (en de mensen die ik al ken en die voor herhaling vatbaar zijn erbij )Ik heb wel al irl gelachen met Winx echt een hele lieve, leuke meid!
ik sluit me wel aan want wil ivy zien...

en bedankt...

''ik ga naar cour om ivy te zien...''

ik weet mn plek weer...

slaap lekker he...
quote:iry schreef op 23 juli 2009 @ 00:46:

[...]

Oh maar dat kan toch ook geweldig zijn!!

Ik heb dit jaar een paar dagen alleen doorgebracht overdag tijdens een zakenreis van vriend...wist niet dat ik dat kon!!!

En ik bleek het heerlijk te vinden en meer in mijn mars te hebben dan ik dacht.

Maar verder ben ik een ongelooflijke schijtluis,dus mij moet je echt niet alleen op pad sturen

Binnen enkele uren lig ik hyperventilerend in de goot.Voor mij is 't juist de enige manier die ik ken/kan doen. En ontmoet zoveel mensen, maar heerlijk ongebonden alles. En alllemaal geschift, net als ik, en getattoeerd, en houden van een drankje (of 30)
quote:minny schreef op 23 juli 2009 @ 00:50:

Ik wil vriendjes worden met alle huilies. Dan lig ik een hele dag in mijn string te zeiken van het lachen

Weet je in iedergeval zeker dat JIJ in ieder geval een leuke tijd hebt

Heb mijzelf trouwens kostelijk vermaakt op het digitale feestje
quote:yette schreef op 23 juli 2009 @ 00:50:

[...]

Ik heb wel al irl gelachen met Winx echt een hele lieve, leuke meid!wij hebben dr nodig als afleiding... als zij dansend op een tafel in een kroeg gaat staan... vallen wij niet zo op... zou ze ermee in stemmen?
quote:minny schreef op 23 juli 2009 @ 00:50:

oh met mij dus?

En dan mij lekker uit lachen???.....tssss,bitch.
Iry, je behoort nu tot de licht ontvlambaren. Laat dat oude groepje nu een slos joh.
Ik ben erbij Min, dat wil ik zien. Min vs Huilies.

*wil een sigaret*

Floor, dan maken we er parachutespringen van. Jij springt chute, ik rijd paard (heb na ongeluk niet meer gereden, wel gesprongen, nu draaien we 't om ). We ontmoeten elkaar zo'n 2 meter boven de grond

*wil nog steeds sigaret*
Ja, maar dan wel pas na het neuken he Iry, anders blijf ik maagd
quote:iry schreef op 23 juli 2009 @ 00:49:

Verder lijkt het mij best leuk eens op een terras te hangen met wat forummers,maar ik durf dat eigenlijk helemaal niet.

Ben veel te bang dat ik tegenval of door de mand val.

Terrassen =

En ook een hele leuke manier om elkaar te leren kennen! Ik snap wel waar de onzekerheid zit, je weet natuurlijk helemaal niet hoe andere forummers jou berichten interpreteren en in hun hoofd omzetten als een persoon. ( Wat een proces ) Maar denk wel dat het een gezellige en laagdrempelige manier is om mensen te leren kennen
quote:Digitalis schreef op 23 juli 2009 @ 00:51:

[...]

Voor mij is 't juist de enige manier die ik ken/kan doen. En ontmoet zoveel mensen, maar heerlijk ongebonden alles. En alllemaal geschift, net als ik, en getattoeerd, en houden van een drankje (of 30)

Mijn dochter gaat ook altijd graag alleen op stap,ook juist omdat ze zo leuke ontmoetingen op doet.

Bovendien.....die kan zich ook heul slecht aanpassen .
*gooit sigaret naar drammende digi*
*steekt sigaret op*

Ik wil niemand ontmoeten die mij een slet vindt
quote:courageux schreef op 23 juli 2009 @ 00:52:

[...]

wij hebben dr nodig als afleiding... als zij dansend op een tafel in een kroeg gaat staan... vallen wij niet zo op... zou ze ermee in stemmen? Ik ken een heel leuk cafe. De naam eindigt ook op cafe, trouwens. Maar daar zou ik niet heendurven. Zou me schamen met Winx op de tafel enzo. Niets voor mij hoor.
Mooi niet dame, jij gaat een actieve rol spelen! Digi&Min vs de Huilies met als 2e ronde Digi&Min vs de HRS.
Yep Iry, je bent huilie af! En laat ik je er niet nog eens op betrappen....
quote:Digitalis schreef op 23 juli 2009 @ 00:54:

*wil een sigaret*

*biedt een Marlboro Light aan*

Of sorry, was je bezig om te stoppen?
O ja das waar ivy!!

Valt mij ook op dat ik de laatste tijd meer boze smileys gebruik dan knuffelende!!

Shit man,ik ben echt aan het transformeren.
quote:minny schreef op 23 juli 2009 @ 00:55:

Mooi niet dame, jij gaat een actieve rol spelen! Digi&Min vs de Huilies met als 2e ronde Digi&Min vs de HRS. Hahah HRS

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven