Entertainment alle pijlers

Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 17!!

17-05-2025 19:20 1561 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Afbeelding Afbeelding
Relax we're all crazy, it's not a competition
Joppie schreef:
07-09-2025 08:51
Tijdschrift Linda start een petitie voor een landelijk actieplan tegen vrouwen geweld.
Ik zal wel gek zijn maar ik vind dit zacht gezegd nogal raar dat het blad van Linda de Mol dit doet.
Wow. Ik vind dit ook raar. Met andere woorden wat Jeroen gedaan heeft ziet zijn niet als geweld tegen vrouwen..
Joppie schreef:
Tijdschrift Linda start een petitie voor een landelijk actieplan tegen vrouwen geweld.
Ik zal wel gek zijn maar ik vind dit zacht gezegd nogal raar dat het blad van Linda de Mol dit doet.
Serieus. :roll: Wow.
Vrouwengeweld:

“Vrouwengeweld is een brede term voor geweld dat gericht is op vrouwen vanwege hun geslacht, ook wel gendergerelateerd geweld genoemd. Het omvat alle vormen van geweld, zoals fysiek, seksueel, psychologisch en economisch geweld, en kan vele uitingsvormen hebben, waaronder partnergeweld, seksuele intimidatie, stalking, en in het meest extreme geval, femicide (vrouwenmoord). Het komt voort uit ongelijke machtsverhoudingen tussen mannen en vrouwen en wordt zowel in de privésfeer als in de publieke ruimte ervaren. “

Voor Linda vallen dickpics sturen en Jeroens machtspositie misbruiken om jonge vrouwen seksueel te belagen daar niet onder. :facepalm:

Het zijn voortekens Linda, zo’n man gaat steeds verder.
Ben je de Voice al weer vergeten? Wil je in een Disneywereld leven?

https://www.ad.nl/show/dit-zijn-alle-be ... ~a8825f33/
Als je minder wil moeten, moet je minder willen.
Ik kan Linda niet meer zien 🫣
Geen bijzonderheden
Speciaal voor Yasmijn:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Hilarisch dom die Linda. Proberen te redden wat er te redden valt en het alleen maar erger maken. Ook een kunst.
Tsja, dat blaadje van Linda hangt natuurlijk al jaren van hypocrisie aan elkaar dus dit kan er dan ook nog wel bij.

Maar wie zit er nog te wachten op de zoveelste actie die niks oplost dan.
Yakuzakiko schreef:
07-09-2025 12:43
Speciaal voor Yasmijn:
Hoe toepasselijk deze fotos, ze geeft er geen f... om.

Waarom gaat ze niet rentenieren of iets achter de schijnwerpers doen. In ieder geval uit het zicht blijven.
Joppie schreef:
Heeft de stagiaire niet doorgegeven dat er al best wat commentaar was op de instagrampost waarmee ze ook even wilden scoren over de rug van Lisa?
Jules schreef:
07-09-2025 13:23

Waarom gaat ze niet rentenieren of iets achter de schijnwerpers doen. In ieder geval uit het zicht blijven.
Heb ik ook gedacht nadat ze zo fel reageerde over de kritiek op haar relatiedoorstart. Mag ze helemaal zelf weten, maar ik zou dan lekker in de luwte gaan leven.

(En als je dan toch doorgaat in de bizz dan chronisch je bakkes houden over deze onderwerpen)
Jules schreef:
07-09-2025 13:23

Echt he. Gewoon in je Portugese villa gaan zitten. Maar blijkbaar is de behoefte aan aandacht te groot.
Vivalafete25 schreef:
07-09-2025 13:26
Heb ik ook gedacht nadat ze zo fel reageerde over de kritiek op haar relatiedoorstart. Mag ze helemaal zelf weten, maar ik zou dan lekker in de luwte gaan leven.

(En als je dan toch doorgaat in de bizz dan chronisch je bakkes houden over deze onderwerpen)
Ik begrijp niet dat je en hypocriet bent en het schijnbaar lekker vindt om negatieve kritiek over je te laten storten.
Moet je het nou doen voor het geld en de huur enzo, dan snap ik het nog. Maar zij kan toch gewoon stoppen en een eiland kopen bvs.

Dom, hypocriet, bijna sadomasochistisch.
Star⁴ schreef:
07-09-2025 12:56
Hilarisch dom die Linda. Proberen te redden wat er te redden valt en het alleen maar erger maken. Ook een kunst.
Omdat ik haar in het verleden best hoog had zitten qua (zakelijk) verstand, heb ik ergens het idee dat ze nu misschien met een ontzettend intern conflict worstelt. Dat ze ergens wel weet dat haar partner gewoon echt niet deugt maar het niet wil weten.
SweetFirefly schreef:
07-09-2025 12:31
:

Het zijn voortekens Linda, zo’n man gaat steeds verder.

https://www.ad.nl/show/dit-zijn-alle-be ... ~a8825f33/
Absoluut onjuist.

Ik begon met het vet maken van alle termen uit de definitie die jij zelf plaatst die slaan op hetgeen Jeroen gedaan heeft, maar dat was heel veel werk.

Wat hij gedaan heeft zijn geen voortekens, het ís geweld tegen vrouwen.
Ook als hij niet verder zou gaan ís het geweld.

Ook als níemand verder zou gaan, ook dan moeten die vormen van geweld tegen vrouwen stoppen.
Zonder het kleiner te maken door het slechts als voorteken te presenteren.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Linda is niet dom. Zeker niet.

