Trumps gezondheid

02-09-2025 11:11 118 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Al 7 dagen is Trump niet meer in de openbaarheid geweest. Wel zijn er af en toe foto’s te zien die van veraf zijn genomen. Journalisten mogen sinds vorige week dinsdag niet dichtbij komen. Op de foto’s ziet Trump er vermoeid uit, met ogen die wat dof of afwezig lijken. Trump heeft ook geen interviews of officiële events op de agenda tot nu toe.
Het Witte Huis kondigt aan dat Trump om 14:00 uur Amerikaanse tijd (20:00 uur Nederlandse tijd) een aankondiging zal doen: zijn eerste publieke optreden in een week. Waarover de aankondiging gaat wordt niet gemeld.

Bron: https://reportersonline.nl/trump-dag-22 ... esidentia/
(Tip: als je wilt lezen wat Trump allemaal doet op een dag volg dan deze journaliste https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/)

Afgelopen week werd er op socials al even geroepen dat Trump dood zou zijn, dat is een hoax. Maar dat er iets aan de hand is, is wel duidelijk. De afgelopen maanden heeft hij met enige regelmaat plekken op de rug van zijn hand, wat veroorzaakt zou zijn door het schudden van handen de hele dag (maar wat ook infuusplekken zou kunnen verbergen)

Gaat hij vanavond vertellen wat er met hem aan de hand is, of zou er een hele andere aankondiging gedaan worden, bijv iets over Gaza, Poetin, Groenland, ...?
Ik verwacht dat Trump te narcistisch trots is om de macht over te dragen aan Vance. Hij wil sterven in het harnas.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Mariana schreef:
02-09-2025 12:22
Dit. En Trump is een marionet. Vance gaat tegen de haren van Project2025 instrijken denk ik

Overigens wordt zo’n opmerking over dat hij er klaar voor is wel uit z’n verband getrokken. Het staat niet los van de rest van het interview maar wordt nu wel apart bezien.

Ik snap ook niet wat voor ander antwoord mensen verwachten een een vice president. Dat ''hij er in het geheel nog niet klaar voor is het presidentschap over te nemen''? Het is godbetert zijn job om bij het omvallen van de president de boel over te nemen. Haal dat weg en er blijft van de vp-baan niet zoveel over. Natúúrlijk is Vance er klaar voor!
Nogevendit schreef:
02-09-2025 13:28
Jawel hoor: LIVE VS | President Donald Trump doet om 20.00 uur Nederlandse tijd ‘een aankondiging’ | Buitenland | AD.nl https://share.google/LDGnFWfHe3S0ZvlNT
Ah Dank!
Tpv
Waitingforthenight schreef:
02-09-2025 11:20
Hij de 30e nog gefotografeerd toen hij ging golfen, dus denk dat er qua gezondheid niet heel veel aan de hand is.
Ik ben verder geen complot theorie aanhanger, maar Trump is natuurlijk wel de koning van Fake News he.
Ze linken het ook aan het Gaza project. Zijn schoonzoon staat te trappelen om te starten met bouwen.
Stormke81 schreef:
02-09-2025 15:11
Ze linken het ook aan het Gaza project. Zijn schoonzoon staat te trappelen om te starten met bouwen.
Hoe krijg je de rest van de wereld met de hakken in het zand... Niet dat dat hem wat boeit.
himalaya schreef:
02-09-2025 14:12
Ik verwacht dat Trump te narcistisch trots is om de macht over te dragen aan Vance. Hij wil sterven in het harnas.
En terecht, hij is gekozen. Net als Biden overigens, alleen wist die niet meer wat er gebeurde.
Trump is 79, er zijn maar weinig mensen die dan de energie nog hebben om dat werkschema vol te houden. Een leeftijdsgrens lijkt me voor politici niet meer dan logisch.
Wombat schreef:
02-09-2025 14:00
Ik weet niet zo goed wat we moeten hopen eigenlijk. Trump is een ramp, Vance een nog ergere. Wat dan? Trump die steeds verder aftakelt maar toch niet aftreedt en zo de hele partij van binnen uitholt misschien?
Zoals Biden deed zeg maar.
“Donald Trump maakt vanavond zo goed als zeker bekend dat hij zich in 2024 opnieuw kandidaat stelt voor het Witte Huis.”

Bron: De Gelderlander
Coffeegirl schreef:
02-09-2025 15:25
“Donald Trump maakt vanavond zo goed als zeker bekend dat hij zich in 2024 opnieuw kandidaat stelt voor het Witte Huis.”

Wat?
Oh nee, dat was oud nieuws. Sorry!
Coffeegirl schreef:
02-09-2025 15:25

?
Pieremachochel
https://www.independent.co.uk/news/worl ... 18399.html
Niet over zijn gezondheid, wel over The Department of Defense

Mijn Gokje, gaat Department of War heten
Pioen00 schreef:
02-09-2025 15:22
Zoals Biden deed zeg maar.
Inderdaad, dat was ook geen beste move.
Lila-Linda schreef:
02-09-2025 15:39
https://www.independent.co.uk/news/worl ... 18399.html
Niet over zijn gezondheid, wel over The Department of Defense

Mijn Gokje, gaat Department of War heten
En daar denkt hij de Nobelprijs voor de vrede mee te winnen ;-)?
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Felidaez schreef:
02-09-2025 15:27
Wat?
Nou ja je weet niet hoe ver ie al heen is :lol:
Onze harten bleven branden door de liefdesvlam
Ik gok dat het iets met Venezuela te maken heeft. Iemand nog een ander idee?
PoesMinoes schreef:
02-09-2025 16:35
Ik denk of zijn gezondheid of Gaza.
Pluviofiel|Firm believer of Karma
PoesMinoes schreef:
02-09-2025 16:35
Ik gok dat hij gezien zijn leeftijd, zijn afwezigheid, zijn opgezwollen enkels en de vele hamburgers die hij in 70 jaar naar binnen heeft gewerkt dat hij of gedotterd is of een bypass heeft gehad. We weten het vanavond, nog maar 3 uur te gaan.
Ik gok dat hij ongeneeslijk ziek is en niet lang meer heeft.
Het is gewoon een grote gok. Geeneen nieuwssite die het weet. Ik kijk om 20.00 uur maar en vrees het ergste, dan valt het hopelijk mee.
Had hij Putin niet een deadline gegeven? Misschien sancties ivm einde deadline?
Ik vind hier dingen van.
Sabeltandcavia schreef:
02-09-2025 16:51
Had hij Putin niet een deadline gegeven? Misschien sancties ivm einde deadline?
Maar daar hoeft hij zich toch niet dagen voor te verstoppen?
DronkenAardbei schreef:
02-09-2025 16:47
Ik gok dat hij gezien zijn leeftijd, zijn afwezigheid, zijn opgezwollen enkels en de vele hamburgers die hij in 70 jaar naar binnen heeft gewerkt dat hij of gedotterd is of een bypass heeft gehad. We weten het vanavond, nog maar 3 uur te gaan.

Ik denk dat hij zoiets niet wereldkundig gaat maken. Als hij zoiets al ondergaan heeft, dan wordt dat doodgezwegen want hij is de sterke viriele man. En dan gaat de aankondiging vanavond dus over Gaza of Poetin.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven