Zwanger worden 12+ maanden..

20-04-2024 11:45 629 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Goedemorgen dames,

Ik vroeg me af of er meer vrouwen zijn die al (weer) een jaar bezig zijn en mee willen schrijven in een nieuw topic?

Iedereen die al wat langer bezig is is welkom, met of zonder traject 🤗

NAAM:LEEFTIJD:NOD:KIND: GESTART:BIJZONDERHEDEN:
Broodkruimel40 4eJuni 2023
Zonnegloed29 🤰🏻 1eApril 20231e ivf poging raak
Perenboompje 36 1eJuni 20212e IVF poging
Olifantje1eJanuari 2023.IVF/ICSI traject
Pinchos311eJuli 2021.IVF traject
Koffiehagedis36 🤰🏻 1eSeptember 2023
Fidei30 🤰🏻 1eokt 2023 OI met letrozol
Fleurig321eaugustus 2023
Kikix31 🤰🏻 1e2022
Noompje30 🤰🏻 1eeind 2023Met behulp van letrozol
broodkruimel1984 wijzigde dit bericht op 05-06-2025 10:02
72.57% gewijzigd
Heel normaal dat het streepje nog licht is Groeneloper, de aanmaak van hcg is nog maar net op gang. 3 keer een streep kan echt niet anders hoor haha! Gefeliciteerd!!
Oh en staar je niet blind op de dikte van de streepjes komende tijd. Ik had 4 dagen hetzelfde, toen wat lichter en toen ineens een knaller. Die thuis testen zijn niet gemaakt om echte (subtiele) progressie te meten. :biggrin:
Spannend groeneloper! Voor nu ben je iig zwanger ♥️
Wat fijn Groeneloper, voorzichtig gefeliciteerd!

Ook voor jou superfijn nieuws Broodkruimel. Hopelijk blijft deze al plakken

Hier redelijk hersteld van de punctie. Paar dagen in spanning nu nog, hopelijk wat afleiding van werk
Dankjulliewel 🩷
Ik begin het steeds meer te geloven dat het echt zo is. Vind het ook rete spannend hahaha
Wanneer hoor je wat meer Perenboompje?
Ja helemaal leuk Groeneloper!!
Een mei kindje wordt het dan denk ik? Ook een heerlijke maand lijkt mij zelf, zo tegen de zomer aan!
Volgens de app 21 mei
Heb gevraagd of ze eventueel een vroege echo konden doen omdat wij het zo spannend vinden na de miskraam in mei, maar dat doen ze pas na 2 miskramen. Ben nu pas ook 3 weken en 4 dagen, dus dat wachten gaat lang duren.
Hoe is het nu Groeneloper, testen mooi opgelopen?

Hopelijk gaat bij ook alles goed Broodkruimel, ik duim dat je straks een
positieve test hebt!

Hier gebeld dat er 3 embryo's van goede kwaliteit zijn ingevroren. Nu wachten op menstruatie en gel-echo rond cyclusdag 8. Cyclus daarna dan tp als alles er goed uitziet en anders eerst die poliep weg, gaat ook nog wat tijd overheen. Nog even in wachtstand dus
Ze lopen niet echt op, maar heb gisteren en vanmorgen ook geen action test meer gedaan, maar zo een digitale van clearblue. Dus maandag op mijn NOD de laatste action test gedaan.
Misschien dat ik morgen of overmorgen nog een doe.
Ik merk dat ik mij een stuk rustiger voel dan zondag en maandag en wil een positieve mindset houden en dat lukt aardig goed. Ik ga er gewoon vanuit dat alles goed gaat zolang er geen bewijs is dat het niet goed gaat, en dat helpt 😊

3 embryo's, hoe voel je je daarbij?
En heb je het gevoel dat je het wachten een beetje goed door gaat komen?
Goed zo Groeneloper, de kans dat het goed gaat is ook veel groter dan dat het niet goed gaat. Maar natuurlijk blijft het spannend zo tot de eerste echo! Mij gaf het veel rust om bij een knaller te stoppen met testen en af te wachten. Aan testjes is uiteindelijk ook niet te zien hoe het gaat lopen. En bij de een loopt het veel sneller op dan bij de ander. Echt zo fijn dat het het is gelukt!! Wanneer heb je de eerste check?