Ze weet heel goed hoe alles werkt, wat haar man gedaan heeft, maar kiest er voor om net te doen alsof het niet gebeurd is. Ze weet duvels goed dat haar eigen man een man is om voor op te passen. Ze steekt haar kop in het zand en dat moet ze zelf weten, maar laten we niet doen alsof ze niet weet hoe de vork in de steel zit.
Eigenlijk zou er nu nog iemand moeten opstaan en de media opzoeken en dit benoemen. Maar snap dat het voor de vrouw in kwestie niet te doen is, al die negatieve aandacht.

Of iemand moet hem “testen” als truc. Dat heeft ooit een kennis voor een vriendin gedaan, haar man had beloofd nooit meer vreemd te gaan maar de eerste avond uit liep ie al achter de kennis van vriendin aan en appte hij haar plat met een geheim nummer. Echt heel slecht maar zij was achteraf zo opgelucht!
Yakuzakiko schreef:
07-09-2025 10:08
Volgens mij zijn Kanye en Bianca nog samen, ik zag vrij recente foto's. Ik zet ze wel in het fototopic.
Dank! Ik ga ff kijken
Suus schreef:
07-09-2025 14:18

Ze weet heel goed hoe alles werkt, wat haar man gedaan heeft, maar kiest er voor om net te doen alsof het niet gebeurd is. Ze weet duvels goed dat haar eigen man een man is om voor op te passen. Ze steekt haar kop in het zand en dat moet ze zelf weten, maar laten we niet doen alsof ze niet weet hoe de vork in de steel zit.
Natuurlijk weet ze dat. De vraag is, wat levert het haar op om bij die gast te blijven. Ze kan er met goed fatsoen niet mee over straat en knap is hij ook niet.

En zijn geld heeft ze niet nodig, eerder andersom.
Loren schreef:
07-09-2025 15:04
Natuurlijk weet ze dat. De vraag is, wat levert het haar op om bij die gast te blijven. Ze kan er met goed fatsoen niet mee over straat en knap is hij ook niet.

En zijn geld heeft ze niet nodig, eerder andersom.

Ik zou het echt niet weten, want ze kan wel beter krijgen. Inderdaad, hij is niet knap, ook niet heel lelijk, maar zeker niet knap.

Dus ik zou niet weten wat het haar oplevert.
Suus schreef:
07-09-2025 14:18

Het is toch ontzettend dom om een artikel in een blad te plaatsen dat jouw naam draagt met de quote wij eisen de nacht op terwijl je met een zelfde soort man een relatie aanhoudt die vrouwen het gevoel geeft niet meer veilig te zijn in zijn omgeving.

Dat ze met die engnek verder gaat moet ze zelf weten maar snapt ze dan niet dat wat ze predikt niet meer overtuigend is.
Snapt ze niet door geen statement te nemen dat wat deze mannen doen fout is, zij ook geen veilig gevoel meer aan vrouwen kan geven.
Zowel op de werkvloer als privé. Je zal maar met die vent alleen zijn terwijl linda nog even haar krulspelden eruit moet halen in een van de vele kamers in die gigantische villa.
Wanneer zijn we een keer uitgepraat over Linda de Mol en haar vent?
Het is wat het is (ze blijft bij hem) en we vinden er allemaal het zelfde van (ze is gek)
Ben een beetje klaar met al die pagina's over hen eerlijk gezegd

:flag:
Frankly my dear, I don"t give a damn
Jules schreef:
07-09-2025 16:59
Het is toch ontzettend dom om een artikel in een blad te plaatsen dat jouw naam draagt met de quote wij eisen de nacht op terwijl je met een zelfde soort man een relatie aanhoudt die vrouwen het gevoel geeft niet meer veilig te zijn in zijn omgeving.

Dat ze met die engnek verder gaat moet ze zelf weten maar snapt ze dan niet dat wat ze predikt niet meer overtuigend is.
Snapt ze niet door geen statement te nemen dat wat deze mannen doen fout is, zij ook geen veilig gevoel meer aan vrouwen kan geven.
Zowel op de werkvloer als privé. Je zal maar met die vent alleen zijn terwijl linda nog even haar krulspelden eruit moet halen in een van de vele kamers in die gigantische villa.

Maar ze doet alsof Jeroen niks gedaan heeft.' Sommige dingen kúnnen gewoon niet gebeurd zijn'.

Ja, dan kun je wel campagne voeren over dat geweld tegen vrouwen moet stoppen. Want hij heeft niks verkeerd gedaan.
yasmijn schreef:
07-09-2025 12:34
Ik kan Linda niet meer zien 🫣
Bah ik ook niet. Ik vind haar vooral heel sneu door haar gedrag tov Jeroen. Zo'n actie in de Linda vind ik daardoor ook een wassen neus.
Suus schreef:
07-09-2025 17:56
Maar ze doet alsof Jeroen niks gedaan heeft.' Sommige dingen kúnnen gewoon niet gebeurd zijn'.

Ja, dan kun je wel campagne voeren over dat geweld tegen vrouwen moet stoppen. Want hij heeft niks verkeerd gedaan.

Dom, ze heeft oogkleppen op.
jules wijzigde dit bericht op 07-09-2025 21:07
0.61% gewijzigd
Dubbel

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven