Wat je niet hardop wil zeggen deel XIV
dinsdag 2 september 2025 om 17:16
Zeker! Ik vind het aan de ene kant leuk om naar het buitenland te gaan. Maar vakantie in eigen land is ook even leuk en ik ervaar dan evengoed een vakantiegevoel. Ook als ik vrij ben en in de buurt leuke dingen doen zoals uitstapjes,wandelingen,uit eten...dan ervaar ik ook een vakantiegevoel.pepexx schreef: ↑01-09-2025 11:50Vakantie is vakantie.
En niet iedereen heeft de behoefte om dan naar een ander land te reizen.
Maar daarom heeft iemand niet minder vakantie.
Vakantie voor mij is weg van mijn werk.
De hele dag geen verplichtingen en opstaan en slapen wanneer ik wil.
Gewoon me time.
Je pense donc je suis
donderdag 4 september 2025 om 11:40
MadameBijoux schreef: ↑02-09-2025 17:16Zeker! Ik vind het aan de ene kant leuk om naar het buitenland te gaan. Maar vakantie in eigen land is ook even leuk en ik ervaar dan evengoed een vakantiegevoel. Ook als ik vrij ben en in de buurt leuke dingen doen zoals uitstapjes,wandelingen,uit eten...dan ervaar ik ook een vakantiegevoel.
En er is genoeg te doen en te zien in Nederland.
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
donderdag 4 september 2025 om 23:34
Het is geen goed idee.
Jij gaat over de rooie en zal een ander beschadigen. En jezelf.
En ik denk dat jij dat nu ook wel weet en toch gaat, omdat je het ergens dus wel lekker vind om los te gaan en ook rechtvaardig.
Het geeft elke keer zo veel troep en schade en scherven en verdriet.
Maar de afgrond is dichterbij en dieper als ik dit zou uitspreken.
Jij gaat over de rooie en zal een ander beschadigen. En jezelf.
En ik denk dat jij dat nu ook wel weet en toch gaat, omdat je het ergens dus wel lekker vind om los te gaan en ook rechtvaardig.
Het geeft elke keer zo veel troep en schade en scherven en verdriet.
Maar de afgrond is dichterbij en dieper als ik dit zou uitspreken.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
vrijdag 5 september 2025 om 20:07
Ik ben normaal maar ik moest vaststellen dat de meningen daarover verdeeld zijn.
Nou jammer dan,ik ben gewoon mezelf en ga me niet anders voordoen dan dat ik ben omdat je dat graag wilt...simpelweg belachelijk dat je wilt dat ik een rustige vrouw wordt terwijl ik een drukke aard heb. Mijn vriend is rustig,moet hij een druk persoon worden? Moet een hond gaan miauwen en een kat gaan blaffen of moeten we met zijn allen in gelijke pas marcheren? Nee zeg!

Je pense donc je suis
zaterdag 6 september 2025 om 11:29
Dat is vervelend. Herkenbaar en irritant als je overal achter aan moet hollen. Ik wordt dan wel eens enorm boos. Is het nog gelukt?GroenTuintje schreef: ↑05-09-2025 20:16Ik heb zo’n enorme stress… alles lijkt mis te lopen…:( waarom?! Overal achteraan moeten en dan nog loopt het mis![]()
Je pense donc je suis
zaterdag 6 september 2025 om 11:40
GroenTuintje schreef: ↑05-09-2025 20:16Ik heb zo’n enorme stress… alles lijkt mis te lopen…:( waarom?! Overal achteraan moeten en dan nog loopt het mis![]()

Komt vast goed

Night after night who treats you right
Baby, it's the guitar man
Baby, it's the guitar man
zondag 7 september 2025 om 11:41
Het valt me op dat er de laatste weken ineens een hoop zielige foto's op face-book verschijnen. Phil Collins die in een ziekenhuisbed ligt i.v.m. gezondheidsproblemen en Mick Jagger die op visite komt. De tweede keer komt Bob Dylan op visite en heeft zijn gitaar meegenomen en een photo waarop ze samen aan het spelen zijn. Van de week kwam Rod Stewart langs en je zag een foto waarop ze samen aan het huilen waren. Dat kan niet anders dan dat het fake is en door AI is gemaakt.
Je pense donc je suis
zondag 7 september 2025 om 12:27
MadameBijoux schreef: ↑07-09-2025 11:41Het valt me op dat er de laatste weken ineens een hoop zielige foto's op face-book verschijnen. Phil Collins die in een ziekenhuisbed ligt i.v.m. gezondheidsproblemen en Mick Jagger die op visite komt. De tweede keer komt Bob Dylan op visite en heeft zijn gitaar meegenomen en een photo waarop ze samen aan het spelen zijn. Van de week kwam Rod Stewart langs en je zag een foto waarop ze samen aan het huilen waren. Dat kan niet anders dan dat het fake is en door AI is gemaakt.![]()
Hij heeft een knie operatie gehad.
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
zondag 7 september 2025 om 12:39
Ah zo! Ik las namelijk "he has been suffering from severe health problems/heart problems for a while."
Van de week werd er ook een foto getoond van 2 kleine kinderen die huilend voor het graf van hun ouders zaten. Of een huilend kind dat iets had geknutseld en geen bewondering kreeg. Het kan soms echt verwarrend zijn. Als het waar is dan is dit natuurlijk heel naar. Maar als het AI is wat ny vaak voorkomt dan is het fake. Het is de bedoeling dat iedereen dan gaat reageren hoe erg het allemaal is. En als iemand zegt dat het niet echt is dan wordt er boos gereageerd op een manier van "how dare you say it's fake." Het valt me gewoon op dat bepaalde dingen ineens als paddestoelen uit de grond schieten.
Je pense donc je suis
zondag 7 september 2025 om 13:10
MadameBijoux schreef: ↑07-09-2025 12:39Ah zo! Ik las namelijk "he has been suffering from severe health problems/heart problems for a while."
Van de week werd er ook een foto getoond van 2 kleine kinderen die huilend voor het graf van hun ouders zaten. Of een huilend kind dat iets had geknutseld en geen bewondering kreeg. Het kan soms echt verwarrend zijn. Als het waar is dan is dit natuurlijk heel naar. Maar als het AI is wat ny vaak voorkomt dan is het fake. Het is de bedoeling dat iedereen dan gaat reageren hoe erg het allemaal is. En als iemand zegt dat het niet echt is dan wordt er boos gereageerd op een manier van "how dare you say it's fake." Het valt me gewoon op dat bepaalde dingen ineens als paddestoelen uit de grond schieten.
Goed gaat het niet hem. Maar dat is al een hele tijd, al sinds 2007.
Hij kan ook al 3 jaar niet meer drummen.
zondag 7 september 2025 om 14:40
Ik wist wel dat hij niet meer kan drummen en dat hij gezondsproblemen heeft waar geen twijfel aan bestaat. Ging meer om de foto's
En uiteraard nog foto's over andere onderwerpen: Dat is soms lastig om te beoordelen of deze echt zijn of door AI gemaakt. Sommige foto's zijn
namelijk erg persoonlijk.
madamebijoux wijzigde dit bericht op 07-09-2025 16:53
18.47% gewijzigd
Je pense donc je suis

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in