Perenboompje, wow, dat is een mooi aantal zeg!! Wel naar weer van het vele wachten. Jeetje wat gun ik het jou en je partner dat het jullie nu eindelijk eens mee gaat zitten.

Broodkruimel, hoe gaat het daar? Enorm spannend of je straks een streepje gaat zien!
Dankje Zonnegloed. Ook voor je woorden. De woorden "de kans dat het goed gaat is veel groter dan dat het niet goed gaat" geven je dan weer wat zekerheid.

Eerste echo staat voor 29 september gepland
Groeneloper. Je kunt even googlen om ergens een vroegere echo te laten maken, dit kost meestal 3 of 4 tientjes ofzo. Als je daardoor eerder gerustgesteld bent lijkt me dat het geld meer dan waard. Hopelijk gaan ze wel oplopen. Ik hoop dat zonnegloed gelijk heeft. Mijn ervaring is helaas anders maar ik duim zo voor jullie dat het goed zit 🍀

Perenboompje nogmaals succes met het wachten en hopelijk wordt jullie geduld gauw beloond ♥️

Zonnegloed, ik begin wel last te krijgen van de utro merk ik. Ik word er moe en neerslachtig van, alles voor het goede doel zullen we maar zeggen. De ovitrelle is inmiddels bijna uit m’n lijf, er was vanochtend nog een super vage schaduw te zien op de test. Hopelijk gaat ie gauw weer oplopen… 🙏
Groeneloper, wat ook nog kan is een hcg bloedtest aanvragen. Tegen mij werd gezegd dat ze konden zien of het hcg te laag is voor deze termijn, of dat het binnen een bepaalde “goede” range zit, maar het biedt geen zekerheid over of het goed zal gaan. Ik heb het daarom niet gedaan en afgewacht maar misschien denk jij er anders over.
Ik denk er nog even over na. De echo is nu ook best vroeg. Weet alleen niet zeker of ik vanaf eerste ongesteldheidsdag moet rekenen of 2 weken voor de eisprong.
Maar de echo staat dan op 6 weken en 4 dagen, of op precies 7 weken.

Broodkruimel, wat spannend! Ga je meteen door met testen, of wachten?
Ik telde altijd 2 weken voor eisprong.

Ik blijf gewoon om de dag testen. Dat heeft mij het meeste rust.
Zou ook 2 weken voor ovulatie aanhouden. Dag menstruatie is geloof ik bedacht omdat je normaal gesproken je eisprong-dag niet weet.
Hallo lieve allemaal.

Ik lees hele goede berichten hier wat fijn! Ik duim op afstand nogsteeds hard mee . Groeneloper voor jou gefeliciteerd ik duim voor je.

Hier lig ik nog in het ziekenhuis te herstellen van afgelopen maandag toen onze zoon tegen alle verwachting in ineens haast had. Hij is geboren met een spoedkeizersnede en doet het heel erg goed ondanks zijn premature en dysmature geboorte . Hij ligt op de ic maar doet echt dus echt goed . Wij duiken onze bubbel weer in maar weet dat ik aan jullie denk 💙
Oh wat een goed nieuws Noompje!! Gefeliciteerd! Alle goeds en sterkte toegewenst de komende tijd. Hopelijk mogen jullie binnenkort samen naar huis. :heart:
O wauw noompje!! Gefeliciteerd en groei maar lekker, kleine man! 💙 veel sterkte met het herstel!
Oh Noompje, wat fijn!! Gefeliciteerd!
Groei maar flink, kleine man, en dan hopelijk snel samen naar huis 🩷
Hoi meiden.
Helaas is het hier weer niet goed gegaan. Wij zijn verdrietig en een beetje moedeloos.
Neeee groeneloper wat enorm klote.
Dikke knuffel voor jou en je man. :redrose:
Ik was er al bang voor… wat enorm kut Groeneloper. Heel veel sterkte 💔
Noompje, wat fijn om van je te lezen, ik heb veel aan je gedacht. Wat een vechtertje, je kleine man :heart: ! Ik hoop dat het in een stijgende lijn mag gaan en jullie zo snel mogelijk samen naar huis mogen. Take care!

Groeneloper, neeee, wat ontzettend naar :-( . Heel erg veel sterkte gewenst.
Hier vanmorgen wat bloed gespot.. Ook lichte menstruatie kramp en mn temp is gezakt… een week na terugplaatsing. We wachten “geduldig” af… 🙄

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven