Herfst/winterliefde voor de zomerhaters deel 12.
woensdag 23 juli 2025 om 18:21

Hou je van kou, donker, regen, mooie herfstkleuren, leef je op bij mistige ochtenden, stille avonden..... Wees welkom en klaag, zeur en tier hier mee over de zomer, de hitte, de helbal, de lange avonden en alles wat je irriteert daaraan.
Maar deel ook vooral hoe je geniet van de herfst en de winter

Samen slepen we ons en elkaar door de zomer en komen we bij in de herfst en winter....
Niet mijn demissionaire demissionaire regering en ik hoor niet meer bij het zogenaamde volk.
woensdag 10 september 2025 om 16:54
Ja vreselijk.. ben er ook helemaal klaar mee, toe aan rust!Anaïs schreef: ↑10-09-2025 16:47Gisteren was heerlijk. Lekker grauw en regen. En vooral: rust (ondanks een drukke werkdag). Hier in de buurt hoeft maar 1 zonnestraaltje te schijnen en iedereen zit buiten. Dan krijg ik ook het gevoel dat ik sociaal ‘moet’ zijn. Ik wil herfst/winter en lekker in mijn eigen coconnetje kruipen
woensdag 10 september 2025 om 17:18
Gister was zeker een feestje! En helemaal mee eens, daarom is januari ook een van mijn favoriete periodes, koud, iedereen is er wel klaar mee naar de feestdagen, dus voelt altijd als de meest relaxte maand voor mij.Anaïs schreef: ↑10-09-2025 16:47Gisteren was heerlijk. Lekker grauw en regen. En vooral: rust (ondanks een drukke werkdag). Hier in de buurt hoeft maar 1 zonnestraaltje te schijnen en iedereen zit buiten. Dan krijg ik ook het gevoel dat ik sociaal ‘moet’ zijn. Ik wil herfst/winter en lekker in mijn eigen coconnetje kruipen
Vanochtend was het heerlijk koud! Vanmiddag helaas wel wat warmer, maar gelukkig wordt het al vroeger donker en dus ook koeler.
woensdag 10 september 2025 om 18:32
Hier geen zomerse jurken ofzo, maar loop nog wel in een t-shirt. Het duurt altijd even bij mij voordat de warmte uit mijn lichaam is. Terwijl ik aan de andere kant ook niet kan wachten om weer herfstkleding aan te doen.
Scheelt wel dat ik in de ochtend alleen van huis naar auto moet lopen en van parkeerplaats naar kantoor. Dan is een tshirt nog prima te doen in de ochtend
woensdag 10 september 2025 om 18:34
donderdag 11 september 2025 om 17:40
Mensen, wat een weertje! Heerlijk om weer lange mouwen aan te hebben en de frisse wind te voelen tijdens de hond uitlaten. Of dat je de lampen aan moet doen omdat het zo lekker donker wordt tijdens een regenbui. Ik vind werken ook veel minder erg als ondertussen de regen gezellig op het raam tikt. Helemaal genieten hier
donderdag 11 september 2025 om 22:04
Ik ga mijn Duux ook opruimen! Goeie!Brooklyn28 schreef: ↑11-09-2025 15:21Ik heb Duux, mijn ventilator naar boven gebracht. En ik wil hem niet meer nodig hebben dit jaar!
Hier nu net een heerlijke fikse regenbui. Alles knapt op, inclusief mezelf!
donderdag 11 september 2025 om 23:23
Lekkere regenbui hier nu.
Kwam dit tegen.... kunst op straat die alleen verschijnt als het regent. Wat leuk bedacht.
https://www.facebook.com/share/19XGusP8 ... tid=wwXIfr
Kwam dit tegen.... kunst op straat die alleen verschijnt als het regent. Wat leuk bedacht.
vrijdag 12 september 2025 om 09:22
Heel gaaf!Lisa1986 schreef: ↑11-09-2025 23:23Lekkere regenbui hier nu.
vrijdag 12 september 2025 om 14:12
vrijdag 12 september 2025 om 14:17
Oh heeeerlijk!
vrijdag 12 september 2025 om 17:00

Ook weer typisch he 'Het wordt onvervalst Herfstweer' ja het is ook gewoon Herfst en dan weer over die Nazomer pfff. Voorlopig geen Nazomer, hoezo voorlopig? Volgende maand is het oktober dus wanneer is de Zomer dan wél voorbij

Die Zomer moet altijd zo lang mogelijk duren, nu is het gewoon echt Herfst heerlijk, tijd voor een nieuwe seizoen
zaterdag 13 september 2025 om 14:25
Ja precies.. mag van mij nog wel een stuk kouder

Vandaag tijdens mijn wandeling toch trui weer uit.. voor september oke maar voor oktober wil ik dat echt niet meer. Vandaag had ik ook Herfstiger verwacht maar helaas toch weer vrij warm en zonnig.
zaterdag 13 september 2025 om 14:54
Hier staat voor de komende 2 dagen een rood vlaggetje, ik kan niet wachten!
Mede omdat ik niet buiten liep en het totaal niet koud vond, ik had een spijkerjas aan wat totaal niet nodig was
Mijn vader zei net dat ze voor volgend weekend alweer 23 graden afgeven, gelukkig wel met weinig zon
Niet dat ik me er druk om maar, maar juist die schommelingen raak ik beu!
Wat ik toch ook even kwijt moet: ik snap niet dat mensen het (binnen) nu al koud kunnen hebben
Mede omdat ik niet buiten liep en het totaal niet koud vond, ik had een spijkerjas aan wat totaal niet nodig was
Mijn vader zei net dat ze voor volgend weekend alweer 23 graden afgeven, gelukkig wel met weinig zon
Niet dat ik me er druk om maar, maar juist die schommelingen raak ik beu!
Wat ik toch ook even kwijt moet: ik snap niet dat mensen het (binnen) nu al koud kunnen hebben
zaterdag 13 september 2025 om 16:15
In de weerapp. Vergeten erbij te zetten
zaterdag 13 september 2025 om 16:41
Ik heb het zelf in mijn huis nog niet hinderlijk koud, ik vind dat namelijk wel lekker. Maar net als dat mijn huis bloedheet wordt bij een zonnestraal, koelt mijn huis ook bizar snel af als het buiten afkoelt. Dus ik kan mij best voorstellen dat er mensen zijn die het in een vergelijkbare woning nu al koud kunnen hebben
zaterdag 13 september 2025 om 17:19
Hier hetzelfde. Van de week was het 's morgens 19 graden beneden en dat voelde best kil zonder straling van zon of radiator.Liv8 schreef: ↑13-09-2025 16:41Ik heb het zelf in mijn huis nog niet hinderlijk koud, ik vind dat namelijk wel lekker. Maar net als dat mijn huis bloedheet wordt bij een zonnestraal, koelt mijn huis ook bizar snel af als het buiten afkoelt. Dus ik kan mij best voorstellen dat er mensen zijn die het in een vergelijkbare woning nu al koud kunnen hebben
zaterdag 13 september 2025 om 19:47
Ik kom er serieus net achter dat er ook een webpagina van is, maar de app is toch net iets duidelijker
Degene die ik gebruik: https://www.weerenradar.nl/

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in