Forummers en vriendschap?

22-07-2009 23:48 215 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja om maar weer verder te kwijlen... maar tegelijk ook weer niet...

Niet bedoeld als rel... gewoon eerlijke meningen... niet iedereen hoeft elkaar te mogen tenslotte...

Zijn er forummers waarmee je in RL bevriend bent of wel bevriend mee zou kunnen zijn?

Zijn er forummers waarmee je nooit van je leven bevriend zou willen zijn?

En waarom wel of niet?
quote:Sopsie schreef op 23 juli 2009 @ 00:54:

[...]

Terrassen =

En ook een hele leuke manier om elkaar te leren kennen! Ik snap wel waar de onzekerheid zit, je weet natuurlijk helemaal niet hoe andere forummers jou berichten interpreteren en in hun hoofd omzetten als een persoon. ( Wat een proces ) Maar denk wel dat het een gezellige en laagdrempelige manier is om mensen te leren kennen Da's waar. Ik ben gewoon zo'n kutwijf hier dat 't in 't echt enkel mee kan vallen
quote:IvyRosa schreef op 23 juli 2009 @ 00:55:

*steekt sigaret op*

Ik wil niemand ontmoeten die mij een slet vindt ik weet zeker dat je met dit bericht een bepaalde boerentrien helemaal in tranen brengt...
quote:Digitalis schreef op 23 juli 2009 @ 00:56:

[...]

Da's waar. Ik ben gewoon zo'n kutwijf hier dat 't in 't echt enkel mee kan vallen Haha, kan het alleen nog maar in je voordeel werken
quote:iry schreef op 23 juli 2009 @ 00:56:

O ja das waar ivy!!

Valt mij ook op dat ik de laatste tijd meer boze smileys gebruik dan knuffelende!!

Shit man,ik ben echt aan het transformeren.Ben trots op je!
@Cour:
Nee ik heb een longontsteking, en geen zin om peuken te halen (vis nu stompjes uit de asbak, echt zo aso).

Kan iemand mij vertellen wat HRS is? Heb dat een paar keer voorbij zien komen en snap er niks van.

Ik doe wel actief hoor Min. Graag
Ik ben in het echt veeeeel gemener dan hier. Elke meeting met mij eindigt in janken en als ik echt mijn best doe zelfs in lotgenotentherapie.

Dan heb ik leuke avond gehad
quote:minny schreef op 23 juli 2009 @ 00:54:

Ja, maar dan wel pas na het neuken he Iry, anders blijf ik maagd

Ik huil altijd pas na de sex min....dat orgasme.,maakt zoveel emotie in mij los altijd,snif..

En waag het dan niet om te gaan lachen,want dan hoek ik je
quote:Digitalis schreef op 23 juli 2009 @ 00:54:

Ik ben erbij Min, dat wil ik zien. Min vs Huilies.

*wil een sigaret*

Floor, dan maken we er parachutespringen van. Jij springt chute, ik rijd paard (heb na ongeluk niet meer gereden, wel gesprongen, nu draaien we 't om ). We ontmoeten elkaar zo'n 2 meter boven de grond

*wil nog steeds sigaret*Echt no way dat ik parachute ga springen. Heb al hoogtevrees als ik op de zaterdagkrant sta!
HRS = Huilie Rescue Squad
Zeg ik ben de enige echte huilie hier volgens Meds, dus.

*vertegenwoordigt de Huilies*
In het echt doe ik helemaal niet aan seks. Das wel weer fijn. Weet je zeker dat ik je niet op het terras een befbeurt geef.
quote:courageux schreef op 23 juli 2009 @ 00:52:

[...]

wij hebben dr nodig als afleiding... als zij dansend op een tafel in een kroeg gaat staan... vallen wij niet zo op... zou ze ermee in stemmen? We hebben Winx toen nadrukkelijk gevraagd juist niet op tafel te dansen. Vonden we zonde van de drank. Maar als je tijdens het gemieter niet meer drinkt dan je kan tillen, kan het geen kwaad denk ik.
quote:IvyRosa schreef op 23 juli 2009 @ 00:57:

[...]

Ben trots op je!

Ivy wat doe je nu!!!!!!

edit snel,anders word je uit het groepje gehaald.!!
quote:Digitalis schreef op 23 juli 2009 @ 00:58:

Nee ik heb een longontsteking, en geen zin om peuken te halen (vis nu stompjes uit de asbak, echt zo aso).

Kan iemand mij vertellen wat HRS is? Heb dat een paar keer voorbij zien komen en snap er niks van.

Ik doe wel actief hoor Min. Graag Het is ook relatief nieuwe term. Ik heb m bedacht op dat huilie topic van Mutsie. Huilie Rescue Squad.
HRS= Huilie Rescue Squad hahahahahahaha
quote:minny schreef op 23 juli 2009 @ 00:59:

[...]

Het is ook relatief nieuwe term. Ik heb m bedacht op dat huilie topic van Mutsie. Huilie Rescue Squad.Ja hahahahah hij is echt geweldig. Als ik eraan terugdenk lig ik alweer in een scheur,
quote:iry schreef op 23 juli 2009 @ 00:59:

[...]

Ivy wat doe je nu!!!!!!

edit snel,anders word je uit het groepje gehaald.!!Nee joh, ben vandaag al zo bitch geweest. Dus nog prim ain balans
quote:iry schreef op 23 juli 2009 @ 00:58:

[...]

Ik huil altijd pas na de sex min....dat orgasme.,maakt zoveel emotie in mij los altijd,snif..

En waag het dan niet om te gaan lachen,want dan hoek ik je Moet je doen, klets ik je gelijk een paar keer met mijn volgezeken string om de oren!

quote:Digitalis schreef op 23 juli 2009 @ 00:56:

[...]

Da's waar. Ik ben gewoon zo'n kutwijf hier dat 't in 't echt enkel mee kan vallen En ik ben zo lief hier,kan alleen maar een kutwijf gevonden worden irl
quote:Sopsie schreef op 23 juli 2009 @ 01:00:

[...]

Ja hahahahah hij is echt geweldig. Als ik eraan terugdenk lig ik alweer in een scheur,Ja, vond ik wel praktisch, kon ik ze tenminste collectief beledigen ipv ze steeds maar apart te moeten noemen.

*Minny is erg praktisch ingesteld*
quote:floor72 schreef op 23 juli 2009 @ 00:58:

[...]

Echt no way dat ik parachute ga springen. Heb al hoogtevrees als ik op de zaterdagkrant sta!

*ziet Floor nu bibberend op de extra dikke editie van de Volkskrant staan*

Ja Min, stiekem ben ik een echt kookwonder en schuif ik mijn gasten heerlijke gerechten voor. Lekker non-alcoholsch drankje erbij, wat praten over mijn geloofsbelijdenis en cursus Creatief met Kutharen. Maar dat weet dan niemand.
Whaha de Huilie Rescue Squad. Wie zitten daarbij?
quote:minny schreef op 23 juli 2009 @ 01:01:

[...]

Ja, vond ik wel praktisch, kon ik ze tenminste collectief beledigen ipv ze steeds maar apart te moeten noemen.

*Minny is erg praktisch ingesteld*En hou je die volgezeken string wel een beetje uit mijn buurt? hou niet zo van urinespetters
Courageux, jij hebt een forummeet gedaan. Wie waren er wel en niet voor herhaling vatbaar?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven