Adventskalenders 2025
dinsdag 2 september 2025 om 22:02
Bij de notendop staat het er ook bij op de website:
* De adventskalender is inclusief de dakjes 65 cm hoog. Haal de kalender voorzichtig uit de doos. Zorg dat je niet alleen aan de bovenkant van de kalender trekt. Zo voorkom je scheuren.
De Filsen-kalender, dat is met losse thee zeker? Of 'gewoon met zakjes?
* De adventskalender is inclusief de dakjes 65 cm hoog. Haal de kalender voorzichtig uit de doos. Zorg dat je niet alleen aan de bovenkant van de kalender trekt. Zo voorkom je scheuren.
woensdag 3 september 2025 om 11:54
Het is losse thee, maar de laatste keer zat het al wel in zakjes geloof ik. Van die speciale zakjes voor losse thee die je zo in je mok kunt hangen. De laatste versie had ik niet, m'n moeder alleen, dus weet het niet 100% zeker.Wintertime16 schreef: ↑02-09-2025 22:02Bij de notendop staat het er ook bij op de website:
Je kan altijd vragen natuurlijk.
Gewoon _melon met login problemen
woensdag 3 september 2025 om 11:57
woensdag 3 september 2025 om 13:42
woensdag 3 september 2025 om 21:56
De notenshop ook besteld vandaag! Ik laat ook alles tot december dichtzitten, maar man man wat leuk!
Ontdekt toen ik paar jaar geleden ging stoppen met roken, toen in november gestart om mezelf elke dag een cadeautje/dopamineshot te geven & sindsdien ben ik elk jaar op zoek! Nu voor de 2e keer de notenshop en voor de 2e x een thee kalender (wel 2x van een andere shop.
Ontdekt toen ik paar jaar geleden ging stoppen met roken, toen in november gestart om mezelf elke dag een cadeautje/dopamineshot te geven & sindsdien ben ik elk jaar op zoek! Nu voor de 2e keer de notenshop en voor de 2e x een thee kalender (wel 2x van een andere shop.
woensdag 3 september 2025 om 21:57
donderdag 4 september 2025 om 13:27
Bedankt voor de link. Lego is niet helemaal zijn ding. Maar ik zag al wel dat ze er ook een met klei hebben en met dino's.
Straks de site maar even rustig bekijken.
Time doesn't hear if you ask it to wait.
So own all your tears and just roll with the waves
donderdag 4 september 2025 om 21:52
Ja die zijn lekker inderdaad! En ook nog wel een redelijke prijs want ik wil gewoon principieel niet van die kalenders van honderd euro. Ook al is het "het waard".
donderdag 4 september 2025 om 22:03
donderdag 4 september 2025 om 22:19
Zoiets klinkt heel erg leuk. En eigenlijk hoe ik het ook het leukst zou vinden.

vrijdag 5 september 2025 om 10:00
Oeh leuk!!
Ik ga me ook vast oriënteren.
Al een keer gehad:
Heb de Pickwick theekalender één keer gehad, dat vond ik wel leuk maar denk niet dat een 2e keer totaal anders zal zijn.
Heb ook een keer een doosje chocolademelkbommen van 'van bruggen thee' (10 stuks, niet 24) gehad. Dat viel me tegen, ik blijk toch het meest van gewone (dark) kant en klare chocolademelk uit een pak te houden.
Vorig jaar had ik de Jan van Haasteren puzzel. De doos ziet er dit jaar leuker uit, maar ik wil niet weer iedere dag een mini puzzel maken, ik zou het leuker vinden als je iedere dag een deel van één grote puzzel legt. Dat heeft JvH (en Wasgij) helaas niet. Bij de puzzelkalenders die dat wel hebben vind ik de afbeeldingen niet mooi: oubollig, kitsch, pontificaal de kerstman in beeld.
Ik heb ook al een heel leuk boekje van Eva Eich gehad, een soort thriller met een escaperoom element. Iedere dag een hoofdstukje lezen, de puzzel oplossen zodat je weet waar je de volgende dag verder moet lezen.
Dat was erg leuk!
Lijkt me leuk:
De Exit kalender lijkt me erg leuk, maar wel duur. En als je dan ergens vast komt te zitten...
Hoop dat er een Dolce Gusto kalender komt. Mijn partner heeft net zo'n apparaat aangeschaft en wil graag diverse variaties en smaken proberen.
Ik zou een kalender met leuke knutsel/hobbyspullen heel leuk vinden, maar nog niks naar mijn zin gevonden. Enigszins betaalbaar, gewoon kleine dingetjes, liefst een afgerond mini projectje.
Ik ga me ook vast oriënteren.

Al een keer gehad:
Heb de Pickwick theekalender één keer gehad, dat vond ik wel leuk maar denk niet dat een 2e keer totaal anders zal zijn.
Heb ook een keer een doosje chocolademelkbommen van 'van bruggen thee' (10 stuks, niet 24) gehad. Dat viel me tegen, ik blijk toch het meest van gewone (dark) kant en klare chocolademelk uit een pak te houden.
Vorig jaar had ik de Jan van Haasteren puzzel. De doos ziet er dit jaar leuker uit, maar ik wil niet weer iedere dag een mini puzzel maken, ik zou het leuker vinden als je iedere dag een deel van één grote puzzel legt. Dat heeft JvH (en Wasgij) helaas niet. Bij de puzzelkalenders die dat wel hebben vind ik de afbeeldingen niet mooi: oubollig, kitsch, pontificaal de kerstman in beeld.
Ik heb ook al een heel leuk boekje van Eva Eich gehad, een soort thriller met een escaperoom element. Iedere dag een hoofdstukje lezen, de puzzel oplossen zodat je weet waar je de volgende dag verder moet lezen.
Dat was erg leuk!
Lijkt me leuk:
De Exit kalender lijkt me erg leuk, maar wel duur. En als je dan ergens vast komt te zitten...
Hoop dat er een Dolce Gusto kalender komt. Mijn partner heeft net zo'n apparaat aangeschaft en wil graag diverse variaties en smaken proberen.
Ik zou een kalender met leuke knutsel/hobbyspullen heel leuk vinden, maar nog niks naar mijn zin gevonden. Enigszins betaalbaar, gewoon kleine dingetjes, liefst een afgerond mini projectje.
'Every new beginning comes from some other beginning's end.'
vrijdag 5 september 2025 om 12:26
Twee keer die van Rituals gehad: heel erg leuk, maar ik heb nu spullen voor nog 5 jaar. Daarna twee keer van de handwerkwinkel hier en de eerste keer was die heel leuk en afwisselend, maar vorige jaar zaten er maar 10 pakjes in (sommige dan wel weer met drie bolletjes wol), terwijl het mij juist om 'elke dag een cadeautje' gaat.
Dit jaar heb ik een borduuradventskalender besteld. Ik ben heel benieuwd!
Dit jaar heb ik een borduuradventskalender besteld. Ik ben heel benieuwd!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in